Info
28.10.2015.
10:06 > 14:11
Direktor Pošta Srbije Milan Krkobabić često ističe da ovo javno preduzeće posluje pozitivno, ali ne govori na osnovu čega je zarada zaista stečena.
  • Neki

    01.12.2019 15:07
    @joo
    Posle nekoliko sezona vaša priča se može dopuniti, da su prakse carinjena(preteranog po specijalno većim procenama) omogućili državno-partijski povezanim trgovcima - nemoguće stvari u ideji globalne ekonomije (Free market), i tako pored privrednih integracija sa Kinom država sistemski obezvređuje uticaj te ekonomije zarad svojih pratijski privilegovanih trgovaca koji za razliku od otvorene konkurencije nemaju probleme sa carinskim dozvolama i onda prodaju robu na internetu u Srbiji dok se domaći kupci koji poručuju direktno od kineskih prodavaca posle prvih porudžbina zaprepaste i odustaju. Takva je komparativno disfunkcionalna saradnja i sa političko-ekonomskim partnerstvom sa EU(SSP pridruživanje) carine se od 2011. snižavaju i sada su 1,2% za uvoz automobila opet za to su državnici dodali pod-zakonsku obavezu tehničke provere vozila na usaglašeno poreklo delova u proizvodnji EU(homologiz.) i testiraju vozila bez obzira na to da vozila upravo dolaze iz tamo takvih zahtevanih tržištnih standarda, cena takvog carinskog tehničkog pregleda je od 100 eur plus troškovi špedireskih usluga posrednika i transporta do centara, što ukupno za automobil vrednosti 1200 eur može da bude i 30% - isto kao u vremenu početka socijalizma carina 30% + porez. Slično su komplikovani uslovi svakog inno-posla sa EU, i službe ponekad ne znaju da sprovode sopstvene regulative, a za uvoz roba traže ateste i nostrifikaciju internacionalno priznatih stnadarda- baš za trgovinske i tržištne potrebe(CE,Tu)
  • mile

    27.12.2015 07:24
    Elektonsko bankarstvo I uplate preko njega su mnogo jeftinije, stvarno mnogo.Narode ne budi ovca nauci se na kompjuter da te ne sisaju tamo gde ne mora.
  • joo

    30.10.2015 21:34
    slazem se
    isto cesto narucujem preko a.babe i stizu mi paketi iz kine i to bude strasno!!preporucujem ljudima da se paze pogotoovo ako kupuju prvi put...cak i ako pise free shiping nasi ce vam verovatno (70%) naplatiti cak i vise nego cene proizvoda...narucila sa neke gacice 2,3usd i toliko sam platila pdv(200,300din)a da ne kazem sto placam nzm ni ja sta po 100,200 din skoro svaki put...ono kao GIFT vise ne vredi,znaju carinici da to nije nikakv pooklon pa naplate...cak i kad kinezi naznaci low value isto ne vredi,provalili su nasi da namerno kinezi umanjuju pa ondu odu na sajt i traze samo ceni(nadju namernu najvecu) i naplacuju neki pdv ili sta vec.Uzas... da li ima neko predlog kako da se to izbegne?ja sam sve pokusala ali ne vredi pa vec odustajem od narucivanja iako je stvarnoo mnooogo jefitnije iz kine ali kad ovi naplate,ne isplati se...a da ne kazem da se ceka kao da salju sa meseca.cekam vec 2meseca na pakete,jos sam i narucivala pa se nagomilalo preko 10 (narucujem jako jeftine sitnice,tipa gumica za kosu,mindjusise i stvarno sitnice,koje ne podlezu ugl carinu i koje su oko 0,50usd i 1,2usd max 3usd ali eto ja u 70%slucaja placam)
    a cujem da svi cekaju pakete ,kaze mi postar da ima jakoooo puno paketa u posti i da je HAOS,da tek sad salju ono sto su dobiji na pocetku meseca,pa kasne jako O.o ...ja ovoliko niiikad cekala nisam maxx 30tak dana a obicno 15-20 ali ovo je strasno...ugl ako ocekujete da vam stigne nesto za 20tak dana i da ne platite nista,razmislite 2x da li cete poruciti...a da nee kazem kako znaju na carini da maznu stvar ako im se svidi(ugl maskice za telefon,neka moderna stvarnica,meni su maznuli gace),prodavci sa ab izadju u susret pa vrate pare ali ono je strasno...i devojke ako narucujete preko iherba i tako tih sajtova,pripremite se isto da cekate i do 3meseca..i da platite veliku postarinu ,vise se ne moze izbeci...ako narucujete sa strawberry onda vam mogu objasniti kako da dobijete stvari skroz besplatno i da ne platite ni carinu ni pdv ama ni 1dinar..ako nekoga zanima neka napise,necu vise da smaram ali ako treba napisacu i pomocicu.
    ako neko zna nacin da se izbegne ili makar plati neki stooo manjii pdv neka napise
    .poz :)
  • Deks

    30.10.2015 11:50
    Za plaćanje male vrednosti karticama niste u pravu. U V. Britaniji u manjim prodavnicama postoji ograničenje od kog iznosa se može platiti karticom. Npr iznos računa viši od 10 funti može, ali manji isključivo gotovinom, što je i razumljivo jer kako bi bilo kada bismo npr ušli u pekaru i tražili da jedan hleb platimo karticom? Što se tiče plaćanja računa najbolje je to uraditi online, neke banke to daju besplatno.
  • 29.10.2015 18:08
    Ima konkurencije
    U Telenor banci provizija je 25 dinara i bez mesečnog održavanja računa, ili se možeš oslučiti za 300 din mesečnog održavanja i bez provizije na uplate. Računica je prosta, ako plaćaš više od 12 računa mesečno, isplati se da platiš mesečno održavanje, a za manje od 12 računa, na komad. Stoga ne vidim zašto uopšte još neko i plaća račune u pošti.
    Također, neki računi se mogu plaćati i na blagajnama tih JP, bez provizije, ali to zahteva malo više angažovanja.
    Što se kurirskih službi tiče, tu je tržište slobodno i nijedna služba nije dostigla nivo usluga PostExpressa. Druge službe imaju bahate i spore kurire, uredno gube pošiljke ili samo delova pošiljki.
    To što su ljudi lenji da se raspitaju i razmišljaju zaista nije problem ni pošte, a ni Krkobabića.
  • Hm

    29.10.2015 11:18
    Anonimus - @Hm - Zaista...
    Da li veća površina koja je pokrivena zahteva veći broj ljudi? Da li brdsko-planinski teren ima uticaja na brzinu dostave i broj ljudi koji je potreban da pokrije te predele sa poštanskim uslugama? Da, na kraju krajeva i kvalitet puteva ima uticaja jer sa boljim putevima, brže bi se pokrile nepristupačnije teritorije i trebalo bi manje ljudi... Da, jednako je dostavljati pošiljke po selima Srbije i po urbanizovanoj Holandiji...
    Rekao sam nije sve crno i belo, ali nijedan od nas nije u potpunosti u pravu jer je prava istina negde na pola. Vidi, dohodak po glavi u Holandiji je 3 i po puta veći u Srbiji... Da, ali u pozadini priče stoje ratovi, sankcije i nesposobne vlasti zadnjih 35 godina, tako da nije sve u samom poređenju dva broja. To je višedimentionalnost priče, da sagledaš više aspekata prilikom iznošenja tvrdnje zemljane jarane, poznaniče sa Baščaršije...
  • Gradjanin

    29.10.2015 10:39
    ovo je sica
    Sto ne pisete o pljackanju naroda od strane LISJA.Kakav je njihov cenovnik.Godisnje odrzavanje gradjane kosta 1130,oo dinara a ko ima uredjeno grobno mesto placa dodatno preko 2.000,oo za kosenje trave/sta je onda uredjeno/ na sve to za obnovu grobnog mesta godisnje treba platiti takodje preko 2200,oo dinara.Znaci sve ukupno preko 5.000,oo dinara za godinu dana.Da podsetim da je do pre neku godinu sve zajedno izlazilo 400-500,oo godisnje.Kada pomnozite ovu cifru sa brojem grobnih mesta nece vam biti dobro.Pokojnici koji su izgradili ovaj GRAD sada su opet pod kirijom od tog istog grada a buduce generacije ili ce samo raditi za LISJE ili ce poceti svoje da sahranjuju po dvoristima.Samo se pitam gde su tolike pare.
  • Istina

    29.10.2015 08:31
    Istina
    Niko ne spominje raznovrsnost usluga koje obavlja jedan radnik na salteru u Posti, dok je u banci po jedan radnik za jednu vrstu usluge. Da ne spominjem vreme opsluzivanja u banci. Struktura ljudi koja dolazi u postu ne moze se porediti sa "elitom" koja dolazi u banku i koju na vratima saceka obezbedjenje. Takodje u banci vlada tisina, dok u posti radnici nemaju osnovne uslove za rad. O plati necu ni da govorim(37000.00 sa 20 godina staza)!!!!
  • ljiljana

    29.10.2015 06:06
    plaćajte elektronski mnogo je brže udobnije i jeftinije,no sve jedno ne treba ćutati
  • živan

    29.10.2015 05:46
    Telekom nema naplatnu sluzbu
    Mile, ne pravi se pametan kada nisi. Naravno da su PTT i Telekom dva razlicita preduzeca, od kojih se ovo drugo bavi telefonijom. Ali, kao dobra firma nastala odvajanjem od PTT, Telekom, za razliku od Elektrovojvodine ili Informatike, nema svoju sluzbu naplate i morate da uplacujete putem PTT ili banke, naravno uz dodatnu proviziju.
  • 28.10.2015 19:48
    @Hm - Zaista...
    I šta kažeš, loši putevi i planine iziskuju više zaposlenih? Jel to važi i za ostala zanimanja, prika? Mislim, tim putevima i nadmorskim visinama ipak ne jezde samo poštari. A sada lepo izguglaj koliko godišnje prometa imaju holandski poštari - samo 7 puta više od naših. Dakle, duplo manje holandskih poštara uradi godišnje 7 puta više nego srpski poštari i to po jeftinijim tarifama. Eto ti trodimenzionalna slika, jarane, prijatelju iz Galaksije.
  • Mile

    28.10.2015 19:38
    Pošta i Telekom su dva različita preduzeća
    Koliko godina treba da prođe da građani shvate da su Pošta i Telekom dva različita preduzeća i da se Pošta UOPŠTE NE BAVI TELEFONIJOM? Očigledno da 18 godina nije dovoljno (a tako je od 1997. godine). Kada plaćate račun za telefon, plaćate ga Telekomu,za usluge koje vam je pružio Telekom. Za Poštu je to isto kao kada plaćate Informatiku ili bilo koji drugi račun.
  • Hm

    28.10.2015 17:59
    Zaista...
    Volim opravdanu kritiku, ali ne volim jednodimenzionalnost... Jednostavno poređenje sa holandskom poštom, koje je urađeno u tekstu, koja pokriva skoro duplo manju površinu, na terenu gdje je najviša nadmorska visina 300 metara, oslanjajući se isključivo na broj zaposlenih je laičko i populističko... Neću ni da spominjem "užasne" puteve, kojima se prevozi holandska pošta. Sa druge strane, Pošta bi verovatno mogla da radi sa manje zaposlenih, ali svakako nije sve prosto i crno belo, kako je prikazano u tekstu, a vezano za broj zaposlenih u jednoj i drugoj pošti...
  • 28.10.2015 16:46
    Prekinuta pošiljka
    Pošta Srbije pošiljku koja je otvarana na Carini naziva - prekinutom pošiljkom.I zatim odere od 180 dinara naviše za prevoz te pošiljke od Pošte na Klisi gde se vrši carinjenje do Vašeg stana.
    Nije ih briga što ste od Kine do njih platili manje od tih 180 dinara, ako ste uopšte platili.
    Kina je prosperirala zahvaljujući free shipment funkciji koju država sponzoriše.
    zahvaljujući tome, oni mogu smeće od baterija iz Japana da dobiju za džabe, redeklarišu lepim nalepnicama i zatim izvezu u ostale zemlje uz naplatu sitniša.
    te baterije nikada nisu ono što treba, ali omogućuju im biznis.
    Tako su prešli i na ostale škartove, koji oni ne proizvode već dobijaju ili otkupljuju za DŽ.
    Da u ovoj zemlji ima bilo kakve pameti gore, na vlasti, a ne raznih rođačko partijskih postavljanja, i Srbija bi mogla slično da radi.
  • 28.10.2015 15:50
    Jedna "sitnica"
    Bar u Novom Sadu, racun za struju moze da se plati u bivsoj Elektrovojvodini bez provizije, racun za komunalije u Infrormatici, takodje bez provizije, ali za telefonski racuna I U "MATICNOJ KUCI" morate da platite proviziju!!!!
  • Santinel

    28.10.2015 15:14
    Umri muski
    Lepa prica iz Holivuda,...imami ja primer..imam dolare i eure pa mi oni uzimaju.....pazarim preko netaa...??????..nemoj da ti uzimaju iseli se iz Srbije,pored sve nepravde samo si nam ti sa dolarima i eurima i pazarom preko neta ....falio verovatno cim se tako ponasas da radidis u jednoj od takvih hvalospevnih firmi ili imas svoj bizmismensiki posao,jaaaoooooo Srbijooooo,Posta odavno muva niste ni znali...kad placate njihov racun i tu vam uzmu provizijuuuu jjuu...aaaliii u dinarima ne konvertuju u dolare uuufffff
  • 28.10.2015 14:36
    Ovaj, ali jos uvek je manja provizija u posti nego u banci. A elektronsko poslovanje mi ne pada na pamet. Ovo je Srbija.
  • 28.10.2015 14:20
    Promašena meta
    Pošta samo "kaska" za bankama. Daleko najviše provizije su u bankama. Od ovog iznosa značajan deo uzima i NBS, a zna se kolike su plate tamo!
    Inače, trideset dve banke u Srbiji extra dobro žive upravo od ovakvih stvari. Onaj ko bi trebao da štiti građana, uzima i deo tog kolača, tj. zabole ga!
  • Nesha

    28.10.2015 14:16
    Placeni tekst
    Uglavnom ne koristim usluge pošte, prešao sam na elektronsko plaćanje još pre nekoliko godina. Mađutim, ovaj tekst deluje kao plaćeni oglas neke banke ili druge finansijske institucije koja se na ovakav način bori protiv konkurencije. Ranije sam čitao da pošta ima više finansijskih transakcija od svih banaka koje posluju u Srbiji i da je to između ostalog zbog najnižih provizija. Kako onda u tom kontekstu shvatiti tekst koji uopšte ne govori o uslovima u bankama (koji su provereno lošiji, osim za one koji koriste elektronsko bankarstvo)? Kako shvatiti tvrdnju autora teksta da pošta ima monopol, pored toliko banaka na tržištu i činjenice da je novim zakonom o platnim uslugama, koji se primenjuje od 1. oktobra, omogućeno da se platnim uslugama bave i menjačnice, trafike, prodavnice...
  • Brus Vilis

    28.10.2015 14:09
    Naravnom, imam i ja lep primer. Na deviznom računu imam dolare i evre. Kupujem preko net-a robu čija je cena izražena u dolarima. Meni banka uzme evre i konvertuje u dolare i to po bezobraznom a ne kako je na njihovom sajtu istaknuto po "srednjem" kursu. Na pitanje zašto mi niste uzeli dolare kad ih već imam dobijem odgovor: "U Srbiji je evro primarna strana valuta". Tako da ovom prilikom izažavam sve svoje gadjanje prema Narodnoj Banci Republike Srbije i njenom visočanstvu Jorgovanki Tabaković.
  • xy

    28.10.2015 13:32
    a propo broja stanovnika Holandije
    Holandija ima 16.852.600 stanovnika.
    Srbja ima 7,209,764 (bez KiM) (sa KiM, ako to neko još uopšte računa: 9.024.734).
    Dakle, dva puta više ima Holandija, to je sigurno.
    I još malo pride :)
  • Chiske

    28.10.2015 13:31
    Grdjani cute i trpe zato sto im je strah uteran u kosti i nece da se suprotstave, nego se boje vlasti, zapravo boje se sta bi im ta vlast mogla uraditi. Ljudi se najvise se plase da ce da izgube posao, a posto vlada totalna ksenofobija u nasem drustvu, ti ljudi su 100 posto sigurni da nece naci drugi. I onda vecina cuti i trpi, al onog trenutka kada ne bude bilo vise ni za hleba, tad ce da nastane haos!
  • sanja

    28.10.2015 13:06
    moze im se
    Dovoljno mi je samo kada procitam da u HOlandiji koja ima duplo vise stanovnika od Srbije radi 7500 radnika i da je visoka provizija 0,33 dodje mi se da upucam.Mora i Krle na neki nacin da uzvrati stranci u vidu sigurnih glasova tj u vidu radnih mesta a sve na ustrb nas obicnih smrtnika kojicemo i dalje proviziju da placamo.Jer s obzirom da smo jedna od najstarijih nacija u EU zamislite samo jednog penzionera kako nabade tipke da za E-banking. Sto znaci oni ce i dalje da nas deru a mi cemo da im .uva.o!
  • mmk

    28.10.2015 13:01
    Super za pve što neće da plaćaju fiksni telefon pošti, posebno za one koji su ga isključili. Ali, avaj, telefonija nema veze sa poštom...
  • LOL

    28.10.2015 12:25
    .......
    Prosta mala racunica za one koje interesuje.Moja zena e otvorila OSNOVNI racun i banca I. odrzavanje je 120 din ukoliko ima sredstava na racunu ukoliko nema ne obracunava se. Nama je trebao racun jer ona povremeno radi za neke novine pa povremeno prima naknadu a ne redovnu platu.U sklopu racuna ima pravo da elektronski plati 3 racuna bez provizije a na ostale je 45 din sto je opet jeftinije od poste. Mi u principu izracunamo koliko na izadju racuni pa tu sumu uplatimo (sto je besplatno)na racun i posle elektronski placamo racune. Inace postoji i taj neki hit cije odrzavanje je dvesta i nesto a imate neogranicen broj beslatnih prenosa i neke kartice nama to nije trebalo pa smo uzeli samo osnovni gde dobijete jednu karticu visa sa kojom podizete novac i mozete placati u prodavnici dok imate sredstava, nema dozvoljenog minusa i sl navlakusa.
  • 28.10.2015 12:21
    Pre nedelju dana saljem preporuceno pismo za Norvesku. Izmerila ova na šalteru pismo, 23 grama i naplati mi 328,00 dinara. I jos nesto. Sve posiljke koje u Srbiju stizu iz inostranstva se otvaraju kod nas na carini. Sluzbenici poste otvaraju posiljke a carinici pregledaju. Posle pregleda posiljku ponovo zatvaraju radnici pošte. Sve bi to bilo OK da pošta tu vrstu usluge otvaranja i zatvaranja pošiljaka ne naplaćuje, ali u zavisnosti od velicine posiljke znaju da od primaoca munu od osamdesetak pa do par stotina dinara. Neko ko zivi preko posalje ti recimo bateriju za mobilni. Na carini otvore, pregledaju i zatvore. Na tu bateriju ti ne naplate ni carinu, ni PDV, ali ti zato posta mazne 250 dinara kada ti postar zazvoni na vratima. Mnogi pomisle da je tih 250 dinara carina pa psuju i pljuju po službenicima carine, ali prava istina je da posta maznjava tu lovu a da carina sa time nema nikakve veze. Srpska posta ti u stvari naplsti duplu postarinu. Prvo plati onaj ko je posiljku poslao pa onda tebi naplate naši kada tu istu posiljku isporucuju tebi sa carinskog terminala. Pa ti onda vidi kako oni stalno posluju sa dobitkom. Ali taj dobitak umesto da onda uloze u opremanje i modernizaciju poste one utuku u povišice za kancelarijske moljce.
  • 28.10.2015 12:17
    Plaćam račune onlajn, ali i to košta. Svaku transakciju naplate a održavanje računa posebno.
    Konstatovali smo stanje ali nemamo rešenje, jer nas država ne štiti.
  • Ve

    28.10.2015 12:12
    Kupovina preko internetA
    Takodje moze jedan clanak u pljacki prilikom kupovina sa interneta... tu se uzima sakom i kapom reklo bi se odoka... Za racun od 1.1 € ili 9€ ili 39 €, postarinu ili kako god to nazvali platim uvek oko 370 dinara! Ako se zelis zaliti, moras da platis 500 dinara za zalbu, i tih 500 ti se NE VRACA iako se izpostavi da sui u pravu i da ne treba da platis tih 370 dinara.
  • kolekcionar

    28.10.2015 11:59
    @Pipi
    Ja sam isto tako prošao. Pre 2 nedelje primio pošiljku iz Češke - neka razmena razglednica -, koja je prvo 5 dana stojala na carini, otvorili kovertu, pa zalepili onom žutom trakom, udarili pečat „Ne podleže carini” i sa pošte kod Limanske pijace poslali mi preporučeno, i morao sam da im platim 100 dinara. Kada sam od šalteruše tražio objašnjenje, rečeno mi je da je takva procedura.
  • Ja

    28.10.2015 11:55
    Re:
    Koliko ja umem da Guglam, a umem, Holandija nije 2 i po puta brojnija
  • 28.10.2015 11:41
    U poštu, ko ima vremena na pretek...
    Nije tačno da banka naplaćuje korišćenje e-bankinga.Nema ni šta da naplati kada je bitno da imaš internet i lozinku, tako da se ova usluga uglavnom pokriva mesečnim održavanjem.U mojoj banci ima varijanta plaćanja prvih 5 računa bez provizije i to je ok.Kada odeš na šalter, usluga 60 din po računu.Prema tome, elektronski je najisplativije.
  • Svetlana

    28.10.2015 11:30
    A POST EXPRESS?! Dodatak od 30 din za dostavu do 12h - uruči se posle 19,30!
  • 12 000

    28.10.2015 11:23
    sigurnih glasova
    Zato sam lepo iskljucio fiksni telefon a i planiram da krenem da koristim elektronsko placanje racuna bez njihove provizije!
  • Sima

    28.10.2015 11:16
    Vidim da mnogi kažu, pređite na elektronsko plaćanje i problem rešen. Budimo realni, to možda prolazi za neke stvari, ali i dalje na mnogim mestima traže da se pokažu uplatnice (recimo u MUPu), tako da plaćanje provizije i dalje ostaje.
  • 28.10.2015 11:13
    Plaćanja
    Banke ubrzano povećavaju cenu naplate usluga jer hoće da upute građane na e-bank, te ad smanje redove u svojim ekspoziturama. Ovo je ok, ako zaboravite na penzionere. Raiffeisen banka ne uzima proviziju kada plaćate online. A ako samo pomislite da pošta naplaćuje proviziju i kada plaćate telefonske račune i mts račune ...
  • Bankar

    28.10.2015 11:07
    ni e-benking nije džaba
    Elektronsko plaćanje jeste bez provizije... ali banke naplaćuju taj paketod 250-500 din mesecno... kada taj iznos podelite sa brojem uplaćenih naloga vidite da i po tom nalogu bude oko 25-30 din po uplati.A prednos BEZ čekanja u redovima je očigledna i garantovana.
  • Mile

    28.10.2015 11:01
    Ma ne pljačka država moju penziju. Ona samo menja način obračuna. Ma gde bi država pljačkala. Neće maca slaninu. Ai pošta ko pošta, šta je košta u ovakvoj državi da malo drpne. Sankcija nema a i glasamo za Krkobabića koji nam samo menja način obračuna i isplate penzija. A i ujedno obezbeđuje profit pošti.
  • Novosadjanin

    28.10.2015 10:53
    - Novosadjanka
    Koliko kosta odrzavanje racuna u banci ako imate uslugu elektronskog bankarstva?
    Nekad se to svede na isti trosak.
  • Biljana

    28.10.2015 10:50
    Uvek skupo i nezgodno
    @novosadjanka, ako imas mogucnost elektronskog placanja kod svoje banke onda ti je i vodjenje tekuceg racuna skuplje, pa si onda na istom, jedino sto ne moras da stojis u redu... Problem nastaje kada plata nije dovoljno velika da bi se svi racuni platili elektronskim putem, pa ona moras ponovo u postu.
    Ono sto meni smeta je to da ne mozes u posti na salteru da platis kreditnom karticom kao kada bilo sta drugo placas u prodavnici. Odnosno, mozes, ali ti uzmu rpoviziju od 450 dinara jer se to tarifira kao da podizes novac u banci koja nije maticna banka.
  • Mina

    28.10.2015 10:47
    Kolika je provizija u bankama?
    Preporučujem autoru teksta da ode u neku od banaka i za jednu uplatu plati proviziju od 150-200 dinara, umesto 45, koliko je u pošti.
  • 28.10.2015 10:46
    Plati ili oduzimam...
    U ovoj deželi je pljačka i prevara jedna od osnovnih delatnosti svih institucija firmi i pojedinaca, pa i same dežele, u poreskom delu.
    Što se tiče "Imate neprijatelja", ustanovio sam da umeju da skinu po 350 dinara sa računa prepaida, čak i kada se ne koristi. Da im se nađe. Naravno, tu vam ne daju uvid i kontrolu.
    A što se tiče elektronskog plaćanja... sve za šta nemate evidentni fizički dokaz... jednog će dana biti iskorišteno protiv vas.
    Ustanoviće da "nemaju podataka"... da im je "pala baza" i da od pre 4 ili 7 godina, po u tom momentu novodonesenim zakonima - vi nemate plaćene račune. Znači, oduzimaju Vam stan.
    Pitate se, odakle mi te fiks ideje?
    Pa, očigledno je da nove vlasti pod uticajem svetskih vlasti ne trebaju zadovoljne stanovnike, već samo strahovladu i roblje.
    A strah se kod stanovništva izaziva na mnogo načina.
    Pre ili kasnije, svaku vladu kod nas čeka ulica.
    Jer stanvništvo nije zadovoljno ovakvim "uređivanjem" haosa u svim oblastima, što ga čini potpuno nesigurnim na ovim prostorima.
    A to i jeste cilj.
  • pipi

    28.10.2015 10:36
    Još jedan način na koji nas pljačkaju jeste naplata poštarine za dostavu pošiljki iz inostranstva za koju je pošiljalac već platio poštarinu. Ovo mi se dešava svaki put. Dakle, njih ne zanima što je poštarinu već plaćena prilikom naručivanja knjige jer, kako mi je rečeno, ta poštarina nije plaćena njima. Pa to je nečuveno! I ljudi uglavnom odustanu od daljeg preganjanja jer se pojedinačno ne radi o velikom iznosu. No, zakon velikih brojeva radi svoje - puno malih iznosa daje jedan veliki iznos. Naravno, pri naplati te poštarine se ne dobije nikakav račun. Monopolistički reketaš, eto to je Pošta!
  • Gospodin

    28.10.2015 10:31
    Ljudi, predjite na internet bankarstvo i resena stvar, na intesa online prvih pet racuna provizija 0 dinara, posle toga 30 din po racunu, sto je skroz korektno, bez obzira na sumu....

    Takodje Posta i racuna na starije platise, penzionere i ostale koji vole da stoje u redu u posti i cekaju da plate racun, jer boze moj, nema veze da li tu primaju penziju, ali tu mora da se plati.

    I za kraj, sta ce biti ako se usvoji novi zakon gde ces moci i na menjacnici i supermarketima da platis racuna, e to se Krki vec matematika debelo kvari.
  • Anonimus

    28.10.2015 10:18
    BRAVO
    Odlican tekst! I ovcama da bude jasno.
  • novosadjanka

    28.10.2015 10:02
    Zato postoji elektronsko placanje.
    Ne stoji se u redu, a kod npr raiffeisen banke provizija je 0 dinara bez obzira na iznos.......
  • Seba

    28.10.2015 10:01
    Za sve ima resnje
    Uzmete elektronsko bankarstvo pa placate racune, 0-15din po racunu. I eto ode politiga velikog "genija" Krkobradica..
  • 28.10.2015 09:58
    Gradjanin
    Nemam nameru da branim "Postu" ali moje licno iskustvo je sasvim suprotno od ovog clanka. Sve je ovo tacno napisano,tacno izvedena matematika,potkrepljena cinjenicama ali nedostaje samo jedna "sitnica" i to ona koja pokazuje kakvi su uslovi i provizije kod ostalih pruzaoca platnih usluga za nas gradjane. Banke deru !!! Za uplatu neke takse recimo od 250 RSD uzimaju provizije zavisno od banke do banke od 120-180 RSD te mu i ovakva preglomazna monopolisticka "Posta" i provizija od njenih 35 RSD dodje kao velika usteda. Valjda su zato i tako velike guzve u postama...
  • Hmm

    28.10.2015 09:54
    Zaboravili ste razne doplatne markice pri slanju pošte i slično.
  • Mario

    28.10.2015 09:52
    Rešenje
    Zaobiđite poštu i plaćajte onlajn. Jeste da vas onda banka dere umesto pošte, ali barem ne morate još da čekate u redu za to zadovoljstvo. Ja mislim da već skoro deset godina nisam platio račun u pošti, samo mi fali to gubljenje vremena u životu.
  • Shimmy

    28.10.2015 09:52
    JAVNA KRADJA!!
    Probajte da narucite nesto preko interneta. Carina ce uredno dodati svoju vrednost na paket (pdv + carina) ili samo pdv (u zavisnosti od vrednosti paketa). Svoje troskove ce uredno nalepiti na paket i priloziti zapisnik o troskovima. Kada vam stigne paket. Moracete da uplatite troskove carine + 150dinara. 50 dinara ide na uplatnicu za troskove carine i to je uredu. A ZA PREOSTALIH 100DIN NIGDE NE MOZE DA SE DOBIJE NIKAKVA POTVRDA NITI PRIZNANICA cak i ukoliko ste spremni da to platite!!!
  • ST

    28.10.2015 09:47
    Gradjani...
    ...cute i trpe,pitam se dokle? `Njegovi` penzioneri su,uvek,najurednije platise...90-te,zaista ste tu...
  • zderavko

    28.10.2015 09:43
    Kao i uvek
    Šta sad kukate? Za to (ni)smo glasali. Ćutite i trpite, kao i uvek.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna