Autor: 021.rs

Info
07.11.2025.
22:07 > 22:20
Poslanica Zeleno-levog fronta (ZLF) u Skupštini Srbije Biljana Đorđević rekla je da će danas usvojeni poseban zakon (lex specialis) o kompleksu zgrada Generalštaba u centru Beograda sutra stupiti na snagu.
  • Marija

    10.11.2025 07:42
    "Narod će svojim telima da zaštiti Generalštab da se ne ruši."
    'Oće, 'oće. Skloniće se čim sa pendrekom krenu na njih. A da ćeš ti doći - sumnjam.
  • Daca

    09.11.2025 20:15
    Treba
    Tu nebitnu vojnu zgradu srušiti što pre. To je zidani novcem gradjana i što neko ovde nije otkupio i vratio pare ljudima.
  • K

    09.11.2025 11:02
    Viki@
    Дај не лупетај.
  • Viki

    09.11.2025 00:25
    Zaštita telima
    Narod će svojim telima da zaštiti Generalštab da se ne ruši.
    Pošto zakona u Srbiji nema. Vlast preko noći piše zakone po svojoj volji. Narod se ništa ne pita.
    Zato narod svojim telima i na ulici predstavlja zakon i svojim telima štiti sve što je vredno preostalo u Srbiji
  • Zamenik zamenika

    08.11.2025 16:26
    Nema predaje, ne damo čvorište!
  • Ghost

    08.11.2025 15:45
    nesposobnjakovici
    Ja nesposobniju opozociju u zivotu nisam video. Mogao bih se opkladititi da vecina njih direktno saradjujw sa diktatlrskim rezimom, bezpogovorno.
  • Particulare matter

    08.11.2025 14:45
    Sad ćete da smarate o generalštabu isto kao i o nepostojećem rudniku umesto da zahtevate da se rusi oteraju iz NIS i ove države što je dosta hitno.
  • Ja

    08.11.2025 14:24
    Hm, interesantno je da niti jedan opozicioni poslanik, dekle neko ko je obavezan da štiti ustavnopravni poredak, nije spreman na nipta više od verbalne osude bezakonja koje vrše ovi na vlasti.
  • Milovan.A

    08.11.2025 12:52
    Milovan.A
    Jedina religija i sami bog na ovom svetu je novac. Sve ostalo je sminka za maloumne koji ne upotrebljavaju razum kako je priroda uredila. Ovo kadasvatis i ako svatis zivot ce ti biti kvalitetniji i daleko produktivniji. Ovo drustvo mora zauvek iscupati komunizam koji prouzrokuje drzavni kapitalizam kojeg svi prezivljavamo punih 35 godina umesto izvornog kapitalizma. U Srbiji imate preko 70% ovakvih objekata pod"zastitom"koje ce biti sruseni upravo zbog gore navedenog i to niko vise spreciti ne moze jer nije moguce.
  • Sa1e

    08.11.2025 12:25
    @Zoran
    Obožavam kad neko želi da se pravi pametan, pa kao postavi neko nejasno pitanje i ne da nikakav odgovor! Šta je od našeg kulturnog nasleđa prodato u periodu 2000-2012? Molim te prosvetli nas!
  • Шведски сто Србија

    08.11.2025 12:09
    Ајмо распродаја траје
    Све ће непомјаник да прода или поклони, само да остане на власти. Пара више нема у државној каси, нове кредите неће нико да му да, и сада распродаје све будзашто пре него побегне.
  • Đonom na Beograd

    08.11.2025 12:03
    Mnogi koji se zalažu za rušenje Generalštaba o njemu znaju samo to što vide na ovoj i sličnim fotografijama.
    Da nije tako, znali bi da je, ne samo Generalštab, nego ceo kvart zaštićeno kulturno dobro. Znali bi da se u nepostednoj blizini nalaze najvaznije administrativne zgrade ove zemlje. Znali bi ono što je @ Neko napisao u svom komentaru. Razmišljali bi kako bi se te dve, a možda i tri kule, vizuelno uklapale u ceo taj prostor. Ako ništa od toga, onda bi razmišljali kako bi izgledao saobraćaj u tom delu grada, sa dodatnih 1.500-2.000 novih automobila vlasnika stanova iz tih kula. Da li bi se proširivale ulice i uklanjale pomenute važne zgrade ili bi se taj deo grada zatvorio za saobraćaj.
    Ništa od "argumenata" koje navode zagovornici rušenja Generalštaba ne stoji. To su samo površna razmišljanja zasnovana na gledanju ove i sličnih fotografija, bez dubljeg upuštanja u ceo problem.
  • Velja

    08.11.2025 11:57
    Daj boze
    Daj boze sto pre da se ukloni to ruglo i izvor zaraze i bolesti zbog ogromnog zracenja.
  • zztop

    08.11.2025 11:50
    U zgradi generalštaba nema osiromašenog uranijuma al ima osiromašene srbije ...
  • ///.

    08.11.2025 11:27
    @ Mira
    Oni su zgradu oštetili, a mi ćemo je, do temelja i ispod temelja (ne kažem to tek tako) sami srušiti.
    I onda? Ko je srušio Generalštab? Oni ili mi sami?
    Inače, oni koji su stručni, a ne mi laici, kažu da se Generalštab može obnoviti i da nije potrebno puno novca.
    Ali, mi ćemo pre baciti 18 milijardi za EXPO cirkus, za jednokratnu upotrebu, nego uložili mnogo manje u obnovu Generalštaba.
    I pitanje: ko je, ili pre će, srušiti Generalštab? Oni ili mi sami?
  • Mirko

    08.11.2025 11:21
    Šta je to
    Kad neko pokloni 4 hektara u centru prestonice ljudima koji su to i bombardovali pritom nije samo ta zgrada nego jos tri pored nje i sve su pod zaštitom, sve imaju više vrednosti nego sto je novac za srpski narod . Zgrade su iz 18. i 19 . veka. Onda je to ljudi moji IZDAJA!! A za izdaju zna se sta sledi.
  • Fabijani

    08.11.2025 11:00
    neka
    Treba srušiti tu zgradu i izgraditi nekakav novi objekat ..to je ruglo u centru grada i ničemu ne služi ..
    a i treba se pozabaviti tim pitanjem zaštićenih objekata ..spomenika kulture itd ..o njima niko ne vodi računa ..postaju ruševine i ruglo svakog mesta gde se nalaze ..
    neka država otkupi takve objekte i neka se sama stara o njima ..
  • Na zalost

    08.11.2025 10:56
    Srbije
    Sve mirise na gradnjanski rat izazvan samovoljom pojedinca koji nije ni za motiku. Celu zemlju zavio u crno ne znam vise sta da mislim
  • Србија по ко зна

    08.11.2025 10:50
    коју пут капитулира!
    Ала сте досадни,ето вам избори 2027,само што нису,па мењајте власт и владаоца,као и законе,ако вам не одговара! Мени лично одговара,неби мењао ништа. Ово је морало одавно одрадити,само у Војску сам се разочарао! Ни да бекну,због добијених долара! Разумем,сви радимо за паре и гледамо их имати што више али ово и овако,срамота брате!!!
  • Trgovac

    08.11.2025 10:46
    Trampa
    Oni nama sankcije mi njima Lex specijalis
  • Mira

    08.11.2025 10:44
    Bombardovali nas pa sad da im daju za dzabaka. To nigde u svetu ne postoji. Rasprodaše sve živo. I nas bi da mogu menjali za" neki drugi narod pa makar i polovan". Ipak budimo realni: tu zgradu niko ni pogledao nije a kamoli da se rekunstruise, srusi ili sta već. Mi tih para nemamo. Imali smo, ali vise ih nema. Pojela maca. Nemam nista protiv da to kupi Kusner, šeik iz Katara ili bilo ko drugi ali po trzisnim uslovima, po realnoj ceni. Sto ne bi bila i aukcija. Pa ko da više,njegovo je.
  • Mičo

    08.11.2025 10:42
    Meni ovo izgleda kao sistematso uništavanje svega što je taj "zli" Tito i ta "zla" komunistička partija napravili.
  • Đonom na Beograd

    08.11.2025 10:39
    Neki žive u ovoj zemlji, a ne doživljavaju je kao svoju. Poklanjaju, rasprodaju, razaraju, kao da je tuđe. Svoje ljubomorno čuvaju negde prako Drine i drugih granica.
    Jovanov? Pitanje je da li uopšte zna gde je Generalštab, a toliko se borio protiv njega. Kaže da je studirao u Beogradu i zna gde su Terazije, ali ne zna gde je Terazijska terasa. On i slični njemu, Rističevići, Atlagići, Linte, ... doneli su odluku o sudbini Generalštaba.
  • ///.

    08.11.2025 10:22
    @ Neko
    Bravo. Što se tiče Generalštaba, sve ste rekli u prve tri rečenice. Kada bi ljudi znali ono što ne znaju, ni slučajno ne bi gledali Generalštab kao "ruševinu", a ona se namerno tako predstavlja, da bi se zamaglio pravi značaj svega onoga što se nalazi tu.
    Inače, nije samo Generalštab, nego ceo taj kvart zaštićeno kulturno dobro.
    Ljudi ne razmišljaju o tome da su u blizini i zgrade vlade, nekih ministarstava, pa i ambasada.
  • Patriota

    08.11.2025 10:17
    Sve ode...
    Zar nismo sve rasprodali?Zbog čega?Zbog koga?Jednog dana ćemo se samo probuditi a na jarbolu će visiti neka druga zastava,a mi se nećemo pitati više ništa....
  • Ljudi

    08.11.2025 09:44
    Sta
    Ce narod sada ako sruse zgradu? Strasno sta se radi, slazem se sa zeleno levima sve, bg na vodi strava i uzas, sta ce nam to plus strasna korupcija.
    Stari nacisticki most NE diraj, nek stoji po svaku cenu dok ne padne sam, gradjani vec osecaju uzasne posledice uklanjanja mosta.
    I sada zamislite bombardovanu, ostenu zgradu zele da sruse i naprave nesto novo. Horor od ideje, neverovatno, pa jos stadion novi (bolje da ostanemo sa onim sagradjenim pre 70 god.) Ogromna je korupcija, sa expom jos, nece se moci izdrzati. Najbolje sve da ostane isto dok zeleni ne pobede.

  • Dragan

    08.11.2025 09:42
    Hvala Bogu
    Ne podržavam SNS ali ne znam šta je u ovoj ruini toliko vredno da bi ostalo i da bi građani trebali da ga brane. Nit je to simbol Beograda, nit je to građevina koja ima neku posebnu arhitektonsku vrednost, nit je estetski to sad ne znam kakva građevina i kad bi se obnovila. Da ne govorim da 25 godina stoji ovako polusrušena i da se niko nije setio da je obnovi.. Nemam ništa protiv rušenja ove zgrade uz napomenu da ne podržavam AV i da ga zbog izdaje Kosova i republike Srpske smatram najvećim izdajnikom Srbije.
  • @Zoran

    08.11.2025 09:38
    Šta? Daj primer.
  • Zorica

    08.11.2025 09:25
    Rešenje
    Postoji i za to rešenje. Nekoliko hiljada beogradjana neka opkoli zgradu i spreči rušenje. Pa ako smebneka bagerima ide na ljude. Danas generalštab sutra vaši domovi. Beogradjani da li vam je palo na pamet da sutra može da proda ceo kvatr sa sve vama.
  • novosadjanka

    08.11.2025 09:20
    Ponizen sedeo na hoklici, ostali bez goriva i jos mu vrhunsku lokaciju da je za dzabe. Izdaja, amerikanizacija, budala nam sve najvrednije prodaje da bi se odrzala.
  • Маки

    08.11.2025 09:11
    @Deki
    Нико се не пита на чијој парцели је грађен тај Генералштаб. У сваком случају нама само преостаје да коментаришемо и ништа више као и до сада. Ова власт можда је најгора али велики број грађана се спасио сиромаштва старо за ново које су спровели и то многи”заборављају”. Ако је вама ово Историја онда свака част заиста!
  • Zeze

    08.11.2025 09:01
    Lex specijalis
    Pa naravno da ga je trebalo odavno srusiti a onda izgraditi isti takav po originalnom projektu kao inat svim agresorima e moj vucicu neces ti nas duh slobode nikad slomiti tebi su stadioni vazniji gde se klepa a kad ti i lopovska klapa padnete bice lex specijalis oduzimanje imovine pokradene od naroda sve od milosevica oteto prokleto
  • Goki

    08.11.2025 08:34
    Tramp primio Orbana u Beloj kući. E moj Vučiću.
    I da, kupio američki gas.
  • Lala

    08.11.2025 08:27
    Mala Sava
    U ponedeljak ujutru sve poravnato, odnesen šut, možda ubijeno nekoliko ljudi koji su pokušavali da spreče rušenje, al za to će biti sami krivi. A kompletni idiot će se slikati i zadovoljno nazdraviti novom ruglu na našem zeljištu, poklonjenom Trampu (zet je tu samo na papiru) da se oduži za hemijsku olovku koju je onomad, dok je sedeo na hoklici, dobio od "velikog predsednika". A to što Srbija od nakaradnih zgradurina koje će nići na tom mestu neće videti bele pare, nema veze.
  • Александар

    08.11.2025 08:18
    Београд
    Најружнији град на најлепшем месту...
  • Deki

    08.11.2025 08:11
    Narod koji uništava i prodaje svoju istoriju, nema budućnost.
  • Vule

    08.11.2025 08:09
    @Odgovor
    Vi zaboravlja te da smo bili u komunizmu i razorne 90 te! Decenijama je otimano od mene vas i svih za te objekte pod zastitom i nista se uradilo nije sem sigurnih plata! Na zaoadadu postoji posebn zakon o takvim objektima i sta moze biti proglaseno pod zastitom i koliko se izdvaja para za njega kao i koliko ono moze prihodovati od turizma. Posebno imate zakon za privatne objekte gde ste vlasniku duzni isplacivati dozivitnu apanazu izvoditi razne radove i itd. Lupetate kao i vecina koja nije zivela i radila na zapadu i nema blage veze kako ovo funkcionise! Koloseum Piramide Afelov toranj Luvr…zaradjuju na stotine miliona dolara godisnje i od toga se samo odrzavaju. Koliko je Petrovaradinska Tvrdjava zaradila i Kalemegdan ni za krecenje! Ovo je za Srbiju novo doba u koje je usla i mnogo toga se korenito menja vodeci se zaradom. Jeste orosetali skoro Centrom Jevrejskom…na sta lice memla vlaga statika odavno kriticna pa vi ne mate u Centru grejanja vise od pola tih kuca se dogreva strujom i primitivno ugalj drva…umesto da je grad to jest vlast bivsa sadasnja besplatno sprovela grejanja za pocetak!
  • Djole

    08.11.2025 08:06
    1999.godina, na vlasti socijalisti i radikali (iz patriotskih porodica) - bombardovala nas SAD.
    2025.godina, na vlasti radikali i socijalisti (iz patriotskih porodica) - ruše i poklanjaju jedan od simbola otpora, kome? Pa SAD.
    PatriJote.
  • Vera

    08.11.2025 08:00
    Dabogda ti Vučić zidao kuću
    Nemojte o "ruševini" o "ruglu" i "novim lepim zgradama" koje će Vučić da vam napravi sa svojim kompanjonima, o "onoj državi koju niko nije voleo"..... sve to je laž da bi se kupilo još pet minuta vlasti, gledano u istorijskom vremenu, za ovog psihopatu i njegovu mafijašku kamarilu! On to plaća našom istorijom koja je, voleli je mi ili ne, ipak NAŠA! A šta je narod bez istorije i terotorije? Ništa! I jedno i drugo je prodao i unovčio i samo je istorija ostala i koliko god neverovatno zvučalo da se nešto što nije materijalno može prodati - vidimo da može! Dokazali su da mogu sve što je naše da prodaju i uguraju u svoje džepove i vi im aplaudirate?
    Zgrada je odavno mogla biti popravljena ali nije jer je već tada viđena kao nešto od çega se može zavrnuti još kohe milionče!
  • Tako se kradikali

    08.11.2025 07:55
    odnose prema zakonima Srbije
    Tako se kradikali odnose prema zakonima i kulturi. Danas sruše ovo nezakonito sutra sruše drugo nesto naravno nezakonito.
  • Pfc

    08.11.2025 07:52
    Vi samo da je kontra. Nema veze šta plan i šta će biti bilo gde, samo da je kontra. I tako ćete još mnogo godina. Malo vas je, a izbore nećete dobiti nikada.
  • Zoran

    08.11.2025 07:52
    Prodaja objekata
    Znate li šta je sve u periodu 2000-2012 prodato(dato) od objekata iz ne(kulturne) baštine???
  • Igor

    08.11.2025 07:33
    Ruina
    Resiti se rusevine, dobiti svetski brend i plus muzej nato zrtava! I ne uloziti pare a dobiti deo prihoda.Ja stvarno ne znam sta je tu lose!
    Mnogo bolje nego bacati para da se obnovi nesto sto se obnoviti ne moze!
  • Мата

    08.11.2025 07:32
    Ви ово комунистичко ругло зовете старо здање. Руши бре ово.
  • Sa1e

    08.11.2025 07:26
    @botovi
    1. Nije ruglo, već ostećena zgrada, koja je deo našeg kulturnog nasleđa. Isto bi bilo da je oštećen npr. Hram Svetog Save, i da ga potom ne obnovimo, već srušimo i napravimo hotel-kasino u staklu na 50 spratova
    2. Ono što planira Trampov zet će biti ruglo u tom okruženju. Kao BGD na vodi. Ova "Dubaizacija" glavnog grada je odvratna. Kao da mi nemamo svoju tradicionalnu arhitekturu, kao druge evropske metropole, koje nikad ovo ne bi uradile
    3. Kakav i čiji interes je da se ovo progura mimo svih zakona i uprkos slučaju koji vodi VJT, gde imamo priznanje čoveka za krivično delo?
    4. Mogao bih ovako do sutra da nabrajam apsurde...
  • Bosanac

    08.11.2025 07:19
    Sjetim se Nelets Karajlica koji je ispricao anegdotu sa Emirom Kusturicom en route vozacem.Kusturica je volio da vodi clanove orkesta na istorijske spomenike i da im drzi predavanja.Na jednom takom putovanju primjeti da vozac nije zainteresovan pa ga upita sta je da bi mu ovaj odgovorio:"Emire imas li ti sta zašalovano dosta mi ovih rusevina".
  • Odgovor

    08.11.2025 07:13
    Vuletu i sličnima
    Vi biste sve staro, autentično, porušili. Pa zašto idete po Evropi da gledate stare delove gradova, stara zdanja, doduše sređena? Zašto i kod nas ne možemo sačuvati nešto što podseća na 20 vek, 19,18 vek? Turisti iz Evrope i drugih kontinenta vole da vide to, i zbog toga dolaze, a ne zbog novoizgrađenih kockastih bezličnih zgradurina, toga imaju mnogo više od nas. Na kraju, zašto dati zgradu koju su amerikanci porušili amerikancima, na 99 godina, zašto ova vlast 13 godina nije pokušala tu nešto napraviti, za našu korist a ne inostranu?
  • Milovan

    08.11.2025 07:10
    Pa zamisli ko ti brani.
  • Ops

    08.11.2025 07:01
    Zgrada socijalistickog modernizma bez istotijskog znacaja i vrednosti. Sta vise ruzan kompleks bio. Posle bombi ostao nestabilan i jos ruzniji. I vi koji se bunite da su vasi na vlasti bi podrzali rusenje ne zbog boljitka Srbije vec zbog politike. U ovom slucaju kao i za BG na vodi niste u pravu.
  • Slavica D J

    08.11.2025 06:45
    Bravo
    E,tako,kratko ali je××tačno!
    Što bi rekao Mija Aleksić u
    Maratoncima,a ja citiram.
    To je trebalo davno da se
    uradi.Porušili nam 1999-te
    mnogo važnijih objekata,a mi
    sada oko ovoga pravimo
    cirkus.Da je Milošević bio na
    "liniji",mi bi davno bili u EU.
  • Vule

    08.11.2025 06:39
    Vule
    Nece ga sigurno gledati! 25 godina ruzi grad i sto ga vi niste sredili?! Bravo Vucicu za ovo kao i Bg na vodi koje je bilo dubre dok se sada utrkuju da kupe nesto ili se prosetaju! Ovako treba i Novi Sad srediti utegnuti i modernizovati nije da nije do sada radjeno ali mora to mnogo vise jer gradjani to zahtevaju bar oni koji imaju para to platiti! Novi Sad na vodi Jevrejska srusiti Futosku Pijacu i oba strane izgraditi i modernizovati. Strogi Centar takodje adaptirati i nove zgrade izgraditi posebno obratiti paznju na Riblju Pijacu koja nicemu vise ne sluzi kao i na igraliste bivsi Partizan. Tu se moze izgraditi podzemna garaza sa vise spratova za SRC od kojeg bi svi imali koristi i zarade. Realno ima prostora za sve i svakoga kao i para te ne treba ovo vise nikada prepustati zubu vremena i ne ulaganjem koje je i unistilo mnoge kuce i kvartove. BRAVO!
  • С.С.л

    08.11.2025 06:00
    С.С.л
    То је нормално,очекујте рушење и старог језгра града,како у Бг тако и Нс,Су,Ни,…! Сада се свако може позивати на овај закон,посебно власници приватних објеката под заштитом. Сви видимо и знамо да су ти објекти,посебно у старим језгрима градова,очајни и рушевни. Верујем да ће бити етапно рушење и градња,пратећи оригиналне или сличне спољне фасаде јер етажно,мора се ићи више али бар да се нека сличност одржи,колико је могуће. Ово се очекивало јер других решења није било,заштита споменика је изгубила смисао постојања,нико не жели да му узимају паре за тако нешто. Биће то много лепше,квалитетније и сигурније,за потребе данашњег човека и свако ће одржавати своје,без пара пореских обвезника. Неко је морао ово да почне и реши,шта год ко причао и мислио,треба похвалити оно што је корисно.
  • Pera

    08.11.2025 05:52
    Takoje to treba srušiti šta hoćete
  • Tole

    08.11.2025 05:13
    Lex Kriminalis
    Ovo je samo još jedan primer Vučićevog poltronskog
    odnosa prema onima koji su '' moćni.'' Svidelo mu se
    da sedi na hoklici pa bi opet. Iskreno rečeno žao mi je
    ovog čoveka koji treba da stane pred ogledalo i da
    uvidi ko je i da shvati da ga narod više neće. Da oni
    koji ga hoće, hoće zato jer su se dobro okoristili i
    hteli bi još.
  • CCCC

    08.11.2025 01:05
    Do izbora u Srbiji nece ostati kamen na kamenu, jedino ako odustanemo od Gandi politike i spasimo se
  • Neko

    08.11.2025 00:44
    Strašno.To je izdaja kao i Kosovo.Namerno to rade, izdaja, jel će tu sve moći da prisluškuju stranci našu skupštinu,vojsku sve će imati na dlanu za prisluškivanje ako sruše.Prodali su Britancima Internet Srbije i sve će nas pratiti i prisluškivati Britanci.Al nadamo se ćacilend se zatvara da će doći bolje vreme za Narod.Treba svi poslanici krivično da odgovaraju koji su glasali.
  • Bebe

    08.11.2025 00:03
    Nama dobro ide!
    Samo imemusenepomenulo ne podnosi dobro da je neko drugi u centru pažnje.
  • Деран

    07.11.2025 23:53
    Наравно
    Требало га је срушити још пре 26 година, јер преставља тугло у центру Веограда.
    Те рушевине нису споменик културе, већ споменик некултуре.
  • Лиманац

    07.11.2025 23:26
    hallllo narode, osvesti se !!! pa oni ubiju 16 ljudi i za godišnjicu kažu, jel neka utakmica…
  • Luka

    07.11.2025 23:04
    Ruši to ruglo
    Nije Koloseum, ruši to ruglo.
  • Sloba

    07.11.2025 22:56
    Inat
    Poštovani, kada ne bi odnosi političara bili kakvi jesu, nikada niko ne bi spomenuo to komunističko kamenje, spomenik urušene i razvaljene države i još više vojske, bivše JNA. Ovako se k'o davljenici hvataju za bilo šta što može biti neki osnov da se napadne, u ovom slučaju, vlast. To je sada to, od užasnih bombi rastrešeno , zdanje. Juče je bio hotel Yu, prekjuče savski amfiteatar, sutra ko zna šta.
  • Sasa

    07.11.2025 22:56
    Svemoguci
    Onomad kada su rusili Savamalu, rekao je da bi on to u pola bela dana rusio sa zadovoljstvom.
    Nemojmo se zacuditi ako ga sutra vidimo za komandama buldozera.
    Kakva mafija, joj, samp da vas vec vidimo iz resetaka.
    Doci ce i taj dan!!!!!!!!
  • Mario

    07.11.2025 22:53
    Nekorisno
    Može li neko da objasni zašto opozicija ne napusti skupštinu? U njoj ne mogu ništa da urade.
  • Nestor

    07.11.2025 22:48
    Ima li kraja?
    Još jedna nazadnjačka pobeda. Ne ide nam baš.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna