Izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja, koje bi trebalo da budu usvojene početkom naredne godine, odnosiće se i na odgovornost putara na saobraćajne nesreće.
Kakvi likovi, svima im treba podeliti otkaze, tamo je Krsto Lipovac još i najnormalniji čovek. Kaznenu politiku nam kroje ignorantni policajac i nadobudni inžinjer.
Pare idu u fond? Hoćete da pogađamo čiji će projekti da prolaze iz tog fonda?
Hoćete da pogađamo kom državnom organu će da se kupuju nova vozila, uniforme i slično iz tog fonda?
Ako je vec alkohol problem ja sam za da se poveca akciza na alkohol za 200% i da se efektivno u istom iznosu smanji akciza na gorivo. Budzet na istom, manje pijanih ljdi a volanom, manje bolesti prouzrokovanih alkoholom.
110km/h na autoputu???? Pa da li ste vi normalni? Svako ko vozi na autoputu ispod 120km/h predstavlja vecu realnu opasnost nego neko ko vozi 130-140 km/h. Probajte i sami - izadjite na autoput i vozite sporo i samo posmatrajte sta se desava u retrovizoru - koliko cete nebezbednih situacija izazvati sporom voznjom. Uzrok nesreca nije brzina nego nedostatak znanja i vestine. Brzina samo "pomaze" da posledice budu vece. Ali uzroke treba traziti u losoj obuci u autoskolama, u losem psihofizickom stanju vozaca (koliko stanovnika Srbije koristi sedative npr?), u losem tehnickom stanju voznog parka (shebo nas Sloba za 100 godina unapred) i u losem stanju puteva (takodje osnovni krivac ovaj napred pomenuti. a potom i sve lopine koje su nastavile njegovim stazama).
Ograničenja brzine su iz prošlog milenijuma, odgovaraju taljigama a ne putničkim kolima. Ako prdavnice rade 24 sata, ne možete ostaviti ograničenja brzine kao u komunizmu. S druge strane vozila republike, pokrajine, agencija, kancelarija, direkcija, zavoda, kancelarija... lete po putu kao da su na trkama.
Kao što rekoh ranije, postoji realna mogućnost da vas više finansijski košta da se vozite pijani (i tom prilikom ne izazovete nikakvu nesreću) nego da nekog usmrtite na neki drugi način (recimo sekirom u glavu).
To je besmisleno, ali opet ništa novo za naše zakonopisce - znaju samo za harač a opravdanje im je uvek polovično i nakaradno prepisivanje propisa od drugih zemalja.
Ужас какве бројке. 55.000 алкохоличара је искључено из саобраћаја. Замислите колико је њих још возило да не нису заустављени?
А број мртвих и рањених је као да смо у ратном стању. Суморне бројке...
И онда има оних који се буне на веће казне. Е па господо возачи, сами сте криви.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Stanje puta uzimaće se kao uzrok saobraćajne nesreće
Autor: N1
Info
•22.11.2016.
•11:31 > 12:32
Komentari 6
Marko
Pare idu u fond? Hoćete da pogađamo čiji će projekti da prolaze iz tog fonda?
Hoćete da pogađamo kom državnom organu će da se kupuju nova vozila, uniforme i slično iz tog fonda?
BoguFalaStoSamLala
:)
Bunim se a ne pijem
dule
To je besmisleno, ali opet ništa novo za naše zakonopisce - znaju samo za harač a opravdanje im je uvek polovično i nakaradno prepisivanje propisa od drugih zemalja.
маркеђани
А број мртвих и рањених је као да смо у ратном стању. Суморне бројке...
И онда има оних који се буне на веће казне. Е па господо возачи, сами сте криви.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H