Filmovi "Ledeno doba: Veliki udar" i "Poslednji vuk" u KCNS

Filmovi "Ledeno doba: Veliki udar" 3D, "Poslednji vuk" i "Sveta ljubav" biće na repertoaru bioskopa Kulturnog centra Novog Sada od 18. do 24. avgusta.

Od 17:30h - "Ledeno doba: Veliki udar" 3D

Film se prikazuje u sinhronizovanoj 3D verziji.

Svima poznati junaci bore se na svoj način da spreče smak sveta od asteroida koji uništavaju Zemlju. Čitavu seriju nesrećnih događaja, kao i uvek, pokreće veverica Skret. Njegova epska potraga za odbeglim žirom ga katapultira u svemir, gde niz kosmičkih događaja preti uništenju sveta. Kako bi se spasli od katastrofe, Meni, Sid i Dijego napuštaju svoj dom i kreću u nove avanture, u egzotične zemlje u kojima upoznavaju mnoštvo novih likova.

Od 19h - "Poslednji vuk"

"Wolf totem", France / China, 2015, 121' Režija: Jean-Jacques Annaud
Uloge: Shaofeng Feng, Shawn Dou, Ankhnyam Ragchaa, Yin Zhusheng
Festivali: 2015 Berlin Film Festival, Taipei, Zurich, Durban, Mont

Jedan od najboljih i najimpresivnijih filmova FEST 2016. Sjajan film oskarovca Žan Žak Anoa ("Crno-belo u koloru").

Raskošna i dirljiva epska avantura u čudesnim pejzažima od kojih zastaje dah, u vreme kulturne revolucije u kineskoj provinciji Unutrašnja Mongolija. 70-tih godina HH veka, mladi intelektualac iz Pekinga, Čen Džen, odlazi u udaljene mongolske stepe da živi sa nomadima, gde otkriva drevnu sinergiju životinja, koje oni čuvaju, i divljih vukova koji lutaju nepreglednim ravnicama. Zaveden složenom duhovnom vezom između ovih prirodnih suparnika, Čen prisvaja mladunče vuka koga spasava od sigurne smrti. Međutim, kad odjek promena stigne u stepe noseći sa sobom duh modernog doba, krhka ravnoteža između ljudi i vukova biva narušena. Tradicionalni način života pastira, mongolski pašnjaci, kao i prijateljstvo mladića i vuka, u opasnosti su da zauvek budu uništeni...

Od 21h - "Sveta ljubav"

Saint Amour, France, 2016, 101 min.
Režija: Benoît Delépine, Gustave Kervern
Uloge: Gérard Depardieu, Benoît Poelvoorde, Céline Sallette, Vincent Lacoste

Svake godine, Bruno, smotani stočar, posećuje poljoprivredni sajam u Parizu. Ove godine, njegov otac Žan mu se pridružuje, jer želi da konačno pobede na takmičenju sa njihovim bikom Nabukodonosorom i ubedi Bruna da preuzme porodični posao na farmi. Ali.. On ne zna da u stvari Bruno tamo nikada ne stigne, već pokušava da završi rutu vinskog puta po zemlji, što mu nikada nije uspelo. Žan shvata koliko je to bitno njegovom sinu i predlaže mu da zajedno završe rutu. U pratnji Majka, mladog i čudnog taksiste, počinju svoju vinsku avanturu vinskim predelima Francuske. I ne samo da otkrivaju različite vinske rute, već pronalaze i put koji ih vodi nazad do ljubavi. Tipična francuska komedija sa sjajnom glumačkom podelom.

Cena ulaznice je 300 dinara, a blagajna radi od 17 časova.