Ako nije najbolji, svakako je najpoznatiji. To je automobil koji je tokom svog dugog veka doživeo brojne verzije. Pored varijanti sa troja i petoro vrata, bilo je različitih nivoa opreme, a ponuđena je i verzija za dostavu Poli.
Poli je bio povod za razvoj još jedne verzije "keca". Bila je to Zastava 101T sa dvostrukom zadnjom osovinom.
Automobil je razvijen tokom 1990-ih u "Zastavi" sa ciljem postizanja maksimalnog kapaciteta i broja putnika. U to vreme slična vozila, ali ne sa duplom osovinom, nudili su Renault (Express), Citroen (C15) i drugi.
Iako prototip, ovaj automobil je bio registrovan za prevoz pet osoba, dok je zadnji deo vozila bio namenjen za prevoz tereta.
Na kraju se odustalo od projekta, a automobil je prodat Ronilačkom klubu "Kragujevac", gde se aktivno koristio.
Ako je suditi na osnovu fotografije koja je objavljena na Fejsbuku, vozilo je, nažalost, neslavno završilo, odbačeno i zaboravljeno.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Zoran
Realista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar