Počela PRO PR konferencija: Transparentnost, lažne vesti, veštačka inteligencija i etika

Danas je u beogradskom hotelu "Mona Plaza" počela 21. međunarodna PRO PR konferencija koja će u tri dana okupiti 220 učesnika iz 16 zemalja.
Kako je, prilikom svečanog otvaranja, istakao predsednik organizacionog odbora Danijel Koletić, digitalna transformacija menja ne samo komunikacijske mogućnosti već neprestano nameće i nove izazove u odnosima s medijima.
"Transparentnost, lažne vesti, veštačka inteligencija i etika izazovi su uz kibernetičku sigurnost kojim se susreće danas struka odnosa sa javnošću ne samo na nacionalnim, nego i globalnim nivoima", naveo je on. 
 
Kako je rekao, "kreativnost je ključ komunikacijskog uspeha, a jedino zajedno stručnjaci za odnose sa javnošću, koji su bili i ostali ključan faktor upravljanja ugledom, mogu doprineti kredibilitetu kroz transparentnost, istinitost i kredibilitet izvora informacija". 
 
"Ponosan sam što smo po četvrti put u Srbiji i što će vodeći stručnjaci sa svog područja razgovarati i preneti svoja znanja. Moto ovogodišnje konferencije 'Novi smerovi, novi izazovi'", izjavio je Danijel Koletić.
 
 
Kao i prethodnih godina organizatori konferencije omogućili su besplatno učešće za 50 studenata sa četiri fakulteta - Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu, Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu, Fakulteta političkih nauka u Beogradu i Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. 
 
Sutra će se u sklopu konferencije dodeliti i PRO PR Globe Awards priznanja.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Šejn otvara prvu fizičku prodavnicu u Francuskoj

Kineska platforma za prodaju odeće preko interneta Šejn najavila je otvaranje svoje prve fizičke prodavnice u Francuskoj, na osnovu sporazuma s vlasnikom robne kuće Société des Grands Magasins (SGM).