01.05.2021. je počela izgradnja sa rokom završetka tokom 2024. sa procenjena vrednost bila je oko 290 milona evra, pa se produžio rok 2025. sa porastom vrednosti na oko 500 miliona evra, pa na 2027 sada već više od 600 miliona evra.....Izaći će nas fruškogorski koridor oko 14 milona evra po kilometru, poređenja radi, skandinavci su napravili auto put, koji uključuje nekoliko mostova, vijadukte, dok jedan deo puta ide tunelima ispod površine mora i koštao je, gle čuda, 9 miliona evra po kilometru.
Od čega je Fruška gora, od neprobojnog materijala, pa se sada slavi kao da su napravili most do meseca??????
Pametnom dosta.
Ne bi me začudilo da se pojave još neki "nepredviđeni" troškovi kako bise maznulo još koja desetina miliona evra.
Шта је са левом траком цеви јел чекају да виде како ће проћи ови из десне цеви ,као да праве пушку бокерицу 3 километра па ловац лаже за двојицу за себе и кера ,како год још нам кундак фали окидач имамо ако не груне одма бар ће пући
Pa nikad ovakav kineski tunel ide srbija u tunele nego kako ide korupcija kako se braca srbi i kineska bratija ugradujete jel ste kinezi gadljivi na korupciju e pa niste nadstresnica je dokaz a vi kinezi u vasoj domovini za korupciju dobijate metak u celo nasred trga a ovde u srbiji e pa nece moci kinezi ima da vas najurimo iz srbije a za bor cete tesko platiti za unistavanje srbije
Све то лепо звучи ,у другом тексту читам имали смо тунел још 1980. Стари Лединци- Врдник ,е сад ко иде за бању Врдник Нови Сад тунел Парагово па онда не иде Врдник мора бити нека петља и то је неких око 35-40 километара а да се користио овај на Лединце не би било ни 18 километара Нови Сад - Врдник значи дупло мања километража из два правца а из Врдника има још један пут за Руму
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Probijena desna tunelska cev tunela "Iriški venac": Završetak izgradnje Fruškogorskog koridora do 2027.
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.10.2025.
•12:24 > 12:38
Komentari 16
Milutin
Zato se pomeraju rokovi.
Saša
Od čega je Fruška gora, od neprobojnog materijala, pa se sada slavi kao da su napravili most do meseca??????
Pametnom dosta.
Ne bi me začudilo da se pojave još neki "nepredviđeni" troškovi kako bise maznulo još koja desetina miliona evra.
Zokins
Neko izmase
Јова Чаруга
ex chapman
kad se srusi: nisam ja, tetke mi iz Kanade
Grand Parada
501
Zeze
Prosvetarusjadibedus
Aleksej
Само кажем
Bosanac
браво
браво
general
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H