Krah Koka-kole

Kompanija Koka-kola je zabeležila oštar pad neto dobiti od 60,2 odsto na 1,4 milijarde dolara u drugom kvartalu ove godine, saopštio je ovaj proizvođač.
Krah Koka-kole
Foto: Pixabay
Prihodi kompanije su istovremeno opali za 16 procenata na 9,7 milijardi dolara.
 
Sunovrat poslovnih rezultata je posledica rashoda od 653 miliona dolara vezanih za prodaju punionica u Severnoj Americi, budući da se kompanija okreće širenju ponude negaziranih napitaka i onih sa minimalnim sadržajem šećera zbog opadanja tražnje za slatkim sokovima.
 
Obim prodaje je porastao u tri od četiri kategorije napitaka: sokovi, mlečni proizvodi i biljni napici; zatim voda, obogaćena voda i sportski napici; i na kraju čaj i kafa.
 
Kod gaziranih napitaka je obim prodaje stagnirao.
 
Glavni izvršni direktor Džejms Kvnsi je izjavio da Koka-Kola sada ulaže napore da zadovolji tražnju potrošača za nezaslađenim napicima i zdravijim proizvodima.
 
Prodaja "Koka-kole" sa nultim procentom šećera (Coca-Cola Zero Sugar) zabeležila je snažan rast u Evropi, na Bliskom istoku, u Africi i Latinskoj Americi. Kompanija je lansirala nove sokove od pomorandže u Kini i povećala zastupljenost svojih gustih i premijum sokova pod brendom "Inosent" u zapadnoj Evropi.
  • mrva

    28.07.2017 07:33
    Treba da budu srećni sa svakom sledećom godinom za koju opstanu. Proizvodiš jedan jedini proizvod, pritom krajnje prost i zarađuješ milijarde decenijama! Treba da budu zahvalni na toj okolnosti. Pri tom u pitanju je đubre i štetna stvar koju bi po meni (zajedno sa još nekim proizvodima) trebalo dodatno oporezovati i označiti zbog štetnosti, u rangu sa cigaretama.
  • Rox

    27.07.2017 18:45
    Uz dobru klopu ne može ništa da zameni ovo piće.
  • tesko

    27.07.2017 16:48
    Tesko da ce da propadne. Svi smo odavno svesni stetnosti, ali istovremeno ne postoji takav bozanski ukus kao sto je kokakola.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija