Folksvagen ne odustaje od dizela

Šef za prodaju i marketing Folskvagena Jirgen Stekman, potvrdio je da ta marka trenutno nema nameru da se u potpunosti odrekne dizel agregata.
Folksvagen ne odustaje od dizela
Foto: Pixabay
Jasno je da je u ovom trenutku automobilska industrija u ozbiljnoj nedoumici, na raskršću između vozila sa SUS pogonskim jedinicima i električnih modela. Među evropskim markama Folksvagen vodi glavnu reč kada je u pitanju elektrifikacija.
 
Nakon sramote sa dizelgejtom ova kompanija hita ka električnim automobilima, ali taj juriš nije bez svojih posledica. Razvijanje potpuno nove tehnologije, skupocene baterije i istovremeni rad na konvencionalnim automobilima koštaju nemačkog giganta mnogo novca.
 
Kako je prodaja električnih automobila i dalje na niskom nivou, jasno je da se Folksvagen, niti bilo koji drugi veći evropski proizvođač, ne mogu odreći dizelaša. Zašto?
 
Odgovor je veoma jednostavan, jer zarađuju. Razlika između prodajne cene električnog automobila i troškova njegovog sklapanja je nedovoljna, zbog toga dok električni modeli ne počnu da se prodaju u znatno većoj količini i dok cena njihove proizvodnje ne padne drastično, svi veliki evropski proizvođači i dalje će nuditi dizel motore.
 
Stekman navodi da u ovom trenutku nema bolje alternative kada je u pitanju energetska efikasnost od dizel goriva. 
 
"Ne postoji tačan datum kada ćemo reći zbogom dizelu. To svakako neće biti uskoro", kazao je Stekman.
 
On je dodao da dizel motori imaju svoju primenu u određenom tipu vozila pogotovo kod onih gde se u jednoj vožnji prelazi velika kilometraža. Rukovodilac Folskvagena dodao je da će ta marka pripremati dizel agregate i za Euro7 norme.
 
Tako da će TDI biti prisutan još najmanje petnaestak godina.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Proizvođač leka Ozempik ukida 9.000 radnih mesta

Danska farmaceutska kompanija Novo Nordisk, matična kompanija leka Ozempik za dijabetičare, saopštila je da će ukinuti 9.000 radnih mesta širom sveta, što predstavlja više od 11 odsto njenog platnog spiska.

Digitalni evro je uskoro među nama

Subota, 25. oktobar, biće značajan dan za Evropsku uniju, zapravo za sve koji se oslanjaju na evro, monetu najlukrativnije političke zajednice na svetu.

Minimalac u Srbiji u 2026. će biti 551 evro

Ministar finanasija Siniša Mali i ministarka za rad Milica Đurđević Stamenkovski saopštili su da će zvaničan predlog biti da minimalna zarada od 1. januara iznosi 551 evro ili 64.554 dinara.