U čeonom sudaru automobila u Bugarskoj, stradao je četrnaestogodišnji dečak koji se nalazio u kolima novosadskih registarskih oznaka, a njegov šestogodišnji brat je teško povređen.
Foto: 021
U "hondi" novosadskih tablica bio je bračni par sa dvoje dece. Roditelji su takođe teško povređeni.
Majka (39) je sa povredama vratnih pršljenova, čela i otvorenim prelomom noge prebačena u bolnicu "Pirogov" kraj Sofije, a njen suprug je smešten na odeljenje za reanimaciju i takođe je u teškom stanju.
U bolnici je zadržano šest osoba. Ostali povređeni su bugarski državljani, među kojima i jedno dete, koji su se vraćali sa odmora.
Nesreća se dogodila na magistralnom putu koji od Sofije vodi ka granici sa Grčkom, u blizini grada Blagoevgrada. Još uvek nije poznat uzrok nesreće.
Na lice mesta poslata su tri vozila hitne pomoći i vatrogasna ekipa. Saobraćaj se nekoliko sati odvijao jednom trakom.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Očito nisi prošao tim putem posle srpsko-bugarske granice. Ja uvek vozim 50km/h, budu i 4 policijske patrole na tom kratkom delu do Sofije. Kazne su paprene. Bugari nas masovno zaobilaze, dok se naši vozači uredno drže jer bilo je upozorenje u SAT-u. Put je dobar, ima čak tri trake, van naseljenog mesta, i nema raskrnica, krivina i sl. to je uočio i Alvirović i upozorio je na taj deo. Sve bi bilo ok da vozači džipova i sl. nemaju vezu sa policijom., kao i u Srbiji, inače ne bi tako vozili.
Bugarski auto u sudaru koji je učestvovao je džip, takvi najbezobzirnije voze i na bugarskim putevima, a i na našim. Provereno, voze kao kamikaze, pitanje je samo da li će vas pokupiti, jer je jači, znači ginu u drugom autu. Ne poštuju saobraćajna pravila, ali pretpostavljam da če podmititi da se dotera izveštaj, i to je glavni problem dok ne doteraju autoput.
Džip je jedva oštećen za razliku od našeg jadnika, koji je uništen.
Smrvljeni automobili, poginula deca. Smrvljena tela ljudi unutar tih olupina. Dobro pogledajte te olupine.
Ja shvatam da svi vole da voze malo brže, da se prave važni, da stignu ranije. Ali je problem što vi niste profesionalni vozači, pa ste realno nesposobni da vozite brzo. A i da jeste profesionalci, postoji činjenica da putevi nisu trkačke staze, što znači da na njima postoji dvosmerni saobraćaj. Na trkama postoji jednosmeran "saobraćaj", a i sve ostalo je "specijalno", i napravljeno za trke.
Da li je to toliko teško da se shvati?
Srbi ne zaslužuju ništa, jer se ni prema porodici ne odnose sa poštovanjem. To važi i za onog Bugarina. Bez obzira ko je kriv.
Za kraj... i ja ću da završim sa jednom umotvorinom, koju sam čuo van Srbije.
"Na kraju dana, zakon ne može ništa da učini za mrtvu osobu. Budite obazrivi."
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
R. S. (42) sa područja Stare Pazove, koji je 4. maja na uglu Bulevara oslobođenja i Bulevara Jaše Tomića oskrnavio na kom građani odaju poštu nastradalima u padu nadstrešnice, kažnjen je.
Apelacioni sud u Novom Sadu preinačio je presudu Bojanu Jovičiću iz Veternika, prvobitno osuđenom na doživotnu kaznu zatvora zbog ubistva Jovana Janićijevića na Adicama, u januaru 2023. godine.
Više javno tužilaštvo u Novom Sadu podiglo je optužnicu protiv državljanina BiH T. P. (37), koji se sumnjiči da je izazvao saobraćajnu nesreću na mostu kod Bačkog Petrovca.
B. F. (49), koji se tereti za ubistvo N. N. (38) na Adamovićevom naselju, ostaje iza rešetaka jer mu je ponovo produžen pritvor, koji može da traje do 3. juna.
Od 30. aprila do 4. maja na području Novog Sada dogodilo se 20 saobraćajnih nezgoda u kojima je jedna osoba poginula, jedna je teže, a 11 je lakše povređeno.
Nastavak suđenja G. P. (50), koji je bio odgovorno lice Agencije za turističko posredovanje "City travel", zbog produženog krivičnog dela prevare, zakazan je za 30. maj.
Viši sud u Novom Sadu osudio je danas M.G. na godinu i osam meseci zatvora, za nasilničko ponašanje, 17. januara, tokom skupa ispred Medicinskog fakulteta.
Menadžerka za razvoj investicija AD "Infrastruktura Železnica Srbije" S. K, predsednik Komisije za tehnički pregled M. S. i članica te Komisije B.K, optuženi za korupciju u slučaju pada nadstrešnice.
Policijska uprava je u periodu 0d 25. do 27. aprila iz saobraćaja isključila 80 vozača i 10 vozila, a zadržala 12 vozača, osam zbog vožnje pod dejstvom alkohola, a dva zbog ponavljanja prekršaja.
Komentari 13
Građanin
Građanin
Džip je jedva oštećen za razliku od našeg jadnika, koji je uništen.
Knight
Ja shvatam da svi vole da voze malo brže, da se prave važni, da stignu ranije. Ali je problem što vi niste profesionalni vozači, pa ste realno nesposobni da vozite brzo. A i da jeste profesionalci, postoji činjenica da putevi nisu trkačke staze, što znači da na njima postoji dvosmerni saobraćaj. Na trkama postoji jednosmeran "saobraćaj", a i sve ostalo je "specijalno", i napravljeno za trke.
Da li je to toliko teško da se shvati?
Srbi ne zaslužuju ništa, jer se ni prema porodici ne odnose sa poštovanjem. To važi i za onog Bugarina. Bez obzira ko je kriv.
Za kraj... i ja ću da završim sa jednom umotvorinom, koju sam čuo van Srbije.
"Na kraju dana, zakon ne može ništa da učini za mrtvu osobu. Budite obazrivi."
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar