Pivo smanjuje rizik od bolesti srca i poboljšava zdravlje mozga

Naučnici tvrde da je dobro konzumirati pivo jer ono ima određene zdravstvene prednosti, između ostalog, smanjuje rizik od bolesti srca i poboljšava zdravlje mozga.
Pivo smanjuje rizik od bolesti srca i poboljšava zdravlje mozga
Foto: Pixabay
Tako barem tvrde autori istraživanja objavljenog u časopisu "American Journal od Medical Sciences".
 
Naučnici navode da u pivu ima više proteina i vitamina B nego u vinu, da sadrži visok nivo antioksidansa i da može smanjiti pojavu kardiovaskularnih bolesti. 
 
"Lekari bi trebalo da budu svesni rastućih dokaza koji podržavaju nutritivne i zdravstvene prednosti umerene konzumacije alkohola kao dela zdravog načina života", stoji u studiji. 
 
Nutricionistkinja Sisi Jip za "South China Morning Post" rekla je da pivo sadrži tragove minerala poput kalcijuma, gvožđa, magnezijuma, fosfora, kalijuma, natrijuma, cinka, bakra, mangana, selena, fluorida i silicijuma. 
 
"Pivo takođe uključuje niz polifenola kao što su flavonoidi i fenolne kiseline koje doprinose ukusu i punoći", rekla je Jip. 
 
Ovi polifenoli su prirodni spojevi koji se nalaze u biljakama i pomažu ljudskom telu u borbi protiv bolesti. Pomažu u smanjenju rizika od razvoja dijabetesa i bolesti srca, a štite i kognitivnu funkciju. 
 
Ipak, naučnici ističu da se prednosti osete samo u slučajevima umerenog konzumiranja piva, nikako u velikim količinama.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Solis

    10.08.2018 20:26
    Pivo za mozak
    Nisam siguran da je pivo zdravo za mozak kad se popije u vecim kolicinama.
  • Laloš

    05.08.2018 13:27
    Ovo je sve tačno ukoliko pijete pravo pivo i u količini do 600ml dnevno. Pravo pivo podrazumeva četiri sastojka vodu, hmelj, ječmeni salad i kvasac. Ukoliko na deklaraciji pročitate da pivo sadrži kukuruznu krupicu bežite od toga. To je isto kao kada pijete "rakiju" u kojoj je napravljena sa 20% šećera. Istina je da takva piva imaju popularnu cenu (kao i rakije šećeruše) ali se pomirite da u tom slučaju pijete napitak sa ukusom piva.
  • Milo

    05.08.2018 12:40
    Hikkk
    Zato ja i popijem 10 piva svaki dan hikkk!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Zdravlje

Patite li od "Imejl apneje"?

Ako ste ikada primetili da vam disanje postane nepravilno nakon što primite neočekivan imejl ili dok pokušavate da sastavite savršen odgovor, možda se suočavate sa "imejl apnejom".

Kako sačuvati želudac i jednjak od tableta?

Lekovi koji se uzimaju oralno mogu uticati na sistem za varenje na više različitih načina. Iako se neki od njih izdaju bez recepta, i obično su bezbedni i efikasni, mogu stvoriti štetne efekte kod nekih ljudi.

SZO: Usamljenost je problem za javno zdravlje

Svetska zdravstvena organizacija (SZO) u Izveštaju o društvenoj povezanosti upozorava da usamljenost i socijalna izolacija nisu samo neprijatan lični osećaj, već javnozdravstveni problem.