rak rane ovdašnjih železnica; klasično vrbovanje je to što rade Nemci, jer ovi odmah posle škole (kao vkv) i posle pripravničkog i položenog stručnog mogu da voze, i to ne makar ko i ne makar šta; mogu da počnu da rade pre 21, samo ako država odobri železnici da ikog zaposli dok navrši te godine, što ovoj nije padalo na pamet da uradi ni jednom u 5 ili više godina pa ih je vremenom, do 2015., bivalo sve manje jer se zbog beneficija rano penzionišu nakon čega odu lepo kod operatera gde im bude bolje nego na državnoj železnici. Ili odu s državne železnice kod operatera zbog bolje plate, jer voze kargo.
&
"vlast najavljuje veći značaj za železnicu"
ako je tako zašto je otpušten toliki svet od 2000. ako će železnica da bude značajna? pre bi se reklo da se više neće nikada sabrati da liči na državnu želznicu; biće gradske železnice, neki metro će da naprave Francuzi ispod Save&Dunava do NT, biće turističke, projektno dizajnirane za prekogranična prelaženja HR,HU,RO,BG,KO,BIH,CG, železnice za potrebe stranih investitora (Kineze, Ruse), povezane na susedne koridore svojom magistralom i biće za utehu "ekološka" koja "ne troši troši puno struje" pa ne proizvodi ni dugove.
@Marko
još je gore, obučavaju ih modularno & brzopotezno, od Brazila, Španije do Malezije, na virtualnim akademijama, kursevima od po 18 mes. na simulatorima, a kada im đaci sednu u neki ICE hiper brzi voz, pijane ih skidaju policijom jer PTC (ERTMS) sistem savršeno funkcioniše i "ne ume" da zakaže (malo sutra).
Zivim u Nemackoj pa znam da je DW propagandna masina Nemacke vlade, kao sto Rusija ima RT, tako nemci umaju DW. Ima nekoliko jakih portala kao sto su Tagesschau.de ili welt.de, to su normalni portali i televizije ali DW uzimati sa rezervom.
Lik dosao iz Nemacke nas covek neki admistrator u zeleznici Nemacke Deutsche Bahn nije masinovodja u administraciji radi tamo je rodjen roditelji su mu iz Srbije cesto dolazi do Beograda da vidi rodbinu.
Kaze lik tolika je pomama za masinovodjama u Nemackoj da su poceli i imigrante i azilante da primaju na obuci.Fora je sto i azilant krene i kada vidi koja je to odgovornost za 2500 eura plate sledeceg meseca kaze Nein,kaput.
Ako azilanti na nemackim vozovima i nemackim sinama odbijaju da rade za 2500 eura plate jer rodjeni Nemac nema sanse to da radi ispod 5-6 hiljada eura mogu samo zamisliti kako je nasim masinovodjama u Srbiji.I dok kad ce i to preostalih masinovodja izdrzati u Srbiji i da ne da otkaz.
Sve dolazi na svoje panta rei sve ide sve se menja samo nasi politicari to nikako da shvate.Ili shvataju ali posto se narod ne buni teraju po svoje.Jer im se moze.Jer im narod tako dozvoljava.
Cuj u Ceskoj ugasene skole?
Ugasene jer privatne firme rade obuku.
https://www.radio.cz/en/section/business/all-aboard-rail-operators-struggling-to-fill-train-driver-positions
Znam! Smislio sam rešenje!
Uvešćemo ljudima da donose račune, kada su poslednji put putovali Železnicom!
Osnosno, ako ih ne donesu, umanjićemo im plate.
Pa ćemo ih naterati da novac ulože isključivo u železnicu, i to će zadržati mašinovođe!
Možda vam na prvi pogled ne izgleda pametno, ali ja sam Android Ana i veoma sam smart.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
DW: U Srbiji manjak mašinovođa, masovno odlaze u Nemačku
Autor: Dojče vele
Info
•08.02.2020.
•17:11 > 19:05
Komentari 14
Ali zato
Dve osobe su poginule u udesu na pružnom prelazu kod Zmajeva.
KOMENTARI 2
INFO 09.02.2020. | 08:24 > 08:26
Nesreca se dogodila oko jedan sat posle ponoci, receno je RTS-u u MUP-u.
Sudarili su se voz i putnicki automobil.
Dve osobe u automobilu poginule su na licu mesta.
Autor: RTS
https://www.021.rs/story/Info/Vojvodina/234053/Dvoje-poginulih-u-udesu-na-pruznom-prelazu-kod-Zmajeva.html
@Anti Putin
Mile
Vilimoje
samo kazem
ta man`te
&
"vlast najavljuje veći značaj za železnicu"
ako je tako zašto je otpušten toliki svet od 2000. ako će železnica da bude značajna? pre bi se reklo da se više neće nikada sabrati da liči na državnu želznicu; biće gradske železnice, neki metro će da naprave Francuzi ispod Save&Dunava do NT, biće turističke, projektno dizajnirane za prekogranična prelaženja HR,HU,RO,BG,KO,BIH,CG, železnice za potrebe stranih investitora (Kineze, Ruse), povezane na susedne koridore svojom magistralom i biće za utehu "ekološka" koja "ne troši troši puno struje" pa ne proizvodi ni dugove.
@Marko
još je gore, obučavaju ih modularno & brzopotezno, od Brazila, Španije do Malezije, na virtualnim akademijama, kursevima od po 18 mes. na simulatorima, a kada im đaci sednu u neki ICE hiper brzi voz, pijane ih skidaju policijom jer PTC (ERTMS) sistem savršeno funkcioniše i "ne ume" da zakaže (malo sutra).
Komsa
Zdravko
Kikiriki i semenke
Kaze lik tolika je pomama za masinovodjama u Nemackoj da su poceli i imigrante i azilante da primaju na obuci.Fora je sto i azilant krene i kada vidi koja je to odgovornost za 2500 eura plate sledeceg meseca kaze Nein,kaput.
Ako azilanti na nemackim vozovima i nemackim sinama odbijaju da rade za 2500 eura plate jer rodjeni Nemac nema sanse to da radi ispod 5-6 hiljada eura mogu samo zamisliti kako je nasim masinovodjama u Srbiji.I dok kad ce i to preostalih masinovodja izdrzati u Srbiji i da ne da otkaz.
Sve dolazi na svoje panta rei sve ide sve se menja samo nasi politicari to nikako da shvate.Ili shvataju ali posto se narod ne buni teraju po svoje.Jer im se moze.Jer im narod tako dozvoljava.
Anti Putin
Marko
Ugasene jer privatne firme rade obuku.
https://www.radio.cz/en/section/business/all-aboard-rail-operators-struggling-to-fill-train-driver-positions
A inace i oni kubure sa zeleznicarima.
Smart rešenje
Uvešćemo ljudima da donose račune, kada su poslednji put putovali Železnicom!
Osnosno, ako ih ne donesu, umanjićemo im plate.
Pa ćemo ih naterati da novac ulože isključivo u železnicu, i to će zadržati mašinovođe!
Možda vam na prvi pogled ne izgleda pametno, ali ja sam Android Ana i veoma sam smart.
Huncut
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H