Forum Izazov od 2. do 4. juna
Forum se ove godine održava pod sloganom "Don’t beautify the world, change it".
"Ubrzane promene i digitalizacija koje su uzrokovane trenutnom globalnom krizom, podstakle su i nas da se transformišemo, prihvatimo trendove i nastavimo dalje sa umrežavanjem i edukacijom struke, ali i pokretanjem veoma važnih tema za sve učesnike na tržištu marketinških komunikacija. Svi govorimo o promenama, a upravo sada je pravi trenutak da napravimo korak napred i te promene zaista i sprovedemo u delo", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač Marketing mreže koja je organizator konferencije.
Na događaju se očekuje prisustvo preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona. Otvoriće ga Heli Ruotsalainen koja će govoriti na temu "Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation", odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u ovom procesu.
Teme foruma biće i migracije zaposlenih, B2E model poslovanja budućnosti, hiperkonvinijens sindrom, ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh, ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtevima tržišta.
Više informacija je na sajtu izazovforum.rs
Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar