Info
21.10.2013.
07:22 > 09:31
Na uglu Bulevara oslobođenja i kralja Petra I, sinoć je teško povređen sedamnaestogodišnji B.Ž.
  • Aleksandra

    14.11.2013 22:34
    Tuga
    Decak je preminuo, sahrana je u subotu u Ledincima
  • Milos

    11.11.2013 20:11
    ko je kriv kada dete pretrcava ulicu van pesackog
    Imao sam situaciju da je se to meni desilo i pukim slucajem dete je istrcalo iza parkiranog vozila da predje na desnu stranu i pravo je naislo na auto,kako se to kotira i koje su kazne,a detetu je dobro nisu ozbiljne povrede.hvala
  • jedna mama

    28.10.2013 19:08
    jedna mama
    desilo se,od sudbine se nemoze pobeci ona je tu da te prati,kad se rodis sve ti je zapisano do samog kraja.imam ih dvoje i neznm sta me ceka zato se molim bogu da ovo dete bude dobro a to je najbitnije.
  • Perica

    22.10.2013 11:18
    @Peca,@Drugi Peca, @ Goran i ostali
    Paznja! Clan 99
    Ukoliko je saobraćaj na pešačkom prelazu regulisan svetlosnim saobraćajnim znakovima ili znakovima policijskog službenika, vozač je dužan da svoje vozilo zaustavi ispred pešačkog prelaza kada mu je datim znakom zabranjen prolaz, a ako mu je na takvom prelazu datim znakom dozvoljen prolaz, VPZAC JE DUZAN da propusti pešaka koji je već stupio na pešački prelaz ili pokazuje nameru da će stupiti na pešački prelaz dok mu je svetlosnim saobraćajnim znakom ili znakom policijskog službenika prelaz bio DOZVOLJEN.
    Sto se tice pesaka. "Pešak je u prekršaju ako makar i jedan centimetar prelazi van prelaza"
    Svako odgovara za svoj prekrsaj a u ovom slucaju su oba ucesnika bila u prekrsaju. treba znati i da je vozac automobila ima 18 god. sto znaci da je trebalo da se krece brzinom manjom od dozvoljene za 10 km/km ili 45km/h sto u ovom slucaju nije bilo ni blizu.(Ovo pod pretpostavkom da vozac nema vozacku dozvolu duze od godinu dana )
    Sve ovo ce verovatno biti potkrepljeno konkretnim dokazima ali je sve sad dzaba.

    Zadovoljni?
  • drugi peca

    22.10.2013 07:21
    "15m decko" lol

    15m pre i posle pesacskog je zabranjeno zaustavljanje i parkiranje. Nadji clan zakona da je 15m oko pesackog zapravo pesacki (ili da se tako tretira) i javno cu reci da lupetam. Evo necu biti arogantan ovaj put. Problem je sto ljudi procitaju u medijima tako neku glupost i onda je uzimaju zdravo za gotovo. A to je npr. napisao neki novinar koji je isto tako cuo polu informaciju.


    Eno, momak kaze da je bio tamo i video sta je bilo. Ko je tu prosao na crveno?
  • 22.10.2013 06:50
    @Goran
    "@Drugi Peca
    Koliko se ja razumem u saobracaj, 15m pre i 15m posle pesackog prelaza se smatra za pesacki prelaz. Nebitno."

    Ja prvi put čujem za ovo i zvuči mi kao totalna nebuloza! Možeš li da mi napišeš u kom zakonu to stoji,koji član, da pogledam? To bi značilo da je normalno da se pešaci šetaju po sredini raskrsnica što bi uzrokovalo kompletan kolaps saobraćaja. Zašto, onda, zebra nije iscrtana i tamo gde se "podrazumeva" da je pešački prelaz, tj. duž tih 32-33 metra već samo tamo gde jeste, pa da ljudi ne nagađaju gde se 15 metara završava?

  • P22

    22.10.2013 06:40
    @Dusan
    E moj Dusane. Autobus je stao na stanicu i ti si prilikom ulaska cuo skripu guma i udarac. Od zaustavljanja autobusa i tvog ulaska u njega proslo je bar 15 sekundi a to je na raskrsnici vema dug period.
  • Peca

    22.10.2013 06:04
    @Drugi peca
    Kao sto mozes videti iz drugih komentara konkretno @Goran pesackim prelazom se smatra prostor od 15 m ispred i iza obelezenog prelaza. Ja sam napisao da je decak udaren dva metra od pesackog.Autobus je mogao da prodje i na zuto svetlo (nije prekrsaj) ali zato automobil prolazi na CRVENO. Mislim ni da ovo nije sporno. Dalje . Kamere su zabelezile sve i vidi se da auto prolazi na CRVENO. brzina se lako izracuna na osnovu predjenog rastojanja a to je u ovom slucaju i vise od 80 km/h. Nadam se da ce se decak izvuci a za sve ostalo pobrinuce se vec ko mora dokazi postoje.
  • Goran

    22.10.2013 01:25
    @Drugi Peca
    Koliko se ja razumem u saobracaj, 15m pre i 15m posle pesackog prelaza se smatra za pesacki prelaz. Nebitno.

    Bitno je da ne pises drugima arogantno 'edukuj se' posto ti to sam nisi. :) 15m decko.
  • bljuc

    21.10.2013 21:59
    @Dejan - Izdrzi!
    Jel ti nije malo neprijatno koliko si patetican? Ovo je mesto za ljude, a ne za konje koji njiste bas kao ti, mesto za raspravu i razgovor, a ne za histericne provale.
  • 21.10.2013 21:14
    Neka je bog u pomoći ovom detetu i njegovim roditeljima. Samo da se oporavi i bude dobro. To je najvažnije.
  • zmau

    21.10.2013 20:46
    krivica
    Dečko je prekršio jedan saobraćajni propis, i kažnjen je teškim telesnim povredama.
    Vozač je masakrirao čoveka, živo me zanima koja je srazmerna kazna za to.
  • dusan

    21.10.2013 20:45
    ja sam bio prisutan kad se to dogodilo u tom trenutku kad sam ulazio u autobus za kojim je trcao decko culo se skripanje guma i jak udarac..to se desilo odma nakon sto je autobus stao na stanicu tako da ja konstatujem da je automobil prosao tek nekoliko sekundi posle autobusa sto bi znacilo da je prosao a zeleno
  • drugi peca

    21.10.2013 20:18
    hmmm
    @Peca Napisao si:
    "Autobus je prosao na zeleno a automobil na CRVENO.Nisu zajedno presli raskrsnicu . Postoji video zapis nezgode. Decak je pretrcavao ulicu i udaren je iznad pesackog prelaza na udaljenosti od oko dva metra a to ti je po saob. pravilima PESACKI. Nazalost i decaku je bilo crveno svetlo(nekoliko sekundi je u svim pravcima crveno svetlo na raskrsnici) ali da je vozac postovao propise sve bi bilo drugacije. Procenjena brzina automobila je oko 80 km/h sto je veoma brzo za naseljeno mesto. U pitanju je obostrana krivica a vozac automobila je kriv i to bogami debelo kriv. Vozac nije imao alkohol u krvi ali je prebrzo vozio itd itd"

    Bas me zanima sta ima na tom video zapisu?

    - dva metra od pesackog nije pesacki ni po saobracajnim pravilima, a kamoli po nekim drugim. Edukuj se.

    - auto je stajao nekoliko metara iza pesackog u krajnjoj levoj traci sto implicira da se kretao normalnom brzinom(a ne 80kmh!), sto implicira dalje da nije ludak koji prolece na crveno (sto tvrdis tamo gore). Ako su dosli iz istog smera sa npr. 10ak sekundi razmaka, velika je verovatnoca da su i autobus i auto prosli kroz "isto" svetlo.


    Ja kazem sta sam video i zakljucio posle nesrece. Ne znam jesi li pricu cuo iz neke trece ruke, ali ni malo ne drzi vodu.

    Nek se momak oporavi, a ostalo je manje bitno.
  • Milana

    21.10.2013 20:17
    IZDRZII
    ne mozemo jos kriviti nikoga .. ne zna se sve jos uvek .. nije trenutak da pricate o tome ko je kriv ... bitno je da se on sad oporavi posto je u teskom stanju .. svii se nadamo da ce biti dobro daa ce izaci iz kome i da ce se oporaviti .. jak je on oporavice se ... nije bitno sad ko je kriv dok se njemu bore za zivot to shvatite :)
  • Dejan

    21.10.2013 19:45
    Izdrzi!
    Prvo sramota da vas bude konji jedni,raspravljate se o prednosti i diskutujete o pravilima saobracaja.Decko je zivotno ugrozen. IZDRZI DRUZE ,SVI SU UZ TEBE.Iako te ne poznajem zelim ti oporavak !
  • @ Posmatrač

    21.10.2013 19:41
    "pitam se: da li bi pešak bio predmet kritike ili kaznene sankcije, da je, prelazeći preko kolovoza na nepropisni način, izazvao sudar (naletanjem jednog na drugo) dva ili nekoliko vozila u kojem bi neko stradao ili bio teško povređen?"

    Imao sam priliku da budem svedok takve situacije. Riba je pricajuci mobilnim prelazila bulevar naspram Dačmena i to onako lezerno i opusteno kao da je na pesackom prelazu. Lik naglo koci da je ne bi udario. Nije brzo vozio jer je tek krenuo sa parkinga. U njega od nazad udara jos jedno vozilo a iza njega jos jedno. Iza treceg udara Jugo, ali je uspeo na vreme da zakoci tako da je njemu otpala samo registarska tablica. Riba koja je prelazeci bulevar izazvala nesrecu samo se blago okrenula i zacudjeno pogledala u lancani sudar uz komentar tamo nekome sa kime je pricala mobilnim "**bo te, da si videla kako su se kreteni sada zaboli jedan u drugog kod Dačmena". Samo je produzila a vozaci su ostali da sacekaju policiju i da jedan drugome vade oci.
  • VOLIMO TE

    21.10.2013 19:22
    VOLIMO TE
    Prezivi buraz bice mo svi srecni,Volimo te :(
  • Posmatrač

    21.10.2013 16:49
    Ovom detetu želim brz i uspešan oporavak i...
    ... pitam se: da li bi pešak bio predmet kritike ili kaznene sankcije, da je, prelazeći preko kolovoza na nepropisni način, izazvao sudar (naletanjem jednog na drugo) dva ili nekoliko vozila u kojem bi neko stradao ili bio teško povređen?

    Biciklisti voze bez svetla, deca pretrčavaju, a dede/babe misle da su neprikosnoveni učesnici u saobraćaju...
  • bs

    21.10.2013 16:04
    Ja na raskrsnicama cekam i po par sekundi da krenem jer ti sa uslovnim zelenim uvek pokusavaju da uhvate prolaz za tih par sekundi dok se pesacima ne upali zeleno, i naravno bezbroj puta sam video da ulecu kao reli vozaci u spoljnu traku samo da bi izbegli ljude koji su zbog svog zelenog vec na pola prelaza. O pesacima drugi put
  • R.

    21.10.2013 15:53
    Ne možete uvek vozače kriviti za svaku nezgodu koja se desi. I vi ste ljudi pa znate koliko puta samo niste gledali da li ima automobila kada ste prelazili ulicu, koliko puta ste prešli na crveno, koliko puta su vam svirali, jer ste bili neoprezni. A sasvim ste svesni da to nije po pravilima i da je neodgovorno i nebezbedno.
    Svi kolektivno, i pešaci, i vozači, i biciklisti treba da se osveste i malo više brinu o svojim životima, jer ovakve sitacije su posledica tenutka nepažnje, a ne nenormalnog i nekontrolisanog saobraćaja i sl.
    Upoznata sam sa slučajem malo bolje, i ne, nije vozač kriv.
  • Vladimir

    21.10.2013 15:50
    Uslovno desno
    Zeleno uslovno desno ne znaci da vam je zeleno, nego da mozete da prodjete samo i ako samo nikoga drugog nema ni pesaka ni vozila.. U nekim Americkim drzavama ne postoji uslovno zeleno, vec mozete na svakoj raskrsnici skrenuti desno na crveno.
    Tako pravilo bi slobodno moglo vaziti i u Srbiji jer uslovno postoji na jako velikom broju raskrsnica a semafori bi bili jeftiniji ;)
  • 21.10.2013 15:37
    dosada
    Za ove što misle da je samo kod nas saobracajna kultura na niskom nivou jedan mali primer. U jednom gradu na jugu USA deca pretrčavaju bulevar sa tri trake u jednom smeru, ispred srednje škole, na kom je brzina 45 ali milja. Auto udari devojčicu koja je tu prelazila van pešađkog I vozač nije kriv, stao je sačekao vlasti a oni ne odu I ne urade ništa, nego lepo ostanu ceo dan I pokažnjavaju sve koje I pored nesreće nastave tu da prelaze. I nije prijatno kad ti iskoči pešak iz žbunja a ti voziš dozvoljenom brzinom, zakočiđ a nazad ti se zabije par auta.... A kod nas zbog floskule o prilagoženoj brzini ti treba da gledaš u bob da li će neki kamikaze da ti izleti I da nadereš zbog njega, jer nisi prilagodio brzinu svakom kome je stizanje autobusa preče od života.
  • goxns

    21.10.2013 15:16
    !!!!
    KAd bi neobrazovani vozaci shvatili da uslovno zeleno nije zeleno!!!!!!!!!!
  • G

    21.10.2013 15:12
    @Baba - ne znam odakle vadite ovakve besmislene informacije. Ne postoji nijedan semafor u ovom gradu na kojem je moguće da vozilima i pešacima istovremeno bude zeleno svetlo. Uslovno zeleno nije zeleno svetlo nego je tačno to - uslovno, to znači da ste apsolutno poslednji koji ima pravo prolaska takve raskrsnice odnosno kretanja u pravcu pokazivanja strelice.
    Takođe, mislim da je slučaj baš na ovoj raskrsnici da se uslovno zeleno svetlo za vozila pali nakon zelenog za pešake, a ne obrnuto. Naposletku, ovo vozilo je pešaka udarilo pri dosta velikoj brzini - ne razumem kakvo je to skretanje udesno u velikoj brzini i to na uslovno zeleno? Nekako ne verujem da bi ovo dete pretrčavalo dok je vozilima još uvek zeleno svetlo, to bi zaista bilo suludo, pre će biti da je vozač odlučio da da gas i da prođe raskrsnicu pravo, što navodi na zaključak da je najverovatnije u tom trenutku svima bilo crveno.
    U svakom slučaju loša je jako ideja trčati preko saobraćajnice, bilo kakve i čak i kada je zeleno, nadam se da će se dečak oporaviti.
  • 21.10.2013 14:16
    Ne branim niti vozace niti pesake, priznajem da se ludo vozi kroz grad juce sam posao sa suprugom do trznog centra BiG i na Bulevaru oslobodjenja gledam kako ludi naduvani vozac tablica NS179xx vozilo BMW upada u tzv. makaze izmedju vozila u momentu je mogao da razbije 5-6 auta onakvim ponasanjem da ne pominjem kako je presao kroz semafor,sustigao sam ga a vozac neko derle sa svojim pajdasem naduvani ili sta vec... nije ni bitno kad sam ga pitao kako to vozi jos mi se pravi mahnit,u momentu sam se svladao da mu ne opalim pljusku onako cisto da se smirim na kraju zovnem policiju da prijavim koje vozilo i broj tablica medjutim na broj 192 niko se ne javlja za nepoverovati iskreno sto nam jos jednom govori koliko ima zakona kod nas i koliko su azurni. S druge strane pesaci uopste ne gledaju kada im se pali zeleno ide li neko vozilo u susret prema njima vec kao neki zombiji ispranih glava gledaju u onog crvenog coveculjka kada ce da pozeleni i automatski svi su vec na raskrsnici milion puta mi se desilo da "zaglavim"na zebri medju rekom pesaka jer kao sto neko rece kada se nama vozacima pali uslov za levo ili desno automatski pali se i zeleno za pesake sto mi je zaista nesmisleno i gradski oci podhitno moraju da nesto porade na tome,ali naravno svi mi dobro znamo da se nece nista tu bitno promeniti i s ovakvim pojedincima na cesti dobro je sto nemamo mnogo vise smrtnih ishoda,s postovanjem moji dragi sugradjani!!
  • Baba

    21.10.2013 13:36
    Ovo je grad s najidiotskijom signalizacijom i automatskom regulacijom saobraćaja u celoj zemlji!

    Ovde je normalno da postoji USLOVNO desno, i to na najprometnijim raskrsnicama, koje se pali 10 sekundi pre nego što se pešacima desno upali zeleno. Mene čudi da nema svakog dana bar 10 oborenih pešaka i to na pešačkom, gde će se ispostaviti i da su se automobil i pešak kretali na zeleno.

    Da li bi ova tragedija mogla da pomogne da se to reši? Zašto je u ovom gradu uvek potrebna tragedija, da bi se neko odgovoran setio da radi svoj posao i rešava probleme?!
  • Zoja

    21.10.2013 12:42
    znam dete
    Ostavila sam komentar o redu vožnje, jer i sama živim u prigradskom naselju i razumem problem stizanja na autobus, ne sluteći da je momak iz mog mesta i da ga znam. Valjda će se izvući.
  • Peca

    21.10.2013 12:11
    @Alo
    Autobus je prosao na zeleno a automobil na CRVENO.Nisu zajedno presli raskrsnicu . Postoji video zapis nezgode. Decak je pretrcavao ulicu i udaren je iznad pesackog prelaza na udaljenosti od oko dva metra a to ti je po saob. pravilima PESACKI. Nazalost i decaku je bilo crveno svetlo(nekoliko sekundi je u svim pravcima crveno svetlo na raskrsnici) ali da je vozac postovao propise sve bi bilo drugacije. Procenjena brzina automobila je oko 80 km/h sto je veoma brzo za naseljeno mesto. U pitanju je obostrana krivica a vozac automobila je kriv i to bogami debelo kriv. Vozac nije imao alkohol u krvi ali je prebrzo vozio itd itd
  • 21.10.2013 12:05
    @Nikola
    Od zelja cestitki i pozdrava bas nikom nece biti bolje, to imas na radiju "poselo", ovo je gradski portal za razmenu misljenja. Od pisanije neko mozda nesto nauci. Ti svojim naizgled dobronamernim pisanjem ustvari opravdavas jednu losu odluku. Svako donosi milion odluka svaki dan a da nije ni svestan koliko mu zivot od njih zavisi. Koje god da je vreme, ako vec nisi krenuo ranije, onda ces sacekati i kasniti. Ili ces pretrcavati na crveno misleci da letis, ugrozavajuci uz sebe i svakog drugog ko je isto negde posao, zuri, kasni, ali ipak pazi i pridrzava se pravila. I na to imas pravo. Kako bilo, verovatno ti se nece nista desiti, neko ce kociti, neko se nekad mozda cuknuti zbog tebe, a ti ces uhvatiti svoj bus na koji si zakasnio. Dok jednom neko ne uspe da zakoci. Onda ih vise neces hvatati ni jedan. Ako se iz ove cele price jedan klinac zamisli i bude pazio ubuduce, onda nije bilo dzabe.
  • jovan

    21.10.2013 11:57
    uh..
    dryise pinki!tvoji ledincani!
  • Nikola

    21.10.2013 11:23
    Lako je vozačima automobila da kažu: „Ne treba trčati za autobusom“. Imajte na umu da je u pitanju nedelja oko 22 časa kada idu retko gradski, a kamoli prigradski autobusi (možda je to bio i poslednji bus, npr. poslednji polazak za Banoštor i Susek je u 21.35). Pored toga saobraćaj verovatno nije bio gust pa je dečko mislio da može da pretrči. Verujem da bi to uradio svako od nas ukoliko zna da će u najboljem slučaju čekati sledeći bus 15 minuta (ako je u pitanju gradski).

    Umesto što kritikujemo, trebalo bi da mu poželimo što brži oporavak.
  • Brus Vilis

    21.10.2013 10:58
    Jedan običan pasus o običnom danu
    Totalno smo razbucani. Moralne vrednosti poremećene, često ulećemo iz jedne krajnosti u drugu, postali smo bezdušni... Novi Sad odavno nije jedan flegmatičan, laganica grad, siguran i prijatan. Nametnuto je radno vreme koje je roditelje udaljilo od dece. Očevi i majke su hronično umorni i nemaju snage za ozbiljnije posvećivanje najmilijima. Nema više ni kafice s komšilukom, sad kafenišu klinci, pa uz to smotaju i po koji džojus. Nema kontrole, može im se. Trka & frka na svakom ćošku. Žene jurcaju na posao da ne zakasne jer im dolaze kontrole iz Austrije i Italije, štopuju im učinak. Muževima u stomaku cvrči ceo celcati dan zbog neizmirenih računa. Ide zima. Grejanje. Struja. Loše, do zla boga loše. Crkve i nevladine organizacije bore se za duše istih tih nesrećnika. Nas nesrećnika. Svi umiru od raka. Niko od starosti. A svi smo matori. Od života.
  • Zoja

    21.10.2013 10:55
    red vožnje
    Slažem se da ne treba nepažnjivo trčati za autobusom, ali pogledajte samo red vožnje prigradskih autobusa nedeljom, pa će biti bar malo logičnija želja ovog momka da ne propusti autobus. Da je mislio da time rizikuje život, sigurno ne bi brinuo za tih sat, sat i po vremena.
  • Чувајте се!

    21.10.2013 10:16
    *ебо вас аутобус!
    Аутобус дође други, живот не!
  • 21.10.2013 10:10
    ZIVOT
    nemojte nikad rizikovati zivot da bi stigli busa,docice drugi bus a zivot je 1,, nemojte biti nestrpljivi makar sledeci bus stigao za sat!



  • Bradilko

    21.10.2013 10:03
    Kontrola brzine vozila,kontrola pešaka,uključite k
    Ostaje samo da se zapitamo.Da li na Bulevaru Oslobođenja treba uključiti kamere na raskrsnicama i uvesti bar 2 patrole saobraćajne policije koja bi danonoćno saobraćala,ali jedna da bude tzv. pešačka patrola?
    Nesrećan slučaj se desio,ali sve to može da se svede na minimum,a mi smo takav narod dok ga ne udariš po džepu neće se smiriti.Pričam iz iskustva.
  • slepa ulica

    21.10.2013 09:58
    Kroz ovaj grad jednostavno više ne može da se prodje ni automobilom ni trotoarom. Novi Sad nema infrastrukturu i kapacitete za ovoliki broj ljudi i vozila. Svaka ulica je zatvorena zbog beskrajnih i besmislenih radova što takodje dodatno otežava već zagušeni saobraćaj. Kada se na sve to još doda nepažnja svih učesnika u saobraćaju može se reći da još dobro i prolazimo. Jutros je čitav bataljon pešaka trčeći za autobusom doslovno naletao na moj auto van pešačkog prelaza. Morao sam da stanem na sred puta kako bi gospoda stigla na autobus. U državi gde nema posla i para svi negde žure i glume prezauzetost. Novi Sad je mali grad i jednostavno ne može pola države da živi u njemu. Na kraju molim nadležne ako ovo čitaju da reše problem samostalnih perača šoferki na semaforima koji skaču na vozila i na silu im peru stakla. Osećam da bi tu moglo biti velikih nevolja ako ih neko ne ukloni sa semafora.
  • alo

    21.10.2013 09:44
    @Ns - anarhija
    Ne lupaj, bilo je zeleno za automobile (kao i za taj bus sto je presao raskrsce i stao na stanicu). To sto je pesacki ne znaci daje vozac automatski kriv.
  • 21.10.2013 09:13
    Jedan od velikih problema na novosadskim raskrsnicama je taj sto se uslov za desno pali istovremeno kada i zeleno za pesake a ima i raskrsnica gde je desni uslov uvek zelen pa kada se upali zeleno za pesake kao i u prethodnom slucaju dolazi do naletanja. Ili kola nalete na pesaka ili pesak u prelasku naleti na kola bocno. Medjutim, ima nekoliko reskrsnica u gradu gde se prvo pali zeleno za pesake pa posle koju sekundu se pali uslov desno. U tom slucaju su pesaci prvi na pesackom i nema naletanja kola na pesake. To je recimo neko pametan odradio sinhronizaciju semafora a ostale neka budala. Drugi problem je semafor kod pozorista. Kada se onima koji dolaze iz pravca bulevara M.Pupina upali crveno pesaci na svoje crveno krenu u prelazak kod pozorista kao stampedo ne vodeci racuna da oni iz Jevrejske za skretanje ka pozoristu dobijaju zeleno pa onda nastaje naglo kocenje kod pesackog a pesaci vecinom iznenadjeni se pitaju otkud sada ovi sa kolima ovde. Tu da postave pandura zaradili par stotina hiljada dnevno u budzet grada.
  • babaroga

    21.10.2013 09:12
    U Crnoj Gori postoji bilbord na kome piše "Bolje 10 minuta kasnije nego 30 godina ranije", stoji pored puta
  • 21.10.2013 08:59
    ....
    Sinoc dok policija vrsi uvidjaj na mestu nesrece, decko prelazi isti semafor, isto na crveno, isto zbog autobusa. Pa ima li pomoci ovom narodu?
  • Nsadista

    21.10.2013 08:49
    RE: NS
    Koliko puta sam maštao o Google naočarima, da snimim ljudsku glupost.
    XYZ puta ljudi stoje na semaforu, gledaju u crveno stop za pešake kao da je sveto slovo, i kada krene zeleno oni zakorače, ne pada im na pamet da pogledaju levo. Svojim životom garantuju svoj prolaz (GLUUP!)
    Mogu ja da pazim koliko hoćeš, ali ne mogu da NADOMESTIM ljudsku nepažnju.
  • Pera

    21.10.2013 08:46
    Crveno svetlo - razdekno ostrvo sa rastinjem
    Magarac je prosao na crveno svetlo i cini mi se da je bio i prilicno naduvan, a decak je trcao da stigne na autobus .Obostrana krivica ali CRVENO JE CRVENO Bilo bi dobro da se neko od nadleznih zapita cemu sluzi to trnje u razdelnim ostrvima. Slazem se da treba imati zelenila ali trava je na ovakvim mestima sasvim dovoljna pogotovo sto se radi o CRNOJ TACKI U GRADU.
  • bns

    21.10.2013 08:41
    pešaci
    Želim ovom momku da preživi, a zatim i da se oporavi. Vozaču da dođe sebi od šoka. Ne znam čija je greška u ovom nesrećno slučaju, ali bih se nadovazala na komentare. Problem je u našoj zemlji niska saobraćajna svest. Ljudi možda i znaju pravila, ali ih krše svesno. Svakodnevno viđam pešake koji prelaze semafor na crveno. To je nedopustivo, a da ne govorim o onima koji se ponašaju kao oslobodioci, pa prelaze bulevare koji imaju po 6 traka van pešačkog, iako imaju semafore na 100 ili 200 metara. Takođe u NS postoji sijaset pešačkih prelaza koji su jednostavno postavljeni preko 4, 5 ili 6 traka. Ne znam ko je to planirao, ali očito veze sa saobraćajem nema. Uglavnom su pešaci ti koji su preterano opušteni. Vozači u većini slučajeva voze normalno (ako izuzmemo nedavanje migavaca prilikom prelaska iz jedne u drugu traku). I sama kao pešak više kršim pravila, nego li kao vozač. Na 200 m od policijske stanice na Satelitu ljudi prelaze Futoški put kao da je korzo. MAjke sa decom pretrčavaju!!! To definitivno nije normalno.
  • 21.10.2013 08:31
    @Preacher
    U pravu si, to se viđa svakodnevno na svim bulevarima. Naježim se kada to vidim, a roditelje(ili još gore-babe i dede), dođe mi da im priđem i išopam ih. Pretrčavaju tik ispred automobila, ili držeći decu za ruku, ili sa decom u kolicima. Užas!!!
  • preacher

    21.10.2013 08:09
    offtopic: Cinjenica je da sam juce u toku prepodneva duz Hadzi Ruvimove video na tri (3) mesta kako roditelji pretrcavaju put mahom sa malom decom. Ako se deci takav primer installira od malena nema potrebe da se cudimo...
  • ns

    21.10.2013 07:58
    anarhija
    Kako vas nije sramota? Kakvi su ovo bezdusni komentari? Pa decaka je udario vozac na PESACKOM PRELAZU! Da je isao prilagodjenom brzinom mogao bo da stane!

    Jedino je tacno da policije nigde nema, ni danju a kamoli nocu, kulture u saobracaju nema, svi su bahati ali ko je za to kriv?? kome ne smeta ovoliko mrtvih u statistici?
  • dj

    21.10.2013 07:42
    Meni je govorio moj otac: "Za autobusom i ženom NIKAD nemoj trčati. Doći će druga(i) i bolja(i)".
  • Nsadista

    21.10.2013 07:38
    Uh
    Nije prvi put da ginu zbog busa na ovoj raskrsnici.
    Kao vozač znam, da su pešaci sve gori i gori.
  • Gaari

    21.10.2013 07:32
    Ljudi su u stanju da se izlazu opasnosti da im ne bi pobegao autobus znajuci da sledeci dolazi za 10-15 minuta. I onda je neminovno da se kad-tad desi ovakva tragedija.
  • tamara

    21.10.2013 07:32
    :(
  • 21.10.2013 07:29
    I sad je vozac jadan kriv i sigurno je uveliko pokrenut slucaj protiv njega, pored toga sto ga grize savest i sto mu je zao.
    A takvih bezglavih muva na bulevaru koliko ocete. To je krivica roditelja (jer nisu objasnili detetu zasto to ne treba da radi) i policije (jer nema ni jednog saobracajca da nadgleda bulevar, nije to prvi slucaj da neko trceci prelazi bulevar i pogine)
  • Andrija Šrek

    21.10.2013 07:26
    ...
    Na žalost, i ovoga puta se potvrđuje stara izreka - bolje zakasniti, nego ne stići uopšte.
    (BTW, izvinjavam se, ali treba videti i da li je mladić bio pod uticajem alkohola? Da li je bilo crveno svetlo na semaforu za pešake?)
  • 21.10.2013 07:25
    crna tachka pretrchavanja
    tamo kod lutrije sad moze i treci venac da se okachi na znakna ostrvu, kao podsetnik da ni jedan autobus i chekanje na sledeci ne vredi koliko vredi zivot, nazalost 2 zene i ovaj dechak su imali drugachije mishljenje..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna