Francuska naredila trgovcima da označe proizvode kojima su smanjili pakovanje

Francuski trgovci moraće da obaveste kupce o smanjenom pakovanju proizvoda koje ne prati odgovarajuće smanjenje njihovih cena, objavilo je ministarstvo finansija.
Francuska naredila trgovcima da označe proizvode kojima su smanjili pakovanje
Foto: Pixabay
Prikriveno podizanje cena kroz smanjeno pakovanje prozvoda zadaje glavobolju i potrošačima i vladama budući da koči potrošnju u uslovima slabije kupovne moći domaćinstava koja su pod pritiskom visoke inflacije i troškova zaduživanja.
 
Od jula do septembra francuske maloprodajne kompanije moratće da informišu potrošače o prehrambenim i drugim proizvodima za široku potrošnju čija cena ne prati smanjeno pakovanje, saopštilo je ministarstvo. 
"Staćemo na kraj takvoj praksi (...) Želim da ponovo zadobijemo poverenje potrošača, a poverenje ide ruku pod ruku s transparentnošću", kazao je ministar finansija Bruno Le Mer.
 
Cene prehrambenih proizvoda postale su glavno političko pitanje u Francuskoj budući da su cene hrane nakon redovnih godišnjih pregovora maloprodajnih kompanija i prehrambenih firmi skočile za rekordnih 16 odsto.
Vlada je zakonom uredila pomeranje datuma pregovora u ovoj godini i zatražila od kompanija da ograniče poskupljenja. 
 
Lanac supermarketa Carrefour sam je prošlog septembra istakao na nekim proizvodima upozorenja o cenama kako bi uoči pregovora podvrgnuo pritisku velike proizvođače robe za široku potrošnju, kao što su Nestle, PepsiCo i Unilever, podseća Rojters.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Milan

    21.04.2024 18:45
    "...rekordnih 16%..." A ovde koliko je sve skočilo? 100-200%...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Proizvođač leka Ozempik ukida 9.000 radnih mesta

Danska farmaceutska kompanija Novo Nordisk, matična kompanija leka Ozempik za dijabetičare, saopštila je da će ukinuti 9.000 radnih mesta širom sveta, što predstavlja više od 11 odsto njenog platnog spiska.