Oko 150 autonomaša danas je u centru učestvovalo u "Šetnji za Vojvodinu", dok su velike snage policije sprečile da dođe do incidenata jer su desničari pokušali da prekinu skup.
Bitno je da ti ne smaraš svojim parolama, koje su uvek iste.
"Istina... Da bi neko dosao u 16:00 na Trg Slobode mora sa posla otici u 15:30h sto je nemoguce. O dolascima iz ostalih gradova Vojvodine i prigradskih naselja da ne govorimo."
Шетали су војвођански републиканци а ја сам био са групом која је код споменика Јаше Томићу имала збор .Говор представника окупљене Студентске акције где смо изразили протест против ове сомнабулне и комунистичке а сада као и раније сепаратистичке идеје о државности Војводине .На скупу смо се сложили да Србија као унитарна држава са јасном централном влашћу и мањим регионима са јаком локалном самоуправом може најбоље одговорити потребама свих Срба и грађана Србије по европском моделу.Било нас је 20так. СССС
Neko je pitao da objasnimo zasto volimo Beograd. Ne znam za druge, moja porodica je u Vojvodinu dosla 1690. sa patrijarhom Carnojevicem. Lepo smo se snasli u Austrougarskoj, bili imucna porodica, sto bi rekao Djoka Balsevic, hlebotvorci, paori, cestit soj. Kada je u Prvom ratu moj deda poslat na ruski front, odmah je prebegao Rusima i kasnije se zajedno sa ostalim dobrovoljcima prebacio na Solunski front.Ucestvovao je u hrabrom oslobadjanju Srbije i OSTALIH DELOVA BUDUCE ZEMLJE, video Srbobrance, koji su placuci od srece, srpskim oficirima poklanjali najlepse konje. U Staparu su na put rasireni najlepsi staparski cilimi da preko njih prodje srpska vojska. Citava nasa rodbina odrasla je na dedinim pricama i svi smo strastveno voleli Jugoslaviju. Kada je posle Titove smrt bilo jasno da ce se drzava raspasti, moj stric je otisao u Generalstab da se buni. Proglasili su ga ludim i poslali kuci. Jedva smo preboleli raspad Jugoslavije. Ne smem ni da mislim o ovoj banana drzavici o kojoj mastaju autonomasi, na koju bi i zec dizao sapu. Mi smo i dalje hlebotvorci, nismo dobili ni stanove, ni kredite, ni upravne odbore. Nismo nikada bili ni u JEDNOJ STRANCI, NIKADA NISMO IMALI PRIVILEGIJE, ALI VOLIMO SVOJU DRZAVU, BEZ IKAKVIH POSEBNIH INTERESA, OSIM RODOLJUBLJA.
Ne mogu valjda da misle od sala pa nisu dobro promislili :) koliko ih debosa vanserijskih....ma mozda su izasli samo malo da se protegnu i sagore koju kaloriju :)
Da li su razmislili dobro da li posle otcepljenja mogu sami funkcionisati...kao kompletna drzava, kasno je za ovo to je trebalo od pocetka veka ili 90tih
Ma, daa... Šta bismo mi, siroti, ovde u Vojvodini kad ne bi bilo NVO-"stručnjakinje za genocid" po imenu Janja Bec Neumann, da nas prosvetli, da nam objasni ko smo i šta smo i da nam kaže šta treba da radimo...
Kao sto je rekla Janja Bec Neumann tokom skupa, "Vojvodjani umeju da rade, ali takodje moraju nauciti da odbrane ono sto zarade".
Vojvodjani su narod koji se sve vise budi i pocinje se zauzimati za sebe. Ocigledno se to nekima (kao npr. Bane), koji zive na grbaci Vojvodjana i njihovo rada, ne svidja. Po njima bi bilo idealno da Vojvodjani budu samo marljiv i pasivan narod koji ce dopustati da ga jase Beograd i njegovi poslusnici u Vojvodini.
E, pa, to tako vise nece moci.
mozda bi bilo najbolje da napravimo u novom sadu beograd na vodi,ili jos bolje dva beograda na vodi,moze i tri-srpski...
eto cime se mi zamlacujemo,beogradom,a njih savrseno zabole za nas...pa oni se ne bave novim sadom i vojvodinom ni sedminu od onih 7%...nije mi jasno ni sta im se ovi kobojagi desnicari toliko uvlace kad nema fidbeka iz bg,sve mi to malo autisticno deluje...ako moze neko da mi objasni u cemu je stos,ali bez malicioznosti,stvarno zelim da razumem-
pravi vojvođani obrađuju zemlju, ponosni na svoju istoriju, običaje... pravi vojvođani su marljivi, pošteni, vredni radnici...pravi vojvođani odgajaju svoju decu da budu kao i oni dobri, radni i pošteni da ne mrze svoga komšiju madjara, slovaka, srbina... ti si prijatelju obična fašistička komunjara željna leba bez motike i glavom koja služi za nošenje frizure. laku noć i slatko sanjaj svoje bolesne snove.
Evo ja ću ti dati primer: svi vi srpski junaci da lepo ljubite čika Bojana Kostreša i ekipu u onu stvar što su skoro sve javne ustanove koje je pa poslednjih 100-nak godina osnovala pokrajina i uknjižene na Vojvodinu. Sad će neko da se pita kakva je tu praktična primena - pa evo, recimo da je to jedini razlog što u dvorištu kompleksa muzeja nije već nikao montažni parking na dva sprata.
Мени су просто забавни ови "педигрирани Војвођанери"...
Имао бих поштовања за правог Лалу, домаћина, који обрађује (минимум) 50 хектара, и који са Београдом уме да преговара домаћински...
Галамџије које марширају за некакву "независну Војводину" су, међутим, нешто друго. Они су:
1) унучад партизанских зликоваца, који су после другог светског рата мучили и злостављали праве војвођанске газде, обележене као "кулаке".
2) соросовска НВО-булумента, на коју не бих трошио речи.
Ето, ТИ и ТАКВИ се залажу за независну Војводину.
Памртноме доста... :-)
@Vojvodjanska Republika - dobar dan i vama, "vojvođanerski patriJoto", kvazi istoričaru kojem se priviđaju nepostojeće nacije koje žive stotinama godina a niko za njih ne zna, kvazi vojvođanine jer ste sve suprotno od onoga što sami tvrdite da "pravi vojvođani" jesu, partijski pešadincu, botino, isprani mozgu, novosadski centralisto i nacional fasizmom zaslepljeni građaninu koji bi da proteruje građane južno od Save i Dunava.
Juče ste pokazali, kao i više puta do sada da godinama ne možete da pređete tu "magičnu" brojku od 150 pristalica. Za nekoga ko "ima većinu u Vojvodini" kako vaši istomišljenici bez prekida tvrde dok se busaju u "grudi vojvođansko-patriJotske" i pišu hvalospeve o "čistokrvnoj vojvođanskoj naciji", jedini zaključak je da ste gospodine mentalno poremećeni jer i pored svojih očiju i dalje čvrsto verujete u svoja lupetanja. Realnost je za vas apstrakcija, verovatno nikada niste u njoj ni živeli.
Ipak, dobro bi bilo saznati, šta su korisno do sada "čistokrvni vojvođani" uradili za Vojvodinu i njene građane kad već predstavljaju sam krem vojvođanskog društva? Naglasio bih da "pljuvanje po svemu što je srpsko" kao i širenje mržnje i netrpeljivosti ne smatram korisnim radom.
budimo realni , sto bi rekao Kazo, sve i da bude neki referendum o autonomiji Vojvodine, plafon do 30% ljudi bi se izjasnilo za to da Vojvodina bude republika...
Ohohohoooo .... Dobro jutro patriJote, kvazi istoricari, kvazi vojvodjani, Miloseviceve pudlice, partijska pesadijo, botine, isparani mozgovi, centralisti i nacional fasizmom oslepljeni gradjani.
Sudeci po komentarima i lupanjem minusa zasluzili ste sendvic a verujem da je vas gospodar jako ponosan na vas. I vi treba da budete ponosni sto ste redovno placeni od onih zakinutih (otetih 10%) para od plata i penzija.
Dobro vam jutro i ako je kod vas mrak preko 25 godina i pitanje da li cete uopste ugledati svetlo jer neki od vas za bolje ne zanju.
Dobro jutro dragi moji sugradjani, moji Vojvodjani i jucerasnji setaci.
Dobro vam jutro i zelim da nam iduci skup bude jos veci i glasniji.
Od kad je protivno bilo kom zakonu da se isticu zastave REPUBLIKE SRBIJE u kojoj se nalazimo???
Ako su se gospoda iz vrha policije uplasile baba i deda iz kolone da ne naprave incident isprovocirani zastavama neka se i to kaze, gospoda iz intervente su NAM svakako cestitali na prikazanom performansu!!!
A gle ovih trogloditskih fizioniomija, zaboravio je Borko da im čestita što su naučili da hodaju uspravno. Čestitam junaci, vaša deca će otkriti i vatru!
Pero, koja generacija dodjosa je drug Nenad Canak, a Bojan Kostres? Deca osme ofanzive su okupirala sve u Vojvodini i decenijama terorisu nas ovdasnje, Srbe, Bunjevce, Madjare, Slovake.
prošetalo 150 simpatizera jedne od partija i već je cela gungula oko toga. ja mogu da nakupim 150 ljubitelja visokih žena pa isto tako možemo da mitingujemo. realno vp je čista sprdnja sve sa odžićem na čelu. čitajući komentare lako se može zaključiti da velika većina autonomaša sa ovog portala ne zna elementarne stvari vezane za ekonomiju, politiku i funkcionisanje države. istina je da vojvodina nije što je bila ali mislim da ovo nije način. realno ovo je smešno. stiče se utisak da bi u nekom hipotetičkom slučaju da vojvodina i postane država ovi što sad šetaju otimali po komunističkom principu iz 45-e. bojim se da za drugi način ne znaju, kao što rekoh što se da naslutiti iz kometara. skupite potpise za održavanje referenduma pa da vidimo ko se kako kotira. ja ću prvi da dam potpis za referendum.
@ GYUSZI, ocigledno ne znate pesmu Na Gazimestanu, od Milana Rakica, gde postoji stih: "I samo rec, samo misao, cuces u borbe strasnoj lomljavi OTADZBINA JE OVO SRBINA." Prema tome to je pravilno citiran stih iz jedne od najlepsih srpskih, rodoljubivih pesama. Mnogo postujem Madjare kao jedan kulturan narod, divnih tradicija. Mi smo vam uzeli Vojvodinu 1918, moj deda je bio Solunac, dobrovoljac, ali sta cete, tako je Bog hteo. Ja uvek mislim da svi ljudi dobre volje mogu da zive zajedno, naravno kao sto je rekao madjarski predsednik, ljudi sa hriscanskom tradicijom, ako dodju arapski azilanti, onda vise nista nece biti isto.
Ako ne može milom, sačekaćemo treći svetski rat. Imamo dovoljno saveznika okolo da se Vojvodina oslobodi. Ispravićemo mi ovu nepravdu. U svetskim ratovima se uvek rešavalo ono što se zakuvalo u međuvremenu.
Ej desničari, da nećete možda i sa tenkovima na na nas, kao na bivše republike?
Nije dovoljno što ste uzeli autonomiju Vojvodini?
Trebalo bi zatražiti da autonomija Vojvodine bude preduslov za pristupanje Srbije EU.
Odlicno je rekao PODBARAC, SRBIJA JE NASA, KAKVA JE TAKVA JE. A Aleksa Santic: "Od svoje majke gde ces naci bolju, jer majka nasa, zemlja vam je ova. Bacite pogled po krsu i polju, svuda su groblja vasih pradedova". A ja dodajem - pokrajine, i Kosovo i Vojvodinu, stvorio je Tito, da "Srbiji slomije krila". Lepi moj, sto nije dao pokrajinu Dalmaciji, zitnici Slavoniji, ili njegovom Zagorju, kada su pokrajine tako dobre? Sto nije digao ustanak u Zagrebu, nego u Beogradu, sto je Jasenovac oslobodjen par dana pre kraja rata? Pardon, nekoliko prezivelih robijasa se samo oslobodilo. Za otcepljenje Vojvodine nisu paori, koji ovu zemlju hrane, nego komunisticka deca, koja su ceo vek zivela na paorskoj grbaci, a sada bi i da budu predsednici drzave Vojvodine. Malo bi da vladaju. Moji su u Vojvodinu dosli sa patrijarhom Carnojevicem, 1690.godine, a moj deda je bio Solunac, dobrovoljac, STVORIO JE OVU DRZAVU. Jedva cekam referendum, Stapar ce sa 9O% glasati za Beograd, a sa 91% za Monarhiju.
Red fukara, red budala, a pameti nigdje ni za lek... danas smo svedoci baš takvog vremena. Preostalo nam je samo da zamolimo dragog Boga da nas čuva od svih tih političkih fukara i zlonamernih likova...
Vecina politickih stranaka su cisti paraziti , zakace se (u nasem slucaju javna preduzeca)i tako se hrane . Kad istrose jednog "domacina"pokrenu pricu o ugrozenosti a sve sa namerom da se dokopaju snaznijeg "domacina" . Vrtimo se u toj stranackoj demokratskoj kombinatorici godinama , placamo njihove "fore i fazone" , sve optuzujuci jedni druge da su krivi oni a ne mi .
Video sam tu setnju zastava (bio sam u centru), cuo deo vec izlizane price i otisao . Svatio sam to okupljanje kao probni balon stranaka jer se glavni igraci nisu pojavili .
Nikakvih tu autonomasa nije bilo.I ovi iz dss a I ovi s preke strane su sve isti olos I lopine.Pravi autonomasi ce se pojaviti kad bude vreme za to a ono dolazi uskoro.Onda cuvajte gace , bice usrane I te kako.Najvece dve zelje imam , da mi deca budu zdrava I sa nasim precanskim pasosom.Ajd sad zdravo negde u istoriji.
Ovo je poslednji stih iz pesme Đure Jakšića "Otadžbina". Ne očekujem da vi kao Mađar ovo razumete, ali ne očekujem ni da se mešate u ovo.
P.S. Ipak mislim da ste ovo morali da učite u školi (ako ste je završili u Vojvodini).
Cisto da dopunim svoj prvi komentar.
Naravno da su ekstremni desnicari problem i jedno zlo, pogotovo zato sto imaju podrsku sistema. Ali sa njima znamo na cemu smo.
Mene je zaprepastilo kako je Canak podmetnuo nogu organizatorima nekoliko dana pred skup. Canak drzi monopol nad pro-vojvodjanskim snagama vec vise od 25 godina. Taj monopol mu je omogucio da pasivizuje vojvodjanski pokret, a za uzvrat mu je Beograd dao mrvice vojvodjanskog kolaca. Ovo se mora pod hitno menjati!
Nisam siguran kod ove omladine DSS dal su prva generacija migranata u Vojvodini ili druga. Verovatno druga, jer prva je još uvek manje više zahvalna sredini gde je došla. Druga se ne oseća ni Vojvodjanima niti zavičajcima (Bosna, Hrvatska, Crna Gora, Srbija) i ima identitetski problem. Zato počne da se lepi na crkveno-pinkovski identitet. Neka vrsta pravoslavnog ISIS-a samo ne u Švedskoj već u Vojvodini.
Rodjen sam u Vojvodini ali ne mogu reci da mi je to nacionalnost... U Vojvodini ionako zive Srbi, Madjari, Crnogorci, Rusini, Slovaci, Hrvati... Ali ako moram a se predstavim i nadjem sebe negde nekako pre sam Vojvodjanin nego Srbin.
Sto se tice juznijeg dela Srbije ionako oni tamo govore malo drugaciji dijalekt, barem medju prostim narodom. I sto se zna je da koriste manje padeza... No nebitno.
Bitno je da kada poljoprivrednik iz Vojvodine ode za Bg da trazi malo plaksica, subvencija i beneficija za poljoprovredu on tamo dobije - od.ebi, ima da vas raznesemo i medijski i kako hocete, mars odakle ste dosli i ne vracajte se (cak ne ni na finjaka).
E a isti ti koji na taj nacin odbijaju te ljude svoje dzepove pune prvenstvenop od VOJVODJANSKE poljoprivrede. Koji deo tog novca ostaje tamo gde je napravljen???
I apsolutno se slazem da je razorena poljoprivreda i privreda.. I"ndustrija je ostala nula.
Moj otac je radio 35 godina da bi nakon toga dobio otkaz i ni hvala. Kao ker.
E to je ono sto je lepa Srbija dozvolila da se dogadja u njoj. Ali onda neka idu sa svojim Beogradom na vodi i svojim zakonima i svojim smecem i svojom poljoprivredom gde oni hoce.
Njima ionako ne valjaju ni Slovaci, ni Madjari, ni Hrvati, ni Crnogorci.. Niko im ne valja. Kod nas je uvek bilo mesta za sve i ovde ima gomila izmesanih i sela i gradova u kojima to nije problem...
Inace bolje biti VOJVODJANIN nego licemerni Srbin koji je do prekjuce pevao himnu HEJ SLOVENI, a sa druge strane mu osim Rusa niko nije dostojan biti SLOVEN.
A samo da pomenem, VOJVODJANI su za BEOGRADJANE oduvek bili njanjavi, debele lale, seljaci itd. Znaci mi smo ovde pacovi samo takvi i dok god dozvoljavamo da nas muzu i treba da nas muzu. Onoga trenutka kada se stave stvari oko novca od poljoprivrede i industrije gde je mozda ce moci da se pocne sa razgovorima, do tada...
Zaista ne razumem ljude koji u Beogradu vide deo sebe, a ovaj im otima iz usta i njih i njihovog deteta.
Budućnost Vojvodine je određena još u onom telefaksu iz 1987-me.
Svaki nacionalista zna o čemu govorim.
Stanite pred ogledalo i pogledajte se i recite:
"Beograd je jednak prema Vojvodini kao i prema ostalim delovima Srbije. On ništa ne čini da bi se Vojvodina otcepila. Autonomaši apsolutno nisu u pravu ni oko čega"
Ajd, čikam vas da uradite to.
Ako sebe smatrate časnim ljudima.
Ja sam za samostalnost Vojvodine.
E pa da vama svima ja kažem nešto:
Niko od vas nije moj, a ni naš. Svi ste mi vi višak i otrov, bagra koja nema ništa zajedničko ni sa mnom, ni sa Novim Sadom, ni sa Vojvodinom.
Ovim što bi da brane mene i Vojvodinu od ovih drugih - fala ne treba branili smo se i sami nekako i još pola Evrope uz to, a i Srbiju kad god je trebalo. Jer je naša - takva kakva je, drugu nemamo. Beč i "bečka škola" nikada to nije bila, bez obzira koliko nekima fina bila. A da je nama bila fina, baš i nije.
Šetnja je protekla mirno, niko nije vređao aktuelne političare, samo smo SPS-u skandirali "Lopovi, lopovi", jer su upravo oni 1988. brutalno ugušili vojvođansku autonomiju, a 2009. je lično Ivica Dačić izmenio Statut Vojvodine i ukinuo brojne bitne odredbe.
Svesni da se sa Beogradom više ne može pregovarati, jer Srbija ne prihvata mirno rešenje unutar svojih granica, tražimo izmenu Ustava i federalnu organizaciju Srbije, u kojoj bi Vojvodina bila republika sa Ustavom Vojvodine, sa svojim sudstvom, policijom i svim drugim organima koje jedna federalna jedinica treba da ima.
To sve tražimo mirnim putem, bez nasilja.
Hvala što ste objavili komentar. Živela slobodna Vojvodina!
Eh, sto volim ove minuse da vidim. Znate ko daje minuse, zar ne? Da "njih" nema kako bi bio lep Novi Sad! Bice lepog Novog Sada opet! Tek smo poceli. Mirna voda brda valja.
Dovoljno je videti kako sada zive republike koje su pobegle od Beograda . Neizrecivo bolje .
Sta je to dobro sto dolazi iz Beograda ? Nekultura , seljanija , primitivizam , kriminal ?
Jedina konstanta srbijanske politike u poslednjih 27-28 godina je krut stav prema autonomiji Vojvodine i momentalna reakcija na svaku, i najmanju, demonstraciju legitimne želje za autonomijom.
Izvesno je da će Srbija pristati na sve (bukvalno) izuzev na ostanak bez ove krave-muzare.
Naravno, posle toliko vremena, ideja autonomije je deplasirana. Bilo je logično očekivati da će se javiti radikalniji, separatistički, pokreti.
po komentarima vidim moze biti da je bilo na trgu 150 autonomasa ali ih se oglasila ovde trecina, mislim ovih kao pismenih, ko neveruje nek pogleda brojke, dobro mozda polovina ali 70 glasova podrske za 150 setaca, znaci i ovi sto su setali nemisle bas tako
Martin u zagreb martin iz zagreba, a sto se ti susjed pacas u tudje stvari idi ti u tvoju ljepu ma u tri ljepe, da si novosadjan znao bi da nema vidjenijeg novosadjana koji nije bio u nekom kud sve urbane face su isle u sonju, sad seljane pljuju urbane, a ovi pacenici neka setaju ak im je do setnje mada to je vise da sponzorima pokazu da ih je ostao po koji
Samo sam cekao da se jave Milos, Goran i Janko. Budite srecni sto je ovo jos uvek Srbija, jer da nije, vi sa tim imenom bi u najboljem slucaju bili deportovani juzno od Save i Dunava. Vi to naravno nemate pojma jer ste deca ili unuci dodjosa iz osme ofanzive 1946g, kako mi jelte ovdasnji volimo da castimo druge.
Alo! Unistise nas patrioJoti a da damo malo manjinama da nas vode? Slovaci i madjari su vredni ljudi. Ali ne mislim na crnogorce. Oni su nas u dva navrata od devedesetih vec vodili, Zloba i Tadic.
Vidim botov-i opet u akciji, realno neznam sta da mislim ista govna se i u vojvodini digli, dosla sva bagra sa strane i udruzila se sa lokalnom bagrom!!!
NAZALOST!
po meni je jedino izlaz za pametne imigracija, ili da opet krene rat pa da nas napokon neko okupira!
Pola veternika zaposleno na drzavnim jaslama tako isto i oslobodioci sa kosova i juga srbije svi su natrpani nasilu a da ne pricamo u upravi (svi cute dok se udruzeno krade ali ruku na srce 60-65% su dodjosi a i ovi "nasi" nisu bolji!)!
Vidim da su se DSS, SNS, i njima slicni vec organizovali da botuju vest. Gospodo nadjite pravi posao. Srbovanje nije posao.
Zivela Republika Vojvodina!
Sad će izbori pa te više nećemo gledati u gradskoj skupštini. Jeste da će te zameniti radikali, ali bolje SRS nego DSS, TS, SPO, DDD...
Program manje više isti, ali moram priznati da su radikali mnogo pošteniji.
Uživaj sada, nikad više nećeš preći cenzus!
od kuk od 18 unistavana,naci nacinima,ekonomski porezima nesrpskim platisima,od 45 etnicki ociscena,naseljena vozovima neprilagodjenim narodom,za ciju tragediju jos niko nije odgovarao... ziveli
Ne može da prođe da neko ne pošalje plaćenike i nasilnike. Zašto ne može jedino u Srbiji normalno mirno da se protestvuje kao bilo gde u svetu? Odmah ovi sa strane kreću sa nasiljem i pretnjama. Još jedan razlog zašto Vojvodina ne treba ništa da ima sa sa ovakvim nasilnicima iz Beograda. Ovi desničari i njihovi nalogodavci bolje da se ugledaju malo na Englesku i Španiju i da nauče malo ljudskosti i kulturi od njih. Hoćemo da budemo Evropljani i da imamo slobodu kao Evropljani. Valjda za to Vojvođani imaju pravo.
Koji su ono isisani momci do glave sa slabom higijenom? Zar njih jos uvek roditelji shishaju! Da nisu to oni sto sede u kaficu 3 sata uz jednu kafu, cekajuci na sendvice?
oko desetak , verovatno, plaćenih huligana, jel su svi nabildovani, pokušali su da ometaju skup, ali ih je nekolicina policajaca munjevitom akcijom u tome sprečila! primetilo se da su ovi huligani već poznati policiji. policajcima svaka pohvala!!!!
Vojvodinu su od '88 rušili neki sa strane. Prvo su ih s Kosova dovozili vozovima, posle tog' su ih dovozili busevima (s sendvičima), sada ih šalju u crnim limuzinama. Šteta što su pored spoljašnosti, zaboravili da nabilduju i unutrašnjost-mozak...samo izvršitelji. Da li ste primetili da u vestima u 19.30, u emisiji Srbja danas, itd. nema ni jedne vesti iz VOJVODINE (osim ako se desilo neko ubistvo). Ove "emisije" ne pratim, jer me ne interesuju dešavanja u Ćićevcu i Svileuvi. Hteo bih da čujem nešto iz mog okruženja...Jedino se u vremenskoj prognozi spomene vreme na Severu Srbije. Privreda je ugašena u Vojvodini i nema bitnijeg ulaganja. Ljudi gube posao...i supruga i ja smo ostali bez posla s dvoje dece. U ovoj državi za ne zaposlene niko nije čuo, pogotovo naši "Vlasnici", ali Beograd Pod Vodom, će mi drastično pomoći. 1992 sam zapazio da bi i Novi Sad mogao biti na vodi...da li je moguće da to niko drugi nije zapazio. Sve mi liči na to, da Srbija gura VOJVODINU iz Srbije. Tradicionalna srbska zavist...kada je neko bolji...
... ко су ти што су марширали за Војводину?
Мислим да су у питању три категорије:
1)они који због предстојећих покрајинских и (све извеснијих) државних избора хоће да причом о "угрожености Војводине" сакупе поене - дакле, ДС и ЛДП, а вероватно и Тадићевци;
2) они које можемо назвати "старим аутономашима" (ЛСВ);
3) они који су већ полако стигли до неухватљиве границе између аутономаштва и сепаратизма (Војвођанска партија, Војвођански клуб).
Извесно је да Војводина има специфичности као регија. У средњем веку је била део Угарске (једино су Срем и Мачва били дати мађарском зету краљу Драгутину (као мираз), али су после његове смрти опет потпали под власт Угарске).
После Мохача - Војводина је век и по била под Османлијама. Да би крајем XVII века дошла под власт Хабсбурговаца (чија се држава до 1806. звала "Свето римско германско царство", од 1806. до 1867. Аустријско царство, а од 1867. до 1918. Аустроугарска). Шта је било у XX веку, добро је познато, па нећу подробно наводити. КУДА ДАЉЕ? Извесно је да садашња ситуација (мигрантска и глобална економска криза, ново заоштравање на Блиском истоку, итд.), говоре у прилог томе да треба пажљиво одвагати...
Понајвише се то односи на Србе и Мађаре, суседе чија се судбина вековима преплитала управо у Војводини - Delvidek-u...
Samo se smejte i radujte se braćo srpske patriJote dok još možete ! Tako ste se arogantno ponašali i sa takozvanom republikom Kosovom, pa takozvanom drzavom Kosovom, a šta se takozvano dogodilo u međuvremenu ? Tako če biti i sa Vojvodinom , smejte joj se, iako vas lebom rani, napravila je ljude od vas , inače niko živ ne bi čuo za vas !Sve će leći na svoje mesto braćo patriJote, uživajte i radujte se, da vas sutra ne bude žao !
"šteta što se manifestacije za Vojvodinu organizuju u toku radnog vremena"
Istina... Da bi neko dosao u 16:00 na Trg Slobode mora sa posla otici u 15:30h sto je nemoguce. O dolascima iz ostalih gradova Vojvodine i prigradskih naselja da ne govorimo.
Malo je cudna satnica. Ili su trebali pomeriti na 18h ili organizoati u neku subotu kada ljudi mogu doci do centra ili u Novi Sad bez problema...
Danas videh lika ,nabildovanog u crnoj majici sa grbom Srbije i na kojoj piše " SRPSKA ČAST" , drugar i ja se pitamo ko je ovaj i odakle on sad i šta uopšte znači taj natpis. Sad mi je posle ove vesti nešto jasnije. Ju ju ju.... Malo se i bojim budala.
150 beogradskih placenika sa jedne, i 7 pacenika u potrazi za identitetom sa druge, a sve na racun poreskih obveznika...
Zivo mi se *ebe i za drzavu i za naciju, moze i Tunguzija da se zove i da smo svi marsovci, sve dok je cine likovi poput ovih i dok ne budemo normalno ziveli.
Velika sreca Vojvodine je to sto je nesposobnost osnovni deo srpskog mentaliteta pa tako Srbija nikad nije nista u stanju da zadrzi pa nece ni Vojvodinu.
Ево их вратили су се кући и сад нам лупају минусе. Изгледа да се исплати бити бот у овој мизерној држави...
И не дајте се, нек вам дају сендвич искључиво са војвођанском шунком.
@Детос
Hahhahaha, ti ismevaš naših 150 a vaših je došlo 5x manje. 30. I onda se ti nekom drugom smeješ. Od nacionalizma se izgleda smanjuje mozak i gubi kontakt sa realnošću.
"Ovi mladi ljudi desnicari,sigurno ne znaju pozadinu protesta ili nece da je znaju."
Naravno da znaju, ali dobijaju za to novac. Mi ih finansiramo, preko poreza i ostalih dazbina koje nam uzima Beograd. Fakticki Vojvodjani finansiraju sopstveno porobljavanje. Nije lako biti rob.
Ova Setnja ukazuje na sustinu propasti Vojvodine. Ja sam za nezavisnu Vojvodinu ali ovo je najbliza stvar tome. Novosadjani i Vojvodjani ce u jednom trenutku morati prevazidji svoj strah, konformizam, i izaci i podrzati Setnju.
Ovi desnicari i nisu toliki problem koliki problem je strnka LSV koja je nedelju dana pre Setnje aktivno sabotirala dogadjaj - da li kroz izjave Kostresa ili preko svoje fantomske organizacije "Mlada Vojvodina".
Bar su sada otvoreno priznali da su Vucicevi (a pre toga Tadicevi) poslusnici i da aktivno sabotiraju pro-vojvodjanske skupove.
Bio sam na ovoj setnji. Osetio sam se dobro jer sam javno iskazao svoje nezadovoljstvo i javno rekao da zelim minimum Vojvodinu Republiku. Bocu svakako i na sledecoj Setnji.
Prodati komunalna preduzeca i zabraniti zaposljavanje u javnom sektoru i nece vise biti ni setaca, a ni ovih sa zastavama. Sve su to interesne grupe koje bi da se nakace na ledja postenih gradjana. Gov.... motka sve to ispravlja.
Ovo nisu autonomasi, ovo su cisti separatisti. I ovakve skupove separatista bi trebalo zabraniti, da zivimo u normalnoj drzavi, ovi ljudi bi bili u zatvoru. Ljudi koji su ih omatali u njihovom cirkusu samo su zeleli da izraze svoje protivljenje sumanutim antidrzavnim idejama. Licemerno je takve ljude nazivati ''desnicarima''. To je recept B92, ali prosla su ta vremena, doci ce vreme pa cete i vi to shvatiti.
Stvarno mi ovi desničari nisu jasni. Šta oni žele? Jel mi odlazimo na nacionalističke skupove i pokušavamo da ih prekinemo? Ne. Zato što nismo stoka. Oni uporno traže konflikt, i ono što stvarno mislim - treba im pružiti priliku. Kad su već njih 20-30 došli da provociraju 150 ljudi, možda im treba podeliti lekciju pa im više neće pasti na pamet da tako nešto rade.
Ovi mladi ljudi desnicari,sigurno ne znaju pozadinu protesta ili nece da je znaju.
Problem su novci a ne patriotizam.
Beograd ne da novce ili zateze,zasto, to je ono sto nama gradjanima vojvodine pripada i moramo da dobijemo.Milom ili sudom.
Protest ne mora biti na ulici,on se moze ostvariti strajkom uposlenih, koji jos uvek nisu primili platu od Beograda.Svi smo mi zaduzeni kako u Beogradu tako i u pokrajini,banke su neumoljive i traze svoje rate a kreditni biro kaznjava za kasnjenje.Resenje se mora naci!
ахахаха па више се скупи нас из краја кад играмо баскет него ових плаћеника. Дајте референдум па да прекину више да шетају као на геј паради... Цео град блокирало њих 150 залудних...
A gde su ti desnicari na gej paradi u Beogradu da i nju prekinu? Nije ih bilo zato sto ih je Vucic platio,kao sto je platio i navijace Partizana da ga ne pljuju kada je smenio Duleta Vujosevica. Zato on smanjuje plate i penzije,da bi mogao da placa desnicare da ne prave nerede na gej paradi,da bi mogao da placa svoje botove i da bi mogao da kupuje glasove na izborima,samo sto je ovaj narod previse glup da bi to shvatio i ponovo ce da glasa za njega...
Molim redakciju 021 da objave komentar,posto ni jedan ovakav do sad nisu i 99% sam siguran da sam opet pisao dzabe,hvala!
Prava svake grupe gradjana ja podrzavam, da iskazu svoje stavove, da imaju glasila, da ih stiti zakon, sve je to OK. Ali aman ljudi, nemojte zaustavljati saobracaj i sprecavati druge ljude da normalno obavljaju svekodnevicu. Osecam se ugrozeno kao neko ko podrzava njihova prava za izrazavanje razlicitosti.
Klip se zove Šetnja za Vojvodu... :D
Dalje, ukoliko neko izvadi zastavu Srbije - on je desničar?
A nije li zakon tretirao oblast isticanja zastave, pa gde se istakne zastave pokrajine treba i republike?
Hmm.... Zbunjen sam.
P.S. I jedne i druge na polja oterati.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Autonomaši šetali, desničari pokušali da ih prekinu
Novi Sad
•05.10.2015.
•15:50 > 17:06
Komentari 128
"Istina... Da bi neko dosao u 16:00 na Trg Slobode mora sa posla otici u 15:30h sto je nemoguce. O dolascima iz ostalih gradova Vojvodine i prigradskih naselja da ne govorimo."
Da, i da vam se obezbede senviči.
Saša
Pera
LUCIJA
Da li su razmislili dobro da li posle otcepljenja mogu sami funkcionisati...kao kompletna drzava, kasno je za ovo to je trebalo od pocetka veka ili 90tih
Reža
Vrabac Podunavac
Milos
Vojvodjani su narod koji se sve vise budi i pocinje se zauzimati za sebe. Ocigledno se to nekima (kao npr. Bane), koji zive na grbaci Vojvodjana i njihovo rada, ne svidja. Po njima bi bilo idealno da Vojvodjani budu samo marljiv i pasivan narod koji ce dopustati da ga jase Beograd i njegovi poslusnici u Vojvodini.
E, pa, to tako vise nece moci.
eto cime se mi zamlacujemo,beogradom,a njih savrseno zabole za nas...pa oni se ne bave novim sadom i vojvodinom ni sedminu od onih 7%...nije mi jasno ni sta im se ovi kobojagi desnicari toliko uvlace kad nema fidbeka iz bg,sve mi to malo autisticno deluje...ako moze neko da mi objasni u cemu je stos,ali bez malicioznosti,stvarno zelim da razumem-
bane
Blajv
Радознали Филодендрон
Имао бих поштовања за правог Лалу, домаћина, који обрађује (минимум) 50 хектара, и који са Београдом уме да преговара домаћински...
Галамџије које марширају за некакву "независну Војводину" су, међутим, нешто друго. Они су:
1) унучад партизанских зликоваца, који су после другог светског рата мучили и злостављали праве војвођанске газде, обележене као "кулаке".
2) соросовска НВО-булумента, на коју не бих трошио речи.
Ето, ТИ и ТАКВИ се залажу за независну Војводину.
Памртноме доста... :-)
G
Juče ste pokazali, kao i više puta do sada da godinama ne možete da pređete tu "magičnu" brojku od 150 pristalica. Za nekoga ko "ima većinu u Vojvodini" kako vaši istomišljenici bez prekida tvrde dok se busaju u "grudi vojvođansko-patriJotske" i pišu hvalospeve o "čistokrvnoj vojvođanskoj naciji", jedini zaključak je da ste gospodine mentalno poremećeni jer i pored svojih očiju i dalje čvrsto verujete u svoja lupetanja. Realnost je za vas apstrakcija, verovatno nikada niste u njoj ni živeli.
Ipak, dobro bi bilo saznati, šta su korisno do sada "čistokrvni vojvođani" uradili za Vojvodinu i njene građane kad već predstavljaju sam krem vojvođanskog društva? Naglasio bih da "pljuvanje po svemu što je srpsko" kao i širenje mržnje i netrpeljivosti ne smatram korisnim radom.
stevara
Vojvodjanska Republika
Sudeci po komentarima i lupanjem minusa zasluzili ste sendvic a verujem da je vas gospodar jako ponosan na vas. I vi treba da budete ponosni sto ste redovno placeni od onih zakinutih (otetih 10%) para od plata i penzija.
Dobro vam jutro i ako je kod vas mrak preko 25 godina i pitanje da li cete uopste ugledati svetlo jer neki od vas za bolje ne zanju.
Dobro jutro dragi moji sugradjani, moji Vojvodjani i jucerasnji setaci.
Dobro vam jutro i zelim da nam iduci skup bude jos veci i glasniji.
Dobro jotro Vojvodino!
Aleksa
Ako su se gospoda iz vrha policije uplasile baba i deda iz kolone da ne naprave incident isprovocirani zastavama neka se i to kaze, gospoda iz intervente su NAM svakako cestitali na prikazanom performansu!!!
Piplfoks
Dara
bane
Nišlija
Lucija
Nije dovoljno što ste uzeli autonomiju Vojvodini?
Trebalo bi zatražiti da autonomija Vojvodine bude preduslov za pristupanje Srbije EU.
Lucija
Barracuda
Daka!!
Bane - Liman
Video sam tu setnju zastava (bio sam u centru), cuo deo vec izlizane price i otisao . Svatio sam to okupljanje kao probni balon stranaka jer se glavni igraci nisu pojavili .
mile
Danilo
P.S. Ipak mislim da ste ovo morali da učite u školi (ako ste je završili u Vojvodini).
A mi ćutimo...
Milos
Naravno da su ekstremni desnicari problem i jedno zlo, pogotovo zato sto imaju podrsku sistema. Ali sa njima znamo na cemu smo.
Mene je zaprepastilo kako je Canak podmetnuo nogu organizatorima nekoliko dana pred skup. Canak drzi monopol nad pro-vojvodjanskim snagama vec vise od 25 godina. Taj monopol mu je omogucio da pasivizuje vojvodjanski pokret, a za uzvrat mu je Beograd dao mrvice vojvodjanskog kolaca. Ovo se mora pod hitno menjati!
@Preljepotica - Sama svoja
Pera
@Limanac - Sad se lepo sve vi
italijani kazu: kad imas priliku da cutis, cuti!!!
Sto se tice juznijeg dela Srbije ionako oni tamo govore malo drugaciji dijalekt, barem medju prostim narodom. I sto se zna je da koriste manje padeza... No nebitno.
Bitno je da kada poljoprivrednik iz Vojvodine ode za Bg da trazi malo plaksica, subvencija i beneficija za poljoprovredu on tamo dobije - od.ebi, ima da vas raznesemo i medijski i kako hocete, mars odakle ste dosli i ne vracajte se (cak ne ni na finjaka).
E a isti ti koji na taj nacin odbijaju te ljude svoje dzepove pune prvenstvenop od VOJVODJANSKE poljoprivrede. Koji deo tog novca ostaje tamo gde je napravljen???
I apsolutno se slazem da je razorena poljoprivreda i privreda.. I"ndustrija je ostala nula.
Moj otac je radio 35 godina da bi nakon toga dobio otkaz i ni hvala. Kao ker.
E to je ono sto je lepa Srbija dozvolila da se dogadja u njoj. Ali onda neka idu sa svojim Beogradom na vodi i svojim zakonima i svojim smecem i svojom poljoprivredom gde oni hoce.
Njima ionako ne valjaju ni Slovaci, ni Madjari, ni Hrvati, ni Crnogorci.. Niko im ne valja. Kod nas je uvek bilo mesta za sve i ovde ima gomila izmesanih i sela i gradova u kojima to nije problem...
Inace bolje biti VOJVODJANIN nego licemerni Srbin koji je do prekjuce pevao himnu HEJ SLOVENI, a sa druge strane mu osim Rusa niko nije dostojan biti SLOVEN.
A samo da pomenem, VOJVODJANI su za BEOGRADJANE oduvek bili njanjavi, debele lale, seljaci itd. Znaci mi smo ovde pacovi samo takvi i dok god dozvoljavamo da nas muzu i treba da nas muzu. Onoga trenutka kada se stave stvari oko novca od poljoprivrede i industrije gde je mozda ce moci da se pocne sa razgovorima, do tada...
Budućnost Vojvodine je određena još u onom telefaksu iz 1987-me.
Svaki nacionalista zna o čemu govorim.
Stanite pred ogledalo i pogledajte se i recite:
"Beograd je jednak prema Vojvodini kao i prema ostalim delovima Srbije. On ništa ne čini da bi se Vojvodina otcepila. Autonomaši apsolutno nisu u pravu ni oko čega"
Ajd, čikam vas da uradite to.
Ako sebe smatrate časnim ljudima.
Ja sam za samostalnost Vojvodine.
Pokojni Toza
Podbarac
E pa da vama svima ja kažem nešto:
Niko od vas nije moj, a ni naš. Svi ste mi vi višak i otrov, bagra koja nema ništa zajedničko ni sa mnom, ni sa Novim Sadom, ni sa Vojvodinom.
Ovim što bi da brane mene i Vojvodinu od ovih drugih - fala ne treba branili smo se i sami nekako i još pola Evrope uz to, a i Srbiju kad god je trebalo. Jer je naša - takva kakva je, drugu nemamo. Beč i "bečka škola" nikada to nije bila, bez obzira koliko nekima fina bila. A da je nama bila fina, baš i nije.
Vojvođanin
Svesni da se sa Beogradom više ne može pregovarati, jer Srbija ne prihvata mirno rešenje unutar svojih granica, tražimo izmenu Ustava i federalnu organizaciju Srbije, u kojoj bi Vojvodina bila republika sa Ustavom Vojvodine, sa svojim sudstvom, policijom i svim drugim organima koje jedna federalna jedinica treba da ima.
To sve tražimo mirnim putem, bez nasilja.
Hvala što ste objavili komentar. Živela slobodna Vojvodina!
Preljepotica
Sajmiste
Beograd je zlo
pobeci od Beograda
nikad Beograd
Sta je to dobro sto dolazi iz Beograda ? Nekultura , seljanija , primitivizam , kriminal ?
Only Vojvodina
Nikola
Izvesno je da će Srbija pristati na sve (bukvalno) izuzev na ostanak bez ove krave-muzare.
Naravno, posle toliko vremena, ideja autonomije je deplasirana. Bilo je logično očekivati da će se javiti radikalniji, separatistički, pokreti.
I biće samo jači.
@Nikola
presmesan mali.
Gyuszi
Zeljko
mile ns
Separatisti šetali, desničari pokušali da ih prekinu. E pa ko je ko tamo i ko će kako da se zove neka se dogovore.
inače;
da ne bude da sam neki patriJota, desničar,levičar, bot,pa i fašista, ne pripadam ni jednoj stranci i pokretu, da bude jasno!
SE*E MI SE OD SVIH SKUPA !!! GOV*A JEDNA !!!
gledam kako ću sutra da platim kartu za bus u oba pravca!!! PU!!! a ovde leba i igara, po centru!
GLUPI NARODE
novosadjan
@Rusofil_IQ0
Smradu botovski samo lupaj minuse, ali taj tvoj sendvic ima da te zgrcne uskoro a plusevi ce padat celu noc!!!!!!
Rusofil_iQ0
NAZALOST!
po meni je jedino izlaz za pametne imigracija, ili da opet krene rat pa da nas napokon neko okupira!
Pola veternika zaposleno na drzavnim jaslama tako isto i oslobodioci sa kosova i juga srbije svi su natrpani nasilu a da ne pricamo u upravi (svi cute dok se udruzeno krade ali ruku na srce 60-65% su dodjosi a i ovi "nasi" nisu bolji!)!
Milos
Zivela Republika Vojvodina!
Martin
Србин Војвођанин
Limanac
Vasa
Jogurt
Aksentije Topalović
Program manje više isti, ali moram priznati da su radikali mnogo pošteniji.
Uživaj sada, nikad više nećeš preći cenzus!
zakleti autonomas
brane
Vojvodina u srcu
vojvodina
Sajmiste
mladjan
Nikola
VP
E moj TI!
Pa za koga si?
novosadjanin
Lala
jo
vrnite
mili
Набукодоносор Нововавилонски
Мислим да су у питању три категорије:
1)они који због предстојећих покрајинских и (све извеснијих) државних избора хоће да причом о "угрожености Војводине" сакупе поене - дакле, ДС и ЛДП, а вероватно и Тадићевци;
2) они које можемо назвати "старим аутономашима" (ЛСВ);
3) они који су већ полако стигли до неухватљиве границе између аутономаштва и сепаратизма (Војвођанска партија, Војвођански клуб).
Извесно је да Војводина има специфичности као регија. У средњем веку је била део Угарске (једино су Срем и Мачва били дати мађарском зету краљу Драгутину (као мираз), али су после његове смрти опет потпали под власт Угарске).
После Мохача - Војводина је век и по била под Османлијама. Да би крајем XVII века дошла под власт Хабсбурговаца (чија се држава до 1806. звала "Свето римско германско царство", од 1806. до 1867. Аустријско царство, а од 1867. до 1918. Аустроугарска). Шта је било у XX веку, добро је познато, па нећу подробно наводити. КУДА ДАЉЕ? Извесно је да садашња ситуација (мигрантска и глобална економска криза, ново заоштравање на Блиском истоку, итд.), говоре у прилог томе да треба пажљиво одвагати...
Понајвише се то односи на Србе и Мађаре, суседе чија се судбина вековима преплитала управо у Војводини - Delvidek-u...
Jana
Vojvođanin ali pravi
prečanin
Pera
Istina... Da bi neko dosao u 16:00 na Trg Slobode mora sa posla otici u 15:30h sto je nemoguce. O dolascima iz ostalih gradova Vojvodine i prigradskih naselja da ne govorimo.
Malo je cudna satnica. Ili su trebali pomeriti na 18h ili organizoati u neku subotu kada ljudi mogu doci do centra ili u Novi Sad bez problema...
Fraulein
Mirko Novi Sad
Branko ns
FU very very much!
Zivo mi se *ebe i za drzavu i za naciju, moze i Tunguzija da se zove i da smo svi marsovci, sve dok je cine likovi poput ovih i dok ne budemo normalno ziveli.
Brus Vilis
strpljiv
V
Đura
Dunavom i Savom
u nedru paora
pod lalom gizdavom
kuca srce moje Vojvodine
Mirisavo lipom
bagrenom i travom
pod belom perinom
pod kapom nebeskom
kuca srce moje Vojvodine
Moji salasi
moji cilasi
moje varosi
Moji Lalosi.
Moji cardasi
moji gulasi
moji tamburasi.
Zavedeno Sremom
Banatom i Backom
pod hlebnom psenicom
pod rukom tezackom
kuca srce moje Vojvodine.
Moji salasi
moji cilasi
moje varosi
Moji Lalosi.
Moji cardasi
moji gulasi
moji tamburasi.
Vojvodino moja
najlepsa.
Vojvodina u srcu.
VOJVODINA JE SRCE SRBIJE!SRCE SRBIJE!SRCE SRBIJE!
анти ботина
И не дајте се, нек вам дају сендвич искључиво са војвођанском шунком.
Đura
pod Kikindom zeleni se trava
imal' negde takve zemlje ljudi
banatska je nasa zemlja prava
Za banatsko pijmo zito
to zlato ravnice nase
dignimo do neba case
za lalose i salase za lalose i salase
Bacvani su opet oni stari
od Sombora do Novoga Sada
zubima su vetar zauzdali
u srcu se probudila nada
Hej bacvani stare gazde
duboke su vase brazde
srcem ste ih zaorali
ovoj zemlji dusu dali ovoj zemlji dusu dali
Sremci rizling bricom presecaju
od Nestina do Slanog Kamena
imal' igde tvrdje ludje glave
veceg srca toplijeg ramena
Dignite case sremci
i pijmo za vinograde
za sremice lepe mlade
za vino i vinograde za vino i vinograde
Vojvodini pesmu pevam
puno hleba rujnog vina
sve sto imam dala mi je
zemlja ova Vojvodina
zemlja moja Vojvodina
Hahhahaha, ti ismevaš naših 150 a vaših je došlo 5x manje. 30. I onda se ti nekom drugom smeješ. Od nacionalizma se izgleda smanjuje mozak i gubi kontakt sa realnošću.
ПатриЈот
У сваком случају, више се скупило аВтономаша него дс-овнова.
Автономашки десничари су још једном обесмислили демократију и оно што она носи.
janko
Đura
Ja sam rođen tamo na salašu,
u ravnici kraj maloga rita,
ljuljali me talasi Dunava,
milovala Vojvođanska žita.
Tu se spaja Srem, Banat i Bačka,
tu se grle tri srca junačka,
tu i dete rodni salaš voli,
tu se srce sa čelikom bori.
Napadali na moj salaš vuci,
palili ga i Nemci i Turci,
ubijali zoru kad se javi,
mutili te, moj Dunave plavi.
Ruke slabe ali volja jaka,
za mnom idu hiljade momaka,
ne dam salaš kraj maloga rita,
ne dam moja Vojvođanska žita.
Al' krenuće svadbe sa salaša,
vratiće se vedre letnje noći,
ravnica će procvetati naša,
hej salaši opet ću vam doći.
VOJVODINA!
pera
Naravno da znaju, ali dobijaju za to novac. Mi ih finansiramo, preko poreza i ostalih dazbina koje nam uzima Beograd. Fakticki Vojvodjani finansiraju sopstveno porobljavanje. Nije lako biti rob.
Milos
Ovi desnicari i nisu toliki problem koliki problem je strnka LSV koja je nedelju dana pre Setnje aktivno sabotirala dogadjaj - da li kroz izjave Kostresa ili preko svoje fantomske organizacije "Mlada Vojvodina".
Bar su sada otvoreno priznali da su Vucicevi (a pre toga Tadicevi) poslusnici i da aktivno sabotiraju pro-vojvodjanske skupove.
Bio sam na ovoj setnji. Osetio sam se dobro jer sam javno iskazao svoje nezadovoljstvo i javno rekao da zelim minimum Vojvodinu Republiku. Bocu svakako i na sledecoj Setnji.
ПатриЈот
У сваком случају скупило се више аВтономаша него дс-овнова. Озбиљна групација.
Dobc
мире
BB
Tsunami
Možda u nekom trećem životu.
Miki
Goran
ŽIVELA VOJVODINA!
Katalonac
Joca
Problem su novci a ne patriotizam.
Beograd ne da novce ili zateze,zasto, to je ono sto nama gradjanima vojvodine pripada i moramo da dobijemo.Milom ili sudom.
Protest ne mora biti na ulici,on se moze ostvariti strajkom uposlenih, koji jos uvek nisu primili platu od Beograda.Svi smo mi zaduzeni kako u Beogradu tako i u pokrajini,banke su neumoljive i traze svoje rate a kreditni biro kaznjava za kasnjenje.Resenje se mora naci!
Krcedinac
детос
Novi Sad
Molim redakciju 021 da objave komentar,posto ni jedan ovakav do sad nisu i 99% sam siguran da sam opet pisao dzabe,hvala!
WV
EvoOvako
Dalje, ukoliko neko izvadi zastavu Srbije - on je desničar?
A nije li zakon tretirao oblast isticanja zastave, pa gde se istakne zastave pokrajine treba i republike?
Hmm.... Zbunjen sam.
P.S. I jedne i druge na polja oterati.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H