Dolazak u filijalu banke kako biste obnovili ugovor o održavanju tekućeg računa može da bude veoma neprijatno iskustvo, što je pokazao slučaj klijenta UniCredit banke.
Uz duzno postovanje, malo je onih koji citaju ugovor pre potpisivanja, jos manje onih koji ce razumeti procitano.
A taj sto se zalio, samo je video tekst na engleskom, a da ni ono na srpskom nije procitao. Da jeste, video bi clan svakog dvojezicnog ugovora koji definise koji je jezik merodavan.
Trideset banaka, trideset udruženih lopova.
Ne daju na uvid ugovore pre potpisivanja, ne objavljuju iste na sajtu da bi se moglo videti ranije šta vas čeka.
Tarife naknada su negde u "crnoj rupi" objavljene, ili se i ne nalaze na sajtu.
Provizije za platni promet su enormno visoke.
Dinkić je zakonom privredu naterao da moraju primati kartice, a tu vas čeka od 2 do 4% provizije, što je pola zarade trgovaca!
Pored ucenjivanja oko ugovora, sama usluga u bankama je vrlo loša, u nekima dele brojeve kao u sup-u, za pet šaltera sede četiri pripravnice koje su "lost in space" i jedna koja zna da radi. Poština usluga iako Državna funkcioniše na mnogo boljem nivou od napucanih banaka.
Hahaha..Osim par pojedinaca,većina radnika tamo su priučeni,i nevaspitani.Gasite račune i problem rešen... Ja sam im pogasio sve račune, povukao sve novce, i da vidite šoka kada me je kontaktirao nekakav direktor iz BG da me pita šta se desilo.. oni žive od nas, a ne mi od njih!
Uz zelenaške kamate ide i osiono ponašanje u zemlji u kojoj su njeni građani, uz dobru potporu vlasti, dovedeni na rub egzistencije. Osiono ponašanje i guranje na potpis nerazumljivih ugovora, na jeziku nerezidenata, je logična posledica opšteg stanja u društvu. Zašto građanin - stranka ne može da bira jezik na kome će komunicirati, umesto što mu se poturaju obrasci na njemu nerazumljivom jeziku.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako banke ucenjuju klijente
Info
•08.09.2015.
•16:18 > 16:23
Komentari 7
vilens
Tetka
A taj sto se zalio, samo je video tekst na engleskom, a da ni ono na srpskom nije procitao. Da jeste, video bi clan svakog dvojezicnog ugovora koji definise koji je jezik merodavan.
Ne daju na uvid ugovore pre potpisivanja, ne objavljuju iste na sajtu da bi se moglo videti ranije šta vas čeka.
Tarife naknada su negde u "crnoj rupi" objavljene, ili se i ne nalaze na sajtu.
Provizije za platni promet su enormno visoke.
Dinkić je zakonom privredu naterao da moraju primati kartice, a tu vas čeka od 2 do 4% provizije, što je pola zarade trgovaca!
Građanin
dado
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H