Potpukovnik Dejan Stević iz Uprave saobraćajne policije izjavio je da je policija utvrdila sve neophodne činjenice koje su potrebne za dalji tok tužilačke istrage u vezi sa saobraćajnom nesrećom kod Sremske Mitrovice.
Pošto vozim bus, svaki ima blokadu na 90 ili 100 kmh. Ako je išao 120 i imao uključenu taho karticu, onda je stvarno bolid. Znači da je skinuo blokadu. I u krivinu ušao u toj brzini. Strašno.
Ograde nema, dali je po proposu uradjen projekat i dali je izvedeno stanje u skladu. Kako to da se takve saobracajnice projektuju bez ograde ili je neko stavio u dzep novac za ogradu ili kako se strucno zove.
radim isključivo autobuse. Niste ni svesni koliko firmi u Srbiji je promenilo prenosni odnos u diferencijalu da bi omogućili brzine preko 100 km/h na auto putu. Kriviti put za nesreću je isto kao kriviti fabriku oružja zato što je neki kreten nekoga ubio.
Vise u Deda Mraza verujem nego policiji. Lazljiva partijska garda. Ko je odlucio da je ok da se iskopa onolika kanalcina pored puta? Ko je odlucio da je ok da ne postoje zastitne ograde? Ko je odlucio da je ok da se ne postuju propisi? Dokle cete se ponasati gore od okupatora u ovoj zemlji?
U članu 45. Zakona o bezbednosti saobraćaja je zapisano, da je, citiram; »autobusima najveća dozvoljena brzina 80 km/h, osim na autoputu gde je najveća dozvoljena brzina 100 km/h«. Pored toga, opšte je poznato, da autobusi imaju tempomat kojim se može ograničiti, a i ograničava se maksimalna brzina vožnje. Iskustveno mi je poznato, da tempomati na autobusima kompanija čije usluge koristim više od deset (10) godina, dozvoljavaju brzine samo do 100 km/h. Zato ne mogu da verujem nadležnima, da je tahograf zapisao, da se autobus na putu IIB razreda i to u dvostrukoj, opasnoj krivini kretao brzinom od 120 km/h. I ako već; »Fizika nije mogla nikako da zadrži vozilo pri ovoj brzini«", možda bi ga zadržala čelična zaštitna ograda koja je morala da bude postavljena na bankini puta prema kanalu koji je dubok oko tri (3) metra. Imajući napred navedeno u vidu, postavlju se pitanja za milion dolara; da li je u projektu rekonstrukcije puta Sremska Mitrovica – Jarak bila predviđena čelična zaštitna ograda na mestu nesreće i ako nije, zašto nije bila predviđena, a ako je u projektu rekonstrukcije bila predviđena čelična zaštitna ograda, postavlja se pitanje odgovornosti nadležnih koji su dozvolili saobraćaj rekonstruisanim putem Sremska Mitrovica – Jarak pre nego što je postavljena predviđena čelična zaštitna ograda.
Vozač vozio autobus 120 km/h na delu puta, kako?
Da li je ograničena brzina kretanja autobusa, tj da li je urađena blokada u softveru?
Da li je deonica pod nagibom? Da li je............?
Postavljaju se razna pitanja na koja još nismo dobili odgovore. Objašnjenja da nema dovoljno ljudi koji kontrolišu saobraćaj nije zadovoljavajuće. Šta će država uraditi ili šta nije uradila po tom pitanju i po drugim stvarima ?
Šta država ne radi ...... itd. Ko je odgovoran što smo na ivici provalije i samo što nismo zakoračili............ Pitanja je previše a odgovora nema. Mi samo čekamo, ne znam šta !
Da li ce neko odgovarati zato sto covek od 70 god vozi autobus? Policija i tuzilastvo vidi gde je on pogresio,ali ne vide sta drzava dozvoljava. Osudice coveka,a na stotine istih se bave istim poslom. Takvi nam voze decu na ekskurzije,u gradskom prevozu.....
Ljudi preko 65 godina mogu da voze samo za sopstvene potrebe. Zabraniti!
Ustani Srbijo!!!!
Na slici se vidi da je deo puta prav kao strela, nigde krivine a i činjenica da je tahografom utvrdjeno da je vozač u nekom trenutku, a ne u trenutku nesreće vozio 120 ipak implicira da je kriv onaj ko nije postavio zaštitnu ogradu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Stević o nesreći kod Sremske Mitrovice: Na dvostrukoj, opasnoj krivini autobus išao 120 km/h
Autor: Tanjug
Info
•19.10.2025.
•10:12
Komentari 21
Sava
Pera Minhen
Joca
Nemac
Ns
Ana
Reaktor
A gde je zaštitna ograda?
Dole je provalija 2 sprata. Čita li neko pismen te propise?
Ograda
C15
Milan
Musaši
Ah
Dovla
Predrag
D. Lukić
Pera Mitić
Da li je ograničena brzina kretanja autobusa, tj da li je urađena blokada u softveru?
Da li je deonica pod nagibom? Da li je............?
Postavljaju se razna pitanja na koja još nismo dobili odgovore. Objašnjenja da nema dovoljno ljudi koji kontrolišu saobraćaj nije zadovoljavajuće. Šta će država uraditi ili šta nije uradila po tom pitanju i po drugim stvarima ?
Šta država ne radi ...... itd. Ko je odgovoran što smo na ivici provalije i samo što nismo zakoračili............ Pitanja je previše a odgovora nema. Mi samo čekamo, ne znam šta !
Aleksandar974
Ljudi preko 65 godina mogu da voze samo za sopstvene potrebe. Zabraniti!
Ustani Srbijo!!!!
Mile
Aca
Suština
Samo pitam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H