Udruženje banaka Srbije upozorilo građane na SMS prevare

Udruženje banaka Srbije (UBS) upozorava da je jedan broj građana dobio SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci - jedinstveni matični broj, broj računa, PIN i slično i upozorava da je reč o prevari.

Banke će u kontekstu isplate penzija svakako kontaktirati klijente, što može da podrazumeva i komunikaciju putem SMS poruka, ali u toj komunikaciji nikada neće tražiti lične podatke, navodi se u saopštenju.

UBS moli građane da obrate pažnju i da, pre svega, provere ko je pošiljalac poruke, a da u svakom slučaju čuvaju pažljivo svoje lične podatke, kao što je i do sada bila praksa u poslovanju sa bankama.

  • Banaćan

    26.03.2020 18:59
    Baš
    Bilo bi dobro da se prilagodite novonastaloj teškoj situaciji, a ne da se kao pijan plota držite svojih principa. Svi izolovani penzioneri kojima ističu platne kartice automatski ostaju i bez sredstava za život. Najjednostavnije je da im preporučenom ili ekspres poštom pošalju nove kartice i reše problem. Ali, ne, ovako će bankama ostati više para za kredite, a vas penzionere, koji ne smete ni smeće da bacite, ko šiša. U tome nerazumevanju naročito prednjači bivši Voban koji će kad sve ovo prođe ostati bez dobrog dela klijentele.
  • Lala

    26.03.2020 18:21
    Novosađanin
    Treba im dati pogrešne podatke pa da ih pohapse kad se pojave u banci

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija