Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović potpisao je sa ambasadorkom Kine u Beogradu Čen Bo Memorandum o razumevanju o saradnji za železnička vozna sredstva.
Кинези јесу радили возове по лиценци и то је било пре 20 година и управо то их је и кочило јер колико год звучало невероватно Западна технологија није испуњавала захтеве.
Данас, рецимо Fuxing је воз осмишљен и направљен у Кини и имају много патената за њега. Кина је једина држава која има 100% домаћу производњу апсолутно свега што је везано за железницу (од шљунка за пругу до сијалице у купеу). Увелико извозе своје возове по свету.
Са својих 35000 километара брзе пруге и око 150000 километара пруга укупно нико не може да се мери са њима.
kako ih ne prave, ako ih izvoze, genije? Čak i poklanjaju http://www.china.org.cn/world/2020-12/10/content_76997898.htm. Osim toga, prema nekim procenama ta državna CRRC corp. je po prihodima ispred Simensa i Bombardjea i Alstoma i GE i Štadlera, ali ne samo zbog proizvodnje lokomotiva el. i dizel, EMV, već i zbog proizvodnje mehaničke i električne opreme i elektronike za vozila, brzih vozova, gradske podzemne železnice. Spavao si kad je gđa radila promociju novog mozga nove buduće pruge, https://www.youtube.com/watch?v=Pv1YFdr4SjI , reklo bi se da je CRRC tu došao da ostane, danas vozić za Bg/Pešta, sutra vozić za jednu liniju bg metroa...
Kina ne pravi vozove kao prvo.Teretne vozove sa lokomotivom prave ali na licenci Simensa jednu kupio EPS pre izvesnog vremena radi termoelektrane radi dovoza uglja.Plave je boje i piše EPS elektroprivreda Srbije.Može železnica naručiti ali će i platiti.Putničke vozove Kina kupuje od Francuske (trenutno u Kini Francuzi skidaju najlon i sklapaju šasiju sa postoljima.Uz to imamo Končar u Zagrebu koji je za vteme ministra Velje prastare el lokomotive kompjuterizovao 30 komada.A koje niko na železnici ne zna odrźavati ili popravljati.Danas od 30 ostalo 10 ,od 100 ruskih plavih ostalo 12,crveni ruski ne smrju na prugu jer nemaju sigurnosnu opremu (budnik, AS, brzinomer).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija sa Kinom potpisala memorandum za nabavku brzih vozova
Autor: Beta
Info
•06.01.2021.
•17:52
Komentari 5
Иги
Данас, рецимо Fuxing је воз осмишљен и направљен у Кини и имају много патената за њега. Кина је једина држава која има 100% домаћу производњу апсолутно свега што је везано за железницу (од шљунка за пругу до сијалице у купеу). Увелико извозе своје возове по свету.
Са својих 35000 километара брзе пруге и око 150000 километара пруга укупно нико не може да се мери са њима.
@ Dragan
Jovo
Kada će to?
Dragan
Frodo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H