Uskoro izmeštanje objekata železnice

Generalni direktor "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić rekao je da će Novi Sad biti prvi grad u Srbiji u kojem će železnička infrastruktura biti izmeštena na nove lokacije.
Generalni direktor "Železnica Srbije" Miroslav Stojčić rekao je da će Novi Sad biti prvi grad u Srbiji u kojem će železnička infrastruktura biti izmeštena na nove lokacije.

Nastojeće se da, zajedno sa Gradom, u dogledno vreme budu izmeštena postrojenja "Železnica Srbije" sa prostora Stare železničke ložionice na novu lokaciju, što je u interesu obeju strana, izjavio je Stojčić.

On je sa članovima poslovodstva "Železnica Srbije" posetio lokaciju Stare železničke ložionice, koja zahvata više od 50 hektara građevinskog zemljišta na potesu ismeđu Futoškog puta i Bulevara Evrope, koju trenutno koristi pogon vuče vozova.

Između Grada Novog Sada i "Železnica Srbije" potpisan je protokol kojim je predviđeno izmeštanje železničkih postrojenja sa tog prostora da bi to građevinsko zemljište bilo prenamenjeno, u skladu sa potrebama grada, napomenuo je Stojčić. Tim protokolom, koji je delimično već i ostvaren, predviđa se i obezbeđivanje druge lokacije za izgradnju železničkih objekata, što je planirano još pre više od tri decenije, rekao je on i dodao da očekuje skoro konkretizovanje dogovora o tome, pre svega o načinu obezbeđivanja novca za izmeštanje objekata železnice.

Stojčić je podsetio da je Odbor direktora "Železnica Srbije", početkom ove godine, doneo odluku o saradnji sa gradovima, opštinama i regionima u ostvarivanju takvih i sličnih projekata.

"Novi Sad je prvi grad u Srbiji u kojem će početi realizacija projekta premeštanja železničke infrastrukture", kazao je Stojčić ističući da na "ovo vreme tržišnog poslovanja i reformisanja železnice usmerava na to da moramo biti mnogo aktivnijii zajedno sa ostalim subjektima rešavati ta pitanja, u opštem interesu".

Stojčić je sa saradnicima, u okviru posete Novom Sadu, osim Stare železničke ložionice obišao i gradilišta Žeželjevog mosta, ranžirnu i loko teretnu stanicu i razgovarao sa rukovodstvom i zaposlenima železničkog čvora Novi Sad, kao i sa predstavnicima Zavoda za izgradnju grada.

  • Peca

    30.05.2015 05:57
    Ma kakav MUZEJ
    Koliko ja znam vozovi kod nas danas idu sporije nego pre sto godina pa se pitam cemu stremimo, proslosti ili buducnosti? Iz ovog pitanja i cinjenice da nam je ind.zona muzej veceg kapaciteta, proizilazi novo pitanje. Da li obnoviti i staviti u funkciju Lozionicku, a nove objekte pretvoriti u trzne centre i kladionice.
  • Ex Chapman

    29.05.2015 06:28
    Ajfelima
    Ranžirnu stanicu u NS NIJE projektovao Ajfel. Ipak je u pitanju vredan spomenik istorije ovog grada. zato je pre neki jedno mesec dana otpočeo postupak njenog stavljanja pod zaštitu države. Ona je već pod onim što pravnici zovu "prethodna zaštita" - dakle ne uživa sve privilegije kao spomenik kulture, ali ne sme da se ruši, niti bilo šta da se radi na i oko nje čime bi se narušio njen integritet i autentičnost. Dakle kao što su mnogi ovde već naslutili u pitanju je naobičnija laž - neće se tu ništa ni izmeštati ni sređivati. O izmeštanju se priča još od 1980 i ništa nije urađeno. A bilo bi zaista lepo da se taj prostor uredi oko jednog muzeja železnice.
  • Shin Sekai

    29.05.2015 00:06
    Inace da se razumemo, bio sam sarkastican kad sam rekao da ce zbog ovoga dobiti moj glas. Sarkazam se ne prenosi dobro preko interneta.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti