Ko radi pregled tunela "Iriški venac" i mosta u Novom Sadu: Firme o kojima se već pisalo

Tehnički pregled tunela "Iriški venac" i petog novosadskog mosta radiće Gradski zavod za veštačenje iz Beograda i firma "IPK" koja je u stanu zamenika direktora tog zavoda.
Ko radi pregled tunela "Iriški venac" i mosta u Novom Sadu: Firme o kojima se već pisalo
Foto: 021.rs
Veza Gradskog zavoda za veštačenje i firme "IPK"
 
Jedinu ponudu za učešće u poslu prosledila je grupa ponuđača koju čine Gradski zavod za veštačenje i IPK.
 
Od 2021. godine oni su zajednički nastupali u više od 20 tendera. 
Za tehnički pregled Fruškogorskog koridora, odnosno tunela "Iriški venac" i petog novosadskog mosta ponuđači će dobiti 23.760.000 dinara sa obračunatim porezima.
 
Firma "IPK" iz Voždovca nalazi se u stanu Sime Galavića, koji je izvršni direktor Gradskog zavoda za veštačenja.
O boravku zaposlenih firme IPK u njegovom stanu, Galavić kaže da je to epilog tržišne utakmice, pisao je BIRN
 
"Svoj stan sam adaptirao u poslovni prostor, koji sam oglasio i na oglas se javilo više ponuđača, među kojima je bio i sadašnji zakupac. Cena zakupa je tržišna, još uvek postoji trag o objavljivanju mojih oglasa na internetu, a posedujem i ugovore sa agencijama za posredovanje nekretnina", navodi Galavić, vlasnik stana.
Rekao je i da je direktor zavoda blagovremeno upoznat sa zakupom njegovog poslovnog prostora. 
 
"Istovremeno sam tražio mišljenje svojih pravnih savetnika, a sve nakon što sam saznao da je jedan od potencijalnih zakupaca privredno društvo sa kojim Zavod sarađuje duži period", istakao je.
 
Kakve još povezanosti postoje, kakve su veze sa Goranom Vesićem i da li postoji sukob interesa, pročitajte u BIRN-ovom tekstu OVDE
 
Tehnički pregled tunela i mosta
 
Tehnički pregled obuhvata kontrolu usklađenosti izvedenih radova sa građevinskom dozvolom i tehničkom dokumentacijom na osnovu koje se objekat gradi, kao i sa tehničkim propisima i standardima koji se odnose na pojedine vrste radova, odnosno građevinskih proizvoda, opreme i postrojenja.
 
"U slučaju da tokom izvođenja radova, u okviru realizacije projekta, dođe do izdavanja novih građevinskih dozvola/odobrenja za izvođenje pojedinih delova radova, pored onih koje su navedene u okviru tehničkih specifikacija za predmetnu javnu nabavku, usluge tehničkog pregleda za te delove radova će ući u ukupnu ugovorenu vrednost (cenu) i izvršilac će iste pružiti bez posebne nadoknade", navodi se tenderskoj specifikaciji.
 
Tunel "Iriški venac" bi trebalo da bude najduži tunel u Srbiji.
 
Tunel dužine 3,5 kilometara će ići ispod Fruške gore, a spojiće Novi Sad i Petrovaradin sa autoputevima Beograd-Šid i Beograd-Šabac-Loznica.
 
Most na Fruškogorskom koridoru koji spaja Ratno ostrvo i Petrovaradin, prema rečima predsednika Aleksandra Vučića je "biće otvoren 2026. godine". 
 
Cela deonica Novi Sad - Ruma, to jest ceo Fruškogorski koridor dužine je 44,41 kilometara. 
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti