Putnici u avio-saobraćaju teže do naknade ako im je kasnio let

Zemlje EU su se složile da povećaju vreme kašnjenja putnika u avionu pre nego što oni mogu da dobiju nadoknadu štete.
Putnici u avio-saobraćaju teže do naknade ako im je kasnio let
Foto: 021.rs
Prema planovima, putnici na kratkim letovima morali bi da kasne četiri sata ili više pre nego što bi mogli da traže nadoknadu.
 
Za naknadu za letove na dugim relacijama kašnjenje bi moralo da bude šest ili više sati.
Trenutna pravila EU nalažu da putnici mogu da traže nadoknadu ako im let kasni duže od tri sata.
 
Zemlje EU su se, takođe, složile da povećaju iznos nadoknade za one koji kasne na kratkim letovima sa 250 na 300 evra, ali planiraju da smanje nadoknadu za letove na dugim relacijama sa 600 na 500 evra.
Reviziju prava putnika u vazdušnom saobraćaju u EU prvobitno je predložila Evropska komisija 2013. godine.
 
Zemljama članicama je trebalo 12 godina pregovora da postignu dogovor o promenama vremenskog okvira za nadoknadu štete, a planovi se moraju pregovarati sa Evropskim parlamentom pre nego što stupe na snagu.
Povodom najavljenog usvajanja revizije prava putnika u vazdušnom saobraćaju u EU, Evropska organizacija potrošača (BEUC) je saopštila da bi plan lišio "većinu putnika njihovih prava na nadoknadu štete", jer većina kašnjenja traje između dva i četiri sata.
 
Trgovinska organizacija Avio-kompanije za Evropu (A4E), koja zastupa kompanije poput Rajanera, Izidžeta i Lufthanze, takođe je osudila plan jer je želela da vremena kašnjenja budu još duža pre nego što počnu isplate odštete.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Putnik tokom leta pokušao da otvori vrata aviona

Let avio-kompanije "All Nippon Airways" iz Tokija za Hjuston u subotu je preusmeren u Sijetl nakon što je putnik pokušao da otvori dvoja izlazna vrata tokom leta, naveli su FBI i portparol aerodroma.