NASA će objaviti dugoočekivani izveštaj o NLO

NASA je objavila da će objaviti rezultate dugo očekivane studije o neidentifikovanim letećim objektima (NLO).
NASA je prošle godine objavila da razmatra dokaze o tzv. neidentifikovanim vazdušnim pojavama koje su zamenile prethodni termin "NLO" u zvaničnoj terminologiji.
Tema je dugo fascinirala javnost, ali je od strane "mejnstrim" nauke izbegavana.
Nezavisni tim od 16 istraživača podelio je svoja preliminarna zapažanja u maju i zaključio da su postojeći podaci i izveštaji očevidaca nedovoljni da bi se doneli čvrsti zaključci, istovremeno pozivajući na sistematičnije prikupljanje visokokvalitetnih podataka.

Malo je verovatno da će današnji izveštaj promeniti taj zaključak, ali bi agencija mogla da započne novi zadatak.

Dok NASA-ine sonde i roveri pretražuju Sunčev sistem u potrazi za fosilima drevnih mikroba, a njeni astronomi traže znakove inteligentnih civilizacija na udaljenim planetama, agencija je tradicionalno "razotkrivala" navodne znakove NLO-a na Zemlji.

Za 27 godina zabeleženo je više od 800 "događaja", od kojih se dva do pet odsto smatra mogućim anomalijama, naveli su u maju autori izveštaja.

Definišu se kao "sve što operater ili senzor ne razume lako" ili "nešto što radi nešto čudno", rekla je članica tima Nadia Drake.
Američka vlada je poslednjih godina počela ozbiljnije da shvata pitanje NLO-a, delom zbog zabrinutosti da su oni povezani sa inostranom špijunažom.

NASA-in rad, koji se oslanja na neklasifikovani materijal, odvojen je od istrage Pentagona, iako dve agencije koordiniraju u primeni naučnih alata i metoda.
  • Fr

14.09.2023 11:55
    Fr
    Ako objave dugo cuvano istinitu tajnu,skoro sve sto nam je poznato u zadnjih par hiljada godina srusice se kao kula od karata! Nejce i nesmeju reci pravu istinu jer bi time ljudski poredak unistili zauvek! Objavice nesto kao sto su i objavili o patuljastim skeletima i velikim lobanjama sto nista nedokazuje niti rusi bilo sta! Jednostavno niko koristi od istine nema!!!