U Engleskoj se voze automobili stari pedeset godina naravno ispravni jer su i ocuvani, dakle mnogo stariji od naseg juga, uopste nije bitno kakav je auto u pitanju vec je bitno ponasanje vozaca tog auta, u Engleskoj gde sam ziveo dobro znam da se tamo postuje zakon i da se postuje saobracaj a to kakav ko auto vozi nije bitno bitno je da je vozac savestan,i da je vozilo ispravno, a ovde malo ko postuje saobracaj i zakone znaci trula drzava.Kakva drzava takvi i ljudi.
A šta misliš da je bio neki drugi automobil, nebi niko nastradao jel? U ovakvim opasnim situacijama gine se samo tako nijedan automobil nije bezbedan tako da nemoj napadati Yuga već napadaj vozača u njemu, bahato ponašanje uvek dovodi do ovakvih iskoda.
da policajci malo vise kaznjavaju za brzu voznju, a malo manje uzimaju mito da ne bi kaznili, ovakve stvari bi se verovatno jako retko desavale. ovako...
.. da se prilagodi voznja vremeskim uslovima, nocnoj voznji, uslovima puta, da se drzi sto vece odstojanje, koncentracija na najvisem nivou,da se obrati paznja na vec istrosene gume i dali su ispravne kocnice, pa samo u tom slucaju voziti. Ne retko, "vozaci" sedaju za volan u "skalameriju" na cetiri tocka po principu " Hej haj, bas nas briga, vozamo se na taljiga", a naknadno razmisljanje i analiza nikome i nicemu ne koristi, osim - da bi se ustanovio razlog nesrece.
Neosvetljeno "NN vozilo" je moglo da pobegne sa mesta nesreće, zar ne?
Nije čak moralo biti ni vozilo, možda je bio pešak (maskiran u "noć") ili čak životinja koja je pretrčavala put...
Ili je prosto Jugo proklizao...
Kod nas su putevi zamračeni, vozila zamračena, pešaci zamračeni... Nindže na svakom koraku...
Ko je vozio negde po Evropi, zna kako bi to trebalo da izgleda..
Anonimuse,da je bilo prikolice ili neceg treceg onda razlozi saobracajne nesrece nebi bili nepoznati.Ne kazem ja da je u saobracaju sve prosto ali cemu zurba,svi ce stici gde su krenuli,bolje zakasniti pola sata nego izgubiti zivot..ili unistiti tudji!
Tina, mozda je bila i neka neosvetljena traktorska prikolica, koja je naterala vozača Juga da naglo skrene (instinkitvno).
To se često dešava (i meni jednom, baš na toj deonici).
Nije sve u saobraćaju prosto kao 2 i 2.
to je uzrok neodgovornosti. postavili naplatnu rampu icrtali asvalt i to je to a signalizacije nigde kao ni rasvete na tom nadvožnjaku Kovilj - Šajkaš kao ni na postavljenoj naplatnoj rampi.
A uključenje iz Kovilja na auto put neresen i NEBEZBEDAN
Nisu to nepoznati razlozi,to je nepropisno preticanje..koliko puta su meni izleteli iza autobusa ili kamiona,pa sada imam strah i da vozim!Svi samo zure,lete a niko ne razmislja..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U sudaru kod Kovilja dvoje poginulo
Info
•29.01.2013.
•06:36 > 17:57
Komentari 10
Nikola
ime
Novosadjanka
anonimus totalus
Nije čak moralo biti ni vozilo, možda je bio pešak (maskiran u "noć") ili čak životinja koja je pretrčavala put...
Ili je prosto Jugo proklizao...
Kod nas su putevi zamračeni, vozila zamračena, pešaci zamračeni... Nindže na svakom koraku...
Ko je vozio negde po Evropi, zna kako bi to trebalo da izgleda..
Tina
ја
To se često dešava (i meni jednom, baš na toj deonici).
Nije sve u saobraćaju prosto kao 2 i 2.
vule
A uključenje iz Kovilja na auto put neresen i NEBEZBEDAN
Tina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H