Komentar ti nema nikakvog smisla sa gomilu neistina.
1) Autobus ne ide direkt do ž.stanice Petrovaradin, već staje na glavnom putu kao i svaki drugi gradski autobus (3 i 9). Nije to daleko od ŽS, ali opet pišeš neistine.
2) Kakva je ovo nebuloza sa 5 linija autobusa koja staju na 200 metara, kada svi gradski autobusi staju na istim stajalištima.
3) Zbog premeštanja železničkog putničkog saobraća na Petrovaradin, na putu od centra do tamo se nekada putuje autobusom i po 30 minuta, a nekada stigne i za 10. Sve zbog saobraćane gužve. Uopšte nije pouzdano rešenje da se stigne na voz. Nekada se stoji u koloni po 15 minuta. Ovo je zbog bezveznog semafora koji stoji na skretanju kod ŽS Peteovaradin. Mogli su bar tako taj semafor prilagoditi, nego je vlast nesposobna za bilo šta konsteuktivno. Pored toga mi treba 20 minuta peške do centra, odakle kreće graski autobus sa direktnom besplatnom linijom do ŽS Petrovaradin.
Što se tiče ostatka komentara. Ubeđen sam da više šetam i vozim bicikl od tebe. Auto u gradu koristim skoro isključivo po lošem vremenu ili za vožnju do ŽS Petećrovaradin
@Milica N.
Daće rezultate, svugde je dalo.
Kum je slavio kada su uveli zonu u Puškinovoj i Alekse Šantića rođaci isto tako u Pariske komune. Još se čeka u Kornelija Stankovića. Meni je svanulo kada je uvedena u Gundulićevoj tamo parkiram kad idem na posao, nema više kruženja po Bele njive, Đorđa Rajkovića, Tekeljinoj itd. Jeste da platim 5600 dinara svakog meseca ali sad nema više kašnjenja na posao i živciranja plus parkiram gde god hoću koliko hoću po celom gradu. Treba sve uvesti u zone naplate i rešile bi se gužve i nervoza kod ljudi. Valjda će jednog dana se neko setiti da to urade kao u svim većim evropskim gradovima.
"Zbog korupcije i nemaštine ja sam prinuđen da skoro svaki dan vozim kola dva puta po 6km do Ž.stanice Petrovaradin, pošto moram ići na posao. Gradski autobus nije opcija, pošto nije pouzdan zbog gužvi, pa se zakasni na voz."
Ne lupetaj. Na stranu autobus koji ide direktno na stanicu u Petrovaradinu, imaš još pet autobuskih linija čiji autobusi staju na oko 200 metara od Ž.stanice. Ispada da ti je, kao i većini gradske dece, problem da prošetaš to malo, a da li je to zato što si lenčuga ili bahat ili sakat u noge, u to ne ulazim. Ušli biste kolima svuda samo da možete.
A skupili se ovi sto svaki dan putuju jer im ne odgovara....
Pomno sam pratio i stvarno ne vidim sta je sporno....Ispred zgrada ce biti zona za stanare za 300 din mesecno, a oko zeleznicke besplatan parking za ove koji putuju i stanare koji nemaju 300 din mesecno da daju....Al verovatno trazi se prica za politiku.
Treba dati vremena ovoj prici....jedno 2 meseca od uvodjenja naplate da vidimo efekte pa onda da sudimo.
Ja bi volela da je na mojoj detelinari zona.To je moje misljenje ne znaci da sam u pravu
Sirotinja bira 300 dinara umesto olakšanog parkiranja.Ali sirotinja se ništa ne pita.Imaju krševe od automobila,a nemaju para da u njih sipaju gorivo i automobili im stoje na parkingu u nedogled.Sigurno bi se bunili protiv zoniranje i na Satelitu,Avijatičarskom naselju,Staroj Detelinari.
Molim ljubitelje vlasti da nastave kroz komentare da nas ubedjuju kako je nama dobro jer ce se od tog pozitivnog razmisljanja stvoriti parking mesta za sve nas i to za samo 300 din mesečno ! Izvolite nastavite…
Takodje molim ljubitelje vlasti iz bloka 8 da i dalje ne silaze na ovakve proteste da ih neko iz članstva ne daj Bože ne vidi. Samo sedite kući sve je u redu pa komšije smo znamo se ;)
Eli
12.12.2025 • 22:12
Ne razumem..
Ovo njima ide u prilog. Jel moguće da im je puno 300 din mesečno...? Pa to je manje od cene za kutiju cigareta a imaće uvek parking!
Ne razumeš... Plaćaće 30€ godišnje nameta zbog nesposobnosti gradske vlasti da napravi privremeni parking pored stanice, a parking će i dalje imati onaj ko stigne prvi jer će se prodati više karata nego što ima parkinga. Iz njihove nevolje profit će izvući parking servis koji će ubirati minimalno 12.000€ godišnje, a ni konzervu farbe nisu uložili.
Naplata parkinga ne ide u prilog stanarima, u to normalna osoba ne moze da veruje. Klasicna budalastina. Sad stavimo znak i naplatimo parking i onda ce kao ljudi dolaziti busom i peske na stanicu, a lokalci ce za 300 din imati mest za izvoz. Smejurija i lakrdija i prica za veoma veoma nainve. Znaci, jao sto rekoh, koliko bude postavljenih znakova toliko lopata za sneg cemo da napravimo.
E ako ako ih peticija ne spreči neće ništa.Opšte je poznato da peticije rešavaju sve probleme.Predaćete peticiju ljudima koji odlučuju ali neće moći ni da je pročitaju jer su nepismeni.
Mora da se šalite.
Cekaj malo.... Prvo kukas kako ne mozes da se parkiras, a onda 70 posto komentara nabrajas gde se sve moze parkirati. Sto tebi smeta da prosetas malo, kad je zdravo?
pa naravno, svi treba da se bunimo zbog parkinga. Stanarske karte treba da su besplatne, recimo za ove ljude koji tu žive, za ostale naplaćuj. Tako treba u celom gradu al onda se ne može uzeti laka lova.
Parking servis je tu da skine kajmak. Novi Sad nema zeleznicku stanicu vise od godinu dana, al posto se gradjani ne bune ni zbog cega, ajde da im naplacujemo i parking. Na stranu to sto je stanica mala i neprilagodjena, sto je javni prevoz totalno neuskladjen sa vozovima i sto prosecnom autobusu treba 40 minuta da dodje iz grada do stanice u Petrovaradinu.
Živim na 5 minuta peške od Ž.stanice u Novom Sadu. Zbog korupcije i nemaštine ja sam prinuđen da skoro svaki dan vozim kola dva puta po 6km do Ž.stanice Petrovaradin, pošto moram ići na posao. Gradski autobus nije opcija, pošto nije pouzdan zbog gužvi, pa se zakasni na voz. Ukratko, svima je loše, a ko treba to da reši nije sposoban za to. Prošlo je 13 meseci i nisu bili sposobni da otvore neki peron na ŽS NS na koji se dolazi van glavne zgrade. Zamrzeo sam Petrovaradin, a i ovima iz Petrovaradina se smučilo. Krivci nismo mi nego oni.
pa kako nisi skupljao potpise da npr. montiraju privremenu garazu kod z.stanice?
Mesta nije bilo i nece ga biti ni sa naplatom, samo sto ce se sad zauzeti i ona mesta u krugu od 1km koja nece biti u sistemu naplate, a gde se do sada moglo naci mesto.
O kakvom nezadovoljstvu pricaju, kad na protest je doslo jedva 50-tak ljudi a pri tom pozvali su da se dodje iz grada? Ocigledno da je vecina pozdravila odluku o zoniranju.
Više od tri godine moljakamo, kukamo, pišemo mailove, skupljamo potpise da se uvede naplata parkiranja u bloku 8.
Čisto da mi kojima je parking ispred ulaza u zgradu ne moram da povodimo čak i po 45 minuta vozeći se po bloku u potrazi za parkingom.
Ja nekad ako i uspem da nađem parking petkom uveče (što se dešava dva puta mesečno) nekad ne vozim kola ceo vikend stoje parkirana do ponedeljka jer ne znam da li ću uspeti opet da parkiram u krugu od 1 km već sve obavljam taksijem. Kupili smo stanove bogu iza nogu u Petrovaradinu samo zato što ima parkinga i nešto malo zelene površine i, šta sad nema više parkinga, bolje da smo kupili stan u centru Novog Sada onda.
Kome smeta naplata i kome je ogroman izdatak tih 300 dinara mesečno ima u okolini dosta parkinga koji će i dalje ostati besplatni. Na primer: ima jedan na početku Livadske zatm ima iza Maksija između zgrade i potoka u Medulićevoj malo je blato do kolena sad ali tu je, zatim isto u Medulićevoj preko potoka, onda iza Univera ako nisu kamioni sa drvima parkirani. Pa, ako i tamo nema mesta gotovo uvek se može naći kod Petrol benziske pumpe na Mišeluku, takođe ponekad ima mesta ispred ambulate u centru Petrovaradina ali uglavnom noću i kao rezerva gotovo prazan parking u Rade Končara 1 to je parking ispred Pobede. Malo šetnje dobro dođe, kažu da je to zdravo.
To su parkinzi koje ja sve češće i češće moram da koristim a, živim u bloku 8.
Ne bih da pametujem, ali, po meni, stanarima ide u prilog naplata parkiranja jer ce na taj nacin imati mesta. Sada neko dodje ujutru, parkira i ode za Bg, vrati se uvece i naravno da onda parkinga nema.
Samo red moze doneti boljitak, nikad haos i nered!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Protest u Petrovaradinu zbog uvođenja naplate parkiranja: Potpisuje se peticija
Autor: 021.rs
Novi Sad
•12.12.2025.
•19:14
Komentari 29
Gordana
fgh
1) Autobus ne ide direkt do ž.stanice Petrovaradin, već staje na glavnom putu kao i svaki drugi gradski autobus (3 i 9). Nije to daleko od ŽS, ali opet pišeš neistine.
2) Kakva je ovo nebuloza sa 5 linija autobusa koja staju na 200 metara, kada svi gradski autobusi staju na istim stajalištima.
3) Zbog premeštanja železničkog putničkog saobraća na Petrovaradin, na putu od centra do tamo se nekada putuje autobusom i po 30 minuta, a nekada stigne i za 10. Sve zbog saobraćane gužve. Uopšte nije pouzdano rešenje da se stigne na voz. Nekada se stoji u koloni po 15 minuta. Ovo je zbog bezveznog semafora koji stoji na skretanju kod ŽS Peteovaradin. Mogli su bar tako taj semafor prilagoditi, nego je vlast nesposobna za bilo šta konsteuktivno. Pored toga mi treba 20 minuta peške do centra, odakle kreće graski autobus sa direktnom besplatnom linijom do ŽS Petrovaradin.
Što se tiče ostatka komentara. Ubeđen sam da više šetam i vozim bicikl od tebe. Auto u gradu koristim skoro isključivo po lošem vremenu ili za vožnju do ŽS Petećrovaradin
LoKaLnO TaNdRkAlO
Daće rezultate, svugde je dalo.
Kum je slavio kada su uveli zonu u Puškinovoj i Alekse Šantića rođaci isto tako u Pariske komune. Još se čeka u Kornelija Stankovića. Meni je svanulo kada je uvedena u Gundulićevoj tamo parkiram kad idem na posao, nema više kruženja po Bele njive, Đorđa Rajkovića, Tekeljinoj itd. Jeste da platim 5600 dinara svakog meseca ali sad nema više kašnjenja na posao i živciranja plus parkiram gde god hoću koliko hoću po celom gradu. Treba sve uvesti u zone naplate i rešile bi se gužve i nervoza kod ljudi. Valjda će jednog dana se neko setiti da to urade kao u svim većim evropskim gradovima.
925
Ne lupetaj. Na stranu autobus koji ide direktno na stanicu u Petrovaradinu, imaš još pet autobuskih linija čiji autobusi staju na oko 200 metara od Ž.stanice. Ispada da ti je, kao i većini gradske dece, problem da prošetaš to malo, a da li je to zato što si lenčuga ili bahat ili sakat u noge, u to ne ulazim. Ušli biste kolima svuda samo da možete.
Blok 8
Pomno sam pratio i stvarno ne vidim sta je sporno....Ispred zgrada ce biti zona za stanare za 300 din mesecno, a oko zeleznicke besplatan parking za ove koji putuju i stanare koji nemaju 300 din mesecno da daju....Al verovatno trazi se prica za politiku.
Milica N.
Ja bi volela da je na mojoj detelinari zona.To je moje misljenje ne znaci da sam u pravu
Dejan
Ej
Blok 8
Takodje molim ljubitelje vlasti iz bloka 8 da i dalje ne silaze na ovakve proteste da ih neko iz članstva ne daj Bože ne vidi. Samo sedite kući sve je u redu pa komšije smo znamo se ;)
Zemlja čudesa
12.12.2025 • 22:12
Ne razumem..
Ovo njima ide u prilog. Jel moguće da im je puno 300 din mesečno...? Pa to je manje od cene za kutiju cigareta a imaće uvek parking!
Ne razumeš... Plaćaće 30€ godišnje nameta zbog nesposobnosti gradske vlasti da napravi privremeni parking pored stanice, a parking će i dalje imati onaj ko stigne prvi jer će se prodati više karata nego što ima parkinga. Iz njihove nevolje profit će izvući parking servis koji će ubirati minimalno 12.000€ godišnje, a ni konzervu farbe nisu uložili.
Jo
Archer
Pera NN
Mora da se šalite.
Gagi
@LoKaLnO TaNdRkAlO
The Ja
Miroslav
fgh
Živim na 5 minuta peške od Ž.stanice u Novom Sadu. Zbog korupcije i nemaštine ja sam prinuđen da skoro svaki dan vozim kola dva puta po 6km do Ž.stanice Petrovaradin, pošto moram ići na posao. Gradski autobus nije opcija, pošto nije pouzdan zbog gužvi, pa se zakasni na voz. Ukratko, svima je loše, a ko treba to da reši nije sposoban za to. Prošlo je 13 meseci i nisu bili sposobni da otvore neki peron na ŽS NS na koji se dolazi van glavne zgrade. Zamrzeo sam Petrovaradin, a i ovima iz Petrovaradina se smučilo. Krivci nismo mi nego oni.
@Lokalno tandrkalo
Mesta nije bilo i nece ga biti ni sa naplatom, samo sto ce se sad zauzeti i ona mesta u krugu od 1km koja nece biti u sistemu naplate, a gde se do sada moglo naci mesto.
Vuk
Eli
LoKaLnO TaNdRkAlO
Čisto da mi kojima je parking ispred ulaza u zgradu ne moram da povodimo čak i po 45 minuta vozeći se po bloku u potrazi za parkingom.
Ja nekad ako i uspem da nađem parking petkom uveče (što se dešava dva puta mesečno) nekad ne vozim kola ceo vikend stoje parkirana do ponedeljka jer ne znam da li ću uspeti opet da parkiram u krugu od 1 km već sve obavljam taksijem. Kupili smo stanove bogu iza nogu u Petrovaradinu samo zato što ima parkinga i nešto malo zelene površine i, šta sad nema više parkinga, bolje da smo kupili stan u centru Novog Sada onda.
Kome smeta naplata i kome je ogroman izdatak tih 300 dinara mesečno ima u okolini dosta parkinga koji će i dalje ostati besplatni. Na primer: ima jedan na početku Livadske zatm ima iza Maksija između zgrade i potoka u Medulićevoj malo je blato do kolena sad ali tu je, zatim isto u Medulićevoj preko potoka, onda iza Univera ako nisu kamioni sa drvima parkirani. Pa, ako i tamo nema mesta gotovo uvek se može naći kod Petrol benziske pumpe na Mišeluku, takođe ponekad ima mesta ispred ambulate u centru Petrovaradina ali uglavnom noću i kao rezerva gotovo prazan parking u Rade Končara 1 to je parking ispred Pobede. Malo šetnje dobro dođe, kažu da je to zdravo.
To su parkinzi koje ja sve češće i češće moram da koristim a, živim u bloku 8.
Krcko
Koliko uštede do žs
Neko
Samo red moze doneti boljitak, nikad haos i nered!
Mile
Dusan
Peka
Kada mogu oni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H