"Squid Game" rijaliti: Netflix poziva ljude da se prijave

Platforma za prikazivanje filmova i serija Netfliks otvorila je poziv za učesnike u novom rijaliti TV formatu, koji je inspirisan najpopularnijom serijom svih vremena "Squid Game", prenosi BBC.

Ipak, za razliku od serije, ulog neće biti život ili smrt, već će 456 učesnika iz celog sveta igrati igre u kojima im je "najgora sudbina da idu kući praznih ruku", propuštajući nagradu od 4,56 miliona dolara.

"Dok se igrači takmiče kroz seriju igara inspirisanih originalnom emisijom – plus iznenađujućim novim dodacima – njihove strategije, savezi i karakter biće stavljeni na test dok se konkurenti eliminišu oko njih", navode iz Netfliksa.

Učesnici moraju biti stariji od 21 godine, govoriti engleski i biti na raspolaganju za snimanje četiri nedelje početkom 2023. godine.
 
Originalna južnokorejska triler serija "Squid Game" govori o ljudima koji se, opterećeni dugovima, takmiče za ogromnu novčanu nagradu u smrtonosnoj seriji dečjih igara.
 
Serija drži rekord kao Netfliksova najpopularnija serija svih vremena, a strimovalo ju je 111 miliona korisnika u prvih 28 dana.
  • Amerikanci...

    05.07.2022 13:27
    Alavi na paru pa moraju da kopiraju odvratne trendove sa Jutjuba. Šteta za seriju jer je dobra, ali ovo je već potpuno nipodaštavanje poruke.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Film

Kolika je bila gledanost Oskara?

Od potvrđenog uspeha "Openhajmera" do muzičkih nastupa iz filma "Barbi", ceremonija dodele Oskara je treću godinu zaredom zabeležila povećanu publiku, sa oko 20 miliona gledalaca.