Autor: Revijahak.hr

Život
26.10.2025.
23:14
U kružnim tokovima s dve trake, vozači u unutrašnjoj traci neretko na silu pokušavaju da izađu.
  • Darinjo

    26.10.2025 17:11
    A za sta je onda pravljena leva traka u pravcu za iskljucivanje ako se iskljucujes samo u desnu??
  • Pobogu

    26.10.2025 16:28
    @baš pobogu
    U tome i jeste stvar da saobraćaj IDE a ne da stoji. Da je saobraćaj BEZBEDAN a ne da ko moj kolega za svaki slučaj uvek ide spoljnom trakom da bi imao prednost !?!?!?! Ako je po tebi bolje da se u kružnom toku sečemo, okrećemo, "snalazimo", iskačemo i slično onda j.bi ga.
  • /

    26.10.2025 14:17
    /
    @bas pobogu
    srbin bi stalno da preskace red
  • @Baš pobogu

    26.10.2025 14:14
    Istina, time i pravo i levo i nazad ide u jednu, levu traku, ali zahvaljujuci tome sto niko ne koci i ne sece nikom ako iz desne svi izlaze na prvom, ona klizi potpuno bez ikakvog zaustavljanja i nema nikakvog cekanja, i time je efikasnije i brze, iako se ne deli na dve. Da ne govorimo sto se time izbegava bilo kakvo ukrstanje puta i mogucnost sudara. Hajde razmisli malo.
  • Mirko

    26.10.2025 14:12
    (k)ružni tok
    Postoje dva faktora: koliko traka ima unutar kružnog toka, i šta kaže znak na ulasku u kružni tok.

    Ako ne grešim, ako znak ima samo jednu belu strelicu, onda se svaka traka koristi za kretanje pravo. Neograničeno dugo. Znači, i krajnja desna služi za putovanje. Po mom mišljenju ne treba tako, ali tako je.

    Postoji druga varijanta, koju sam video recimo u Podgorici. Znak ima više strelica, i ukazuje da je desna traka za prvo skretanje tj isključenje, a leva/leve, tranzitne.

    Dok je u gužvi problem kod prve da levi imaju problem da se prestroje desno i izađu, kod druge je problem onima koji su tek ušli da se prebace u tranzitnu.
  • @Pobogu

    26.10.2025 14:10
    Ja sam u potpunom soku koliko ljudi ovo jednostavno pravilo ne moze da razume. I broj minusa na tvoj komentar to potvrdjuje. I dalje se ko da sam mala cudim ljudskoj gluposti. Jedino mi nije jasno zasto se ovo ne napravi kao pravilo tj zakon. Tzv turbo tok u Fuskogorskoj je digao asfalt u pregradama da bi upravo ovo jednostavno pravilo postigao. S ovim pravilom bi svi kruzni tokovi bili turbo. Kako vam nije jasno, daj nek se oglasi neko sa svojim argumentom?
  • Realista

    26.10.2025 13:54
    my way
    Ja samo nabijem gas do panja, uključim brisače, duga svetla i sva 4 zmigavca, počnem da vrištim i prođem kroz kružni tok svaki put bez ikakvih problema... zamislite samo lobanju sa vozačkom kojoj je potrebno objašnjavati u 2025. godini kako se koristi kružni tok!?
  • Baš pobogu

    26.10.2025 13:49
    @Pobogu
    Ako se tako radi kompletan saobraćaj koji ide PRAVO, LEVO I NAZAD se gura u jednu traku i to onu najkraću unutrašnju. Kružni tok služi da bi se optimizovao protok saobraćaja kroz raskrsnicu a ne da spreči sečenje trake samo onima koji skreću desno i stvori još veći saobraćajni kolaps. A svakako već kružni tok smanjuje broj tačaka dodira pravaca u poređenju sa regularnom raskrsnicom.
  • новосађан

    26.10.2025 13:41
    Кружни
    45% нема благе везе са вожњом у кружном.
    Унутрашњу траку избегавају,чим их видим да 500м од кружног се престроје знам шта ме чека!
  • Pobogu

    26.10.2025 12:22
    Situacija je jasna! Ako se ulazi iz dve trake onda:

    1. iz prve trake SAMO DESNO
    2. iz druge trake PRAVO, LEVO I NAZAD

    Ako se ovako radi nije moguće da jedno drugima sečemo trake i sva skretanja prolaze kao da voziš pravo bez raskrsnice.
  • Mihajlo

    26.10.2025 12:19
    /
    Kada bi se to postovalo kod nas, pogotovo u kruznim sa dve trake, niko ne bi sekao drugome put.
  • Slucaj

    26.10.2025 12:02
    О, не. После претходног чланка је настао хаос у граду. Ми немамо тротрачне. У двотрачним се маните престројавања и идите из унутрашње у леву да они који иду на први излаз десно не морају да чекају да се ваш свет изврти! Срећем оне што се престроје из унутрашње у спољну, искључе се у десну и онда брже боље враћају у леву. Јер су гледали неки видео! Друга ствар, што неко рече - у кружном току је једно правило - пропуштај све! И не гурај се, питање је секунди. Где журите?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna