Autor: Danas

Info
18.12.2025.
06:21
Novo istraživanje Nove srpske političke misli donosi rezultate istraživanja javnog mnjenja o gradnji hotela na mestu zgrade Generalštaba u Beogradu.

Komentari 146

  • Nemanja

    22.12.2025 11:52
    @gradjaninX

    Da. to je baš isto. Nema baš nikakve razlike između zgrade srušene do temelja i oštećene zgrade za koju ne sprovodiš studiju o statici zato što HOĆEŠ da je srušiš.

    Tako ti je to kad kafanska bulumenta otkrije internet pre mozga.
  • gradjaninX

    22.12.2025 10:50
    Zamisli da su Ameri glasali protiv uklanjanja rusevina od 9/11 i ostavili to tako jer eto, nece da onaj tamo neki nesto gradi, iz inata! Ah, mi i nas inat...
  • Вранић

    22.12.2025 05:38
    Е сад треба размислити шта ваља чинити са генералштабном, да се врати у првобитно стање је бесмислено јер нема употребну вредност, само трошак, не би био самоодржив! Да се сруши и нешто ново направи, не може, не да део грађанства, значи оставити га оваквог какав је! И онда констатовати да ми у ствари не знамо шта хоћемо, јер постоји одређени број људи који су у принципу против свега што ради власт!
  • VladimirR

    21.12.2025 00:34
    Spomen soba
    Da se izgradi sa sve maketom koja će slikovito pikazati šta je tu bombardovano.
    Ovako ispada kao da pokojnika držimo u kući umesto da ga dostojanstveno ispratimo na groblje.
  • duki

    20.12.2025 13:34
    Sta u buducnosti
    Pa gospodo Beogradjani, kada dodje nova vlast, kako ce problem generaštaba biti resen. Ko i kako ce obezbediti izgradnju po originalnom "remek delu arhitekte Dobrovića".? Naravno niko. Imaćete goodinama mozda i decenijama tu rusevinu.
  • Novosađanka

    20.12.2025 12:07
    UspomeneA
    Ako bi živeli od "uspomena" i sećanja na bestijalno bombardovanje, Novi Sad nebi danas imao ni jedan most.
  • Lenka

    20.12.2025 11:35
    Ne zaboraviti
    Uspomena na bombardovanje i prezivljenu nepravdu morala bi da ostane. Nesto po meni slicno kao deo zida varsavskog geta. Znaci makar samo jedan manji osteceni deo Generalstaba bi trebalo ograditi i zastiti. Ostatak bi mogao da se pretvori u namenski prostor ili ustanovu. Hotel bi bila velika uvreda ne samo za Beogradjane vec i za ceo napaceni srpski narod
  • kapetan

    20.12.2025 10:57
    Šta?
    Šta treba da radimo da nam stoji tako do veka.
    Pa ljudi moji jel mi ne možemo sami to da rešimo bez amera ili nekog drugog.
    Srušimo i napravimo šta mi želimo.
    Pa koliko kasarni u Srbiji čeka na egzekuciju,ko će to kupiti,kao nemamo pojma.
    Naravno da imamo,to će biti pretposlednje pustošenje Srbije,a onda ostaju JP i tu je kraj.
  • Posmatrač

    20.12.2025 10:40
    namešteno
    ne verujem, da su Beograđani toliko glupi koliko ih prikazujete! nemoguće je, da onakvo ruglo prija očima stanovnika i posetilaca Beograda. Tramp hotel bi makr imao nekog smisla, iako ja u njega nikada ne bih kročio - naravno, zbog cene "usluga"
  • Radovan

    20.12.2025 10:04
    Tranpove kule
    Srušiti, do kraja počistiti i pomesti. Napraviti novi generalštab. Smestit deo podređenih jedinica. Napraviti mali spomen parkić u delu kompleksa gde polagati vence u posebnim prilikamma. Investitoru ponuditi bolji i manje problematičan prostor. Šteta da zbog statički neupotrebljive zgrade sve to bude samo narkomansko odlagalište špriceva. Ali ko da se toga seti? Ekscentrični vođa,nepismeni drugi krug ,korumpirani do te mere da smrde kao lešine na korupciju. Možda da se seti bato Santis ipak je on keramički preduzimač a to je već jedna vrsta top menagera....
  • ПЕРА

    20.12.2025 09:53
    ПЕРА
    А шта са Маршалатом?! Ко је продао за колико и ко се уградио?! Чувати рушевину зарад политике је крање неодговорно.
  • Ego

    20.12.2025 09:46
    Milorad
    20.12.2025 • 01:22
    Solidarnost
    Da se obnovi generalstab, nacinom kakvim smo obnovili I toranj Avalu. Jedan deo novo obnovljenog zdanja pretvoriti u muzej za buduca pokolenja da se zna ko nas je bombardovao bez odlike Ujedinjenih nacija


    Evo ovo je problem: naša neograničena uobrazenost i arogantnost! Pa jel vi stvarno mislite da je slučajnost sto nam je bivši predsednik ratni zlocinac a ovaj sadašnji psihopata? Mi takve biramo jer smo i sami takvi i takve volimo!
    Nismo mi ni za EU a ni za 21. vek. Mi smo za rani srednji vek
  • Dosta je bilo

    20.12.2025 09:29
    Udaljiti lopove od poslova
    Ma ne, bolje je da njihovi lopovi opet grade kvalitetno kao što su nadstrešnicu!?!?! Doći će vreme kad će odgovorni inženjeri, a ima i takvih, uraditi projekat sanacije zgrade, da se ne sruši i može to da bude lep nacionalni muzej.
    Prodani, korumpirani da se zauvek udalje iz ovakvih poslova.
  • Predrag

    20.12.2025 08:35
    Generalštab
    Ovo ruglo proglasiti nacionalnim dobrom, BRUKA !!!
  • Kava

    20.12.2025 04:17
    Jaje/kokos
    Koji su protiv rusenja polusrusene,zgrade generalstaba ali su ZA da ruse drzavu kao sto su "oni" rusili generalstab.
  • Vasko

    20.12.2025 03:07
    Generalstab
    Ostaviti ovako kako je sad je glupo izraditi hotele još glupavije
    Sve srušiti i na to mesto graditi kompleks ;sudstva, tužilaštvo ,policija i vojno bezbednosni službe
  • Milorad

    20.12.2025 01:22
    Solidarnost
    Da se obnovi generalstab, nacinom kakvim smo obnovili I toranj Avalu. Jedan deo novo obnovljenog zdanja pretvoriti u muzej za buduca pokolenja da se zna ko nas je bombardovao bez odlike Ujedinjenih nacija
  • Peđa

    20.12.2025 00:41
    Napraviti hotel na mestu generalštaba sama pomisao na to je klasican debilizam. Napraviti novi generalštab i privesti ga nameni. Nije mi jasno da li neko pita vojsku nešto ili su oni totalno nebitni. Niko da se oglasi iz vojske. Zasta nosite te činove. Izgleda da je isto kao u ratovima 90 tih . Sirotinja u rat a oficiri bežanija a do tad letovanja za dzabe u odmaralištima,dobre plate,stanovi. Kad se zapuca bežanija. Generalštab a piza se Selaković neki Vasić a Mojsilović kupuje paradajiz na pijaci i verovatno je neobavešten.
  • Ugh

    19.12.2025 23:13
    Da ga ostavimo kao podsetnik naše gluposti i naših zločina. Samo sto smo mi i dalje glupi pa mislimo da su zločini bili tuđi
  • Sladja

    19.12.2025 23:08
    Za ili ne
    Treba nešto uraditi ovako stvarno ružno izgleda i treba videti šta gradjani misle da bi bilo najbolje.
  • Море

    19.12.2025 18:31
    Чувати рушевину, јој ………
  • Viki

    19.12.2025 18:02
    Ili izgraditi objekat isti
    Ili izgraditi Generalštab potpuno isti kakav je bio u Jugoslaviji ili ostaviti ga ovakav sa uporedni slikama ogromnim kakav je bio nekad i kakav je bio posle bombardovanja kao opomena svima zlim silnicima da to više nikad ne urade. Ova opomena da ogromnim slikama je zlata vredna kao pouka.
  • Nada

    19.12.2025 16:11
    Gs
    Ja sam protiv gradnje hotela i stambenog prostora zato što je to od uvek administrativni centar države Srbije i tako mora ostati ,zgrada generalstaba da se obnovi i usele bilo koje državne institucije.
    Država je u obavezi da izdvoji novac za obnovu zgrade u obliku jakva je bila prerusenja.
    Amerikanci ako žele neka nam te troškove refundiraju jer su oni i srusili tu zgradu ,a ne da ih povrh bombardovanja i daruje ,e to ne moze.
  • Seka

    19.12.2025 15:42
    Ukloniti rusevine,da.Zidati hotel, ili bilo šta drugo,ne.
    Postaviti spomen obelezje, svakako.!!
  • Steva

    19.12.2025 15:30
    Bager
    Samo bagere i napred skloniti to ruglo dok neko nije nastradao pa ce opet neki imati izgovore za blokade
  • Dragan

    19.12.2025 13:57
    Kakav muzej.sad su se setili a kad je bila mobilizacija svi su bežali a ti su danas patriote.porušiti tu ruinu.
  • Osto'ja

    19.12.2025 12:58
    Koliko je ovo prosto..
    Kada se taj relikt propale i antisrpske države najzad sruši i napravi nešto korisno za Srbiju, biće to znak da smo noge,najzad,izvukli iz gljiba u koji smo bačeni '45.
    Ovo koji su protiv toga da se to ukloni vole da budu PROTIV. Ništa drugo.
    Šta brane? SFRJ?
    Samo..... procedura....mora biti ZAKONITA!

    Šta
  • Jole

    19.12.2025 12:56
    Generalštab
    Preurediti u spomenik NATO bombardovanja.
  • Lucifer

    19.12.2025 12:47
    Nešto sa time mora da se uradi, pre ili kasnije. Ali to nešto nije prodaja nekim strancima da prave kazino. Zgradu treba obnoviti ili izvrššiti kompletnu restauraciju. Kad je već neko spomenuo Nemce... Ni oni nisu isparcelisali i poklonili Nirnberg kojekome (a bio je do temelja demoliran) strancima nego su ga ciglu po ciglu vratili u pređašnje stanje. Zato je Nemačka ekonomska sila, a mi još učimo da se smeće ne baca pored puta.
  • Dogodine u Botošu

    19.12.2025 11:04
    Zanimljivo je da se kao razlog protiv rušenja navodi "sećanje na srpske žrtve bombardovanja 1999" a ni reči o tome šta je dovelo do tog bombardovanja. To je kao kada bi Nemci pričali samo o 1945 i kako su ih Saveznici pregazili, iz čista mira, rekli bi Srbi, ako pratimo analogiju. Spomenik da, ali kao spomenik do čega dovodi ekspanzionistički nacionalizam.
  • gradjaninX

    19.12.2025 10:39
    Eto vam zgrada. Pravi velelepni spomenik. Uzivajte.
  • Dragan

    19.12.2025 10:33
    Da, bilo bi lepo pametno iskoristiti taj prostor. Projekat je bio prelep i dao bi Beogradu prelepu dimenziju. Medjutim, treba sprovesti zakonom predvidjeni postupak i sredstva od prodaje uplatiti u budzet te finansirati time neku modernu deciju bolnicu. Generalstab i vojne objekte sto dalje od grada.
  • Ljiljana

    19.12.2025 09:10
    Ne
  • Teofilo

    19.12.2025 06:54
    Uvek isto
    Smisliće Srbi nešto što će zameniti generalštab. Ĉemu frka? Beograd na Slaviji i Cvetnom trgu biće naš novi ponos.
  • SSS

    19.12.2025 05:16
    Istraživanja
    Po tim istraživanjma sns je izgubila izbore na lokalu u Mionici, Sečnju, Negotinu, Kosjeriću i Zaječaru.
    Ovo je samo borba ko će ga srušiti, a ne da li će se rušiti.
  • Prle

    19.12.2025 04:59
    Koliko vidim veliki je prostor srušiti napraviti nekoliko objekata dečijih vrtića sa uređenim parkom sa drvećem i zelenom površinom i podići spomenik sa imenima poginulih u bombardovanju.
  • Cianci Rijeka

    19.12.2025 01:37
    Kakvo istraživanje?
    Neka ruševine stoje još stotinak godina i pokažu nekim normalnim generacijama da je neosnovana mržnja prema jednom čoveku pokazatelj kako ne treba raditi!
    Kako su svi napredovali a mi se vratili u kameno doba!
  • Ja

    19.12.2025 00:54
    Srusiti
    Nema sta, ta zgrada je vec rusevina....tako da rusiti i praviti nesto novo
  • Metropola

    18.12.2025 23:55
    Licemeri
    Beograd lepotom ne zaostaje za najlepsim evropskim metropolama. Ti koji cuvaju rusevine ne cine to iz patriotskih vec iz politickih razloga. Patrotizam su dokazali kada su pojedinci logisticki pomagali u rusenju generalstaba iz istog politickog razloga
  • Nikola Pasic

    18.12.2025 23:30
    Spasa nam nema propasti necemo
    Ako su dobili bitku nisu dobili rat. Titov generalstab Sutjeska i Neretva su kamen oko vrata Srbiji. Srusice se to ovako ili onako samo je pitanje vremena .
  • Coolg

    18.12.2025 23:20
    Svako normalan je za rusenje te nakaze ALI UZ POSTOVANJE PROCEDURA I ZAKONA !!! i naravno bez poklanjanja...
  • Roki

    18.12.2025 21:39
    Protiv
    Obnovite svoj generalstab
  • Milojicin mali

    18.12.2025 21:13
    Ko?
    Da vidim tog strucnjaka koji ce "opraviti" GŠ, ta zgrada je davno trebala biti srusena, ruglo u centru grada. Tu ne postoji mogucnost da se popravi rako da prestanite da bulaznite. A sta ce se tu sagraditi savrseno me bas briga
  • Vlada

    18.12.2025 20:53
    Generalstab
    Veoma interesantno da ti isti koji su protiv rušenja
    Veoma ostrasceno uživaju što su naši generali poslati u Holandiju
    Licemeri
  • Baradja

    18.12.2025 20:44
    Ruševina
    Taj Generalštab nije funkcionalan,to je ruševina, opasna po okolinu.Kulturno dobro je postao kao ruševina, što je besmislica,kao i ovi protesti protiv gradnje hotela, jer takvi su samo za rušenje.
  • @Mali Buda

    18.12.2025 20:43
    Tako je, jer turisti hrle da odsednu u Ovči dok nasuprot tome je neophodno da generalštab bude u sred grada, nikako ne može biti u Borči, Ovči, Kovolovu, Zemunu... jer tamo ne bi nikako funkcionisao kao što ne funkcioniše već decenijama na drugoj lokaciji od ove.
  • Ika

    18.12.2025 20:34
    Nisam stručnjak ali mi se cini da zgrada nemoze da se obnovi pa ,hteo to neko ili ne,mora se ruševina pocištiti.
  • gliga

    18.12.2025 19:35
    Svaki stručnjak ako je iskren reći će da sređivanje, renoviranje ovako demoliranog objekta može biti samo skuplje nego da se poruši i nešto novo podigne na tom mestu, i sasvim bi dovoljna bila tabla-spomenik sa podacima o onome što se dogodilo.
  • Рашо

    18.12.2025 19:18
    Није него
    То комунистичко ругло треба срушити али ...
    Одлична је вест да неко ко долази из државе агресора неће купити зграду генералштаба! Још боље би било да сада то комунистичко ругло које је споменик комунистичком злочину над нама сами уклонимо, ту направимо спомен парк и поставимо споменике достојне и овог и свих других напада и злочина почињених над нама укључујући три последња геноцида! Потом у државне протоколе уврстити обавезу сваког званичног посетиоци да дође ту и положи венац - цвеће у знак поштовања жртава. Кад то урадимо постаћемо народ и држава коју поштују и која штити себе и свој интерес!
  • Гордана

    18.12.2025 18:47
    Градити
    Наравно да треба срушити и направити нешто ново.Замислите да после свих рушења Београда кроз историју није изграђена ниједна нова грађевина на шта би личио наш лепи град.Градити и наплатити одштету од ових који су бомбардовали Београд.❤️
  • Đole

    18.12.2025 18:39
    Xyz
    Doneo ga tata iz Bosne,a on bi da rasprodaje srpsku imovinu.E pa dosta je.Koliko ih je reklo protiv ,toliko ih je i protiv ovog režima.
  • Velja

    18.12.2025 18:37
    Apsolutno rusenje
    Apsolutno rusenje i da se ocisti zagadjenje od bombardovanja.
  • Neko

    18.12.2025 18:36
    Ima jedan clanak danas na portalima strane stampe, da bucic hoce da se dodvori trampu , zato navijao bre da zet uzme ovu rusevinu, njemu samo licni interes, pa mozda bi ga tramp primio na na floridi u tpole krajeve aliiiii...
  • ZoranNS

    18.12.2025 18:32
    Rušenje
    Ja podržavam samo rušenje kriminogene vlasti.
  • Branka Inosavčjević

    18.12.2025 18:30
    Generalštab
    SRUŠITI do temelja Titov general štab u koji nikad nije ušao ali zato Franjo Tuđman jeste.I temelje BiH srušila RUGLO Beograda ,A gospoda koje "štite"generalštab neka odu Titu da se zakunu na vernost.
  • Rade

    18.12.2025 18:24
    Rusevina
    Neko ovo zove uspomenom na sta na bombardovanje ili da jos neko strada nikome nije do takvih secanja
  • Alex

    18.12.2025 18:13
    Do "juce "maltene su sci bili za rusenje a sada je to kulturno dobro
    Molim samo me podseca na moj strah na buku aviona na bombe na plac dece dok sa majkama trce u sklonista ili mijespavanje u kolima ili svako vece briga da li ce moj muz stici ziv jer prelazi Brankov most .Moja briga za mojoj sestrom njenom decom brata i njegovom decom a sin u vojscu
    Ma neka se rusi Bas me briga
  • Mali Buda

    18.12.2025 17:56
    Generalštab
    Smatram da generalštab treba da se renovira a nakon toga da se vrate generali u svoje kabinete.

    Hotel mogu napraviti u Borči, Ovči, Kovolovu, Zemunu....ima jako dobrih lokacaija a blizu je i centru garda i aerodromu 7 do 10 km.
    Jedino ako nije obećana lokacija...to je nešto drugo.
  • Lazar

    18.12.2025 17:54
    @Milošr
    Nije meni što podržavaš izdajničku vlast nego što treba da te boli način kako se došlo do dozvola za to rušenje. Kako su kriminalne veze dogovorile rušenje kao i da sebi strpaju još para u džep i najgore od svega što su hteli da unište uspomenu na bombardovanje. Neka grade na nekoj ledini i niko se neće buniti.
  • Bre

    18.12.2025 17:43
    Pokazatelj
    Indikativno je da mali procenat ispitanika (22,8) glasača "naprednjaka" u anketi podržava ideju o rušenju Generalštaba. Za koje se, naprotiv, vrlo agresivno zalaže naprednjačka - vlast. Nizak procenat podrške rušenju Generalštaba, među vrlo odanim biračima sns- upućuje na to da" naprednjaci" gube podršku i svojih glasača. Imajući u vidu dugogodišnja istraživanja koja su bila jedan od pouzdanih pokazatelja podrške "tvrdom" jezgru" sns, odnosno svom vođi, diktatoru A.Vučiću. Do čijeg "rušanja" može doći i pre nego što "rušitelji" krenu na Generalštab?
    s
  • Милисав

    18.12.2025 17:36
    Ја само једно не капирам- шта има сиротиња раја и какав конкретно интерес види у изградњи луксузног хотела, без обзира ко га гради, на месту генералштаба? Хоће ли нека да ноћи у том хотелу, хоће ли икада да га види? Па неће никада, не може себи да приушти ни ноћење у мотелу на Ибарској магистрали а камоли у Трамп хотелу. Него изгубили су класну свест, изгубили су сваку свест, па су се наложили да је нека Вучићева комбинација успех за државу и све њих а ниђе везе. Ћути рајо тамо и хасај јефтин паризер и два јаја од 11 динара ако нађеш негде и немој да се јављаш ни по коме питању.
  • Petrovič Dragana

    18.12.2025 17:36
    ARHITEKTONSKA NAKAZA
    U epicentru Bgd-a atrhitektonska nakaza,bila i pre bombardovanja.Skloniti to smeće od ostataka i ako ne može Tramp tauer onda BURDŽ KALIFA,navijam za to
  • Miroslav

    18.12.2025 17:33
    Zamislite da su ameri dali AL KAIDI da sagradi Hotel na mesto kula bliznakinja....aaa...šta kažete...????
  • Ortak

    18.12.2025 17:31
    Generalštab
    Ko je vršio anketu i gde,da nije možda obrnuto?!
  • Ivanka

    18.12.2025 17:20
    SRAMOTA
    Neka poklanja svoje kome hoće, a naše da pokloni onima koji su nas bombardovali, to je baš prst u oko.
  • Miks

    18.12.2025 17:20
    Samo napred
    Nek zida ko hoće, samo da rušenje NE IDE iz budžeta, tj od narodnih para.
    Inače je spomenik kulture BAŠ kakva je kultura- RUŠEVINA.
  • Jadran

    18.12.2025 17:16
    Oni koji su za to da srušeni Generalštab ostane, kada dobiju izbore, neka ga dobro konzerviraju i zaštite ciradama koje će im dati Zavod za zaštitu spomenika jer on to jedino zna i ume i neka ga sačuvaju za vjeko vjekov na ponos i diku srpske samozvane elite.
  • Bojan kaludjerovic

    18.12.2025 17:14
    Rusi
    Sto pre to bolje
  • Tai

    18.12.2025 17:12
    Treba ga srušiti jer zaisto ružno a ko zna da li neko moze i da pogine ako se sruši samo...ali ne graditi hotel! Kakav bre hotel...park sa drvećem i cvećem,spomenik i to je to...unistili ceo centar grada,ustvari treba da se pitamo mi koji smo tu rodjeni i odrasli,molim lepo
  • Ing.

    18.12.2025 17:12
    Glupo je rušiti tako lep objekat kada postoji PROJEKAT Grsđ.Fakulteta u Bgd o njegovoj sanaciji i vraćanju u prvobitnu namenu. Ovi što bi da ruše bolje da se sete procene štete SPS za 99 i da traže naplatu tih 100 milijardi € od NATO i EU! Lako je misliti tuđom glavom.
  • Ness

    18.12.2025 16:51
    Не-да
    Одувек сам сматрао да је то одратна комунистичка зградурина и да јој ту није место и нико не може да ме убеди да је то сад , као, споменик културе. Но нокако се не слажем да га руше они који су га и бомбардовали отели нам део земље. Да се конзервира и направи споменик, да нас подсећа на агресију, то да - јер ми слабо памтимо. Ако мора да се руши, да се направи парк и споменик у сећање на зло учињено нам.


  • Vuk

    18.12.2025 16:48
    G Stab
    Vreme je da se taj ozraceni krs skloni sa lica zemlje.
    Drugo to komunisticko ruglo koje nas podseca da svo zlo koje je ucinjeno Srbskom narodu treba ukloniti i napraviti funkcionalnu zgradu da deci ostavimo lepotu, a ne dokaz Srbske gluposti.
  • Miloš

    18.12.2025 16:32
    I
    Sad uzivajte u pogledu na plodove vase borbe.I da se ne lazemo nije vama sto ste branili da se ono ruglo srusi cilj bio da ga zastitite kao neko kulturno naslddje nego da nanesete stetu drzavi Srbiji i trenutnoj vlasti.
  • Dača

    18.12.2025 16:09
    Odg
    Lično ne volim vučica i sns ali sam za taj krš od generalštaba uvek da se zameni sa novim luksuznim zdanjem. Sad kad ste oterali ovog trampa dovedi te nekog ko hoce i nek izgradi taj deo, luksuz da šljašti.srbija vec ima dovoljno spomenika dok ujedno neznaju mnogi svog pradedu.
  • Daca

    18.12.2025 16:08
    Uzas
    Mi koji smo iz tog kraja potpuno smo zgroženi ishodom. Nadam se da ce te sada vi da srusite te zgrade i sagradite nesto sto bi učinilo ovaj deo grada lepsim i bezopasnijim za život.
  • Zare

    18.12.2025 16:05
    @@LAZAR
    Ok, Kostunica je 2005. bio premijer a predsednik Srbije Tadic, tandem koji je poklonio NIS Rusima ne vodeci racuna o interesima Srbije sto se i dokazalo, ali su zato rusevinu propalog politickog sistema proglasili spomenikom kulture. Pa Vi mislite!
  • Vladan

    18.12.2025 15:50
    Zasto
    Koliko sam upoznat ta zgrada je ostecena da je vrli skupo i rizicno da se obnovi a ako je A.V nije srusio sledeci ce je srusiti da napuni svoje dzepove tako to ide kod nas
  • Drugboki

    18.12.2025 15:39
    A da ovi sto su za generalstab naprave nekoliko radnih akcija (ko za vreme Tita) i obnove ga.
  • Yolo

    18.12.2025 15:24
    750 miliona
    Ode 750 miliona, radna mesta, politicke veze, punjenje budzeta.
    Postoje stvari koje su vece od borbe za fotelju i uposljavanje svog kadra, kao i kacenje ortackih firmi za izvlacenje para iz budzeta.
    Uzivajte u "pobedi" i ruglu.
  • Миша

    18.12.2025 15:22
    Убедите ме
    Ево искрено, да ли неко мисли да се садашње зграде генералштаба(обновљене) уклапају у околину!? Комунистичка творевина која нема никакве сличности са зградама у околини! Исти као и СНП и ружни хотел преко пута у Новом Саду!
  • Doca

    18.12.2025 15:15
    Komunistička rugoba
    1991. Vreme sankcija-Podržavate li Miloševića 85% DA

    1999.Posle bombardovanjPodržavate li Miloševića 76% DA

    U potpisu srpski glasači

  • Realno

    18.12.2025 15:11
    @objektivno
    Kako smo se odbranili i pobedili NATO tako nam je i kulturno dobro kao i svi mi zajedno.
  • MIKI

    18.12.2025 14:42
    Istorija
    Srušiti deo, deo konzervirati kao ostatke srednjovekovnih gradova, oko toga urediti park sa drvećem koje raste kao topole.
  • LAZAR

    18.12.2025 14:39
    @ZARE
    Nije Kostunica "dekrerom"proglasio nista jer to ne rade predsednici koji postuju zakone svoje zemlje .Samo ovaj tvoj koji je sebe proglasio faraonom i krcmi Srbiju kao da mu je dedovina.A samo Vi zdravomisleci to povezujete sa sankcijama NIS-u,koje su uvedene 2 godine posle ovog koruptivnog ugovora.
  • Zorica

    18.12.2025 14:35
    Kako zašta
    Država ima milijarde za ekspo a nema pare da obnovi zgradu generalštaba. Još u životu ne vide ljude bez srama i tolike alavisti kao ove naše na vlasti. To je za psihijatrijsku studiju da se obradi kao tema psihiloškog profila toliko ljudi sa istim sindromom na jednom mestu.
  • Mrgud007

    18.12.2025 14:28
    Rušiti
    Neka se sruši i neka se pravi hotel, ali da hotel ne prave oni što su ga sjebali, pa sad da popravljaju ono što su raketirali.
  • Rade

    18.12.2025 14:24
    Srušiti
    Ja bi da se generalštab sruši, ali samo one dve novije zgrade što su oštećene u bombardovanju NATO-a , naravno da ostane stara kasarna i starije zgrade general-štaba! Da se poravnja i posadi trava ali domaća sa neke planine i zasade razne žbunaste biljke, da se ogradi i nabave koze i puste tu da uživaju! Nesmeju ni da se muzu ni da se kolju! Bar toliko kozama dugujemo! Za nas Srbe verovatno će biti neka druga lokacija verovatno ima neka još držeća stara šljiva pa kad mognemo stati svi pod jednu ko preostane, sad smo u fazi satiranja ko komunisti što su kozama priredili, onda će se valjda neko setiti da nam napravi takav rezervat ko najugruženijoj vrsti na ovoj planeti!
  • Srđan

    18.12.2025 13:55
    Radojičić
    Srušiti to
  • objektivno

    18.12.2025 13:44
    Onaj ko voli da ruši neka ruši ono što su mu otac i deda ostavili! Zajedničko dobro koje smo svi stvarali niko nema prava da ruši! Pogotovo ako je to simbol vojske - odbrane i opstanka građana Srbije i Srbije kao države! Novac o kojem se priča da bi se dobio za gradnju Kušnerovih hotela odlazio bi u dzepove, tj. na račune SNS satrapa!
  • Slavica D J

    18.12.2025 13:38
    Generalštab
    Ma da,spomenik za sećanje!
    Sećanje čega?Dosta više toga,
    a zna se gde mu je mesto.
    Treba srušiti i podići nešto
    lepše,vedrije,nešto što nas
    vodi u budučnost,a ne vraća
    u prošlost i tugu.Ja se nadam
    da če se Kušner predomisliti,a
    "društvance" koje je slalo
    pisma,neka bolje radi svoj
    posao i ne zalaže se za "što
    gore,to bolje".
  • Marija

    18.12.2025 13:37
    Da ostane kao zasticen spomenik, kako je Koloseum ostao, tako i mi mozemo da sredimo. Rat 1999 je deo nase istorije i treba da ostane u secanju
  • Slas

    18.12.2025 13:15
    Ovo zdanje stoji preko 20 god i niko nije ništa preduzeo i odjednom je spomenik kulture i sinbol NATO bombardovanja. Neko hteo da na tom mestu podigne hotel i odjednom buka. Pritom , izgradnja tog hotela bi mogla doprineti boljem životu našeg naroda na Kosovu a možda približiti Kosovo bliže Srbiji. Ja ne znam kako mediji uspevaju ljude obmanuti i kako bi reagovali da je njihova koža u pitanju ali sta da se radi, takav smo narod i gledaćemo ovu ruševina jos koju deceniju i opet ce neko nesto tu izgraditi
  • Joj

    18.12.2025 12:54
    Znaci vi hocete da se vrati u prvobitno stanje i umesto da od toga imamo zaradu mi cemo da 8mamo trosak jel to predlazete . A posle kukate kako vam je lose
  • Zoki

    18.12.2025 12:54
    General stab
    Ruglo za centar grada i opasnost od zračenja i urušavanja
  • Persa

    18.12.2025 12:44
    Trebalo je dati Generalštab Kušneru...NADAMO SE DA ĆE PREDSEDNIK NAĆI NAČIN DA TO NA KRAJU I URADI...PODRŠKA VUČIĆU
  • Xxx

    18.12.2025 12:29
    Generalstab
    Dokon pop i goveda krstava.Divim se ovim ljudima koji su sredili svoj zivot,ne znaju sta ce od dosade pa mlate praznu slamu.Da razmisljaju o poslu,plati,penziji ne bi se bavili Generalstabom...Mnogo im je lose u zivotu.
  • Rada

    18.12.2025 12:23
    Generalstab
    Apsolutno podrzavam rusenje.Zgrada je ostecena u velikoj meri.Bilo sta novo da se na tom mestu napravi je korak napred.Ne mislim da treba da bude spomen obelezje jer se zna gde je mesto vojnim stabovima .Svajako ne u cetru grada.
  • miki 21

    18.12.2025 12:04
    DUŽNOST I OBAVEZA
    Pa dužnost vlasti je već 26 godina bila da ukloni ruševine da kretenasti prolaznici u centru milionskg grada ne poginu zbog urušavanja. A i neukusno je držati gromadnu ruševinu u nadi da će neko drugi, a ne vlast koju plaćaju ti isti kreteni ukloniti ruševinu, ili je obnoviti.
  • Vule

    18.12.2025 12:03
    ruglo,ruglo?
    Procitah dosta komentara, i uglavnom vecina, ruglo, ruglo. Aman ljudi , pa ko nam napravi to ruglo. Eto proslo je toliko godina, dolaze tutisti od svukuda, ai vas pitam dali je i jeda tura bila da obidje bas taj Generastab, televizija, spimenik decijih zrtava itd ne dovode se da vide Beli dvor Cecinu kucu Pa eto prosudite sami.
  • Jana

    18.12.2025 11:56
    Kulturno dobro
    Volela bi da mi neko objasni kako jedna ruševina može da bude proglašena za kulturno dobro i kako nam ono koristi. Zgrada je proglašena za kulturno dobro 2006. G a srušena je 1999. Godine. Kako?
  • Zare

    18.12.2025 11:53
    @LAZAR
    Zar tebi tvoj razum nije upalio lampicu upozorenja u slucaju zbrke oko rusevine bivseg generalstaba koji je Kostunica dekrerom proglasio spomenikom kulture dok se resava goruce pitanja oko NIS-a.
  • Драгољуб

    18.12.2025 11:52
    НЕ ПОДРЖАВАМ
    НЕ ПОДРЖАВАМ РУШЕЊЕ бомбардовсних делова Генерслштаба. Да је неко из Шпаније, Азарбејџана, Индије, понудио ту неку изградњу па и израду меморијалног центра, па да о томе и размишљамо, али да Американац, чија је земља била предводник бомбардовања Србије и то насилниг, без одобрења УН, то баш не иде. Паре су пожељне, али, није све у парама. Нека рушевине стоје. Врачар је општина на којој је изграђено више нових зграда него у Београду на води! И када ноћу прођеш савским приобсљем одмах видиш колико је станова усељено. Нека американац зида хотел у Бечу, и Минхену, у Марсељу, нека њима донесе паре. И онако се спремају за рат са Русијом. Требсће им!
  • Локи

    18.12.2025 11:34
    Генералштаб
    А, ко је правио ову анкету. Хвалите се јер сте направили економску штету , држави. То је криминал невиђених размера. Јер у питању није само новац, ту су радна места, привлачење нових инвестиција и тд. Мора држава да процесуира кривце за ово учињено. Ми што можемо себе да закопамо то неможе нико , свака част паметњаковићи.
  • Kostica

    18.12.2025 11:28
    Glasam
    da se na mestu ruševine ne gradi hotel-motel, nego da se vrati u približno u isto stanje, a namena da ne bude nužno vojna, ali primerena objektu, lokaciji i vremenu.
  • Miks

    18.12.2025 11:17
    Srušiti,ali podići spomen obeležje i spomen park kao sećanje na sve žrtve Nato agresije.
  • Garic Radoljub

    18.12.2025 11:15
    Rušenje generalstaba
    Poručiti i napraviti memorijal park.ne dirati podzemne fortifikacijw
  • Zoran

    18.12.2025 10:50
    Brus
    Mi da ga obnovimo a ne ameri koji su ga srušili.Dokle više ponižavati sebe.
  • Lepi

    18.12.2025 10:35
    Vidici
    Uživajte botine blokaderske, vuvuzelajte uz vašeg Pijanistu. Proći će još ¼ veka, a to ruglo nećete sanirati.
  • fkomsy

    18.12.2025 10:27
    Korupcija
    Sve se svede na jednu stvar a to je poverenje gradjana koje je ozbiljno poljuljano.Realno kome ta rusevina treba?Nisu to nikakve uspomene.A drugo ko stvarno od toga ima korisiti?Pre svega ljudi koji nemaju odgovore za 16 poginulih ljudi danas ni posle godinu dana hoce nekoga da ubede kako je to dobro za nas.Mislim da nam duguju prvo odgovore na pitanja ko je kriv za pad nadstresnice pa tek onda da nas ubedjuju u bilo sta.
  • Mislilac

    18.12.2025 10:22
    Da se srusi, obavezno. To ruglo ne sluzi nicemu. Lokacija za gradnju je atraktivna. Neka se izgradi sta god, samo da bude korisno gradjanima
  • Прст на чело

    18.12.2025 10:15
    Народна библиотека
    Сви који би да затру историјске споменике и да крену у "светлу европску будућност" нека погледају колико су Немци оставили рушевина само у Берлину у знак сећања на други светски рат, на пример.
    Претпостављам да би ти исти и на рушевинама Народне библиотеке коју су Немци бомбардовали у априлу 1941. дали Трампу да изгради неки хотел. А и те рушевине су успомена на злочине као и Генералштаб.
    Можда би могли Италијани да сруше криви торањ у Пизи нпр. Ионако је опасан и свакако ће пасти. Итд, итд.
    Прст на чело људи, народ који не води рачуна о својој историји и традицији престаје да постоји.
  • Nemanja

    18.12.2025 10:12
    @Zare

    Razni zalutali primitivci kukaju o svetosavlju, kralju, crkvama po gradskim travnjacima i sličnim glupostima a kada neko hoće da zapravo zaštiti objekat pod zaštitom onda se 'odlučuje za prošlost'.
  • Djoka

    18.12.2025 10:07
    Zar ne moze drzava da sagradi neki klinicki centar? Zar mora da bude casino ili hotel!? Pa neka ga grade i 5 godina, opet ce sluziti narodu.
  • citalac

    18.12.2025 10:04
    Zare
    18.12.2025 • 08:58
    Posle ove ankete se moze zakljuciti da su studenti samo nesto malo bolji od radikala,.......

    Još jedan komentar koji potvrđuje da su studenti uznemirili i poziciju i opoziciju koja sisa krv Srbiji.
  • LAZAR

    18.12.2025 09:56
    @Zare
    Koliko sam razumeo iz tvog komentara,ti sebe smatras zdravorazumskim glasacem?Zabluda
  • igor_t

    18.12.2025 09:48
    Sad ce botovi da se satru da objasne kako to nije tacno, kako to "ruglo" treba srusiti, kako su svi isti, bla bla truc, bla bla truc.

    Shavatite botine da i sama raspodela oko odgovora govori o kakvoj situaciji se nelazimo i da vas vodja odavno predstavlja manjinu koja nesme da upravljda drzavom i radi sta hoce. Zna to i on, i zato ne raspisuje izbore.
    Uzroci na Secnju i Mionici, ne znace nista.
  • /

    18.12.2025 09:48
    NE
    sve se pretvori u ruglo kada se ne obnavlja i ne popravlja. Najlakse je srusiti a i najunosnije je za vlast
  • Gladijator

    18.12.2025 09:47
    Zgrada
    SNS je sam sebi kriv sto je na silu i nespretno skidao zastitu zgrade pa im se to vratilo kao bumerang u glavu.

    Sad su im svi ostali krivi osim njih samih.

    Tako je to kad hoces sve na brzinu i na silu.
  • Slavko

    18.12.2025 09:44
    Slavko
    Svakako ovako ne sme ostati jer braniti čišćenje ovog rugla je samo politički marketing. Nema tu mesta o zaštiti kulturnog dobra i sl.jer objekat ako je srušen ili nebezbedan automatski se lišava te zastite. Moze se izgraditi nesto od cega ce prosečni Gradjani imati koristi jer je u njihovom vlasnistvu. Vojska u centru grada je tekovina komunizma i vise ne moze biti ali moze Srpska Kula i sl.gde ce biti uposleni mladi ove zemlje. Jedan takav kompleks ne moze biti vise do 50 milona eura sto je nista koliko kosta EXPO i ostali režimski projekti od kojih samo oni imaju koristi.
  • NS Posmatrac

    18.12.2025 09:41
    Zemun
    Zemun siti
    Dom vazduhoplovstva u Zemunu na našu sramotu niko neće da obnovi. Biser arhitekture i tradicije stoji i tuguje.

    ------------------

    Zgrada je sanirana posle bombardovanja ali nije izvrena sanacija do kraja sto je steta obzirom arhiktektonsku vrednost i tradiciju.
  • Igor

    18.12.2025 09:26
    Kod slučaja generalštab postoji više problema, ali jedno mi najviše smeta. Kao i uvek, nađe se kombinacija, pa onda užurbano i nezakonito se radi priprema terena. Zašto se ako je neko već rešio da ga sruši, nije išlo ka tome da se to prvo uradi, pa onda da ide tender za zemljište. Tako je mogla i Savamala, a ne imamo zainteresovanog, dajmo mu zemljište...
  • Лазар

    18.12.2025 09:26
    Неко мисли да ћемо добити зелени картон од Трампа уколико дозволимо да НАТО фашисти ту направе споменик и почните нас. Аман ,сви њихови дупелисвисци су одавно дозволили базе,и све пред одредили у подршци Америци против Русије и свих. Нешто нисам чуо да су Амери дозволили осами бин Ладену градњу хотела уместо кула у Њујорку.
  • Лазар

    18.12.2025 09:20
    Напокон да заборавимо трвења између нас и НАТО. Требало би ту поставити НАТО штаб за брзе интервенције на Балкану . А у Шумарицама скинути оно ругло и поставити кукасти крст са посветом ослободиоцима (Швабама) и уосталом зашто би ми нон стоп размишљали о Јасеновцу као геноцидном логору када су чак и наши политичари одбили резолуцију о геноциду у истом. Некакви хрватски знанственици су објаснили да је то била бања и добровољно се ишло. Значи треба влада Србије да им да захвалницу и орден за тако лепо поступање према српском живљу . Благо ли се нама.
  • Nik

    18.12.2025 09:17
    Generalstab
    Obnoviti a ne rusiti.
  • Hahaha

    18.12.2025 09:11
    NS
    Pravo pitanje je trebalo da bude: Da ste na vlasti, da li bi ste prodali rusevine generalstaba, za potrebe gradnje drugog objekte... Svi ljigavci bi odgovorili sa DA, zato sto je jedina razlika u odgovoru da li su na vlasti ili ne...tj. da li ce imati korist od toga.
  • Zemun siti

    18.12.2025 09:11
    Dom vazduhoplovstva u Zemunu na našu sramotu niko neće da obnovi. Biser arhitekture i tradicije stoji i tuguje.
  • Milan

    18.12.2025 09:11
    Naopaka pamet
    Hotel treba graditi a borbu za trajno sećanje na agresiju i zrtve treba da vodimo po sudovima. Ako nije moguće po ovim njihovim "međunarodnim" onda po zemljama koje su voljne Rusiji,Kini, nasoj zemlji....itd.
  • Posmatrac

    18.12.2025 09:02
    Pa, nisam bas siguran koliko verujem u ovo istrazivanje...ali svakako nisam za gradnju Trampovog hotela.
    Da , za sam da to ruglo mora da se resi, toliko zidaju , grade, ruse, eno smo Expo. Toliko privatnih investitora koji suruju sa drzavom, i da on kaze da drzava nema para da investira u to , da renovira , da sredi to, da mi kao drzava napravimo bilo sta al da je nase , a ne americko i bilo cije drugo. Tako su rasprodali vise od pola drzave, nista vise nemamo nase.
    Toliko se busa u prsa i hvali sa vojskom , naoruzanjem..pa evo, to je vojni objekat , izvoli sredi ga, ako mora da se rusi , srusi ga pa napravi ponovo, a ne sad nece Tramp ZBOG NAS i ostavicu da se srusi nekom na glavu.
  • Klej

    18.12.2025 09:00
    Jedino ne podržavam da u centru Brograda stoje ruševine. Pravite novi generalštab, popravljajte stari, šta god, samo sklanjajte ruševine
  • Zare

    18.12.2025 08:58
    Posle ove ankete se moze zakljuciti da su studenti samo nesto malo bolji od radikala, odnosno da od zdravorazumnog glasaca nikako ne mogu dobiti glas na sledecim izborima. Mladost koja bi trebalo da gleda unapred se odlucila za proslost a to sto je neko slican rusevinu proglasio spomenikom kulture nije opravdanje jer je jacim dekreton to ponisteno.
  • Где су паре и ко је

    18.12.2025 08:53
    узео од Маршалата?
    ДА! Овако оставити је крајње неодговорно. Обзиром да прошла и садашња власт троше милијарде долара и еура одавно је на том месту морало бити изграђено овако нешто али у власништву државе(грађана) не приватних инвеститора. Било би посла и каса пуна али корупције нема што свима смета.
  • Milan

    18.12.2025 08:47
    pogrešno pitanje
    Generštab je odavno srušen , pre 26 godina. Ko normalan podržavava rušenje bilo čega ?
  • Gv

    18.12.2025 08:45
    Obnova
    Obnoviti generalstab pod hitno sto je dosad trebalo. Obnovili smo Avalski toranj zasto ne i ovo
  • Kole

    18.12.2025 08:44
    G
    Šta bi ste vi uradili sa sadašnjom ruševinom??? To je pravo pitanje, ukoliko hoćete pošteno.
  • Zeze

    18.12.2025 08:39
    Jesam za rusenje
    Ali da se tu napravi jedan klinicki centar za lecenje ovog naroda da imamo neke koristi a ne da ova banda strpa masnu proviziju u sopstvene dzepove
  • Ja

    18.12.2025 08:39
    Zasto da ne, podrzavam, to je ruglo koje krnji ugled vec 25 godina, samo nas podseca na jednu veliku nepravdu koju su nam zlikovci naneli. To se nemoze obnoviti, toliko je unisten, da cak vreba opasnost od te rusevine. Pravi generali su prodani i isporuceni Hagu od strane te iste zute bande koja toboze zali za zgradom Generalstaba. Oni su ucinili jos jedan zlocin isporucujuci Hagu prave generale. Sramno, sami su prodali Marsalat,krisom, sve se odigralo tajno. Pare su strpali sebi u dzep, oni danas nemaju pravo da pricaju o pravdi.Steocine zute, neka ih bog samo pogleda i odmeri im zasluzenu kaznu za sva zlodela koja cine prema nasoj drzavi i koja su ucinila. Samo nas guraju nazad ,posebno u poslednjih godinu dana kada smo postigli da budemo jedna razvijena drzava. Oni su i Kosovo prodali, danas pljuju po svojoj drzavi, to nema nigde u svetu. Boricemo se, nedamo njima ikad ise da dodju na vlast,nisu nista dobro doneli nasoj drzavi i narodu za period od 2000 do 2012 godine, samo zlo. Lepo smo oziveli nasu zemlju a oni nam je ponovo unistavaju i ruse gore nego Hitler.
  • Ruzica

    18.12.2025 08:39
    generalstab
    Podrzavam rusenje jer je ruglo grada.
  • Loki

    18.12.2025 08:23
    Nek se sredi
    Ne verujem da je neko protiv sredjivanja, naravno ako sve ide po zakonu. Protiv stambeno poslovnog objekta sam izuzetno, infrastruktura Beograd ne moze da podnese vise ljudi, to treba da sredjuju a ne da zidaju zgrade samo. I koja jos to zemlja zida zgrade u centru glavnog grada u danasnjem vremenu, a tek ceo kompleks zgrada, to je ludost Grad se siri po sirini, i treba metro i infrastruktura, ljudi su sve vise nervozni u saobracaju. I protiv sam hotela gde nocenje kosta 2000e, sta ja kao obican gradanin imam od tog hotela. A za Generalstab, muzej ratova devedesetih, muzej Nikole Tesle neki bas lep, onaj sad je sramota, eto i prirodnjacki muzej(hoce da seku drvece da bi ga npravili na NBG), neki deo dato vojsci i deo vec da se uzme da de napravi park, zelenila fali, ne verujem da ce neko za prak da se buni.
  • rale

    18.12.2025 08:18
    Koliko je samo AV očajan u bilo kakvim pokušajima da se dodvori američkoj administraciji i Trampu, da je voljan da sagradi zgradu predsedniku amerike preko temelja generalštaba kojeg su ti isti amerikanci bombardovali. I što je najsmešnije od svega, taj koji gura izgradnju je bio na vlasti za vreme bombardovanja i navijao protiv amerikanaca.
  • Eee

    18.12.2025 08:15
    kakav ste vi to narod...i šta mislite, gde ce sada novokomponovana, milijarderska, srpska super klasa da se bezbrižno, bezbedno i ultra luksuzno zabavlja? Pa brnaba se toliko radovala i zbog vas sad po Jovankinoj vili kukuleče, i natapa je suzama.
  • Mr. M

    18.12.2025 08:09
    Ko je rušio neka plati obnovu i gotovo
  • ...

    18.12.2025 08:08
    Niko zdrav u glavu ne podrzava laz korupciju pljacku i zlocin ovaj put prema zajednickom kulturnom dobru a znamo i za gore primere istih, mislim zlocina... a ankete napadaju horde zlog vodje tako da nisu merodavne
  • Mille

    18.12.2025 08:04
    Ja sam za rusenje tog rugla,ali da se ne mesa politika....Trump tower bi bilo lepo ali,nece oni da se zezaju sa korumpiranim...Mozda kada ovi odu da se Trump vrati....
  • Orleanka

    18.12.2025 07:54
    "Naš narod nije zao, samo je zaveden."
  • Varga

    18.12.2025 07:35
    Ne znam ni zašto je to ruglo tako ostavljeno.
  • Pera

    18.12.2025 07:14
    Nismo culi ni jednu rec o tome od generala?! Zasto cute?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna