FOTO: Muškarci se sve više slikaju sa macama

Broj kućnih mačaka u Velikoj Britaniji prošle godine dostigao je 500.000. Izgleda, međutim, da je tipičan stereotip o staroj usamljenoj baki okruženoj macama odavno stvar prošlosti, budući da su muškarci odgovorni bar za jednu četvrtinu tog broja.

Sudeći prema podacima koji dolaze iz Asocijacije proizvođača hrane za kućne ljubimce (Pet Food Manufacturers’ Association), muškarci sve više kupuju mačke zbog porasta sopstvene popularnosti na društvenim mrežama.

Menadžerka za društvene medije organizacije "Cats protection" Džema Kroker kaže da su mačke oduvek bile prisutne na društvenim mrežama.

"U poslednje vreme smo primetili da sve veći broj muškaraca izražava svoju ljubav prema macama. Moguće je da je taj trend posledica porasta popularnosti mačaka, generalno, među muškom populacijom. A to je sjajna vest za njihovo buduće udomljavanje", ističe ona.

Nije nikakva tajna da su ovi krzneni prijatelji pravi magnet za žene. Stručnjaci za muško-ženske odnose tvrde da slatka fotografija mace ili kuce na nečijem profilu može lako da podstakne početak komunikacije.

Profil na Instagramu HotDuesWithKittens svedoči o tome kako i koliko momci koriste mace da bi došli do devojaka.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Svet životinja

Pavlov ne bi bio iznenađen: Psi nas razumeju

Nova studija o moždanim talasima, objavljena u časopisu "Current Biology", ukazuje na to da slušanje imena njihovih omiljenih igračaka kod pasa aktivira memoriju za objekte sa kojima su povezani.