"Problem sa železničkim saobraćajem imaju i Nemci. Imaju dobre pruge i brze vozove ali nemaju mašinovođe, tako bar piše Dojče vele."
To samo znači da jedna bogata Nemačka gradi pruge, proizvodi lokomotive i ima putničkog i teretnog saobraćaja pa zato nema dovoljno mašinovođa!!! i naravno zbog manjih troškova železničkog saobraćaja od drumskog postaju bogatiji, a mi ćemo da rušimo pruge!!!. Lako je ovima danas na vlasti rušiti nešto što nisu svojim znojem i žuljevitim rukama gradili, uzimaju se krediti od sveta i naravno Nemačke kojoj trebaju pruge, a pare iz kredita se troše nenamenski, pameti nemaju da bilo šta svrsishodno započnu da rade čime bi oživeli uništenu privredu i zaposlili stanovništvo, zaustavili odliv i ovo malo mladih a školovanih ljudi koji još nisu spakovali kofere za beli svet.
Nastavlja se politika jogurta 88, uništavanja privrede u ovoj zemlji, prvestveno Vojvođanske.
Umesto da širimo sistem elektrificiranih pruga, mi ukidamo periferne pruge a za ostale kupujemo dizel vozove.
Ima li uopšte više nade za ovu napaćenu zemlju?
Ovi neškolovani, krezubi i divlji su je toliko unazadili.
Problem je što su aktuelna, ali i bivša, DS, vlada prilike na železnici MMF- u prikazale jednostrano, ne ukazjući da su decenijama marginalizovane.
rešenje je upravo i revitalizaciji većine zapuštenih trasa i preorijentacij na mnogo jeftiniji i ekološki prihvatljiviji. šinski transport i prevoz...
To što su trenutni političari koji su na vlasti nesposobni da smanje izdvajanja za reprezentacije u ŽS, ukinu nekoliko virtuelnih odeljenja i direktora sa ogromnim platama i preusmere taj novac u održavanje, to što su nesposobni da uvedu GPS sisteme u vozove i praćenje potrošnje goriva i tako uštede novac, ne znači da neki budući stručnjaci koji budu vodili zemlju ne znaju to da urade. Ostavite nam pruge, dajte ostavke i pustite stručnije ljude da nađu bolja rešenja!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srednji Banat ostaje bez pruga?
Autor: Zrenjaninski.com
Info
•13.09.2016.
•10:07 > 10:08
Komentari 5
Limanac
To samo znači da jedna bogata Nemačka gradi pruge, proizvodi lokomotive i ima putničkog i teretnog saobraćaja pa zato nema dovoljno mašinovođa!!! i naravno zbog manjih troškova železničkog saobraćaja od drumskog postaju bogatiji, a mi ćemo da rušimo pruge!!!. Lako je ovima danas na vlasti rušiti nešto što nisu svojim znojem i žuljevitim rukama gradili, uzimaju se krediti od sveta i naravno Nemačke kojoj trebaju pruge, a pare iz kredita se troše nenamenski, pameti nemaju da bilo šta svrsishodno započnu da rade čime bi oživeli uništenu privredu i zaposlili stanovništvo, zaustavili odliv i ovo malo mladih a školovanih ljudi koji još nisu spakovali kofere za beli svet.
Toma
Umesto da širimo sistem elektrificiranih pruga, mi ukidamo periferne pruge a za ostale kupujemo dizel vozove.
Ima li uopšte više nade za ovu napaćenu zemlju?
Ovi neškolovani, krezubi i divlji su je toliko unazadili.
Zivan
rešenje je upravo i revitalizaciji većine zapuštenih trasa i preorijentacij na mnogo jeftiniji i ekološki prihvatljiviji. šinski transport i prevoz...
Boris
Smrdija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H