Potpukovnik Dejan Stević iz Uprave saobraćajne policije izjavio je da je policija utvrdila sve neophodne činjenice koje su potrebne za dalji tok tužilačke istrage u vezi sa saobraćajnom nesrećom kod Sremske Mitrovice.
Ja živim u Sremskoj Mitrovici i radim terenski posao, što znači da dosta kilometara pređem na dnevnom nivou. Redovno prolazim tim putem i tvrdim da je fizički nemoguće da neko vozi 120 km/h kroz te krivine. U pitanju su oštre i dugačke krivine. Ni reli automobili ne bi mogli tu uleteti sa 120 km/h , a kamoli autobus na sprat.
Ovo su gluposti. Vozači ne smeju da teraju bus 120 na sat po auto-putu jer se sav njiše zbog ogromne mase, a sad će baš po krivudavom putu. Još pa čovek koji je profi vozač. Prodajte tu priču deci u obdaništu... pošto ovde ima ovde ljudi koji su završili malo više od tri razreda škole.
Tu pricu da je na tom putu gde je dupla krivina autobus isao 120 mozete da plasirate onima koji veze nemaju o brzini autobusu saobracaju...sram vas bilo pustate krsine u saobracaj ljudi ginu kriv vozas svi putevi rastureni od pretovara kipera ..nebezbedni isprolamani drzavna mafio svaki dan se molim da dodje dan da osvanete iza resetaka sram vas bilo ni obraza ni casti nemate...
Hoce li SnS vlast i ovu nesrecu proglasiti sabotazom? U ovoj nesreci ima nekoliko elemenata korupcije, gde god pogledas - autobus koji ide 120km/h, suzen put, nema granicnika, sumnjiv tehnicki, covek od 70 godina profesionalni vozac i ko zna sta jos.
Kao prvo, piše iskustvo mi pokazuje, a drugo moje iskustvo pokazuje da tempomat služi za održavanje brzine koju si namestio, a ne da odrediš kolika je maximalna brzina vozila.
Ako hoćeš da ograničiš brzinu vozila to će se pre raditi u računaru od vozila....
što vozač ima 70 godina, što je uradio zdravstveni pregled prošle godine, što nema zaštitne ograde... Vozio je 120 km/h ! To znači da je bahata budaletina! Nikakva ograda ne bi zaustavila takvo vozilo sa 120 km !
Nije tebi Ljubomire, botu stari, kriv "EU jendek" već ova vlast koja kada je rekonstruisala put nije vratila zaštitne ograde na krivini na kojoj su i postojale pre rekonstrukcije.
Jendeci su uvek postojali pokraj puta, a to je zbog odvonjavanja, genije, i velikih kiša. Zato isto tako putevi su uvek malo pod nagibom da bi se mogla voda slivati ako padaju jake kiše. Ali tebi botu svi su krivi sem ove neposobne i lopovske vlasti.
Pre rekonstrukcije puta postojala je zastitna ograda celom duzinom puta kod te dve krivine. E sad zasto su strucnjaci koji su radili put ,isti pustili u saobracaj a ograde nisu vracene je vec pitanje za tuzilastvo. Mada kao i sve, u Vucicevoj Srbiji se sve pusta u rad polugotovo. Ko je iz Mitrovice zna o cemu pricam.
Država je naj krivlja za ovu nesreću prvo što nisu poništene sve kategorije sem B kategorije posle 65 godine a drugo da čovek ima normalnu penziju nebi morao da radi ali u Vučićevoj i naprednjačkoj Srbiji mora da radi do smrti
Mi po EU standardima pored puta iskopavamo "jendeke" celom dužinom, ali zaboravljamo da uz to "pametno" prekopavanje ide i zaštitna sigurnosna ograda na kritičnim mestima i krivinama!
Ranije, bez tih EU jendeka bi vozilo završilo u njivama, a ovako ne možeže bez prevrtanja na krov! Dobro je da nije bio pun vode!
Ovde ljudi svasta pisu,te tempomat ogranicava brzinu,te da neko menja odnose zupcanika u menjacu,ajme memi ajme meni...dal je moguce da se nekom javi da napise bilo sra bez ikakvog minimalnog znanja.Temopomat nema ovu svrhu koju je neko opisao niti se menja bilo kakav odnos u menjacu.
Pošto vozim bus, svaki ima blokadu na 90 ili 100 kmh. Ako je išao 120 i imao uključenu taho karticu, onda je stvarno bolid. Znači da je skinuo blokadu. I u krivinu ušao u toj brzini. Strašno.
Ograde nema, dali je po proposu uradjen projekat i dali je izvedeno stanje u skladu. Kako to da se takve saobracajnice projektuju bez ograde ili je neko stavio u dzep novac za ogradu ili kako se strucno zove.
radim isključivo autobuse. Niste ni svesni koliko firmi u Srbiji je promenilo prenosni odnos u diferencijalu da bi omogućili brzine preko 100 km/h na auto putu. Kriviti put za nesreću je isto kao kriviti fabriku oružja zato što je neki kreten nekoga ubio.
Vise u Deda Mraza verujem nego policiji. Lazljiva partijska garda. Ko je odlucio da je ok da se iskopa onolika kanalcina pored puta? Ko je odlucio da je ok da ne postoje zastitne ograde? Ko je odlucio da je ok da se ne postuju propisi? Dokle cete se ponasati gore od okupatora u ovoj zemlji?
U članu 45. Zakona o bezbednosti saobraćaja je zapisano, da je, citiram; »autobusima najveća dozvoljena brzina 80 km/h, osim na autoputu gde je najveća dozvoljena brzina 100 km/h«. Pored toga, opšte je poznato, da autobusi imaju tempomat kojim se može ograničiti, a i ograničava se maksimalna brzina vožnje. Iskustveno mi je poznato, da tempomati na autobusima kompanija čije usluge koristim više od deset (10) godina, dozvoljavaju brzine samo do 100 km/h. Zato ne mogu da verujem nadležnima, da je tahograf zapisao, da se autobus na putu IIB razreda i to u dvostrukoj, opasnoj krivini kretao brzinom od 120 km/h. I ako već; »Fizika nije mogla nikako da zadrži vozilo pri ovoj brzini«", možda bi ga zadržala čelična zaštitna ograda koja je morala da bude postavljena na bankini puta prema kanalu koji je dubok oko tri (3) metra. Imajući napred navedeno u vidu, postavlju se pitanja za milion dolara; da li je u projektu rekonstrukcije puta Sremska Mitrovica – Jarak bila predviđena čelična zaštitna ograda na mestu nesreće i ako nije, zašto nije bila predviđena, a ako je u projektu rekonstrukcije bila predviđena čelična zaštitna ograda, postavlja se pitanje odgovornosti nadležnih koji su dozvolili saobraćaj rekonstruisanim putem Sremska Mitrovica – Jarak pre nego što je postavljena predviđena čelična zaštitna ograda.
Vozač vozio autobus 120 km/h na delu puta, kako?
Da li je ograničena brzina kretanja autobusa, tj da li je urađena blokada u softveru?
Da li je deonica pod nagibom? Da li je............?
Postavljaju se razna pitanja na koja još nismo dobili odgovore. Objašnjenja da nema dovoljno ljudi koji kontrolišu saobraćaj nije zadovoljavajuće. Šta će država uraditi ili šta nije uradila po tom pitanju i po drugim stvarima ?
Šta država ne radi ...... itd. Ko je odgovoran što smo na ivici provalije i samo što nismo zakoračili............ Pitanja je previše a odgovora nema. Mi samo čekamo, ne znam šta !
Da li ce neko odgovarati zato sto covek od 70 god vozi autobus? Policija i tuzilastvo vidi gde je on pogresio,ali ne vide sta drzava dozvoljava. Osudice coveka,a na stotine istih se bave istim poslom. Takvi nam voze decu na ekskurzije,u gradskom prevozu.....
Ljudi preko 65 godina mogu da voze samo za sopstvene potrebe. Zabraniti!
Ustani Srbijo!!!!
Na slici se vidi da je deo puta prav kao strela, nigde krivine a i činjenica da je tahografom utvrdjeno da je vozač u nekom trenutku, a ne u trenutku nesreće vozio 120 ipak implicira da je kriv onaj ko nije postavio zaštitnu ogradu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Stević o nesreći kod Sremske Mitrovice: Na dvostrukoj, opasnoj krivini autobus išao 120 km/h
Autor: Tanjug
Info
•19.10.2025.
•10:12
Komentari 39
Bane
Goran
Djoka
Peca
Šime
Сремица
Vojislav
Mićo
Ako hoćeš da ograničiš brzinu vozila to će se pre raditi u računaru od vozila....
Bbb
Mićo
Obad
@Ljubomir
Jendeci su uvek postojali pokraj puta, a to je zbog odvonjavanja, genije, i velikih kiša. Zato isto tako putevi su uvek malo pod nagibom da bi se mogla voda slivati ako padaju jake kiše. Ali tebi botu svi su krivi sem ove neposobne i lopovske vlasti.
Teki
Jana
Sofronije
Mića
Ljubomir
Ranije, bez tih EU jendeka bi vozilo završilo u njivama, a ovako ne možeže bez prevrtanja na krov! Dobro je da nije bio pun vode!
Dalibor
Sava
Pera Minhen
Joca
Nemac
Ns
Ana
Reaktor
A gde je zaštitna ograda?
Dole je provalija 2 sprata. Čita li neko pismen te propise?
Ograda
C15
Milan
Musaši
Ah
Dovla
Predrag
D. Lukić
Pera Mitić
Da li je ograničena brzina kretanja autobusa, tj da li je urađena blokada u softveru?
Da li je deonica pod nagibom? Da li je............?
Postavljaju se razna pitanja na koja još nismo dobili odgovore. Objašnjenja da nema dovoljno ljudi koji kontrolišu saobraćaj nije zadovoljavajuće. Šta će država uraditi ili šta nije uradila po tom pitanju i po drugim stvarima ?
Šta država ne radi ...... itd. Ko je odgovoran što smo na ivici provalije i samo što nismo zakoračili............ Pitanja je previše a odgovora nema. Mi samo čekamo, ne znam šta !
Aleksandar974
Ljudi preko 65 godina mogu da voze samo za sopstvene potrebe. Zabraniti!
Ustani Srbijo!!!!
Mile
Aca
Suština
Samo pitam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H