Zašto delimo tekstove na društvenim mrežama

Čarobna formula za stvaranje nečega što će postati viralno, misterija je blogerima, novinarima i drugim korisnicima društvenih medija.
Poslednja istraživanja pokazuju da određene priče uglavnom delimo zbog samopoboljšanja i drušvene promocije.
 
Istraživači Enenberg škole za komunikacije Univerziteta u Pensilvaniji skenirali su mozgove ljudi u cilju otkrivanja toga šta se tačno događa u našem mozgu kada kliknemo opciju "podeli". Naučnici su otkrili da su naši mozgovi veoma efikasni kada treba odgonetnuti koji sadržaj nas može pokazati u pozitivnom svetlu ili deljenjem ponuditi društvenu interakciju.
 
"Socijalna pripadnost je osnovna ljudska potreba i motivacija, dok je održavanje odnosa pokretač razmene informacija", ističu autori studije.
 
Oni veruju da su rezultati pokazali da se deljenje temelji na osnovnim ljudskim motivima za stvaranje pozitivnih odnosa s drugim ljudima. "Način odnosa prema drugima i formiranje društvenih grupa bili su veoma važni za ljudsku evoluciju. I još uvek je veoma važno da imamo pozitivne odnose s drugima", rekao je glavna autorka studije Kristin Šolc.
 
S obzirom na to da je u studiji učestovalo 80 osoba između 18 i 24 godine starosti, rezultati se mogu smatrati delimično tačnim.
 
"Svaki pojedinac može podeliti nešto iz različitih razloga. Neko će to podeliti kako bi nasmejao prijatelja, neko kako bi postigao određeni cilj, a neko samo da bi imao pozitivan razgovor s drugom osobom", rekla je Šolc, ističući kako je svakome ko nešto podeli zajednička želja za pozitivnim odnosima s drugima i da je to ono što su videli skenerom mozga.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin