Autobus iz Srbije koji je nemačka policija pre nekoliko dana isključila iz saobraćaja prošao je redovan šestomesečni pregled u Srbiji 28. decembra i dobio zeleno svetlo i za međunarodnu vožnju.
ovde je problem sto nije prvi put da se krece na put neispravnim vozilom i sti ona famozna turisticka inspekcija ne prihvata ni jednu zalbu protiv takvih slucajeva
agencija prestige je na spisku onih koja je bila zatvarana a koja na put krece neispravnim vozilom i bez vodica. vlasnik sedi za volanom kao drugi vozac i ni jedan jedini put ne broji putnike.
Nemci bi trebalo da ga uhapse zbog remaćenja saobraćaja tamo nekim kršom. Ipak je on ugrozio ljude. Neka se njima pravda, nama je ovo još jedan slučaj za rubriku “ verovali ili ne”i tračeraj.
Mislim, znaju oni šta se ovde dešava i koliko je najnebezbedniji život na rubu Evrope.
Ovaj direktor daje i sama objašnjenja postupaka koja su potpuno nedopustiva. Pokvario se autobus pa je za zamenu poslat neispravan krš da ne bi putnici čekali!!? I drugo, mi za Nemačku inače šaljemo samo nove autobuse...Ovo znači da oni ne samo da svesno ugrožavaju bezbednost svojih putnika nego ih i klasifikuju pa oni koji putuju za Nemaćku i slično mogu se voziti novim autobusima a ostali mogu i u ovakvim krševima...
Letos sam terao auto na tehnicki, i sem sto su mi uzeli 4.000 dinara, sam pregled se nije nista razlikovao od istog dok je kostao 1.000 dinara. Odradili su ga za 10 minuta, i onda rekli da auto mora da stoji jos 20 minuta u servisu, jer kamere snimaju.
Drugo, "majstori" u servisima za pruzanje usluga tehnickog pregleda imaju platu 40 - 50.000 dinara. Pa koji majstor ce da radi za te pare!? Dovedu priucene ljude koji, realno, i ne znaju da rade posao. Znaju da ocitaju kocnice i provere dal ima vode za vetrobran stakla.
To je Srbija, to je naš sistem. Ustvari nema sistema, ako ne važe ista pravila za sve, ako lastini busevi lagano prolaze tehnički a nama običnim smrtnicima zakeraju za sve i svašta, onda nema sistema i naša država je trulež.
"Lukić za "Novosti" tvrdi da je ova situacija bila izuzetak i da na linijama ka Nemačkoj i uopšte van teritorije Srbije saobraćaju autobusi koji su ili tek nabavljeni ili stari svega nekoliko godina."
Znači za nas u Srbiji je bezbedan i ako mu ne rade kočnice.
Kako su golim okom utvrdili da su kočnice neispravne ? To mi nije jasno!! To se ne vidi golim okom ,možda su gume bile ćelave. Da bi videli golim okom kočnice mora se prvo točak skinuti ili poslati na tehnički .
Pre ce biti da ta krntija nije ni videla traku tehnickog pregleda u poslednjih 10 godina...
Ja kad odem drze me pola sata ne znaju ni oni zasto, al tako mora...
Sta mislite u uredjenoj drzavi da bi bilo sa tom agencijom za tehnicke preglede a i autoprevoznikom?Ovima ce mozda i drzava platiti kaznu i kupiti autobus(il' subvencionisati)!
E moj direktore, da si u bilo kojoj evropskoj državi dobio bi sada otkaz bez izuzetka. A u našim državnim firmama, uglavnom se još oslovljavaju sa "druže". Bez obzira sa kojom familijom komuniciras na radnom mjestu.
Bas bih voleo da cujem komentar ona dva pametnjakovica iz Komiteta za bezbednost u saobracaju Okanovica i Vujanica. Takozvani strucnjaci na celu sa naaaajvecim strucnjakom Milanom Vujanicem nisu nista drugo do ekipa koja se prikacila gradjanima na novcanik i cede nas do besvesti, nenormalnim uslovima na tehnickim pregledima prilikom registracije. Ubrzo ce promene! Oni ce biti medju prvima koji ce polagati racune za svoju strucnost i ponasanje!
Tako je to u drzavi gde se glasa za litar jestivog ulja i kilogram secera i dvesta grama kafe.
I gde se sestra,sin,otac,majka,ujna,ujka,stric i surak na poslu u bilo kojoj drzavnoj frimi oslovljavaju sa KOLEGA "evo ja sam stigao stigla na posao malo kasnio kasnila par sati nije strasno sta cemo za veceru sta da ti spremim za veceru KOLEGA?".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Krntija, isključena iz saobraćaja u Nemačkoj, prošla tehnički u Srbiji pre mesec dana
Autor: Novosti
Info
•26.01.2020.
•12:01 > 12:13
Komentari 24
Ns
/
agencija prestige je na spisku onih koja je bila zatvarana a koja na put krece neispravnim vozilom i bez vodica. vlasnik sedi za volanom kao drugi vozac i ni jedan jedini put ne broji putnike.
Deran
Jogi Letač
toliko!
Mislim, znaju oni šta se ovde dešava i koliko je najnebezbedniji život na rubu Evrope.
Busbus
Zare
Radojica
Gde je sada Udruzenje uvoznika i prodavaca automobila i rezervnih delova i njihova kampanja o zagadjenju vazduha?
da
NSrdjan
Drugo, "majstori" u servisima za pruzanje usluga tehnickog pregleda imaju platu 40 - 50.000 dinara. Pa koji majstor ce da radi za te pare!? Dovedu priucene ljude koji, realno, i ne znaju da rade posao. Znaju da ocitaju kocnice i provere dal ima vode za vetrobran stakla.
M
jaje
Vozač
Znači za nas u Srbiji je bezbedan i ako mu ne rade kočnice.
Goran NS
Vozi Misko!
Zoki
NSadjanin
Ja kad odem drze me pola sata ne znaju ni oni zasto, al tako mora...
Lala
Cattanicorrado
AleksandarVojvođanin
Simo
Lud zbunjenog
I gde se sestra,sin,otac,majka,ujna,ujka,stric i surak na poslu u bilo kojoj drzavnoj frimi oslovljavaju sa KOLEGA "evo ja sam stigao stigla na posao malo kasnio kasnila par sati nije strasno sta cemo za veceru sta da ti spremim za veceru KOLEGA?".
Tunel Jeftinoće
Seka Persa
Onda ništa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H