Zakerberg tvrdi da će Fejsbuk više voditi računa o privatnosti

Šef Fejsbuka Mark Zakerberg je obećao da će strateškim zaokretom pretvoriti tu društvenu mrežu u platformu brižniju prema privatnom životu korisnika, usmerenu na poverljivost.
Fejsbuk mora postati ujedinjena mreža usmerenija na privatne razmene, za razliku od objave 'postova' koje može pročitati veliki broj ljudi, i na formate tipa 'priča' koje se brišu nakon 24 sata.
 
"Kada mislim o budućnosti interneta, mislim da će platforma za komunikacije usmerena na 'privatno' postati još važnija od današnjih otvorenih platformi", ocenio je on i najavio da namerava da omogući sigurna onlajn plaćanja.
 
"Ta promena odgovara novim ukusima korisnika. Danas već vidimo da su privatne poruke, 'priče' i male grupe najbrže rastući onlajn formati komuniciranja", napisao je Zakerberg u postu objavljenom na svom Fejsbuk zidu.
 
Izvršni direktor Fejsbuka namerava tehnički da ujedini mrežu s njenim ostalim aplikacijama Mesendžer, Instagram i Vocap. Ubuduće će biti moguće direktno razmenjivati poruke putem tih mreža koje će moći da šifruju podatke, što je danas moguće samo na Vocapu.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Epl se izvinio zbog kontroverzne reklame

Američka tehnološka korporacija Epl izvinila se zbog reklamnog video snimka za novi tablet "ajped pro" (iPad Pro) sa čipom M4, nakon što se suočila sa oštrim kritikama na društvenim mrežama.