Putevi se uvek prave tako da budu višlji od okolnog terena da se voda ne bi zadržavala na njima. Zbog nivelacije puta često se dešava da budu dosta višlji od okolnog terena.
Човек од 70 година управља аутобусом који превози 80 путника , је заиста за у најмању руку проблематично . Још једна трагедија која је однела људске животе . Саучешће породицама настрадалих а повређенима брз опоравак .
Godinama sam radio u komercijali i prešao celu Vojvodinu uzduž i popreko. Na tom putu sam se nagledao raznih stvari, ali jedno mi je oduvek ostalo nejasno — ti kanali pored puta, kopani navodno za odvodnjavanje vode.
Kopaju ih trouglastom kašikom, pa budu u obliku slova „V“. Kad neko sleti s puta u takav kanal — spasa nema. Umesto da završi u njivi ili kukuruzu, čovek se zakuca kao u zid.
Kilometri i kilometri tih kanala, kao da je cilj bio da se što više iskopa, da se „ugradi“ što više metara, pa makar to jednog dana i nečiji život koštalo.
A kad malo bolje pogledaš, takvih „kanjona“ ima na sve strane. Pitaj Boga kad su kopani — možda još u vreme Marije Terezije. I niko se više ni ne pita čemu zapravo služe. Kao da su pravljeni da zaustave tenkove, a ne da sprovedu vodu.
Kad sam o tome pričao, obično bi mi rekli: „Pa prilagodi brzinu uslovima vožnje.“ Ali kvar na automobilu, proklizavanje ili neka viša sila mogu da se dogode svakome. I baš tada, takav kanal postaje zamka — a ne zaštita.
Ti "rovovi" sluze da prihvate kisnicu i to je jedino dobro sto su napravili. Kakva vremena dolaze, sa obilnim padavinama, trebace nam. Ako bi se sve na svetu pravilo tako da bude prilagodjeno ljudima koji ne znaju da voze onda bi se putevi pravili sa tapaciranim jastucima okolo.
Kakvi su to drenažni kanali od dva metra? Manje, više! Gde su zaštitne ograde!? Ko to odobrava i kontroliše!? Kakve su to budalaštine od puteva? Nigde nisam to video u Evropi! Čim se krene u taj kanal, slučajno ili u nesreći, vozilo se prevrće na krov! Nemonovno se gine ili teško povređuje. Isti takvi kanali su između Sombora i Subotice! Gde su nadležni? O, Bože, kakvi nadležni kada je sve upropašćerno...!
Za vase informacije svaki autobus sto bi ovaj rekao na KAT moze da vozi od 70 do 100 putnika..jedino sto je zalosno u ovoj nasoj vojvodini da u ravnicarskom predelu svuda kanale pored puta pa ako slucajno skrenes gines sigurno umesto da zavrsis u njivi.
Btw duž sve puteve u Vojvodini su iskopali rovove duboke da staje ceo autobus, naravno da se prevrnuo. Ranije je bar moglo da se sleti na njivu i možda ostane na točkovima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO, VIDEO: Troje poginulih i oko 40 povređenih u prevrtanju autobusa kod Sremske Mitrovice
Autor: 021.rs
Info
•17.10.2025.
•16:50 > 23:30
Komentari 25
Lala
Narod
X
Zemlja čudesa
3.5%
Jovo
Кале
Zoki
Nov put?
Ljudi pogledajte dubinu kanala.
Neko saobraćajne struke nek objasni, da li je ovo po zakonu.
Brundo
Deks
kontra gard
Kopaju ih trouglastom kašikom, pa budu u obliku slova „V“. Kad neko sleti s puta u takav kanal — spasa nema. Umesto da završi u njivi ili kukuruzu, čovek se zakuca kao u zid.
Kilometri i kilometri tih kanala, kao da je cilj bio da se što više iskopa, da se „ugradi“ što više metara, pa makar to jednog dana i nečiji život koštalo.
A kad malo bolje pogledaš, takvih „kanjona“ ima na sve strane. Pitaj Boga kad su kopani — možda još u vreme Marije Terezije. I niko se više ni ne pita čemu zapravo služe. Kao da su pravljeni da zaustave tenkove, a ne da sprovedu vodu.
Kad sam o tome pričao, obično bi mi rekli: „Pa prilagodi brzinu uslovima vožnje.“ Ali kvar na automobilu, proklizavanje ili neka viša sila mogu da se dogode svakome. I baš tada, takav kanal postaje zamka — a ne zaštita.
Talac
Nenad
Milan
Bole
Maki
.....
BMK
Djomla
jarak
SARIJEL
novikorisnik
Koji je to saobracajni inzenjer odobrio???? I to svud po Vojvodini???!!!!
Zovem se Stevo
Slucajni Prolaznik
Telep 021
Ili koliko se mogu nagurati , otorilike što viš to bolje !
Novosadjanka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H