Jutjub dominantan, pada popularnost Fejsbuka

Sajt za postavljanje i gledanje video snimaka Jutjub (YouTube) najpopularnija je društvena mreža među američkim tinejdžerima, dok popularnost Fejsbuka (Facebook) među tom populacijom opada, pokazuju rezultati istraživanja
Prema istraživanju Pju risrč centra (Pew Research Center), oko 85 odsto tinejdžera između 13 i 17 godina koristi Jutjub, što je više u poređenju sa 72 odsto tinejdžera koji koriste društvenu mrežu Instagram i 69 odsto koji koriste Snepčet (Snapchat).
 
Popularnost Fejsbuka opada među tinejdžerima u SAD, pa tu društvenu mrežu koristi 51 odsto, što je manje u odnosu na 71 odsto u periodu između 2014. i 2015. Pju centar ne navodi razloge za opadanje popularnosti Fejsbuka, ali dodaje da tinejdžeri tradicionalno prestaju da koriste mreže koje su postale mejnstrim i koje koriste njihovi roditelji.
 
U istraživanju se navodi da 95 odsto tinejdžera ima pametni telefon ili pristup takvom uređaju, što je veliki skok u odnosu na 73 odsto u prošlom istraživanju. Oko 45 odsto tinejdžera izjasnilo se da koristi internet "gotovo svakodnevno" i to je gotovo duplo više u odnosu na prethodno ispitivanje.Mnogi eksperti zabrinuti su zbog sve mlađih korisnika društvenih mreža, posebno zbog male dece koje koriste društvene mreže, uključujući i Fejsbuk mesendžer dizajniran za decu.
 
Kako se navodi u istraživanju, nije jasno da li su društvene mreže dobre ili loše za decu. Skoro polovina ispitanih tinejdžera smatra da korišćenje društvenih mreža nema nikakav uticaj na njih, 31 odsto smatra da je uticaj pozitivan, a 24 da je negativan. U istraživanju koje je rađeno od 7. marta do 10 aprila učestvovala su 743 ispitanika.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija