Američki časopis preporučuje Fijatu da "ubije neprivlačni model 500L"

Američki časopis "Car and driver" preporučio je Fijatu da "ubije neprivlačni 500L" koji se proizvodi u Kragujevcu, jer mu je prodaja u SAD drastično opala, na jedva 1.413 komada tokom cele 2018. godine.
Američki časopis preporučuje Fijatu da "ubije neprivlačni model 500L"
Foto: Pixabay
Taj časopis s međunarodnim tiražom, čiji je jedan od slogana "Govorimo onako kako jeste", u svom oktobarskom izdanju, ima članak "Šta popraviti u Fijatu", koji je objavljen na internetu.
 
Problem Fijata je to što mu prodaja, od 2011. godine kada se vratio na tržište SAD, koja se popela na 46.121 automobil 2014. godine, od tada stalno opada, te je 2018. godine prodao svega 15.521 vozilo, računajući celokupnu Fijatovu, sada "ostarelu i nevoljenu gamu": 500, 500L, 500X i 124 "spajder". Fijatov ukupan godišnji promet u SAD je tako manji od jednonedeljne prodaje "Fordovih" kamioneta "F-150", piše časopis.
 
"Poboljšanje bi bilo da najpre Fijat ubije neprivlačni 500L. Potom bi ta kompanija trebalo da napravi modernu verziju svog nekada popularnog modela - jednostavnog, pristupačnog "fiata 124" koji mu je pomogao sredinom šezdesetih godina. Fijat bi mogao da ga izgradi na onome što već ima: na Mazdinim "kostima" koje čine osnovu sadašnjeg "fijata spajdera". Time bi se vratio korenima: da bude 'BMW Serije 3' za siromašnog čoveka: robustan, pristupačan, zabavan za vožnju i smišljen da kupcu pruži samopouzdani osećaj 'Al' izgledam dobro!', isti kao kada se obuju italijanske kožne mokasine", piše "Car and driver".
 
Uz to, "Car end driver" preporučuje da u skladu s potrebama tržišta Fijat izgradi dva modela koja bi imala "snažnu prodaju": jedan bi bio kompaktni "krosover", a drugi mali terenac koji bi vratio ime nekada visoko popularne "kampanjole" koja je posle Drugog svetskog rata bila Fijatov odgovor na američki "džip".
 
"Sve verzije bi trebalo da dobiju nervozne, a pouzdane i snažne motore od 2,0 litra sa 175 konjskih snaga, potpomognute šestostepenim ručnim ili osmostepenim automatskim menjačem. Sledile bi abart, hibridne i električne verzije visokih performansi, a jednostavne tehnologije", navodi se u tekstu.
 
Sa početnim cenama u SAD ispod 25.000 dolara (23.000 evra) i gornjom granicom nešto iznad 30.000 dolara (27.000 evra), "ti automobili bi bili korisni, sportski i baš odgovarajući, jer ko u svojoj garaži ne želi ljubav s odmora u Italiji?", zaključuje "Car end driver".
  • Kubikas

    28.09.2019 11:09
    Ja ne bih kupio ni lopatu koja je sastavljena u mracnom vilajetu a ne auto.
  • Zerstorer

    28.09.2019 09:54
    Fica
    Pre tog ubijanja neka poklone meni jedan 500 L...
  • Lala

    28.09.2019 07:00
    Crnjak
    Kragujevacki krs se prodaje ili vidja kao unikatni primerak ..jer se osim Srbije ne vidja nigde na svetu..pravi raritet.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

"Esprit" bankrotirao u Nemačkoj

Poznati trgovački lanac Esprit podneo je zahtev za bankrot na sudu u Diseldorfu, javlja časopis TextilWirtschaft, prenosi Slobodna Dalmacija.

Povećane devizne rezerve Srbije

Bruto devizne rezerve zemlje su na kraju aprila iznosile 25,1 milijardu evra, što je najviši nivo krajem meseca od 2000. godine, od kada se prate podaci na taj način.