Autor: RTS

Info
10.04.2023.
23:15
Od donošenja zakona pre sedam godina kada je vladalo najveće interesovanje za posao upravnika zgrade, taj broj je opadao i trenutno ih ima oko 1.200.
  • Vule

    26.09.2023 17:40
    Vlasnici nezaineresovani
    Najveći problemi su nezainteresovani stanari i majstori!
    zakažeš sednicu skupštine ne dođe ni 10%, onda u ponovljenoj sednici jedva skupiš 1/3! Pa zar je normalno da onda od te trećine, odluku donose natpolovična većina prisutnih! Je li normalno da ecimo od 50 stanara odluku donese 9 stanara, a posle kad dođe do izvršenja odluke, svaki drugi pita zašto to, što nije nešto drugo!!!! Po zakonu, svi koji ne dođu tri puta uzastopno-neopravdano, bivaju brisani iz kvoruma, tako da to na neki način olakšava prisutnost za kvorum, ali u eventualnoj ponovljenoj sednici, odluke može donositi i 10% stanara! Ljudi su zaboravili da je Tito umro pre 40 i kusur godina!
  • hm

    12.04.2023 10:15
    Podseticu sve koji govore da je to izmisljeno zanimanje - da nije obavezno, stanari mogu da medju sobom izaberu najboljeg i da se tako brinu o zgradi. Za one koji su divlji i pusti, ipak mora da postoji zakon i covek koji po zakonu sprovodi brigu o zgradi, za koju neke stanare nije briga, a drugima npr smeta da im prokisnjava krov, izlaze pacovi iz podruma ili imaju pokvaren lift.
  • Pera

    11.04.2023 15:35
    Fingirani računi
    Nekulturni,bahati,sa uvredljivim tonovima ponašaju se kao da su oni vlast iznad samog vlasnika namešteni računi ,bez garancija na radove itd.
  • Vladan

    11.04.2023 13:35
    @Куп је битан

    Klasična mantra likova koji nikad nisu živeli u dobro održavanoj zgradi kakvih u NS ima mnogo, ili u zgradi uopšte.
  • Куп је битан

    11.04.2023 11:16
    Проблем не представљају управници било професионални или из реда станара, већ сами станари. Већина станара зграду у којој живе не посматра као приватну својину. Да би се спречило пропадање, зграда се мора одржавати. Најлакше је кукати и онда тражити помоћ од града.
  • Vlasnik stana

    11.04.2023 11:06
    Prvo šta je uradio upravnik kada je došao obečo brda i doline ,dogovorili se za njegovu tarifu koju tražio ,na računu imali lep novac nekih 150 hiljada dinara za godinu dana novac se smanjio za njemu neke popravke što nam radio ,nikog nije pitao i sa nikim se dogovarao nije oko radova računa nema a nema ni našeg novca ,eto to su upravnici većinom čast izuzecima.Sada me interesira koliko novca da im dadnemo po zgradi dali ima neka tarifa ili svako radi kako hoće ima li neka institucija kojoj se mi stanari možemo obratiti za naše nezadovoljstvo doći će vreme da će nam takvi nameti jednostavno otimati od plata.
  • Vlada

    11.04.2023 10:58
    Niko ne priča o tome kako Informatika reketira stanare zgrada, ako hoćemo da preko računa sakupimo pare za servisiranje lifta to košta dodatnih par hiljada evra koje oni uzmu.
  • Zika zivac

    11.04.2023 10:33
    Bato bato...
    Nemàmo pojma ko su ti ljudi kakva je to firma ko ih angazije koja su ovlascenja ko je kontrola (neki inspektor koji ne postji) doticni upravnik za godinu dana nije nasao za shodno ni nos da pomoli a kamoli nesto drugo. Slazem sa predhodnim komentarom sami sebe postavljaju sami kontrolisu kvazi majtore zaposljavaju pare dele a zgrade sve gore i gore. tako ti je bato sns muljaza.
  • Maja

    11.04.2023 10:13
    Sale
    Baš tako.Trenutno je na delu akcija praznjenja racuna stambenih zajednica.Osnovali su svoje cerke firme za sve,rastrčali se da rade i sto treba i sto ne treba.Kao skupljaju neke ponude ,njihova uvek prolazi.Sve im je barem tri puta skuplje.Sami prihvataju svoje ponude,rade a nikog ništa pitali nisu.Sto puta dolaze za istu stvar,menjaju delove kad bas moraju.Spremanje katastrofa,treba da dodje tri puta nedjeljno po ponudi,ako dodje jednom (i to samo da mane metlom )u deset dana pesma.Ostalo ne peru nikad.Nakarikali su nam nekih troškova,mislim da plaćamo min 2500-3000 din mesecno plus sve popravke.Kad hoćeš da uradiš nešto sam,da kupiš nešto za tri puta manje para,ne može.Toplana je posebna priča.Čim je zgrada useljena došli i stavili ključ na podstranicu i rekli ovo je od danas naše iako su je svi stanari platili.E kad je došlo do kvara stanari da poprave ,sad odjednom nije njihovo.Najveći problem su nezainteresovani stanari koji misle da je njihovo do otirača.Ovi su to shvatili pa sad rade šta hoće,sve prolazi….
  • Srele

    11.04.2023 10:02
    Visinac
    Bavim se visinskim radovima i često sarađujem sa nekoliko upravnika. Nikada ni jedan od njih mi nije tražio procenat od posla (ne kažem da takvi ne postoje), ali kada god imam priliku im prebacim kako njihov posao ne bih radio ni za koji novac. Ljudi jednostavno ne shvataju da zgrada zahteva održavanje tekuće i investiciono... Voda kroz fasadu ulazi u stan na 3. spratu onaj sa 5. kaže da nije njegov problem... Čast izuzecima divnim ljudima ali su u velikom broju toliko sebični i samoživi... Tuga
  • Stanar

    11.04.2023 09:07
    Imamo loš zakon o održavanju stambenih zgrada ili kako se već zove, gde nisu popisane procedure u slučaju stanara (procenat obaveznog izdvajanja za održavanje, šta su sve stanari obavezni da rade, odnosno vode računa). A upravnik zgrade dobija malo para za mnogo posla jer smo sirotinja, firme koje održavanju gledaju da ućare što više. Naša zgrada se naplaćala ne znam za šta, stalno su nešto "održavali". To je začaran krug. Upravnik zgrade treba da zaradi za život i da zaista brine o zgradi, da bude odgovoran za svoje poteze i to mora biti zakonski regulisano. A ne da razvlači poslove i ništa ne čini, što nije redak slučaj. A stanari kao da ne žive u zgradi, nije ih briga, niko se ne pomera. Kad neko nešto preduzme svi se čude. Jadan smo mi svet!
  • Sale

    11.04.2023 08:49
    Info
    Upravnici namestaju kombinacije i radove sa svojim majstorima i tu je kljuc priviliegija koje nosi ta funkcija. Nije bitno da li je upravnik neko nezavistan ili je stanar. Krade se od ciscenja do krecenja i strujnih radova, lifta itd. Cak upravnici traze dodatne uplate od stanara za vece "investicije".
  • Uroš

    11.04.2023 07:48
    Opet beogradska pljaćka
    Ne može biti zanimanje stečeno za 5 dana kursa. Osim bombastog naziva tu se ništa značajno ne nauči. Sada organizatori idu dalje, "kontinuirano edukovanje" znači pijavica i plaćanje "bodova" koje na kraju plaćaju građani kroz povećanje cena.
    "Profesionalci" ništa nisu doprineli u održavanju zgrade. Polovinu prihoda oni uzmu, a ostatak nameštaju sa majstorima. Njima su zadovoljni samo oni ne zainteresovani stanari koje je boleo q i ranije za zgradu.
  • Goran

    11.04.2023 06:47
    U našu zgradu smo doveli upravnika i prva stvar koju je uradio,pokušao je da nam isprazni kasu ,oko 1500 e na ime neke firme za neke radove koje nismo ni tražili. Sprečili smo ga u zadnji čas i više se nije pojavio već je otkaz dao telefonski,a pečat nam je jedva vratio.
  • Novosađanin

    11.04.2023 03:51
    Izmišljeno za uhlebljenje stranačkih kadrova i da sprovode stranačke naredbe direktno u zgradama.
    Ali nije lukrativno kao što su se nadali, kme, kme.
  • Mare

    11.04.2023 02:36
    Izmisljeno zanimanje...nista ne rade,ne javljaju se na tel kad ih zoves a o ugradnji u cenu mastora da ne govorim,cist lopovluk
  • Nije do upravnika

    11.04.2023 00:38
    Vlasnici su nemarni
    Težište treba da bude na buđenju stanara iz nesvesti. Vlasnici stanova misle da će se zgrada sama od sebe održavati. Kad treba da plate 500 dinara plaču ko ranjeni. Svako samo na svoju gu. icu misli i ne interesuje ga da li komšija ima problem. Sebični i nemarni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna