Autor: RTS

Info
10.10.2019.
19:18
Pooštravanje tehničkih pregleda doprinelo je smanjenju broja udesa za deset odsto tokom godinu, a poginulo je 27 ljudi manje nego u istom periodu lane, navode u Ministarstvu unutrašnjih poslova.
  • Nemanja

    11.10.2019 15:56
    Laž
    Čista laž.
    Nisam čuo ni za jednu jedinu saobraćajnu nesreću koja se dogodila zbog tehničke neispravnosti, vozila više od 15 godina.
    Jedina koje se sećam je onaj autobus što je ubio Grka na biciklu na Detelinari, tamo neke '99-2000.
  • Novosadjanin

    11.10.2019 09:25
    provera
    Ovaj podatak treba uzeti sa rezervom jer svedoci smo da nikada više nije poginulo mladih u jednom kratkom periodu kao ove godine a svi su bili u novijim automobilima.Malo koji udes je bio zbog tehničke neispravnosti vozila uvek je ljudski faktor.Ne kažem da nije trebalo pooštriti tehnički pregled ali su ga preterali.A opet imamo krševe po gradovima,razne kočije....
  • skakamoto

    11.10.2019 06:09
    "MUP: Pooštravanje tehničkih pregleda doprinelo smanjenju broja udesa"
    Gospodo iz MUPa, znate li koje je vreme kada kažete: "ja lupetam, ti lupetaš..."? Ne znate? To vam je, gospodo, IZGUBLJENO VREME!!! Sedite, JEDAN!!!
  • Vlada

    10.10.2019 22:43
    @komsa
    Niko ti nece kontrolisati dali imas DPF ili katalizator nego ce kontrolisati izduvne gasove. Tacno se zna koliki je dozvoljeni nivo za svaku EURO normu. Npr ako ti je auto EURO 4, izmerice ti izduvne gasove i ako prelaze granicu, nisi prosao tehnicki. Briga njih jel ti motor "duva" i trosi ulje ili nema DPF ili katalizator. Medjutim, znajuci mangupe, pod izgovorom teske ekonomske situacije i bla bla a znajuci da polovina automobila ne zadovoljava, gle cuda, uvesce neku novu nadoknadu kao ekolosku taksu i problem resen a oni nakupili jos love.
  • комша

    10.10.2019 22:05
    "Izduvni gasovi će naredne tri godine biti kontrolisani. Kontrolisaće se stepen izduvnih gasova, da li imate svu opremu vezanu za izduvne gasove katalizator, DPF filtere", najavljuje Manojlović.
    ----
    Пази што ће да провале да је ДПФ празан. Шта ће да ради радник на техничком? Да скида пола делова из моторног простора, па онда да скида ДПФ да види да ли је шупаљ? Оће брига га. Једна Британија не може да изађе на крај са тим и да нађе како да открије где је ДПФ празан и софтверски угашен, јер ако је аутомобил са исправним мотором сагоревање је сасвим уреду. Проблем су шклопоције које троше уље, где мотор не ради како треба, где кад дају гас иза њих остаје облак црног дима.
    Него, нису уопште навели колико њих је погинуло а да је неисправност возила узрок тој саобраћајној незгоди. Неће то ни објавити јер је проценат таквих саобраћајних незгода испод 1%.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna