Menu 021

Najuslužnije aviokompanije na svetu

Ne tretiraju sve aviokompanije isto svoje klijente – pojedine su spremne na velike ustupke u slučaju vanrednih situacija.
Život 10.05.2017. | 13:26 > 13:37
Najuslužnije aviokompanije na svetu
Foto: Pixabay
Sautvest erlajns
 
Godine 2015. Pegi Ul se nalazila u avionu Sautvest erlajnsa, koji je trebalo da putuje iz Čikaga za Ohajo, kada se letelica vratila na pistu. Ne zbog tehničkih problema, već zato što je pilot saznao da je njen 24-godišnji sin imao nezgodu i da je u komi u bolnici u Denveru. Osoblje je ispratilo Pegi iz aviona i dalo joj telefon da pozove svog muža, a avio-kompanija joj je već rezervisala sledeći let za Denver.
 
"Ponudili su mi privatnu čekaonicu, preusmerili moj prtljag, pustili me da prva uđem u avion i spakovali mi ručak", izjavila je Pegi.
 
Njen prtljag je poslat u hotel, kako bi ona mogla da ode pravo u bolnicu. Dodatne usluge nisu naplaćene.
 
Etihad ervejz
 
Prošle godine Etihad se našao na naslovnicama svetskih medija kada je obustavljeno poletanje aviona kompanije kako bi jedan par mogao da vidi svog unuka, koji je umirao. Avion se spremao da poleti kada je par dobio poruku da se njihov unuk nalazi na intenzivnoj nezi. Par je o tome obavestio stjuardese, koje su zatim prenele vest pilotu. Osoblje Etihada pronašlo je njihov automobil i vozilo ih je čekalo spremno kada su se iskrcali iz aviona. Unuk je preminuo narednog dana, nakon što je par uspeo da provede neko vreme sa njim.
 
Flajbi
 
Kada je dopisnik sajta "Independent" rezervisao let da poseti člana porodice na samrti, kupio je nepovratnu kartu. U međuvremenu je saznao da će član njegove porodice umreti ranije, pa je hitno rezervisao let i pozvao kompaniju da vidi da li može da zameni kupljenu kartu. Osoblje je reklo da za to ne postoji mogućnost, ali da će zameniti kupljenu kartu uz malu nadoknadu. Zaposleni nisu tražili nijedan dokaz, jer su verovali da je zaista reč o hitnom slučaju.
 
Turkiš erlajns
 
Prošlog meseca Turkiš erlajns je dospeo u medije kada je osoblje ove kompanije priteklo u pomoć putnici koja se prevremeno porodila. Dete je rođeno ubrzo nakon što je avion poleteo iz Gvineje, na 1280 metara visine, a novopečena mama se vratila zdrava u Burkinu Faso. Avio-kompanija je kasnije objavila tvit u kojem je paru čestitala na rođenju "princeze".
 
Britiš ervejz
 
Prošlog decembra tri žene su se iz Gibraltara vraćale u London kada su shvatile da su jedine putnice u avionu koji je kasnio tri sata jer su se svi ostali putnici prebacili na drugi let. Osoblje ih je prebacilo u bizni- klasu, gde su ponuđene šampanjcem, večerom od tri jela i nakon sletanja počašćene selfijima iz pilotske kabine. Dame su izjavile da su se osećale kao rok zvezde.
 
Džetblu
 
Kada je jedan putnik prošle godine na Tviteru objavio poruku da neće stići da kupi kafu pre nego se ukrca u avion kompanije Džetblu na aerodromu u Bostonu, tim za društvene mreže koji je primetio poruku preneo je to osoblju, koje je putniku donelo vruću kafu kada se ukrcao u avion. To nije prvi put da tim pruži jednu tako izvanrednu uslugu. Prošle godine, novinar sajta "Independent", koji je leteo u biznis-klasi, primetio je da je dobio isti paket kao na prethodnom letu (kompanija tvrdi da se paket menja svakog meseca). Putnik je na Tviteru ostavio ljutit smajli, koji je bio šala. Džetblu je odgovorio na ovu opasku tako što je muškarcu uručio vaučer od 100 dolara.
 
Katar ervejz
 
Iako nijedan slučaj ljubaznosti ove kompanije nije dospeo u medije, Katar je već nekoliko puta proglašen najboljom avio-kompanijom na svetu, poslednji put prošlog novembra. Ova avio-kompanija takođe je do sada pokazala da ima dobar smisao za humor, ustala je protiv zabrane laptopa i prošle godine pokrenula servis za praćenje prtljaga.
Autor: B92

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

KOMENTARI nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

NEMAMO nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za izbor komentara koji će biti objavljeni i nemamo obavezu obrazlaganja odluka s tim u vezi.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje, koji sadrže pretnje, uvrede na rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi, netoleranciju svake vrste, upućuju na nezakonit sadržaj ili predstavljaju osnov za utvrđivanje građanske odgovornosti. Neće biti objavljeni ni oni komentari koji su opsceni, pornografski ili klevetnički.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste, koji se odnose na uređivačku politiku i koji su napisani velikim slovima.

MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.

OGRANIČENO je pisanje komentara na 1.500 karaktera.

PORTAL 021 zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja, u svakom trenutku, ukloni ili onemogući pristup bilo kom sadržaju i nalogu po sopstvenomm nahođenju, za koji se utvrdi da predstavlja kršenje odredaba ili da je na drugi način štetan za 021.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Uslovi korišćenja Pošalji vest