Svet će do kraja godine na aplikacije potrošiti 100 milijardi dolara

Veliki razvoj bogatog tržišta aplikacija, koje su u svetu pametnih uređaja postale gotovo svakodnevna potreba, osigurao je i poprilično veliku zaradu onima koji se izradom aplikacija bave.
Svet će do kraja godine na aplikacije potrošiti 100 milijardi dolara
Foto: Pixabay
eTako će do kraja ove godine potrošnja na globalnom tržištu aplikacija, putem raznih prodavnica aplikacija kao što su AppStore, Play Store i druge, biti 'teška' više od 100 milijardi dolara, a analitičari procenjuju kako će taj iznos na godišnjem nivou do 2022. godine povećati i iznositi oko 156 milijardi dolara.
 
Područje Azije, posebno Kina, i dalje zadržava svoje mesto najvećeg tržišta aplikacija koje se naplaćuju, pa tako 40 odsto ukupne potrošnje odlazi upravo na Kinu. 
 
Kako piše "TechCrunch", izveštaj pokazuje kako raste i potrošnja po pojedinačnom korisniku, pa je tako prosečno 2017. godine korisnik trošio 20,94 dolara na aplikacije, a procenjuje se kako će taj iznos biti 25,65 dolara u 2022. godini.
 
Veliki uticaj u potrošnji imaće azijske zemlje, uključujući Indiju, Indoneziju i Vijetnam kao i ruralni delovi Kine. Na području Amerike rast će predvoditi Brazil, dok će na području Evrope to biti Ukrajina, Poljska i Rusija. 
 
Stabilna i "odrasla" tržišta poput onog američkog i japanskog će svoj očekivani porast potrošnje na tržištu aplikacija doživeti 2022. godine. I dalje će zadržati visok procenat preuzimanja, pa će tako SAD beležiti prosečno 21 odsto novih preuzimanja godišnje po pojedinačnom uređaju, a u Japanu će iznositi 15 odsto. 
 
Najviše sredstava na aplikacije trošiće se u Kini, SAD-u, Južnoj Koreji i Nemačkoj. Kina će biti daleko u vođstvu, pa se tako predviđa kako će zabeležiti porast od 107 odsto, i s 30,2 milijarde dolara zabeleženo u 2017. godini skočiti na 62,4 milijarde koliko se predviđa za 2022. godinu. 
 
Najveću potrošnju, po uređaju, imaće Japan i to čak šest puta više od globalnog predviđanja, pa će iznos koji Japanci troše na kupovinu aplikacija biti 140 dolara u 2022. godini.
 
SAD će udvostručiti svoju potrošnju, pa bi tako prosečno trebalo da troše 60 dolara na godinu za kupovinu aplikacija. Najviše se kupuju igre, ali očekuje se i porast potrošnje za ostale aplikacije, kao što su aplikacije za upoznavanje, slušanje muzike i gledanje videa.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

Otkriveno najveće spajanje dve crne rupe

Britanski naučnici su otkrili najveće ikad spajanje dve crne rupe i zabeležili gravitacione talase koji potiču od ovog sudara, udaljenog oko 10 milijardi svetlosnih godina od Zemlje.

TikTok ponovo pod istragom EU

Platforma TikTok nalazi se pod novom istragom Evropske unije zbog sumnje da se privatni podaci korisnika šalju u Kinu, saopštili su regulatori EU.