Počinju radovi na izgradnji podzemne garaže u Ulici Modene, pogledajte šta se sve menja

Danas zvanično počinju pripremni radovi na izgradnji druge podzemne garaže, planirane u Ulici Modene, nakon što su započeli radovi na izgradnji garaže kod Banovine.
 Počinju radovi na izgradnji podzemne garaže u Ulici Modene, pogledajte šta se sve menja
Foto: 021.rs
Kako navode u Gradskoj kući, projektom je predviđena izgradnja javne garaže površine 54.853 m2, kapaciteta 267 parking mesta na tri podzemne etaže: na prvom podzemnom nivou nalaziće se 88, na drugom podzemnom nivou 87 i na trećem podzemnom nivou 92 parking mesta.
 
Od ukupnog broja, standardna su 245 parking mesta, 14 su za osobe sa invaliditetom i osam za električna vozila.
Garaža je locirana na prostoru između Ulice Ilije Ognjanovića i Zmaj Jovine ulice, a pozicionirana je tako da obezbedi najbolju pristupačnost korisnicima u zonama visoke atraktivnosti.
 
Kolska saobraćajna veza sa uličnom mrežom iz okruženja biće ostvarena preko dve pristupne saobraćajnice iz Ulice Modene, dok će pešacima stepenišnim vertikalama biti omogućen pristup u objekat garaže.
Dinamika radova na izgradnji garaže usklađena je sa dinamikom radova na izmeštanju podzemne infrastrukture, koji započinju u ponedeljak 23. maja izmeštanjem taksi stajališta, parking mesta i saobraćaja. Radove na izmeštanju infrastrukture, koja se nalazi u obuhvatu buduće garaže, realizovaće javna i javno-komunalna preduzeća, svako iz svog domena, a u saradnji sa nadležnim gradskim upravama.
 
Tokom izvođenja radova saobraćaj će biti zabranjen u Ulici Modene (od Bulevara Mihajla Pupina do Zmaj Jovine ulice i Ulice kralja Aleksandra) i slepom delu Ulice Ilije Ognjanovića. Dok je na snazi privremena izmena režima saobraćaja, dostavna vozila i vozila stanara ulaziće u pešačku zonu kroz postojeći ulaz u Gimnazijskoj ulici, a biće otvoren i novi ulaz u Njegoševoj ulici.
 
Nakon završetka radova na izgradnji garaže, koji su predviđeni u roku od dve godine, Grad Novi Sad će pristupiti parternom i hortikulturnom uređenju prostora iznad objekta, a naročito treba istaći da je projektnim rešenjem očuvano i zaštićeno stablo koprivića koje se nalazi u Ulici Modene.
 
Garaža u Ulici Modene jedna je od četiri garaže koje su predmet Ugovora o koncesiji za projektovanje, izgradnju, upravljanje i održavanje javnih garaža na teritoriji Grada Novog Sada, a od kojih su tri podzemne na lokacijama Modena, Banovina i Trg Republike i jedna nadzemna u Šafarikovoj ulici
 
U nemogućnosti da se obezbedi dovoljna površina građevinskog zemljišta za parkiranje, izgradnjom javnih garaža, a na osnovu pozitivne prakse razvijenih zemalja, rešava se problem mirujućeg saobraćaja u centralnim delovima grada i zadovoljavaju potrebe rastućeg priliva stanovnika i daljeg razvoja Novog Sad, navode u Gradskoj kući.
  • Neupucen

    29.05.2022 01:53
    Gradjani i turisti šokirani
    U samom centru i to bez neke velike debate???
    Evropska prestonica kulture!?
    Ne znam plan, ali me baš zanima kako ce to rasteretiti gužve u saobraćaju...
  • Mirjana Kranjac

    23.05.2022 07:48
    Centar bez automobila
    Izbaciti saobracaj iz centra, smanjiti zagadjenje. Vec spadamo medju najzagadjenije gradove. Resenje moze biti rentiranje malih elektricnih automobila, elektrotrotineta i biciklova i/ili laki sinski transport. Ovo je mogucnost za celo podrucje grada.
  • Pez

    21.05.2022 19:12
    Garaže
    će postati deo problema, jer rešenje treba da bude da se ne ide kolima u grad, a da bi skupocene trospratne garaže (koje će pumpati vodu iz podruma skupocenom strujom koju ćemo svi mi plaćati kao što za Promenadu već radimo), donosile zaradu povlašćenim koncesionarima, grad treba da NEMA javni prevoz. Ako bi grad imao npr. savremene tramvaje koji idu na 7 minuta, narod bi navalio na njih kao na Soko voz i garaže bi zvrjale prazne. E, a onda bi se koncesionari jamačno naljutili na gradsku vlast...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Da li će Novosađani slušati Beograd?

Po prvi put od 2016. godine deluje da je opozicija u Novom Sadu koliko-toliko na nogama. Nije sjajno, ali je rezultat koji bi prodrmao aktuelnu vlast bio na vidiku.