Autor: Novosti

Info
07.08.2016.
20:26 > 20:09
Da kilometar nije isti svuda u Srbiji može se zaključiti iz različitih cena taksi vožnje po gradovima.
  • dragan todorović ,36

    09.08.2016 06:55
    cene
    Isto tako i gradjevinski materijal svuda košta isto,ali je kvadrat stana u Beogradu najskuplji, kao i stanarina. Možda tu leži odgovor na neke nedoumice?
  • vozac

    08.08.2016 11:39
    Sustina je da voznja sopstvenim autom kosta oko 25 din/km, dakle oko upola jeftinije nego taksijem, kada se uracunaju svi moguci i nemoguci troskovi posedovanja automobila. A vec sa dvoje u kolima licni prevoz je jeftiniji i od autobuskog (u prvoj zoni, van grada je opet jeftnije i kada ste sami u kolima). Ne ulazim u racunicu taksista, ali sam ubedjen da ne rade sa marzom od 10% koliko bi bilo normalno, vec da je ona visestruko veca, sto je potpuno u duhu srpskog poimanja "biznisa" - niko ne gradi posao sa namerom da za 30-40 godina stekne neku ustedjevinu vec bi svi da se "obogate preko noci". Ali to je vec kulturolosko-mentalitetski problem, Srbi ni na jednom svom polju zivota se nisu pokazali kako narod koji je sklon dugorocnom planiranju.
  • 100%Taksista

    08.08.2016 08:37
    Glupost
    Ova država nije u stanju ništa da uredi, a Taxi je poslednja stvar o kojoj će voditi računa. Gubitak radnih mesta je proizveo mnogo Taxi preduzetni, što je Taxi služba uvek bio, a posle Taxi preduzeća gde su se ugradili mnogi lopovi. Među njima i Maja Gojko ih sa 200 vozila, pa neregistrovani preduzetni i..... Zašto je cena različita? Legalni Taxi preduzetni i uglavnom imaju isto kvalitetna vozila, ista cena goriva, iste dažbine, samo je pitanje broj Taxi preduzetni i DOO, broj vozila, legalno uključenih u rad i nelegalno, a najgora stvar kontrola ispravnost svega rada u Taxi preduzećima, DOO imaju 7vozila, a 1 zaposlen.... Jedino u Beogradu se može reći da je Taxi služba. Sve drugo je gradski prevoz. Nelegalni,, Taxi prevoznici" iz Novog Sada za Futog, Temerin, Zrenjanin, Ruma, Rumena, Beograd..... uništavaju naš rad i egzistenciju, a niko ništa ne preduzima. Čak inspektori uzimaju Reket.
  • dtd

    08.08.2016 00:22
    auuu
    Boškic ti li si? To je ona logika , sad treba kupovati stanove, jeftini su, ali ne garsonjere vec velike stanove.
  • Vozac ispravka

    07.08.2016 23:27
    Kasno je nocu, osigurac za matematiku je izgoreo :)
    Na 1km se potrosi 0.05 odnosno 0.08 litar, sto nam daje jos povoljniju racunicu.
    Dakle, 0.15 eur/km za dizelasa ili 0.18 eur/km za benzinca.
    Izvinjavam se zbog greske.
  • Vozac

    07.08.2016 22:55
    Ne pamtim kada sam seo u taksi. Meni je to preskupo. Kad malo bolje razmislim, meni je i gradski autobus skup. Jeftinije mi je da se vozim svojim kolima. Moj auto kosta 15.000 eur a sa troskovima servisa i regstracije, za period od 15 godina eksploatacije to izadje oko 20.000 eur. Za to vreme se predje oko 200.000 km sto daje cenu amortizacije vozila od 0.1 eur/km. Na to dodajmo cenu goriva koja je 1.3 eur za litar a na jedan km se potrosi pola litre (ako je auto dizel) odnosno 0.8 litara (ako je benzinac). Sve u svemu, cena prevoza u licnoj reziji je od 0.75 eur/km (dizelas) do 1.14 eur/km (benzinac). Cenu amortizacije ne variram u zavisnosti od goriva jer je pretpostavka da ce se dizel voziti malo veci broj km (dok se ne otplati). Eto, ovo je racunica ako uzmete potpuno nov auto a sa polovnjacima stvar je jos povoljnija. Na sve to dodajte i efekat da vam je licni auto dostupan 24/7 "sad i odmah" a taksi cesto ne mozete da dobijete ili ga dugo cekate. Pa sad vidite da li je taksi skup ili ne.
  • Bezveze

    07.08.2016 21:40
    Pitanje ???
    Jeste naveli i sta kome koja opstina trazi i koliko to taxiste kosta ? Recimo Novosadski taxisti placaju lekarsko 5000 dinara godisnje + da ne navodim ostale troskove ...
    Iako lekarsko vazi 3 godine svugde po Srbiji sem u NS, bedno je sve ovo koliko smo siromasni da nam je ovo skupo ...
  • Zivan

    07.08.2016 21:22
    Do pre, četir, pet godina vozznja taksijem u Beogradu spram vozznje u Novom Sadu bila je joss skuplja...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna