Širom sveta u poslednje vreme došlo je do znatnog razvoja železničkog prevoza i povećanja broja vozova u upotrebi. To uključuje i sve veće brzine vozova, a zbog sve bržeg putovanja i putnici se sve više vraćaju vozovima kao poželjnom saobraćajnom sredstvu.
šta ne piše? Nigde ne piše koliko je takva železnica skupa, a zaboravlja se šta se sve na ovim prostorima dešavalo, raspala se država, a kako ne bi državna železnica. Zaboravlja se kako se gradila npr pruga Bg - Bar nekih 20+ godina, kada su se prvi problemi na teritoriji Ex YU ispoljili odbijanjem Slovenije i Hrvatske da finansiraju dalju gradnju pruge, pa se nekih 450+ km pruge gradilo preko 20 godina od donošenja odluke; Sve veće zaostajanje železnice na ovim prostorima samo je posledica centralizacije (u Srb) i ratnih dešavanja na tlu Jugoslavije, (od Rume do Novog Sada putnik se mogao prevesti teretnim vagonom u nedostatku putničkih kola 90-ih) sa prekidom veza između novonastalih država gde su završavala i vozna sredstva onako kako su se zatekla i uništavanja infrastrukture koncem 90-ih. A da li nama brza železnica treba? N E. Takva železnica služi samo političarima za reklamu tehnološke "emancipovanosti" i mahanje od izbora do izbora, kao što će narod da mu posluži da je subvencioniše kada je izgradi, ako je izgradi, btw ona čak i nije brza po nekim definicijama.
Prodavnice u Francuskoj ne rade posle 10 radnim danom, subotom do 2 a nedeljom ne rade uopšte.
Eto, velika stvar.
Veći problem kod nas bi bio da se prodavnice usaglase sa Francuskom nego vozovi.
Nikad nismo imali naviku da se vozimo vozom pa nemamo ni danas i malo je interesovanje za brzinom vozova u zemlji poput naše al zato nam je jako važno da prodavnice uvek rade pa one zato i rade.
Aj manite nas brzine vozova i ostalih gluposti deder da prorade prodavnice u francuskoj nedeljom.
Eurostar jeste londonska firma, ali su većinski vlasnici Francuzi, a i najvećim delom ne vozi po Britaniji. zato ga ja ne bih baš tretirao kao "britanski"
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO, VIDEO: Vozovi u Francuskoj voze 199, u Srbiji 55 km/h
Autor: 021.rs/Index.hr
Info
•11.09.2019.
•08:23
Komentari 9
narod
Guber
Nji-haaaa
Kada dođe treći svetski, kada gorivo bude nedostupno, videću kojim će prugama konji bolje vući.
EU
xyz
Eto, velika stvar.
Veći problem kod nas bi bio da se prodavnice usaglase sa Francuskom nego vozovi.
Nikad nismo imali naviku da se vozimo vozom pa nemamo ni danas i malo je interesovanje za brzinom vozova u zemlji poput naše al zato nam je jako važno da prodavnice uvek rade pa one zato i rade.
Aj manite nas brzine vozova i ostalih gluposti deder da prorade prodavnice u francuskoj nedeljom.
Ахмед
Zla...
Zoran
ex chapman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H