Pitali ste, odgovaramo: Semafor na nebezbednoj saobraćajnici na keju

Proteklih godina mogli smo u nekoliko navrata da čitamo o udesima koji su se događali na uglu Beogradskog keja i Episkopa Visariona.

Mediji su izveštavali o povređenoj devojčici, koju je udario autobus na ovoj raskrsnici, o dvoje povređenih prilikom sudara dva vozila, o dvojici muškaraca koji su povređeni u februaru ove godine...

Nezbezbedna raskrsnica zabrinula je građane koji je prelaze kako bi došli do šetališta na keju.

Jedan od građana, koji se javio na poziv 021.rs da se prijavi komunalni problem, požalio se upravo na ovu raskrsnicu. 
 
"Stanari okolnih zgrada se pitaju da li neko iz MZ 'Dunav' vidi koliko je opasna ova raskrsnica i kada će nešto preduzeti da bi se sprečile i veće nesreće. Sete se građana samo pred izbore kad skupljaju za sebe potpise. Na istom pešačkom prelazu majke sa bebama u kolicima prelaze često ka šetalištu, stari ljudi i deca takođe, dok vozači voze velikim brzinama i ne staju da propuste pešake. Krajnje je vreme da neko pomogne da se postavi semafor i zaštite životi", poručio jedan Novosađanin.
 
U Gradskoj upravi za građevinsko zemljište i investicije navode za 021.rs da je "u cilju unapređenja bezbednosti u odvijanju saobraćaja u predlog budžeta za 2022. godinu uvrštena izrada projektne dokumentacije za izgradnju četiri semafora na Beogradskom keju".
 
"Na raskrsnicama sa ulicama Marka Miljanova, Episkopa Visariona, Miloša Bajića i Dunavske. Po završetku projektne dokumentacije i ishodovanju potrebnih dozvola, planiraće se sredstva i za izgradnju semafora na navedenim lokacijama", poručuju u upravi za 021.rs.
 
Kako dodaju, Beogradski kej je primarna gradska saobraćajnica sa visokim intenzitetom saobraćaja na kojoj nije moguće postavljati usporivače brzine. 

Tekst je nastao u okviru projekta "Media for all - Engaged citizen reporting", koji sprovodi British Council uz finansiranje Vlade Velike Britanije.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • ns posmatrac

    26.11.2021 09:58
    Saobracaj
    Vise tolerancije i razumevanje bice manje saobracajnih udesa.

    U saobracaju su uvek dve strane potrebne za nesrecu.
    Jedna koja nepostuje pravila ili je napravila previd i druga koja je neoprezna.
    Toliko je pesaka koji prelaze ulicu i negledaju da li ima saobracaja da je to suludo. Ja kad sam pesak ili biciklista dvaput proverim da li ima saobracaja kada prelazim i obavezno ostvarim kotakt ocima sa vozacem tako da sam siguran da me je video i da ce se zaustaviti.
    Isto i kao vozac auta i prelazim preko pesackog.
  • Mozda

    24.11.2021 14:11
    Mozda kada bi svi vozili prema ogranicenju i prestali da stiskaju gas po "principu da budem ispred tebe" i da se ne zalecu, bude nesto.
    Vidis da neko krece da se prestroji, skrene, pusti ga brate. Ne moras juriti.
    I pesaci treba da budu svesni da ne mogu bas zakoraciti na pesacki kad je auto na metar od njih.
    Svi treba da poradimo na svom ponasanju u saobracaju.

  • Vlada

    23.11.2021 09:27
    @Novosadista
    Ja na prvom mestu i govorim o raskrsnicama sa sistemom odbrojavanja unazad kao što su one na Bulevaru oslobođenja, gde vozači apsolutno ignorišu uključivanje zelenog za pešake i uvek se trude da ukradu prvih par sekundi. Ako ti nisi jedan od onih koji to radi to je pohvalno, ali ne znam čemu pretvaranje da se to ne dešava.
    Osim toga, sećam se da je "gledanje u pešački semafor" bila jedna od prve 3-4 stvari a koje me je instruktor upozorio da su obavezne još kad sam učio vožnju pre 15 godina. Verujem da i ti, kao vozač, biciklista i pešak, znaš koliko je to važno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti