Ne znam zasto su prihvatali uslove Booking-a a sad hoce da tuze?! Od kako je Google Maps, drustvenih mreza, svi mogu da oglase i prikazu svoj smestaj, da biraju hoce li platiti ili ne za to...
Booking već dugo ne koristimo.
Za domaćina je booking izuzetno štetan a gostu bude kako bude.
Žalbe su skoro nemoguće a kontakt sa call centrima nemoguć.
Airbnb, facebook, oglasi, vlastiti sajt - ako valjaš imaš posla a ako si gost, lako ćeš naći smeštaj.
Booking uopšte nije potreban.
Ali, niko ih ne tera da se oglašavaju na Bookingu ako im ne odgovaraju uslovi. Naravno, Booking svima pruža jako dobru priliku za zaradu. Ne razumem dramu?
Njihov kriterijum je postao nizak, sve više je smeštajnih objekata po sistemu "samo se prijavi" dok gost ulazi u skroman smeštaj npr. gde se vidi da neko stalno živi ali su izašli samo da bi izdali sobu.
Booking mora garantovati (i odgovarati) za sve što je objavljeno na njihovom sajtu!
Zato sto im je buking velika konkurencija zadnjih 5 godina i gube trku sa njime. Hotelskih gostiju je sve manje dok kod bukinga ima za svačiji džep i ne vidim razlog za tužbom jer svako ko radi preko bukinga mora placati dažbine.
Nice uredu da booking zaracunava pored providing 12 posto Jo's I 20 posto pdv .MI smo registrovali delatnost I placamo porez I boravisnu taksu,take kad Nam uzmu 32 posto to je tracina a sa dve tracing treba da odrzavamo objekat placamo sve troskove I da name kraju da budemo majstori supremacist portir,da bi na kraju bili srecni da Nam got nice napravio stetu i Dao lost ocenu na bookingu.Kad se sve sabere treba biti srecan ako nesto ostane .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Više od 10.000 hotela tužilo Buking
Autor: FoNet
Info
•05.08.2025.
•06:21
Komentari 9
Zoran
B301
Za domaćina je booking izuzetno štetan a gostu bude kako bude.
Žalbe su skoro nemoguće a kontakt sa call centrima nemoguć.
Airbnb, facebook, oglasi, vlastiti sajt - ako valjaš imaš posla a ako si gost, lako ćeš naći smeštaj.
Booking uopšte nije potreban.
Srpča
Ића
Goran
Sale NS
Booking mora garantovati (i odgovarati) za sve što je objavljeno na njihovom sajtu!
O
Sremac
Npvosadjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H