Aviokompanija ima rešenje za putnike kojima smetaju deca tokom leta

Neke putnike živciraju bebe koje plaču tokom leta. Japanska aviokompanija Japan Airlines predstavila je novi alat koji pomaže putnicima da izbegnu bebe tokom rezervacije svojih sedišta.
Aviokompanija ima rešenje za putnike kojima smetaju deca tokom leta
Foto: Pixabay
"Putnici koji putuju s decom uzrasta od osam dana do dve godine, koji odaberu svoja mesta na veb stranici Japan Airlinesa, na ekranu će za odabir sedišta imati dečju ikonu", piše na veb stranici ove aviokompanije. "To drugim putnicima daje do znanja da bi dete moglo da sedi tamo."
 
Brojni korisnici Tvitera već su pohvalili ovu inicijativu, ali i pozvali druge aviokompanije da urade isto. 
 
 
"Hvala vam na upozorenju o tome gde će bebe plakati tokom putovanja od 13 sati", napisao je na toj društvenoj mreži Rahat Ahmed koji je dodao kako bi to trebalo da bude obavezno, a mnogi su se s njim složili.
 
Japan Airlines objavio je i kako je dečja ikona vidljiva samo ukoliko se rezerviše karta preko njihove stranice. Osim toga, ova kompanija putnicima s malom decom pruža niz usluga kako bi poboljšali njihovo iskustvo, piše BBC.
 
 
Sudeći prema veb stranici flyingwithababy.com, jedna od aviokompanija koja je najprikladnija za porodice je Etihad, a visoko su ocenjeni i Emirates i Gulf Air.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja