"Epl" gasi jedan od svojih najpopularnijih servisa iTunes

Kompanija "Epl" priprema se da ukine svoj servis iTunes koji je uspeo da, od kada je pokrenut 2003. godine, potpuno transformiše muzički biznis.
"Epl" gasi jedan od svojih najpopularnijih servisa iTunes
Foto: Pixabay
Prema pisanju američkih medija, "Epl" će se na svojoj godišnjoj konferenciji developera u ponedeljak pozabaviti podelom ponude iTunesa na tri novorazvijene aplikacije: za muziku, za TV i za podcast.
 
Tehnološki gigant iz Kupertina još uvek nije izneo zvanične informacije u vezi sa ovim najavama. Pokojni direktor te kompanije Stiv Džobs prvenstveno se fokusirao na muziku, pre nego je počeo da se bavi filmovima i podcastima. Prilikom predstavljanja iTunesa, on je 2003. izjavio da se "Epl" time želi da bude od pomoći korisnicima koji ne žele da "kradu" muziku sa interneta, kao i kompanijama koje na nju polažu autorska prava.
 
iTunes je vrhunac popularnosti doživeo krajem 2000-tih, a za njegov uspeh bila je odgovorna činjenica da je taj servis korisnicima omogućio mnogo bolje organizovanje muzičke kolekcije, brige o poreklu fajlova. Pojava "Spotify"-ja predstavljala je udar na dominaciju "Epl" u ovo polju, ali i tehnološki napredak kada je striming u pitanju.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Epl se izvinio zbog kontroverzne reklame

Američka tehnološka korporacija Epl izvinila se zbog reklamnog video snimka za novi tablet "ajped pro" (iPad Pro) sa čipom M4, nakon što se suočila sa oštrim kritikama na društvenim mrežama.