Autor: Euronews Srbija

Info
27.01.2022.
16:38 > 16:44
Za godinu dana cene stanova u Beogradu u staroj gradnji su porasle za 16 odsto, a u novogradnji 11 odsto, pokazuju podaci Republičkog geodetskog zavoda.
  • Bojan

    31.01.2022 13:52
    @Joca

    Pomislio bi čovek da Galens ima kinte da plati bolje botove od jedne nepismene budaletine...
  • Radikalski zemara

    31.01.2022 10:47
    @Joca
    To i jeste Mile, samo mu je prezime skriveno: Dodik.

    Kako ga ne prepoznajes?
  • Joca

    30.01.2022 23:30
    @Mile
    Mile reče "Jeftinije je kupiti novogradnju nego ulagati novac u stariji stan."

    Mile, da se ne zoveš ti slučajno Gale? NS
    Nekako mi je ton tvog komentara navijački, ajmo raja još malo pa nestalo, samo 2000 eura kvadrat, ima kod zeme svega.
  • @Snovogsada

    30.01.2022 11:54
    U toj zgradi je sve prodato za 1800+ za m2.
  • M. J

    30.01.2022 11:19
    M. J
    Ko jos kupuje stan na Limanu,Naselju....?! Aj daje razlika u ceni prihvatljiva pa dase i prevaris! Ovako cao zdravo! Za skoro iste pare kupis bre novo i znas stasi kupio i niko nije ziveo u tom stanu stoje veoma bitno posle materijala i troskova!
  • Bv

    30.01.2022 10:34
    Bv
    Po meni netreba kupovati stare stanove jer se pokazalo daje velika greska! Ako imas novac kupis salonski ili novogradnju! Svako gleda da zaradi stoje normalno! Stari stan tesko prodas a jos teze po nerealnoj ceni a rentiranje istih je znatno manje od novih ili salonskih stanova! Matematika je prosta!
  • Mile

    30.01.2022 10:26
    Mile
    Jeftinije je kupiti novogradnju nego ulagati novac u stariji stan. Dok nadjes majstore koji te obavezno oderu..itd. Dodjeti maltene na isto a ostao si u starudiji koju ces jos teze prodati za nekoliko godina. Ja sam imao novca i dosta sam se dvoumio sta i gde kupiti. Odlucio sam se za novogradnju i nisam se pokajao niti pogresio. Troskovi stanovanja su znatno manji ipak novo je novo sta god ko mislio i pisao samo sam namestaj kupio jer kuhinju i toaleti su vec opremljeni. Pa vi sada racunajte koliko hocete.
  • Slobodni zidar

    29.01.2022 22:18
    Ovo što je Neševanović izjavioje u koliziju samo sa sobom, jer, ukoliko se zaista sva novogradnja rasproda još dok je uizgradnji ili u kratkom roku nakom nje, a starih stanova ima u obilju u ponudi (iako je velika tražnja), ne bi li to rezultiralo skokom cene novogradnje, a stagnacijom, eventualno umerenim rastom ili čak padom cene starigradnje? U tom primeru novogradnja je deficitarna, a starogradnje ima u izobilju, prvo raste, a drugo pada ili stagnira.
    No hajde, nije da sam očekivao da će čovek zaista reći istinu (tipa: kvalitet gradnje starogradnje, sama lokacija većine starih zdanja itd.).
  • Brane

    29.01.2022 22:08
    Živeo sam na puno lokacija u gradu. Liman II, stare zgrade, kraj 60- tih očaj. Zidovi od nekog gipsa, spolja beton, aluminijumske električne instalacije s kojima sam imao velikih problema. Liman III, malo mlađa zgrada, nešto bolja. Podbara, zgrada 1999. odlična. Cigla, dobra izolacija, sve OK. Ćirpanova, zgrada 2005, odlično sve
  • NitkoV

    29.01.2022 15:29
    Zato sto zemare
    grade da zgrada prezivi dok se ne proda i to je to hah...
  • Идеја

    29.01.2022 14:08
    Бившег подстанара
    Када бих имала стан вишка, изнајмљивала бих га за 50 евра, режијске трошкове плаћа подстанар. На крају године, уколико је било неких кварова или поправки надокнадила бих из тог износа и остатак вратила подстанару. И тако сваке године. Кров над главом је потреба, не хир.
  • Gasha

    28.01.2022 16:48
    Poređenje
    Nedavno sam išao da pogledam stan u zgradi koja je izgrađena pre pet godina. Zgrada se raspada, ni lud ne bi menjao taj stan za stan u kojem živim, u zgradi koja je izgrađena pre 50 godina. Da ne pominjemo dvorišta između zgrada koje je u mom stanu sjajno, a tamo ga nema. Nedaleko od nas se gradi Galensov piličarnik, divota jedna, malo fali da se rukuješ sa komšijom u zgradi prekoputa! Svi smo čuli za kvalitet gradnje u elitnom naselju BG/H2O. Hvala lepo, ja ne verujem da se u današnje vreme kvalitetno radi!
  • Lovro

    28.01.2022 09:17
    Predratni stanovi su najbolji, najkonforniji i sl. Za vreme komunizma se gradi minimalisticki u odnosu na predratne stanove, znaci pola sobe sirine 210, cela soba sirine 280, odvojena trpezarija itd ali stanovi imaju odvojenu dnevnu i nocnu zonu. A sada, sada je katastrofa, nema odvajanja dnevne i nocne zone, ulazis kroz kuhinju u stan, prostorije manje nego minimalizam komunizma. Jos ispade da je minimalizam komunizma dobar u odnosu na ovo danas, zato stara gradnja ima cenu i danas. A i ljudi da se razumemo, danas stanove projektuju gradjevinci, ne arhitekte. Arhitekte su degradirane u profesiji, ne pitaju se nista, vecinom se bave enterijerom. Zato sve ovako i jeste.
  • Kosovar iz peći

    28.01.2022 08:45
    Kosovar iz peći
    Ja sam svoju imovinu debelo prodao i ovde kupio više stanova i lokala sve novogradnja uži centar! Pa samo kuhinja u stanu vredi par hiljada evra o ostalom nebi da pisem! Ogromna je zabluda da su stanovi na limanu i naselju na ceni! To nije tacno jer sto bi davao svoj novac da kupim starudiju! Mnogi koji su dosli do novca niko nije kupijo te stanove vec samo novogradnja i uzi centar ako ne i sam centar NS! Lepse,bolje i isplatljivije!
  • Gg

    28.01.2022 08:37
    Gg
    Citam zaista gluoe komentare! Svako hvali svog konja! Alo ljudi onaj ko ima para taj nebaca za stan od stiropora i ostale gluposti sto pisete! Dali ste vi uopste videli ili boravili u nekoj novijoj zgradi...?! Skoro svaka zgrada ima garazu,jeftino grejanje,enterijer nemoze dase poredi sa starim stanovima koje vlasnici adaptiraju uzalud,moderna arhitektura,koja prati 21vek,izolacija,neki imaju i parkice sa bazenom,portira,....o cemu vi pisete uopste?!!! Sav taj luksuz i treba dase plati ali troskovi zivota su znatno manji nego kupiti neki stan na Limanu od 70,80m2 koliko para mesecni moras da izdvojis a zivis u starom komunistickom sivilu gde nemas svoju intimu!!! Precenili ste se,veoma!!! Vase vreme je proslo koje prodao pre par godina mogao je dobro da zaradi a sada cisto sumnjam! Ali svako ima prava da trazi zta i koliko hoce a dalice dobiti?!!!
  • ggg

    28.01.2022 08:05
    sve je to lepo ali ne zaboravite da na limanu ni jedna zgrada nema izolaciju, samo betonska ploča od zida, gledala kada su zidali, kupatilo komplet sa kadom, wc šoljom digne dizalica i postavi na mesto, a gledam svaki stan kada padne kiša mokri zidovi. sada kao nešto postavljaju stiropor ali samo poneke zgrade,
  • g pen

    28.01.2022 06:56
    Pored mene su napravili zgradu. Ljudi, to je ocaj, samo sminka. Da li ste vi normalni sta placate? Ali bukvalno svi vi, ali bas svi sto ste dosli, platili i pristali na zivot u tom g. treba na posmatranje. To je stanje nacije. E da, a zgrada pored te sto je ranije napravljena na 6 meseci kada su joj davali otpao je stiropor.
  • Zeka

    28.01.2022 02:39
    Jednostavno
    Kvalitet. To je to...
    A i okruzenje. Birajte, novi stan na Grbavici ili recimo stari na Limanu ili NN. Izbor tipa, sardina ili konj na livadi. U ovom izboru bih radije bio pomenuti konj.
  • Vule

    28.01.2022 01:25
    Zdravlje
    Svi se gađate sa cenama kvadrata i koja je lokacija bolja, a niko nije postavio pitanje koliko je zdravo živeti u takvim zgradama, koliko su novi “moderni” materijali kojima se zida zdravi tj. štetni po zdravlje. Naravno građevinci i investitori tvrde da nema razloga za brigu i pričaju sve je to zdravo…Investitori imaju princip samo rokaj što jeftinije i da izgleda kako bi se lova što pre okrenula, a građevinci i arhitekte umesto da malo istražuju o zdravim materijalima, da budu kreativni i originalni sa idejama sve se svelo na copy-paste i daj samo investitorima da se udovolji… čast izuzecima!
  • As

    28.01.2022 00:59
    Branka Bajica gradnja
    Mogu reci da te zgrade u branka bajica izgledaju odlicno i da je izolacija vrh. Ne cuje se nista. Bio sam u jednom stanu i iznenadio se koliko se nista ne cuje od komsija sa strana... Koliko sam razumeo tu je samo parking problem, ostava ima i bile su realne cene do pre korone...
  • Salašar

    28.01.2022 00:12
    Neka vas u kavezima
    Samo se vi gužvajte u betonskim blokovima i udišite gradski "čist" vazduh.

    Ja kuću i ovo moje dvorište sa drvećem ne bih menjao za stan ni zlatom da mi neko plati.
  • Limanac treći

    27.01.2022 23:08
    Ono malo njih koji uđu u kredit i kupe stan, kupiće stariji stan uglavnom zbog cene. Novi stanovi služe za pranje para i ništa više. Zato su i prazni. Ulože 500€ (za koje niko ne pita odakle) po kvadratu a prodaju samom sebi za 2000€. Oprali su 1500€. A ako još nekad i uspeju da stvarno prodju stan, samo su na dobitku.
  • Staparac

    27.01.2022 22:32
    2400 evra m2 ?
    2400 evra m2 ? Pa za te pare mozes kupiti celu ulicu ovde u Staparu
  • Ns

    27.01.2022 22:09
    Stara gradnja za novu gradnju je kao porediti staru S mecku sa novom dacijom sto zveci kada zatvoris vrata.
  • Super

    27.01.2022 20:58
    Stan
    Limani su najbolji za stanovanje,jeste stara gradnja,maksimalno ulaganje 10.000 jura..i imas sasvim pristojan stan..eventualno Naselje i sremska strana,pod uslovom da kupis kuću..ostalo je sve pićufušt žešći..kartonaža..
  • xqt

    27.01.2022 20:48
    Oduvek se znalo
    Kvalitetna roba je uvek bila, i biće, skuplja od fušeraja. Vi odlučite koji epitet pripada novogradnji, a koji staroj gradnji.
  • Archie

    27.01.2022 19:43
    Skuplji su zato sto nisu galensovi. Teraju te da kupis Galensovu novogradnju koja je siromasnog kvaliteta sa losim ciglama, izolacijom i instalacijama. Na cemu sve stede a drze monopol nad gradom. Takodje, zeleo bih da verujem da je skuplje jer je kvalitetnije :P
  • lale

    27.01.2022 19:31
    tajne majstor LALETA
    otkricu vam tajnu, stvar je u izgradnji, nekada su stanove gradili DOBRI PROVERENI MAJSTORI, kojih sada nema ili su otisli u penziju ili inostranstvo. Sada na gradilistima imamo priucene majstore, strane radnike bez nekog validnog iskustva. Stedi se na svim materijalima, zidovi su sve tanji, izolacija nikakva tako da se cuje sve iz susednog stana. Nekada su stanovi MORALI imati atomska sklonista, podrumske prostorije, vesernice i sl. danas toga nema.
  • Pajo Patack

    27.01.2022 19:27
    Precenjeno
    Novi Sad je precenjeno mesto za život. Cena m2 je skuplja nego u EU. Nenormalno napumpavanje cene m2. A o kućama neću da govorim jer su cene nerealne. Da imam para pre bi kupio kuću u USA na Floridi za cene koje traže ovde u Novom Sadu.
  • Arhitekta

    27.01.2022 19:18
    Neimar
    Zato sto je stara gradnja Kvalitet a novogradnja Prevara!
  • Snovogsada

    27.01.2022 19:07
    Mene više brine zašto su nove zgrade prazne.
    Zgrada na uglu Kosovske i M. Miljanova je useljena letos a skoro nikog nema u stanovima. Niti radi parking u suterenu zgrade.
    Samo Lili u lokalu u prizemlju radi. Slično i sa Galensovim zgradama tj velikim kompleksima na kraju Limana kod kružnog toka i Kvantaške pijace, nema stanara.
  • Bb

    27.01.2022 19:03
    @Mandara
    Slazem se savama donekle. Limani,Novo naselje su zaista stari,sve su to zgrade po 50,40 godina. Za to vreme tosu bili vrh nase gradnje i kolektivnog stanovanja. Sada svako ima kola i nikakva uloga neigra,skola,vrtic,itd. Svako gleda da sto manje placa,dazbine stanovanja i enterijer. Novi materijali,modernizacija,intima....toga u tim strijim naseljima nema. Dok stanovi pre 2 rata su nesto drugo. Oni su salonski i komforni za svaki vid stanovanja i poslovanja. Zato i nemozes nista naci ispod 2,5 hiljade po kvadratu. Naj skuplji su oko Dunavskog parka jer zivis i gledas u park a ne u neciji stan a setnja,poslovanje...netreba ti nikakvo prevozno sredstvo. Mnogo su cene naduvan ali svako gleda da zaradi e sada koliko je to realno....?
  • Hih

    27.01.2022 18:59
    Sve i jedan kwntar je besmislica .Pogotovo taj Mandara,sta taj lupeta ...uključuje inflaciju u eur/kvm... vlasnici starih stanova love u mutnom, u ovim mutnim vremenima....pokušavaju da se reše nekretnina,ali slaba prodaja...a i sam text služi za nabijanje panike, jer realne prodaje nema....
  • Bb

    27.01.2022 18:58
    @Mandara
    Slazem se savama donekle. Limani,Novo naselje su zaista stari,sve su to zgrade po 50,40 godina. Za to vreme tosu bili vrh nase gradnje i kolektivnog stanovanja. Sada svako ima kola i nikakva uloga neigra,skola,vrtic,itd. Svako gleda da sto manje placa,dazbine stanovanja i enterijer. Novi materijali,modernizacija,intima....toga u tim strijim naseljima nema. Dok stanovi pre 2 rata su nesto drugo. Oni su salonski i komforni za svaki vid stanovanja i poslovanja. Zato i nemozes nista naci ispod 2,5 hiljade po kvadratu. Naj skuplji su oko Dunavskog parka jer zivis i gledas u park a ne u neciji stan a setnja,poslovanje...netreba ti nikakvo prevozno sredstvo. Mnogo su cene naduvan ali svako gleda da zaradi e sada koliko je to realno....?
  • Синиша

    27.01.2022 18:51
    Замка
    Пошто цене станова, плацева, викендица скаче, све је теже нашем човеку да нешто купи! Чему то води? Народ је осирмашен, па нам довде странце који купују земљу и плацеве на селима, планинама. Народ без новца једва чека да прода нешто да би купио стан и школовао дете у граду! На крају ће пола Србију бити у власништву странаца, а дете у граду ће радити у лиру, делфију...
  • Pera zdera

    27.01.2022 18:37
    Sacuvaj me boze ovih konsultanat.. stanovi u starogradnji su skuplji zato sto ih ima vise?? Razumem kad nesto ne znas, uzmes i procitas pa se pravis pametan.. al da lupis ovako nesto to stvarno ne razumem -jedino objasnjenje je da su jadni toliko neuki da ni ne znaju da to moze da se nauci .. elem, stanovi u starogradnji su skuplji zato sto tamo iz svog stana ne mozes da cujes komsiju koji pisa u stanu pored..
  • Србија до Токија

    27.01.2022 18:35
    Mandara
    Џабе узвичници брате Србине, не доприносе драматичности.
    Верујем да нико не би купио пре Галенсов картон-стан, него било где у староградњи. Ем квалитет,ем локалитет.
    Зато 90% зврји празно и служи само да браћа владари овог нашег малог вилајета копају криптовалуте и посложе ботовске радионице.
    Али теби ако се свиђа само напред.

  • Alane Oprosti

    27.01.2022 18:24
    Ček’ samo da ovi Galensovi za par godina počnu da se raspadaju, još će skočiti cene starijih stanova.
  • Braco

    27.01.2022 18:21
    Šojić
    Ja od kako sam došao do novaca raznoraznim prevarama, kupujem stanove samo u centru.
  • ha,ha,ha

    27.01.2022 18:15
    ha, ha, ha
    Ti što govoriš da je kudikamo bolje živeti u centru vidi se da nisi odavde, jer da živiš u centru od rođenja, kao ja npr. sigurno takvu glupost ne bi izjavio, jer bi znao kakav je pakao sad živeti u centru. Tu žele da žive samo oni, koji su ceo život proveli na nekom brdu, gde nema ljudi, pa se dočepali grada i sad bi da budu u što većoj gužvi, da budu in. Ha, ha, ha. Kakva seljana je postao ovaj grad, da to nije normalno.
  • Zvonko

    27.01.2022 18:15
    Zbog malverzacija
    Kad kupuješ starogradnju, kupuješ nešto što postoji i može da se proveri. Sa novogradnjom se nikad ne zna šta se može uknjižiti, šta je legalno šta tek treba legalizovati, koliko kupaca je već kupili isti stan itd a i to što su sve te nove zgradice kartonjerke, kao što neko reče to nije da zviš u tome, eventualno za izdavanje i to nekom koga ne znaš
  • razlika

    27.01.2022 18:08
    Stari stanovi su bolje gradjeni, bolja je zvucna izolacija, imaju podrume i tavane, gde ljudi ostavljaju dodatne stvari, parkinzi su bili veliki. Terase su se pravile vece, sobe su bile normalne velicine. U novim zgradama nema tavana, nema podruma i nema dovoljno parkinga. Kod prijatelja u novoj zgradi se cuje kad mu komsija gleda TV i sve sto prica u stanu pored, nikakva izolacija.
  • Neko tamo

    27.01.2022 17:47
    Mandara
    Mandara
    Komentar potpuno nestrucne osobe!
    Pitam se zasto onda na Limanima nema sanse da se nadje stan u prodaji??!!
    Cim izadje u oglasima, odmah se prida! Da nije zbog losih usliva zivota, i zbog nemanja pumpi itd??!!
    Zapamti da je N. Naselje i Limani ubedljivo najkvalitetnija gradnja u gradu, i po svim urbanistickim pravilima. Pogodnost kao sto je topla voda iz toplane, relativno dovoljno parkinga itd, su veeelike privilegije.
    Videcemo te nove zgrade za 10-15god.na sta ce liciti.
  • Citalac

    27.01.2022 17:36
    Jao, zaboleo me mozak od izjave da cena starih stanova raste jer ih ima mnogo. Mislim da sam izgubio 5 posto IQ. Alo valjda treba da padne kad ih ima mnogo. A ne strucnjak stucne struke nije spomenuo da stari stanovi imaju bolju lokaciju. Aaa od kada se gleda lokacija, kod nas je bitno da je prvi sprat jer se ljudi boje lifta. Uh.
  • Nenad

    27.01.2022 17:33
    Tandara mandara
    Svega i svačega na gomili, tako da ni za glavu ni za rep.
    Stanovi su poskupeli kad je jorgovanka javno pozvala da sve banke snize kamate na štednju. Od tada se gotovina prebacuje u kvadrate. Naravno i prljav novac belosvetskih mešetara se tu pere.
    U stanogradnji vlada anarhija i haos, jer su investitori polupismeni biznismeni bliski vlasti i korupciji. Svake 2-3 godine jedni te isti zatvaraju stare i otvaraju nove firme, time skidaju odgovornost u slučaju štete na objektima. Sreća pa nismo trusno područje, inače ne bi samo fasade otpadale...
    Dalje, dobiti plan instalacija zgrade ili stana je misaona imenica, što je u drugim zemljama normalnost i obaveza investitora.
    Zato je bolje kupiti sekundarni stan i kompletno renovirati.
  • limanac

    27.01.2022 17:28
    Cenu stana odredjuju tri stvari: lokacija, lokacija i lokacija. E sad kako su potencijalni kupci koji imaju para za kupovinu dosli do istih to je vec drugo pitanje.
  • Nezačuđena

    27.01.2022 17:17
    Zato što je novogradnja van svih standarda, dimenzija, rasporeda prostorija, pristupa, parkinga, kvaliteta života, a posebno kvaliteta, pa joj dramatično pada cena u preprodaji. Neuporedivo je bolje kupiti stan star 30 ili 40 godina pa ga renovirati, nego kupiti novogradnju kojoj pucaju noseći zidovi još pre useljenja.
    Sve zgrade izgrađene sedamdesetih i osamdesetih ima da nadžive sve što je izgradila građevinska mafija od dvehiljaditih na ovamo.
  • Zoki

    27.01.2022 17:10
    Sta je bolje.
    Kuca na periferiji od 200m2 sa dvoristem, bastom, parkingom...ili stan na limanu od 50m2?
  • V

    27.01.2022 17:05
    Novogradnja je samo za izdavanje.
  • Krle

    27.01.2022 17:05
    Kakve objekte ocekujete?
    Zato sto burazerska gradnja sa zemarama radi kineske kartonske kutije, gde brzo cevi pucaju, parket propada odvaljuju se plocice...
    Ponizili ste inzejere (plate su u nivou kasirki u marketima), Inzenjerska Komora je radi kao lovacko udruzenje, Ministarstvo gradjevine i ministar su komedija i lutkarsko pozoriste...
  • Mandara

    27.01.2022 17:00
    Mandara
    Neosnovano je poskupljenje starih stanova! Mnogi vlasnici misle dace tako nadoknaditi zaradu ali uzalud je sve to! Licno znam vise vlasnika na Limanu i Sonje Marinkovic koji po tri i vise godina prodaju svoje stanove i nista! Stara gradnja ima cenu samo u strogom centru i nigde vise! Neisplatljivi su takvi stanovi,puno para traze za zivot dok a rente su slabe! Dok u novogradnji su troskovi daleko manji jer vecina stanova imaju pumpe iz kojih se greju i hlade tako da skoro niko nije povezan sa toplanom! O enterijeru nebih ni da pisem! Realna cena starih stanova uzimajuci inflaciju bi bila 1500 najvise po m2! Sve ostalo je bacanje para ako ih ima neko za bacanje?! Dok u centru se isplati svaki evro jer sve naplatis od vise nego pristojnih renti! A ziveti je kud i kamo lepse i bolje u centru iz mnogih razloga!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna