Autor: 021.rs

Info
14.10.2020.
13:35 > 17:43
Ideja srpskog člana Predsedništva BiH Milorada Dodika da vlast u Srbiji omogući automatsko dobijanje srpskog državljanstva za sve građane Republike Srpske izazvala je brojne, pomešane reakcije.

Komentari 100

  • Нисмо исти народ

    02.12.2020 21:34
    Нисмо исти народ
    То је политичка играрија.Само нећу да наседнемо на то.
  • Ognjen

    17.10.2020 16:46
    @@Lale
    Ko si ti da govoris sta ce bilo ko da radi sa svojim novcem? Hoces da i gace, decu i zene da nam proveravas? Odvratan si kao i onaj tvoj zvalavi idol.
  • goran

    17.10.2020 11:51
    "Nemanja15.10.2020 • 23:57
    Ne
    Austrijanac nije Nemac
    Irac nije Englez
    Škot nije Englez
    Meksikanac nije Španac
    Bosanac nije Srbin, nego je Bosanac, kom god narodu pripadao!!!"

    Lepo si krenuo i onda na kraju Bosanac nije Srbin, ali ako nastaviš redosled kojim si počeo onda treba da piše Srbin nije Bosanac. Zatim ta negacija dovodi do toga da srbin jeste srbin gde god živeo.
    Ladno si poništio srbe i hrvate koji žive u Bosni time da su tamo svi bosanci. Oni su svi tamo građani Bosne.
  • Ђорђе Ивковић

    16.10.2020 22:26
    Може, ако је братство искрено
    Није проблем у држављанству.
    Ја не верујем у искреност оваквих настојања, бар не пуну искреност, док владају овако неуравнотежени односи међу Србима са две обале Дрине. Ти односи су "једносмерни у два правца": нама из Босне стижу искључиво руководећи кадрови, ми њима шаљемо искључиво паре.
    Кад пола министара у Влади РС буду Србијанци, лако ћемо прихватити сваку интеграцију.
  • Observer

    16.10.2020 07:29
    @/
    “botovi i ovu anketu pune”

    Naravno, jer imaju svu potrebnu tehniku za to, a to smo mogli videti prilikom ankete protiv nezakonitog betoniranja Dunava, kada su slali po šest “glasova” u sekundi za betoniranje.

    Botovi sada rade mnogo suptilnije i pokušavaju da stvore utisak pravog glasanja, održavajući egal u glasanju s malom prevagom “glasova” na svojoj strani.
  • Nemanja

    15.10.2020 23:57
    Ne
    Austrijanac nije Nemac
    Irac nije Englez
    Škot nije Englez
    Meksikanac nije Španac
    Bosanac nije Srbin, nego je Bosanac, kom god narodu pripadao!!!
  • igor

    15.10.2020 19:36
    podrzavam
    naravno da bi to bilo dobro iz vise razloga a najvise zbog posla jer tada nebi bilo problema oko prijave ovako mnoge gazde ako nemas papire nece da te zaposle jer nemogu da te prijave.
  • bruka

    15.10.2020 17:45
    @garix
    Kažete Mađari daju pasoše onom ko nauči jezik i spreman je da se integriše u društvo.
    Zanima me kako će se npr. Srbin iz NS, sa prebivalištem u NS integrisati u mađarsko društvo?
    Jedino ako vlasti Mađarske to društvo ne vide malo van granica današnje Mađarske, ali to za vas očigledno nije problem.

    Zbog ovakvih stavova prolazimo kroz istoriju kako prolazimo, a možda i nestanemo.
  • Filip

    15.10.2020 15:09
    @Neoplanta
    Naravno da su drugi narod. Oni su Bosanci. Kao sto Austrijanci nisu Nemci, a ni Svajcarci nisu Nemci. Jel treba crtati?
  • Samo posmatram

    15.10.2020 13:11
    @Neoplanta
    Ti očigledno nisi odavde, jer da jesi, ne bi tako pisao.
    U najbolje firme (npr. Naftna industrija) svojevremeno (pre dolaska Rusa) nije se moglo zaposliti, ako nisi Bosanac, Hercegovac ili Crnogorac.
    Drugim rečima i ako si Srbin (Vojvođan), a nisi imao nekog od “jarana” za vezu, u Naftnu industriju nisi mogao “ući”.
    Ovo govorim iz ličnog iskustva.

    Druge “nacionalne manjine” u Naftnoj industriji su se mogle na prste prebrojati.
  • Neoplanta

    15.10.2020 11:28
    Bacvanin@
    Tvoj komentar objasnjava zasto Vojvodjani dozivljavaju Srbe iz drugih krajeva kao drugi narod, a ostale nacionalne manjine Vojvodine kao rod rodjeni! Ne cudim se sto ste ratovali i sto ste posvadjani sa svima i svakima, nadrndani ste i uvereni da je svet napravljen zbog vas! Na kraju krajeva, svadjate se i sa Srbima iz Srbije, uporno pokusavajuci da nametnete svoje misljenje kao jedino ispravno! Smirite strasti, gledajte svoja posla i niko vam vise nista nece prigovoriti! Mozete li?
  • Србин Војвођан

    15.10.2020 11:27
    @Sremac
    Потпуно си у праву.
    Уместо да се новопридошли Срби уклапају у нову средину, они би да ту средину мењају према себи.
    То једноставно није у реду и могу да замислим, колико то сигурно смета и иритира остали несрпски народ у Војводини, када и нама Србима, Војвођанима, то смета.
  • ja

    15.10.2020 11:08
    Војвођанка Српкиња, aha, mora da je tako. Sigurno nije jer takvi Srbi kao ti misle da Srbin ne moze biti musliman ili sta god. Sigurno Srbi kao vi nisu ugnjetavali nikoga? Evo ja se secam, kad sam bio mali i isao u OS sa madjarskim razredima - uvek su ih maltretirali, uzimali pare za uzinu, pretili im na sportskim takmicenjima da ako da gol da ce dobiti batine itd. Ko kaze da nisu jedinstveni, vidis kad treba da se bude cobancina - uvek su slozni. Tako da nemoj da mi lajes ovde kao da si bogom dana i kao da su Srbi andjelcici sa ikone. Zbog takvih stvari sam se odrodio. Ovde jedva zita ostane od takvih prostackih kukolja.
  • @Војвођанка Српкиња

    15.10.2020 11:04
    Nista niste shvatili. Ovde se radi o Bosancima. Imamo iskustvo sa njima, kakvo nemaju narodi koje ste nabrojali. PS U vasu korist se odricem svog nasledstva u BiH.
  • Odmah

    15.10.2020 10:52
    @Sremac
    Molim vas da bez odlaganja nadležnom organu prijavite te "ljude iz ratom pogođenih područja exYU republika, srpskog porekla" koji su kažete precrtavali nazive na manjinskim jezicima ili negodovali da se u Srbiji mora samo srpski pričati a čiji identitet vam je očigledno poznat, iako ako ste saučesnik u izvršenju krivičnog dela verujem da želite da izbegnete odgovornost te to nećete uraditi. Način života u Vojvodini je takođe i šovinizam i mržnja prema svakome kojem čistokrvno vojvođansko poreklo se seže unazad minimum 20.000 godina, samo ovde se pridošlice etiketiraju pežorativnim frazama i paušalno krive za sve bez ikakvih dokaza, te u skladu sa time mislim da su se neki pridošli građani koji se na takav način ponašaju savršeno uklopili i prihvatili način života u Vojvodini dok nažalost većina i dalje odbija da učestvuje u takvom širenju mržnje i šovinizma. No nemojte biti na kraj srca i dajte im malo vremena, ponekad je potrebno da prođe par generacija da potomci umisle da su viša bića i da su to zaslužili prostim rođenjem u Betaniji te da počnu shodno tome da se tako i ponašaju.
  • Komifo

    15.10.2020 10:12
    @Novosadjanin

    Naravno da govorimo, za razliku od 'srba iz drugih krajeva', migranti ovde ne slave svoje ratne zločince.
  • Војвођанка Српкиња

    15.10.2020 09:59
    И то праааава!
    Нисам видела народ који више мрзи СВОЈУ КРВ, од Срба. Знате ли да Грци, Хрвати, Мађари...дају држављанство свима који имају и кап њихове крви? Тако и треба. Како се зове ова држава? Србија. Па шта је онда проблем да СВИ СРБИ, где год да живе, добију српско држављанство? И мислим да обавезно треба да поново отворимо Министарство за дијаспору и свима, који желе, а нашег су порекла, дајемо држављанство.
    Сви би волели да вам нека тетка из Америке остави капитал, а да гласа на нашим изборима, е то не може. Видите како Американци гласају и они који живе на Гренланду и они на Тасманији, имају право гласа.
    Бројите се да " ће вам узети радна места". Јака вам радна места. Радила сам у апотеци, са девојком из Приједора. Каже она пацијенту, Лаааали: који ЛИЈЕК желите? А он њој: ти си мооом детету узела посао. Она каже, Господине ако је ваше дете дипломирани фармацеут, нека ОДМАХ дође овде да ради, требају нам фармацеути. Наравно "господин" није имао дете које је фармацеут.
    Ја сам радила и у Хрватској, Грчкој, Либији, свуда била цењена, због свог знања и рада, чак сам научила грчки и арапски.
    И свуда има и добрих и лоших људи, као и међу Србима.
  • Sremac

    15.10.2020 07:16
    @Bačvanin
    “.....na tablama naselja sprejem precrtaju nazivi na manjinskim jezicima, ili negoduju da se u Srbiji mora samo srpski pričati.....”

    To je pravi primer, nekontrolisanog priliva ljudi iz ratom pogođenih područja exYU republika, srpskog porekla, koji nemaju osećaj za multi-kulturnost zajedničkog života u Vojvodini.
    Oni, umesto da prihvate način života u Vojvodini, žele da novu sredinu menjaju prema sebi.

  • Ni slučajno!

    15.10.2020 06:06
    Ni u ludilu!
    Nikako!
  • Bacvanin

    15.10.2020 01:12
    Pod uslovom da
    U Vojvodinu su se svi naselili, iz tog ugla teoretski nema problem da još neko dođe. Ne znam koliko je merodavno uporediti to što Mađarska daje mogućnost državljanstva, ali treba napomenuti da ne daje automatski svima. Ono što jeste između ostalog diskutabilno su poteškoće prihvatanja činjenice da se u Vojvodini priča na više jezika, pa pojedini vrlo glasno negoduju zbog toga (gomila primera gde se na tablama naselja sprejem precrtaju nazivi na manjinskim jezicima, ili negoduju da se u Srbiji mora samo srpski pričati). Naredna stvar jeste mogućnost zloupotrebe istog zarad glasova na izborima.
    Ono što mi nije jasno, zašto automatski? Ako neko želi, neka to traži
  • Novosadjanin

    14.10.2020 22:19
    @garix
    Kakva integracija u drustvo.Cilj davanja pasosa je bio jacanje madjarskog korpusa u okolnim drzavama sto je legitimno i sa tim se slazem.Ako Srbija daje drzavljanstvo iz istog razloga svoje drzavljanstvo isto ne vidim problem.Ne ugrozavama niko sa dvojnim drzavljanstvom.Dosta autosovinizma,vojvodjanin je geografska odrednica a ne nacionalnost.Kad bi se ovako govorilo o bilo kojoj drugoj naciji to bi se karakterisalo kao govor mrznje.Kada napadnu migrante (to osudjujem) tad se zgrazavate a ovamo mnogo gore stvari govorite za Srbe koji su dosli iz drugih krajeva
  • Limanac

    14.10.2020 21:29
    Šta li je to, mazohizam?
    Neverovatno je, da upravo oni, koji su i najviše propatili zbog ratova ‘90.-tih, danas upravo podržavaju tu političku reinkarnaciju!

    Ako meni, kao Srbinu to smeta, mogu zamisliti kako je to tek izraženo kod drugih nacija u Vojvodini?!?

  • Visoki standardi

    14.10.2020 20:59
    Mađarska ne deli. Jezik je jako težak. A i mi nismo korumpirani kao Bosanci.
  • Ilija

    14.10.2020 20:59
    Samo nam jos oni fale!
  • Protiv

    14.10.2020 20:57
    Da se Dodiku oduzme državljanatvo Srbije itd. Ne radi anketa. Mi smo protiv.
  • sssima

    14.10.2020 20:37
    Podrška uz uslov
    Slažem sa Dodikovim predlogom, ali uz uslov da svaki gradjanin Srbije može da dobije državljanstvo BIH i da ga MORA uzeti. Ovo bi se naravno moralo na referendumu u Srbiji potvrditi.
  • Pera

    14.10.2020 20:27
    Drzavljanstvo
    Hoce i gradjani Srbije dobiti automatski dvojno drzavljanstvo ??? Nece!!! E onda nista .
  • Garix

    14.10.2020 20:18
    @Novosadjanin
    Madjarska ne deli sakom i kapom drzavljanstvo niti automatski, onda bih i ja ima madjarsko drzavljanstvo, vec samo onima koji podnesu zahtev i spremni su da nauce jezik i integrisu se u drustvo.
    Po meni bi svi sa dvojnim drzavljanstvom morali bar 4 meseca godisnje da provedu u Srbiji ili gube dvojno drzavljanstvo. Koja je poenta da imaju drzavljanstvo i svrate svake 4 godine grupno autobusom, a pritom ne doprinose ni porezom, vec su samo na teretu.
    I zbog cega je neophodno da svi Srbi budu ujedinjeni pod teritoriju jedne drzave?
  • VV

    14.10.2020 19:24
    protiv
    Vojvodina bosancima.

    U dvaes maraka da će se svi naseliti u Novi Sad a niko na Kosovo koje je srce Srbije.
    Jel neki bosanac otišao da živi u Negotin? Zaječar? Priboj? Vranje? Niš? Kraljevo?
    Kad mi kažemo Vojvodina je naša a vi ste dođoši onda se ljutite kako vam ne damo. Vaš zavičaj je samo vaš, a naš je i vaš.
    Sve najgore o Vojvodini i njenim ljudima pričate a hrlite oberučke ovamo i grabite poslove, funkcije, veze, vlast...
  • Jolanda

    14.10.2020 19:14
    Moja baba rodjena je preko Drine još 1926. Ovde je od 1950 i redovno je imala penziju,dokumenta ...sve do 2017 kad su tražili da izvadi novu lk. Ta zajebancija nas je koštala 500€,vadjeni su papiri tamo...odjavljena je sa tog državljanstva i prijavljena je ovde. Brdo živaca smo potrošili i sad tek tako daju državljanstvo? Ja jbt ko je tu lud? Ovde živi 60 godina i kažu nema državljanstvo
  • Bili Kid

    14.10.2020 18:49
    Vucic i SNS su deo legende, deo bajke koji je sam Vucic stvorio o sebi i partiji, ne bi li se on sam ovom narodu nametnuo kao neprikosnoveni, ne samo lider, vec i staratelj, i ova jadna i psihicki rasturena nacija je pretvorena u jednu infantilnu primitivnu omadjijanu masu koja se divi jednom pojedincu koga dozivljava skoro kao neko pagansko nadrealno bozanstvo, gde su halucione seanse periodicno prikazivane u medijima koje je on postepeno sveo pod svoju kontrolu. Na tome ovaj rezim opstaje, na toj vrsti kolektivne psihoze, a svako ko digne svoj glas protiv toga (bilo na ozbiljan ili komican nacin) zbog toga biva kaznjen (disciplinovan) da li preko kontrolisanih institucija represije (sudstvo, policija,...) ili vaninstitucionalnih metoda (preko BIA i njihovih saradnickih navijackih grupa Delije, Janjicari,...) ili preko ucene pretnjama otkazima i uskracivanjima egzistencije. Jer Vucic zna da je ucenjen covek najposlusniji, ucenjen covek nema prava da se buni. Ni jedan kriticni glas koji je disonantan-kriticki u odnosu na vlast (i Vucicev lik i delo) mora biti ucutkan.
  • Mark

    14.10.2020 18:31
    Drzavljanstvo
    Koliko mrznje i frustracija..neverovatno..
  • coolg

    14.10.2020 18:19
    Drzavljanstvo po redovnoj proceduri da, pravo glasa NE.
  • /

    14.10.2020 18:09
    /
    botovi i ovu anketu pune
  • Sve na mufte

    14.10.2020 18:02
    Gradonačelnik
    I ovde je sns organizovao botove. Njih ne zanima šta narod misli, oni pokrenu botove da bi anketa ispala onako kako oni žele, oni tako i na izborima.. sve do jednom
  • Ne!

    14.10.2020 17:57
    Ovo liči na neko pripremanje...

    Deluje da će na Kosovo biti stavljen potpis uskoro (konačno).

    A onda za uzvrat, da se smire četnici, ovim Bosancima će dati državljanstvo, da ne bi bilo prevelikog nezadovoljstva zbog potpisa.

    A to što smo mi, Vojvođani i Vojvođanke nezadovoljni... nikom ništa. Ionako mi samo ćutimo i trpimo.
  • Novosadjanin

    14.10.2020 17:52
    A kad Madjarska deli svoja drzavljanstva,to je normalno,demokratski,evropski.Da na bude zabune nisam "dodjos" moji su ovde od Carnojevica.
  • @Moreeee!

    14.10.2020 17:51
    Pricas bukvalno o svakom narodu koji se ikada naselio igde u istoriji. To sto je neko dosao 90ih (btw, Jogurt revolucija u Vojvodini je bila pre migracije 90ih i itekako je uticala na dolazak Milosevica na vlast) je isto kao sto je neko dosao krajem 40ih, pa pre toga prilikom sjedinjavanja Kraljevine SHS, pa pre toga tokom srpsko-turskih ratova, pa pre toga tokom ustanaka, pa pre toga tokom seoba i tako unazad do dolaska Slovena na Balkan. Procitaj malo od Nikole Gacese o migracijama, kako su uticale, kako su tekle, a ne da se pravis pokondirenom tikvom jer ti je deda dosao koju deceniju pre ovih 90ih sa istog ''brda''. Moji su krajem 19. veka dosli u Novi Sad, a pre toga smo ispratili porodicno stablo do Kragujevca, a pre toga do Crne Gore i tako svako moze da isprati unazad, a ne da su odjednom svi potomci ugarskih grofova i grofica. Manite se toga.
  • Lek

    14.10.2020 17:45
    Još jedna patka iz SNS mašinerije.
    Podvaljena tema da se jedni ponadaju, drugi da se nerviraju, međusobno da se glože.
    Samo da se ne priča o tome koliko se KRADE, OTIMA, UNIŠTAVA, UBIJA DOSTOJANSTVO...
  • Ni slučajno

    14.10.2020 17:43
    Ne trebaju nam, već za izvoz imamo.
  • Postar

    14.10.2020 17:11
    rolling stones
    I previse je u Vojvodini,kotrljajucih kamenja.
    Hvala lepo.
  • Moonbeam

    14.10.2020 17:09
    ?
    Koji ce im djavo drzavljanstvo Srbije? Da neko nudi drzavljanstvo Svedske, pa ajd..
  • Moreeee!

    14.10.2020 17:08
    Milan odavde@
    Nesvesno si uboo u srz, Vojvodina je nekad bila uravnotezeno naseljena raznim narodima, ali kad ti se u samo nekoliko godina useli jedan narod i postane vecina u odnosu na sve druge, donoseci i primenjujuci svoje obicaje, a ne prihvatajuci obicaje sredine u koju su dosli, pukne ona tanana nit koja je od Vojvodine pravila mirnu i tolerantnu sredinu!
  • Penzioner

    14.10.2020 17:06
    otimačina
    Nikako nije normalno davati im državljanstva.Građani Republike Srpske su strani državljani i pripadaju drugoj državi bez obzira na nacionalnu pripadnost.Davanjem državljanstva,dozvoljava se okupacija Srbije,ljudima kojima smo pružili sklonište,pomoć i utehu od rata a oni nam ovako vraćaju,otimanjem NAŠE DRŽAVE.
  • Lala

    14.10.2020 17:06
    Sramota
    Budi se u presvučenim radikalima devedesete i ratnohuškačka politika.
  • Novosadjanin

    14.10.2020 16:59
    isti a različiti
    Nikako i ni po koju cenu jer su to građani druge države.Možemo mi biti isti narod ali se razlikujemo i po vaspitanju,obrazovanju,tradiciji,kulturi,običajima....čak i vremenskoj razlici.U Vojvodini postoje Sremci,Bačvani i Banaćani i iako su svi jedan narod da li su isti,razlikuju se bar 80 % najmanje.Ovakva i slična retorika sa bolesnim idejama samo će nas vratiti u prošli vek i onda govorimo kako nas čitav svet mrzi.Kome je potrebno da Srbiju okupira građanima druge države deleći im državljanstva,sve pod maskom da smo isti narod ?
  • Neoplanta

    14.10.2020 16:58
    Hocete da kazete da ga vec svi nemaju?
  • Dell boy

    14.10.2020 16:51
    Neeee
    Ova dvojica će izazvati ponovo neki Gradjanski rat Evropa mora biti energičnija na ovakve ludačke predloge.
  • Tijana

    14.10.2020 16:49
    A zašto?
    A koju korist Srbija i građani Srbije imaju od toga?
  • Inspektor Višekruna

    14.10.2020 16:48
    Nemam ništa protiv dvojnih državljanstava, ali ovo će se svesti na to da vlastodršci imaju duplo glasačko telo!
    Ako čovek ima duplo državljanstvo, po meni, može da glasa u samo jednoj državi, i to u kojoj plaća porez!
    Setite se primera iz komšiluka, Kolinda je izabrana zahvaljujući glasovima iz inostranstva!
    Hoćemo li dozvoliti da nam drugi biraju vlast, i da ta vlast j..e nas a ne njih!
  • ××

    14.10.2020 16:46
    Posto je Bosna bila pod Austrijskom kontrolom mogli bi da traze i Austrijsko drzavljanstvo kao sto neki ovde traze Madjarsko .Paorska filozofija...
  • Roki

    14.10.2020 16:44
    ajde brate
    Realno, mnogo su mi blizi madjari i svi ostali u vojvodini nego oni sto su bas kao srbi u RS.
    Debilana...
  • Piško

    14.10.2020 16:33
    ...
    Ne vidim što ne bi proširili državne granice i ekonomski pokorili tu sirotinju. Ima da jedu samo Plazmu, Jaffu i piju drevnu srpsku mineralnu vodu Romerquelle.
  • Alex

    14.10.2020 16:27
    !!!!!
    Ne ne i ne. Iovako ima previse bosancerosa.
  • Mi smo za vas

    14.10.2020 16:23
    Zapadna Evropa
    Otkad im je Živkovićeva (Zoran) dala državljanstvo, ovde su svi izbori bespredmetni. Novi Sad je postao Bosanski Novi, a Beograd Dinarsko Sivo.
    I Jaša Tomić i Medojević su shvatili...
  • Takodje

    14.10.2020 16:23
    Starosedelac
    Naravno, NE!
  • G pen

    14.10.2020 16:14
    Ne. Jer im Bosna voljena, jel pevaju i kukaju za njom? Da. Imaju svoju drzavu i neka nju uredjuju. Dosta je bilo.
  • Ne

    14.10.2020 16:09
    Ne
    I odgovor je:

    NE
  • Dobro došli

    14.10.2020 16:08
    Karavno, južno od Ibra je najveći manjak ljudi, uz simboličnu zabranu promene prebivališta od dvadeset godina.
  • Toma šljam

    14.10.2020 16:03
    Ma može
    Pod uslovom da moja deca i ja imamo pravo bar da apliciramo za državljanstvo Republike Mađarske ili Republike Austrije. Jbg, moji preci su rođeni u tadašnjem AU carstvu, pa bih bio rad da budemo državljani jedne od tih država. Neki reciprocitet bi morao da postoji.
    "Samo vezano. Uz kafu moraju i ventilatori"
    Srećko Šojić
  • Deks

    14.10.2020 16:00
    Ovo je pravno nemoguće izvesti jer bi to bilo kršenje Dejtonskog sporazuma. Svi građani BiH pa tako i građani "Republike Srpske" treba da zatraže državljanstvo Austrije ako se već pravi paralela sa građanima Vojvodine i mađarskim državljanstvom.
  • mrcke

    14.10.2020 15:52
    Jasam za to da se Vojvodina prisajedini sa Mađarskom. Ostatak pašaluka neka daje državljanstva kome god hoće.
  • Hattori Hanzo

    14.10.2020 15:44
    Never
    ..nikada im ne treba dati državljanstvo, samo ograničena (vikend) poseta rođacima...
  • Vasa Ladacki

    14.10.2020 15:42
    Pitanje
    "Nigde Bosne nema"... a svi pobegli u Srbiju i Sloveniju...
  • Manjifiko

    14.10.2020 15:38
    Lepo ode i prijavi se za drzavljanstvo. Naravno ispuni sve uslove koje zakon zahteva i eto mu. Dosta vise sa nekim automatizmom. Nismo ista drzava i tacka. Kad budemo moze za sada ne. Onda i ja ocu njihovo po rodjenju sto da ne
  • Lala

    14.10.2020 15:38
    Drzavljanstvo bi dobilo i oko 200 hiljada Hrvata i Bosnjaka iz Republike Srpske ili mozda neko misli da ovo ne bi vazilo i za njh .
  • Milan odavde

    14.10.2020 15:32
    Malo razuma
    Većina vaših komentara bi, pre svega, trebalo da vas natera da stavite prst na čelo i razmislite o svakoj vašoj reči. Da razmislite gde ste otišli u glavama i šta je koren vašeg nezadovoljstva. Žao mi je što pominjete politiku i kriminal, a veoma dobor znate da je običan narod nešto sasvim drugo. Isto tako, tužno je što sami u vašim glavama prekrajate istoriju, pominjete veru i slično. To ni malo nije u duhu tolerancije Vojvodine i daleko je od onoga da ovde živi 26 nacionalnih manjina, da je ovo zemlja gde su svi dobrodošli. Ja sam ponosan na višejezičnu, tolerantnu Vojvodinu, pokrajinu građana, koji pored manjina dobrodošlicu žele i svojoj braći. Razmislite o tome gde vam je nestala tolerancija, najlepša Vojvođanska osobina. Stidim se vaših komentara, i poručujem svima- Dobrodošli u Vojvodinu.
  • Nona

    14.10.2020 15:31
    Već vidim rezultate , poznati ste po nepristrasnosti.
  • D

    14.10.2020 15:29
    Nikako, pa to su drugi drzavljani, Bosanci...
  • Smetalo

    14.10.2020 15:28
    Kako da ne...
    i da po automatizmu svako rodjen preko Drine osim državljanstva dobije i prezime Vučić,ili Vučević, pa da dodju kod rodje u goste.
    Dodik je prosto fontana genijalnih ideja: on za SNS daje rezervoar glasova, oni njemu sve ostalo: školstvo, zdravstvo, socijalu, penzije... Bog da ih vidi.
    Imam ja jednog mog rodjenog brata, držimo se, pomažemo se u granicama mogućnosti i razuma, i pazimo se, mi jesmo braća, ali nam kese nisu sestre. Eto Dodiku i ovima iz SNS odgovora na ideju.
    P,S,
    U Republici Srpskoj pored Srba žive i drugi narodi.
  • Carls Tejlor

    14.10.2020 15:22
    Ovo je jedan od najglupljih i najstetnijih predloga od kojeg ce samo ova nakaradna vlast imati koristi. Ukoliko ipak ne daj boze ovaj nesrecni predog bude usvojen cim Republika Vojvodina bude nezavisna takav propis ce biti ukinut pri cemu cemo raditi na saniranju stetnih posledica koje je takav jedan nazadni akt proizveo po gradjane Nezavisne Republike Vojvodine.
  • M

    14.10.2020 15:21
    Posto se na ovom sajtu sakupljaju pretezno autonomasi, a svejedno ima 40% onih koji podrzavaju, ocigledno je da bi ovo proslo na referendumu. Meni licno je svejedno, ali u inat autonomasima glasao bih za.
  • Bole

    14.10.2020 15:18
    Ziveo Vucic ujedinitelj svih Srba .
  • VladaN

    14.10.2020 15:14
    Ne
    I opet ne. Kriterijumi moraju da postoje.
  • Maja

    14.10.2020 15:09
    Da li to znaci da će biti izjednačeni sa našim gradjanina u svemu?Leciti se u našim bolnicama,biti na budžetu na fakultetima....Ko će to da plati?I ovako smo jadni i bedni a delimo šakom i kapom.
  • Odlučno

    14.10.2020 15:08
    NE!
  • Ne

    14.10.2020 15:05
    ne
    Ne
  • Nomad

    14.10.2020 15:05
    Ja sam se 1991. godine doselio iz Ljubljane u Novi Sad. Tehnički sam "dođoš" ali sam došao u ovaj grad da živim i da živim u poštovanju sa ljudima koji tu žive.

    Nije problem da iko dobije pasoš ili bilo šta. Problem je u uzimanju državljanstva ili druge države zdravo za gotovo. Pogledajte naše ljude kada odu u inostranstvo na rad - jedan deo njih poštuje kako npr. Nemačka, Francuska, Švedska funkcionišu, dok većina stalno kuka kako ne mogu ovo, ne mogu onu, te ne smeju da pale vatru i roštiljaju gde hoće, te im zvali policiju ako su odvrnuli muziku...

    Lično sam protiv ove želje političara jer je u pitanju klasična mahinacija i politikanstvo, od koje Srbija kao Srbija neće imati nikakve koristi.
  • Neusatz

    14.10.2020 15:04
    NE !!!
  • Dusan

    14.10.2020 14:58
    Treba im dati
    da budu drzavljani Srbije, na kraju tu teritoriju treba pripojiti Srbiji. Poreze treba da placaju nama iskljucivo!
  • NSRodeni

    14.10.2020 14:47
    EU
    Moze .... prosto sam lud za Dodikom ...
  • Kiki

    14.10.2020 14:39
    Nikako!!!!!
  • Vojvođanka

    14.10.2020 14:39
    Može, ali onda omogućiti Vojvođanima da dobijaju mađarsko državljanstvo bez znanja jezika i bez rodbine po trećem kolenu. U obzir naravno dolazi i slovačko, poljsko ili bilo koje EU državljanstvo.
    Svakome po zasluzi i osećanju.
  • realno

    14.10.2020 14:37
    za Džo
    Džo 14.10.2020 • 14:10
    ."Naravno Da. Svakako bi svi bili ista država da prvo Slovenci i Hrvati a za njima i Muslimani nisu hteli neke svoje države i srušili Jugoslaviju"
    Džo, ne znam da li ti je poznato, bili smo ista država. Verovatno si mislio da Slovenci i Hrvati JESU hteli svoje države, a Muslimani, NE. A Jugoslaviju je srušio Milošević. Ne mogu sad da ti pišem hronologiju i genezu rušenja.
  • Starosedelac

    14.10.2020 14:37
    Ne
    Kratko i jasno ne. Zavrsice i oni u Vojvodini, a nisu pozeljni.
  • Novosadjanin

    14.10.2020 14:33
    Pa najveci organizovani kriminal dolazi iz Republike Srpske...Najskuplji dzipovi i Audi,Mercedesi su sa A,E,O tablicama iz RS
    Njihova je gradjevinska mafija,mafija sa kladionicama i kockarnicama..Verovatno drze i jedan deo trzista droge.
    Treba dobro razmisliti kome dati drzavljanstvo i da li to jos uvek treba pokretati
  • Bacvanin

    14.10.2020 14:32
    Da naravno ali pri zaposljavanju u drzabne sluzbe prednost ljudima odavde
  • Славољуб

    14.10.2020 14:29
    Ај видите са Орбаном да добијемо ми аутоматски мађарско држављанство, па да на миру гледамо из Дебрецена кад вас буду депортовали у Хаг јер се опет играте прекрајања граница као деведесетих.
  • Bulevar

    14.10.2020 14:25
    Braca
    Da naravno. Mi smo braca, pustite ove tastatura komplekse.
  • Laloš

    14.10.2020 14:23
    ZA glasali Bosanci i građani bosanskog porekla.
  • Goran NS

    14.10.2020 14:22
    NIKAKO!!!
  • Stanoje

    14.10.2020 14:19
    Samo još jedan politički cirkus više. SNS pokušava na sve moguće načine da obezbedi što veče glasačko telo. Nije im dosta cirkusa oko stanova za bezbednjake, pa partijska zapošljavanja..... a o tri brata da ne spominjemo. CIRKUS OD DRŽAVE
  • Vladimir

    14.10.2020 14:15
    ...
    Ako neće imati pravo glasa, onda se slažem.
  • Džo

    14.10.2020 14:10
    .
    Naravno Da. Svakako bi svi bili ista država da prvo Slovenci i Hrvati a za njima i Muslimani nisu hteli neke svoje države i srušili Jugoslaviju
  • Nikolaj

    14.10.2020 14:09
    Dosta više
    Pre bih "zelenu kartu" dao drugim narodima koji to više zaslužuju od ovih.
  • Mojsije

    14.10.2020 14:05
    Ju ju
    Sta ce sve jos smisliti samo da navuku veci broj biraca?!? Malo im laznih 700000 nego hoce jos. Da ih ne ucenjuju i pritiskaju mislim da ovi sa vlasti ne bi skupili ni za jednu harmoniku autobus clanova. Kod njih je sve lazno.
  • +384

    14.10.2020 13:57
    A je l mogu ja nekako da dobijem slovenacko drzavljanstvo? Zelim da zivim u normalnoj zemlji a ne u ovoj ludnici.
  • nisam robot

    14.10.2020 13:55
    Pa ko ce ostati tamo da zivi? Sns nastavlja da rasprodaje srpske teritorije. Ovo vodi ka nestajanju Republike Srpske.
  • najbolje

    14.10.2020 13:53
    da nam bosanac
    kaaaaze sta treba !!! dosli bi oni SVI ovamo....i to u VOJVODINU....da vladaju po rodbinskoj i burazerskoj liniji...i svi redom bi glasali za vucica....ALI NECE MOCI !!!!!!!!!!!
  • Default

    14.10.2020 13:50
    Hocemo i mi odavde onda pravo glasa u Republici Srpskoj, da skinemo Dodika.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna